Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabs og administrationsansvarlig

Til nyoprettet stilling søges en administrativ kompetent profil.

 

Titel: Regnskabs- og administrationsansvarlig

Reference til: Direktionen

 

Overordnede ansvarsområder:

Økonomifunktionen for den samlede virksomhed og kontordriften af administrationen

 

Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Bogføring af finansbilag, periodisering og momsafstemninger
  • Debitorstyring herunder afstemning og udsendelse af kontoudtog
  • Kreditorstyring, registrering af leverandørfaktura samt betalinger
  • Likviditetsstyring
  • Udarbejdelse af budgetter, perioderegnskaber og rapporteringer til direktionen
  • Klargøring af regnskabsaflæggelse til revisor
  • Arbejdstidsregistrering og ferieafstemning
  • Lønadministration
  • Korrespondancebesvarelse på direktørernes vegne
  • Kundeservice: Modtagelse af virksomhedsbesøgene

 

herunder administrative opgaver som følgende:

Mødeindkaldelser, referatføring fra møder, føre opgaveplan, dokument arkivering, tilmelding af medarbejdere til kurser, udarbejdelse af miljøredegørelse, registrere forbrugstal, affaldsmængder mv. samt indsendelse af nøgletal for benchmarkrapporter til kædekontoret og ved behov fakturering.

 

Om profilen:

  • Flerårig erfaring i økonomifunktionen, gerne med erfaring i kædedrift.
  • Excel bruger og talknuser på højt niveau, evt. med kendskab til regnskabsprogrammet Helios.
  • Personlig kompetenceudvikling i takt med tilgang af nye opgaver
  • Alsidig person gerne etableret regionalt i køreafstand til Esbjerg

 

Du vil blive en vigtig sparringspartner for direktionen og bestyrelsen, som rettidigt skal modtage relevante informationer. Du vil have ansvaret for samtlige af virksomhedens økonomi-relaterede opgaver, planer og opbygning af KPI’er og have en bred kontaktflade både internt og eksternt.

 

Der tilbydes en unik mulighed for at forme stillingen og ansvar samt skabe udvikling i jobbet.

 

Yderligere info om virksomhedens organisation, ansættelsesvilkår og rammer kan fås ved henvendelse til Murat Yörük på mail: murat@4mlakering.dk eller mobil 20722444.

 

Stillingen kan tiltrædes efter aftale.

 

Til den rette person vil der være tale om en til stillingen svarende attraktiv lønpakke.

  

Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

 

Om 4M Lakering A/S

 

Virksomheden er medlem af den landsdækkende autolakeringskæde Lakexperten og har to afdelinger, der beskæftiger pt. ca. 40 professionelle håndværkere og servicearbejdere fordelt på to lokationer.

 

Esbjerg afdelingen ledes i daglig drift af Produktionsdirektør og indehaver Steen Termansen.

Varde afdelingen ledes i daglig drift af Eftermarkedsdirektør og indehaver Jørgen Kronborg.

 

Indehaver Frank Mosegaard sidder med direktionen i bestyrelsen, hvor den lokale Dennis Vad Lauridsen er bestyrelsesformand.

 

De administrative opgaver varetages af den administrerende direktør Murat Yörük fra hovedkontoret i Esbjerg, hvortil stillingsopslaget er opslået.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329752536Phoenix-cf8c026512018-02-01T03:19:42.903Regnskabs og administrationsansvarlig

Til nyoprettet stilling søges en administrativ kompetent profil.

 

Titel: Regnskabs- og administrationsansvarlig

Reference til: Direktionen

 

Overordnede ansvarsområder:

Økonomifunktionen for den samlede virksomhed og kontordriften af administrationen

 

Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Bogføring af finansbilag, periodisering og momsafstemninger
  • Debitorstyring herunder afstemning og udsendelse af kontoudtog
  • Kreditorstyring, registrering af leverandørfaktura samt betalinger
  • Likviditetsstyring
  • Udarbejdelse af budgetter, perioderegnskaber og rapporteringer til direktionen
  • Klargøring af regnskabsaflæggelse til revisor
  • Arbejdstidsregistrering og ferieafstemning
  • Lønadministration
  • Korrespondancebesvarelse på direktørernes vegne
  • Kundeservice: Modtagelse af virksomhedsbesøgene

 

herunder administrative opgaver som følgende:

Mødeindkaldelser, referatføring fra møder, føre opgaveplan, dokument arkivering, tilmelding af medarbejdere til kurser, udarbejdelse af miljøredegørelse, registrere forbrugstal, affaldsmængder mv. samt indsendelse af nøgletal for benchmarkrapporter til kædekontoret og ved behov fakturering.

 

Om profilen:

  • Flerårig erfaring i økonomifunktionen, gerne med erfaring i kædedrift.
  • Excel bruger og talknuser på højt niveau, evt. med kendskab til regnskabsprogrammet Helios.
  • Personlig kompetenceudvikling i takt med tilgang af nye opgaver
  • Alsidig person gerne etableret regionalt i køreafstand til Esbjerg

 

Du vil blive en vigtig sparringspartner for direktionen og bestyrelsen, som rettidigt skal modtage relevante informationer. Du vil have ansvaret for samtlige af virksomhedens økonomi-relaterede opgaver, planer og opbygning af KPI’er og have en bred kontaktflade både internt og eksternt.

