Regnskabs og administrationsansvarlig

Til nyoprettet stilling søges en administrativ kompetent profil.

 

Titel: Regnskabs- og administrationsansvarlig

Reference til: Direktionen

 

Overordnede ansvarsområder:

Økonomifunktionen for den samlede virksomhed og kontordriften af administrationen

 

Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaverne omfatter:

  • Bogføring af finansbilag, periodisering og momsafstemninger
  • Debitorstyring herunder afstemning og udsendelse af kontoudtog
  • Kreditorstyring, registrering af leverandørfaktura samt betalinger
  • Likviditetsstyring
  • Udarbejdelse af budgetter, perioderegnskaber og rapporteringer til direktionen
  • Klargøring af regnskabsaflæggelse til revisor
  • Arbejdstidsregistrering og ferieafstemning
  • Lønadministration
  • Korrespondancebesvarelse på direktørernes vegne
  • Kundeservice: Modtagelse af virksomhedsbesøgene

 

herunder administrative opgaver som følgende:

Mødeindkaldelser, referatføring fra møder, føre opgaveplan, dokument arkivering, tilmelding af medarbejdere til kurser, udarbejdelse af miljøredegørelse, registrere forbrugstal, affaldsmængder mv. samt indsendelse af nøgletal for benchmarkrapporter til kædekontoret og ved behov fakturering.

 

Om profilen:

  • Flerårig erfaring i økonomifunktionen, gerne med erfaring i kædedrift.
  • Excel bruger og talknuser på højt niveau, evt. med kendskab til regnskabsprogrammet Helios.
  • Personlig kompetenceudvikling i takt med tilgang af nye opgaver
  • Alsidig person gerne etableret regionalt i køreafstand til Esbjerg

 

Du vil blive en vigtig sparringspartner for direktionen og bestyrelsen, som rettidigt skal modtage relevante informationer. Du vil have ansvaret for samtlige af virksomhedens økonomi-relaterede opgaver, planer og opbygning af KPI’er og have en bred kontaktflade både internt og eksternt.

 

Der tilbydes en unik mulighed for at forme stillingen og ansvar samt skabe udvikling i jobbet.

 

Yderligere info om virksomhedens organisation, ansættelsesvilkår og rammer kan fås ved henvendelse til Murat Yörük på mail: murat@4mlakering.dk eller mobil 20722444.

 

Stillingen kan tiltrædes efter aftale.

 

Til den rette person vil der være tale om en til stillingen svarende attraktiv lønpakke.

  

Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

 

Om 4M Lakering A/S

 

Virksomheden er medlem af den landsdækkende autolakeringskæde Lakexperten og har to afdelinger, der beskæftiger pt. ca. 40 professionelle håndværkere og servicearbejdere fordelt på to lokationer.

 

Esbjerg afdelingen ledes i daglig drift af Produktionsdirektør og indehaver Steen Termansen.

Varde afdelingen ledes i daglig drift af Eftermarkedsdirektør og indehaver Jørgen Kronborg.

 

Indehaver Frank Mosegaard sidder med direktionen i bestyrelsen, hvor den lokale Dennis Vad Lauridsen er bestyrelsesformand.

 

De administrative opgaver varetages af den administrerende direktør Murat Yörük fra hovedkontoret i Esbjerg, hvortil stillingsopslaget er opslået.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Indrykket:7. februar 2018
Udløbsdato:4. april 2018

Regnskabs- og administrationschef - Herning

JP KRISTENSEN ApS

Vil du være med til at drive og udvikle et ambitiøst forsyningsselskab? For vores kunde Vestjyske Net Service A S søger vi en regnskabs- og administrationschef. Vestjyske Net Service A S er en specialiseret service- og entreprenørvirksomhed i højspæ...