Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabs- og administrationschef

På vegne af Henrik Skov Christensen A/S søges en struktureret og initiativrig regnskabs- og administrationschef. Du vil få en central rolle på økonomiområdet, med et stærkt fokus på at digitalisere og udvikle økonomistyrings- og regnskabsprocesserne.

Om stillingen og dine opgaver

Med reference til virksomhedens CEO, vil du få ledelsesansvaret for økonomiafdelingen, som p.t. tæller 3 medarbejdere (én kontorassistent og 2 elever). Som regnskabs- og administrationschef bliver dine primære opgaver at sikre et højt kvalitetsniveau i forhold til den daglige drift, styring og økonomisk rapportering. Du bliver ansvarlig for alle regnskabsopgaver og videreudviklingen af de administrative processer hos Henrik Skov Christensen A/S.

Virksomheden tilbyder en spændende stilling, hvor du selv skal være med til at definere rammerne og den fremtidige arbejdsgang for økonomiafdelingen i en transportvirksomhed præget af vækst, faglighed og samarbejde i opgaveløsningen.

Dine arbejdsopgaver:

  • Kreditor- og debitorstyring, betaling, bogføring og afstemning af konti.
  • Udarbejdelse af rettidig og præcis ledelsesinformation/KPI’er i form af måneds- og kvartalsrapporter.
  • Budgetter – udarbejdelse og løbende budgetstyring.
  • Sikre at alle regnskabsmæssige forhold er ført ajour og kvalitetssikret samt færdiggørelse af materiale til revisor ved årsregnskab.
  • Momsregnskab – beregning og indberetning af moms.
  • Løbende kontakt med bank, revisor, Skat, kunder og samarbejdspartnere.
  • Administrative opgaver med fokus på optimering og videreudvikling af processer og arbejdsgange.

Forventninger til dig

Vi forestiller os, at den rette kandidat har revisionsbaggrund efterfulgt af nogle års erfaring som regnskabsansvarlig i en mindre eller mellemstor virksomhed. Som person er du smilende, positiv og teamorienteret. Du er vedholdende og struktureret, detaljeorienteret og har høje standarder for dit eget og afdelingens arbejde. Du er nysgerrig og sætter en ære i at optimere inden for dit fagområde, og du har en god og naturlig autoritet samt en vis portion gennemslagskraft, med afsæt i din faglighed.

Kvalifikationer:

  • Omstillingsparat, går frisk til nye opgaver og kommer hurtigt ind til kernen.
  • Besidder et højt energiniveau, udviser personligt engagement og kan levere en ekstra indsats når det er nødvendigt, eksempelvis op til rapporteringsdeadline og årsafslutning.
  • Arbejder struktureret med overblik og har styr på tingene og kan også levere under tidspres.
  • Har erfaring med optimering af forretningsgange og interne processer i en økonomifunktion.
  • Har erfaring med Navision og eventuelt Bluegarden lønsystem.
  • Taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau.

Ansøgning

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning og CV herunder. 

Lad os starte dialogen

Ser du et muligt match imellem dine ønsker og stillingens krav, så lad os starte dialogen. Du er meget velkommen til at kontakte seniorkonsulent Jonas Jørgensen, Pay-Back specialist rekruttering på tlf. 3152 8191 eller mail jj@pay-back.dk.

_____________________________________________________________________

Om Henrik Skov Christensen A/S

Henrik Skov Christensen A/S er en velkonsolideret transportvirksomhed beliggende i Esbjerg. Virksomheden har eksisteret siden 2007 og råder i dag over 60 trækkere og beskæftiger 8 ansatte på kontoret i Esbjerg. Henrik Skov Christensen A/S tilbyder mange forskellige typer transporter, eksempelvis dag-til-dag leveringer, farligt gods (ADR), fulload samt partlæs i Danmark og meget mere.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330022883Phoenix-32cd04c712019-05-13T00:00:00Regnskabs- og administrationschef

På vegne af Henrik Skov Christensen A/S søges en struktureret og initiativrig regnskabs- og administrationschef. Du vil få en central rolle på økonomiområdet, med et stærkt fokus på at digitalisere og udvikle økonomistyrings- og regnskabsprocesserne.

Om stillingen og dine opgaver

Med reference til virksomhedens CEO, vil du få ledelsesansvaret for økonomiafdelingen, som p.t. tæller 3 medarbejdere (én kontorassistent og 2 elever). Som regnskabs- og administrationschef bliver dine primære opgaver at sikre et højt kvalitetsniveau i forhold til den daglige drift, styring og økonomisk rapportering. Du bliver ansvarlig for alle regnskabsopgaver og videreudviklingen af de administrative processer hos Henrik Skov Christensen A/S.

Virksomheden tilbyder en spændende stilling, hvor du selv skal være med til at definere rammerne og den fremtidige arbejdsgang for økonomiafdelingen i en transportvirksomhed præget af vækst, faglighed og samarbejde i opgaveløsningen.

Dine arbejdsopgaver:

  • Kreditor- og debitorstyring, betaling, bogføring og afstemning af konti.
  • Udarbejdelse af rettidig og præcis ledelsesinformation/KPI’er i form af måneds- og kvartalsrapporter.
  • Budgetter – udarbejdelse og løbende budgetstyring.
  • Sikre at alle regnskabsmæssige forhold er ført ajour og kvalitetssikret samt færdiggørelse af materiale til revisor ved årsregnskab.
  • Momsregnskab – beregning og indberetning af moms.
  • Løbende kontakt med bank, revisor, Skat, kunder og samarbejdspartnere.
  • Administrative opgaver med fokus på optimering og videreudvikling af processer og arbejdsgange.

Forventninger til dig

Vi forestiller os, at den rette kandidat har revisionsbaggrund efterfulgt af nogle års erfaring som regnskabsansvarlig i en mindre eller mellemstor virksomhed. Som person er du smilende, positiv og teamorienteret. Du er vedholdende og struktureret, detaljeorienteret og har høje standarder for dit eget og afdelingens arbejde. Du er nysgerrig og sætter en ære i at optimere inden for dit fagområde, og du har en god og naturlig autoritet samt en vis portion gennemslagskraft, med afsæt i din faglighed.

Kvalifikationer:

  • Omstillingsparat, går frisk til nye opgaver og kommer hurtigt ind til kernen.
  • Besidder et højt energiniveau, udviser personligt engagement og kan levere en ekstra indsats når det er nødvendigt, eksempelvis op til rapporteringsdeadline og årsafslutning.
  • Arbejder struktureret med overblik og har styr på tingene og kan også levere under tidspres.
  • Har erfaring med optimering af forretningsgange og interne processer i en økonomifunktion.
  • Har erfaring med Navision og eventuelt Bluegarden lønsystem.
  • Taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau.

Ansøgning

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning og CV herunder. 

Lad os starte dialogen

Ser du et muligt match imellem dine ønsker og stillingens krav, så lad os starte dialogen. Du er meget velkommen til at kontakte seniorkonsulent Jonas Jørgensen, Pay-Back specialist rekruttering på tlf. 3152 8191 eller mail jj@pay-back.dk.

_____________________________________________________________________

Om Henrik Skov Christensen A/S

Henrik Skov Christensen A/S er en velkonsolideret transportvirksomhed beliggende i Esbjerg. Virksomheden har eksisteret siden 2007 og råder i dag over 60 trækkere og beskæftiger 8 ansatte på kontoret i Esbjerg. Henrik Skov Christensen A/S tilbyder mange forskellige typer transporter, eksempelvis dag-til-dag leveringer, farligt gods (ADR), fulload samt partlæs i Danmark og meget mere.

2019-07-04T12:51:25.580 På vegne af Henrik Skov Christensen A S søges en struktureret og initiativrig regnskabs- og administrationschef. Du vil få en central rolle på økonomiområdet, med et stærkt fokus på at digitalisere og udvikle økonomistyrings- og regnskabsprocesserne. Om stillingen og dine opgaver Med reference til virksomhedens CEO, vil du få ledelsesansvaret for økonomiafdelingen, som p.t. tæller 3 medarbejdere ( n kontorassistent og 2 elever). Som regnskabs- og administrationschef bliver dine primære opgaver at sikre et højt kvalitetsniveau i forhold til den daglige drift, styring og økonomisk rapportering. Du bliver ansvarlig for alle regnskabsopgaver og videreudviklingen af de administrative processer hos Henrik Skov Christensen A S. Virksomheden tilbyder en spændende stilling, hvor du selv skal være med til at definere rammerne og den fremtidige arbejdsgang for økonomiafdelingen i en transportvirksomhed præget af vækst, faglighed og samarbejde i opgaveløsningen. Dine arbejdsopgaver: Kreditor- og debitorstyring, betaling, bogføring og afstemning af konti. Udarbejdelse af rettidig og præcis ledelsesinformation KPI er i form af måneds- og kvartalsrapporter. Budgetter udarbejdelse og løbende budgetstyring. Sikre at alle regnskabsmæssige forhold er ført ajour og kvalitetssikret samt færdiggørelse af materiale til revisor ved årsregnskab. Momsregnskab beregning og indberetning af moms. Løbende kontakt med bank, revisor, Skat, kunder og samarbejdspartnere. Administrative opgaver med fokus på optimering og videreudvikling af processer og arbejdsgange. Forventninger til dig Vi forestiller os, at den rette kandidat har revisionsbaggrund efterfulgt af nogle års erfaring som regnskabsansvarlig i en mindre eller mellemstor virksomhed. Som person er du smilende, positiv og teamorienteret. Du er vedholdende og struktureret, detaljeorienteret og har høje standarder for dit eget og afdelingens arbejde. Du er nysgerrig og sætter en ære i at optimere inden for dit fagområde, og du har en god og naturlig autoritet samt en vis portion gennemslagskraft, med afsæt i din faglighed. Kvalifikationer: Omstillingsparat, går frisk til nye opgaver og kommer hurtigt ind til kernen. Besidder et højt energiniveau, udviser personligt engagement og kan levere en ekstra indsats når det er nødvendigt, eksempelvis op til rapporteringsdeadline og årsafslutning. Arbejder struktureret med overblik og har styr på tingene og kan også levere under tidspres. Har erfaring med optimering af forretningsgange og interne processer i en økonomifunktion. Har erfaring med Navision og eventuelt Bluegarden lønsystem. Taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau. Ansøgning Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning og CV herunder. Lad os starte dialogen Ser du et muligt match imellem dine ønsker og stillingens krav, så lad os starte dialogen. Du er meget velkommen til at kontakte seniorkonsulent Jonas Jørgensen, Pay-Back specialist rekruttering på tlf. 3152 8191 eller mail jj@pay-back.dk. _____________________________________________________________________ Om Henrik Skov Christensen A S Henrik Skov Christensen A S er en velkonsolideret transportvirksomhed beliggende i Esbjerg. Virksomheden har eksisteret siden 2007 og råder i dag over 60 trækkere og beskæftiger 8 ansatte på kontoret i Esbjerg. Henrik Skov Christensen A S tilbyder mange forskellige typer transporter, eksempelvis dag-til-dag leveringer, farligt gods (ADR), fulload samt partlæs i Danmark og meget mere.11jobnet32cd04c7100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-08T00:00:000000http://pay-back.dk/stilling/regnskabs-og-administrationschef/0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3526215PAY-BACK SPECIALIST REKRUTTERING ApS11Nørregade 106740BrammingDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent759661JobNet4988418498841810013-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32cd04c7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=32cd04c7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32cd04c7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32cd04c7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonRegnskabs- og administrationschef1Dansk3Læse/ tale241103Regnskabschef3Økonomi361806442Jonasjj@pay-back.dkDKDanmarkDKDanmark330108228Økonomi og administrationRobot Vi søger en medarbejder til vores regnskabsafdeling i Kolding. Du vil få ansvaret for bogholderiet i samarbejde med to dejlige kollegaer. Dine primære arbejdsopgaver vil være daglig bogføring og opfølgning, lønbehandling, udarbejdelse af balancer, budgetter og råbalance til revisor. Og så skal du være klar til at gribe de ad hoc opgaver, der dukker op. Det vil være en fordel, hvis du kender til Dataløn og Microsoft Dynamics NAV og ellers være villig til at lære det. Vi lægger vægt på, at du er ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt. At du er åben og kan lide at arbejde med andre, da regnskabsafdelingen har berøring med alle afdelinger i firmaet.

Vi søger en medarbejder til vores regnskabsafdeling i Kolding.

Du vil få ansvaret for bogholderiet i samarbejde med to dejlige kollegaer.

Dine primære arbejdsopgaver vil være daglig bogføring og opfølgning, lønbehandling, udarbejdelse af balancer, budgetter og råbalance til revisor. Og så skal du være klar til at gribe de ad hoc opgaver, der dukker op. 

Det vil være en fordel, hvis du kender til Dataløn og Microsoft Dynamics NAV og ellers være villig til at lære det.

Vi lægger vægt på, at du er ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt. At du er åben og kan lide at arbejde med andre, da regnskabsafdelingen har berøring med alle afdelinger i firmaet.  

 

 

 

 

 

 

Innoterm A/SKolding2019-10-17T00:00:002019-10-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Økonomi og administration

Innoterm A/S

Kolding
Vi søger en medarbejder til vores regnskabsafdeling i Kolding. Du vil få ansvaret for bogholderiet i samarbejde med to dejlige kollegaer. Dine primære arbejdsopgaver vil være daglig bogføring og opfølgning, lønbehandling, udarbejdelse af balancer, b...
Indrykket:17. oktober 2019
Udløbsdato:24. oktober 2019