 

Der tilbydes en unik mulighed for at forme stillingen og ansvar samt skabe udvikling i jobbet.

 

Yderligere info om virksomhedens organisation, ansættelsesvilkår og rammer kan fås ved henvendelse til Murat Yörük på mail: murat@4mlakering.dk eller mobil 20722444.

 

Stillingen kan tiltrædes efter aftale.

 

Til den rette person vil der være tale om en til stillingen svarende attraktiv lønpakke.

  

Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

 

Om 4M Lakering A/S

 

Virksomheden er medlem af den landsdækkende autolakeringskæde Lakexperten og har to afdelinger, der beskæftiger pt. ca. 40 professionelle håndværkere og servicearbejdere fordelt på to lokationer.

 

Esbjerg afdelingen ledes i daglig drift af Produktionsdirektør og indehaver Steen Termansen.

Varde afdelingen ledes i daglig drift af Eftermarkedsdirektør og indehaver Jørgen Kronborg.

 

Indehaver Frank Mosegaard sidder med direktionen i bestyrelsen, hvor den lokale Dennis Vad Lauridsen er bestyrelsesformand.

 

De administrative opgaver varetages af den administrerende direktør Murat Yörük fra hovedkontoret i Esbjerg, hvortil stillingsopslaget er opslået.

2018-03-14T13:54:10.600 Til nyoprettet stilling søges en administrativ kompetent profil. Titel: Regnskabs- og administrationsansvarlig Reference til: Direktionen Overordnede ansvarsområder: Økonomifunktionen for den samlede virksomhed og kontordriften af administrationen Arbejdsopgaver: Arbejdsopgaverne omfatter: Bogføring af finansbilag, periodisering og momsafstemninger Debitorstyring herunder afstemning og udsendelse af kontoudtog Kreditorstyring, registrering af leverandørfaktura samt betalinger Likviditetsstyring Udarbejdelse af budgetter, perioderegnskaber og rapporteringer til direktionen Klargøring af regnskabsaflæggelse til revisor Arbejdstidsregistrering og ferieafstemning Lønadministration Korrespondancebesvarelse på direktørernes vegne Kundeservice: Modtagelse af virksomhedsbesøgene herunder administrative opgaver som følgende: Mødeindkaldelser, referatføring fra møder, føre opgaveplan, dokument arkivering, tilmelding af medarbejdere til kurser, udarbejdelse af miljøredegørelse, registrere forbrugstal, affaldsmængder mv. samt indsendelse af nøgletal for benchmarkrapporter til kædekontoret og ved behov fakturering. Om profilen: Flerårig erfaring i økonomifunktionen, gerne med erfaring i kædedrift. Excel bruger og talknuser på højt niveau, evt. med kendskab til regnskabsprogrammet Helios. Personlig kompetenceudvikling i takt med tilgang af nye opgaver Alsidig person gerne etableret regionalt i køreafstand til Esbjerg Du vil blive en vigtig sparringspartner for direktionen og bestyrelsen, som rettidigt skal modtage relevante informationer. Du vil have ansvaret for samtlige af virksomhedens økonomi-relaterede opgaver, planer og opbygning af KPI er og have en bred kontaktflade både internt og eksternt. Der tilbydes en unik mulighed for at forme stillingen og ansvar samt skabe udvikling i jobbet. Yderligere info om virksomhedens organisation, ansættelsesvilkår og rammer kan fås ved henvendelse til Murat Y r k på mail: murat@4mlakering.dk eller mobil 20722444. Stillingen kan tiltrædes efter aftale. Til den rette person vil der være tale om en til stillingen svarende attraktiv lønpakke. Alle henvendelser behandles fortroligt. Om 4M Lakering A S Virksomheden er medlem af den landsdækkende autolakeringskæde Lakexperten og har to afdelinger, der beskæftiger pt. ca. 40 professionelle håndværkere og servicearbejdere fordelt på to lokationer. Esbjerg afdelingen ledes i daglig drift af Produktionsdirektør og indehaver Steen Termansen. Varde afdelingen ledes i daglig drift af Eftermarkedsdirektør og indehaver Jørgen Kronborg. Indehaver Frank Mosegaard sidder med direktionen i bestyrelsen, hvor den lokale Dennis Vad Lauridsen er bestyrelsesformand. De administrative opgaver varetages af den administrerende direktør Murat Y r k fra hovedkontoret i Esbjerg, hvortil stillingsopslaget er opslået.11Jobnetcf8c0265100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-28T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg30959454M Lakering A/S11Uglvigvej 66705Esbjerg ØDKDanmark0
murat@4mlakering.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent518409JobNet47578201000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf8c0265https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf8c0265https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf8c0265&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf8c0265&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241103Regnskabschef3Økonomi352662897Murat Yörükmurat@4mlakering.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK