Regnskabs- og administrationschef

På vegne af Henrik Skov Christensen A/S søges en struktureret og initiativrig regnskabs- og administrationschef. Du vil få en central rolle på økonomiområdet, med et stærkt fokus på at digitalisere og udvikle økonomistyrings- og regnskabsprocesserne.

Om stillingen og dine opgaver

Med reference til virksomhedens CEO, vil du få ledelsesansvaret for økonomiafdelingen, som p.t. tæller 3 medarbejdere (én kontorassistent og 2 elever). Som regnskabs- og administrationschef bliver dine primære opgaver at sikre et højt kvalitetsniveau i forhold til den daglige drift, styring og økonomisk rapportering. Du bliver ansvarlig for alle regnskabsopgaver og videreudviklingen af de administrative processer hos Henrik Skov Christensen A/S.

Virksomheden tilbyder en spændende stilling, hvor du selv skal være med til at definere rammerne og den fremtidige arbejdsgang for økonomiafdelingen i en transportvirksomhed præget af vækst, faglighed og samarbejde i opgaveløsningen.

Dine arbejdsopgaver:

  • Kreditor- og debitorstyring, betaling, bogføring og afstemning af konti.
  • Udarbejdelse af rettidig og præcis ledelsesinformation/KPI’er i form af måneds- og kvartalsrapporter.
  • Budgetter – udarbejdelse og løbende budgetstyring.
  • Sikre at alle regnskabsmæssige forhold er ført ajour og kvalitetssikret samt færdiggørelse af materiale til revisor ved årsregnskab.
  • Momsregnskab – beregning og indberetning af moms.
  • Løbende kontakt med bank, revisor, Skat, kunder og samarbejdspartnere.
  • Administrative opgaver med fokus på optimering og videreudvikling af processer og arbejdsgange.

Forventninger til dig

Vi forestiller os, at den rette kandidat har revisionsbaggrund efterfulgt af nogle års erfaring som regnskabsansvarlig i en mindre eller mellemstor virksomhed. Som person er du smilende, positiv og teamorienteret. Du er vedholdende og struktureret, detaljeorienteret og har høje standarder for dit eget og afdelingens arbejde. Du er nysgerrig og sætter en ære i at optimere inden for dit fagområde, og du har en god og naturlig autoritet samt en vis portion gennemslagskraft, med afsæt i din faglighed.

Kvalifikationer:

  • Omstillingsparat, går frisk til nye opgaver og kommer hurtigt ind til kernen.
  • Besidder et højt energiniveau, udviser personligt engagement og kan levere en ekstra indsats når det er nødvendigt, eksempelvis op til rapporteringsdeadline og årsafslutning.
  • Arbejder struktureret med overblik og har styr på tingene og kan også levere under tidspres.
  • Har erfaring med optimering af forretningsgange og interne processer i en økonomifunktion.
  • Har erfaring med Navision og eventuelt Bluegarden lønsystem.
  • Taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau.

Ansøgning

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning og CV herunder. 

Lad os starte dialogen

Ser du et muligt match imellem dine ønsker og stillingens krav, så lad os starte dialogen. Du er meget velkommen til at kontakte seniorkonsulent Jonas Jørgensen, Pay-Back specialist rekruttering på tlf. 3152 8191 eller mail jj@pay-back.dk.

_____________________________________________________________________

Om Henrik Skov Christensen A/S

Henrik Skov Christensen A/S er en velkonsolideret transportvirksomhed beliggende i Esbjerg. Virksomheden har eksisteret siden 2007 og råder i dag over 60 trækkere og beskæftiger 8 ansatte på kontoret i Esbjerg. Henrik Skov Christensen A/S tilbyder mange forskellige typer transporter, eksempelvis dag-til-dag leveringer, farligt gods (ADR), fulload samt partlæs i Danmark og meget mere.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330022883Phoenix-32cd04c712019-05-13T00:00:00Regnskabs- og administrationschef

På vegne af Henrik Skov Christensen A/S søges en struktureret og initiativrig regnskabs- og administrationschef. Du vil få en central rolle på økonomiområdet, med et stærkt fokus på at digitalisere og udvikle økonomistyrings- og regnskabsprocesserne.

Om stillingen og dine opgaver

Med reference til virksomhedens CEO, vil du få ledelsesansvaret for økonomiafdelingen, som p.t. tæller 3 medarbejdere (én kontorassistent og 2 elever). Som regnskabs- og administrationschef bliver dine primære opgaver at sikre et højt kvalitetsniveau i forhold til den daglige drift, styring og økonomisk rapportering. Du bliver ansvarlig for alle regnskabsopgaver og videreudviklingen af de administrative processer hos Henrik Skov Christensen A/S.

Virksomheden tilbyder en spændende stilling, hvor du selv skal være med til at definere rammerne og den fremtidige arbejdsgang for økonomiafdelingen i en transportvirksomhed præget af vækst, faglighed og samarbejde i opgaveløsningen.

Dine arbejdsopgaver:

  • Kreditor- og debitorstyring, betaling, bogføring og afstemning af konti.
  • Udarbejdelse af rettidig og præcis ledelsesinformation/KPI’er i form af måneds- og kvartalsrapporter.
  • Budgetter – udarbejdelse og løbende budgetstyring.
  • Sikre at alle regnskabsmæssige forhold er ført ajour og kvalitetssikret samt færdiggørelse af materiale til revisor ved årsregnskab.
  • Momsregnskab – beregning og indberetning af moms.
  • Løbende kontakt med bank, revisor, Skat, kunder og samarbejdspartnere.
  • Administrative opgaver med fokus på optimering og videreudvikling af processer og arbejdsgange.

Forventninger til dig

Vi forestiller os, at den rette kandidat har revisionsbaggrund efterfulgt af nogle års erfaring som regnskabsansvarlig i en mindre eller mellemstor virksomhed. Som person er du smilende, positiv og teamorienteret. Du er vedholdende og struktureret, detaljeorienteret og har høje standarder for dit eget og afdelingens arbejde. Du er nysgerrig og sætter en ære i at optimere inden for dit fagområde, og du har en god og naturlig autoritet samt en vis portion gennemslagskraft, med afsæt i din faglighed.

Kvalifikationer:

  • Omstillingsparat, går frisk til nye opgaver og kommer hurtigt ind til kernen.
  • Besidder et højt energiniveau, udviser personligt engagement og kan levere en ekstra indsats når det er nødvendigt, eksempelvis op til rapporteringsdeadline og årsafslutning.
  • Arbejder struktureret med overblik og har styr på tingene og kan også levere under tidspres.
  • Har erfaring med optimering af forretningsgange og interne processer i en økonomifunktion.
  • Har erfaring med Navision og eventuelt Bluegarden lønsystem.
  • Taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau.

Ansøgning

Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning og CV herunder. 

Lad os starte dialogen

Ser du et muligt match imellem dine ønsker og stillingens krav, så lad os starte dialogen. Du er meget velkommen til at kontakte seniorkonsulent Jonas Jørgensen, Pay-Back specialist rekruttering på tlf. 3152 8191 eller mail jj@pay-back.dk.

_____________________________________________________________________

Om Henrik Skov Christensen A/S

Henrik Skov Christensen A/S er en velkonsolideret transportvirksomhed beliggende i Esbjerg. Virksomheden har eksisteret siden 2007 og råder i dag over 60 trækkere og beskæftiger 8 ansatte på kontoret i Esbjerg. Henrik Skov Christensen A/S tilbyder mange forskellige typer transporter, eksempelvis dag-til-dag leveringer, farligt gods (ADR), fulload samt partlæs i Danmark og meget mere.

På vegne af Henrik Skov Christensen A S søges en struktureret og initiativrig regnskabs- og administrationschef. Du vil få en central rolle på økonomiområdet, med et stærkt fokus på at digitalisere og udvikle økonomistyrings- og regnskabsprocesserne. Om stillingen og dine opgaver Med reference til virksomhedens CEO, vil du få ledelsesansvaret for økonomiafdelingen, som p.t. tæller 3 medarbejdere ( n kontorassistent og 2 elever). Som regnskabs- og administrationschef bliver dine primære opgaver at sikre et højt kvalitetsniveau i forhold til den daglige drift, styring og økonomisk rapportering. Du bliver ansvarlig for alle regnskabsopgaver og videreudviklingen af de administrative processer hos Henrik Skov Christensen A S. Virksomheden tilbyder en spændende stilling, hvor du selv skal være med til at definere rammerne og den fremtidige arbejdsgang for økonomiafdelingen i en transportvirksomhed præget af vækst, faglighed og samarbejde i opgaveløsningen. Dine arbejdsopgaver: Kreditor- og debitorstyring, betaling, bogføring og afstemning af konti. Udarbejdelse af rettidig og præcis ledelsesinformation KPI er i form af måneds- og kvartalsrapporter. Budgetter udarbejdelse og løbende budgetstyring. Sikre at alle regnskabsmæssige forhold er ført ajour og kvalitetssikret samt færdiggørelse af materiale til revisor ved årsregnskab. Momsregnskab beregning og indberetning af moms. Løbende kontakt med bank, revisor, Skat, kunder og samarbejdspartnere. Administrative opgaver med fokus på optimering og videreudvikling af processer og arbejdsgange. Forventninger til dig Vi forestiller os, at den rette kandidat har revisionsbaggrund efterfulgt af nogle års erfaring som regnskabsansvarlig i en mindre eller mellemstor virksomhed. Som person er du smilende, positiv og teamorienteret. Du er vedholdende og struktureret, detaljeorienteret og har høje standarder for dit eget og afdelingens arbejde. Du er nysgerrig og sætter en ære i at optimere inden for dit fagområde, og du har en god og naturlig autoritet samt en vis portion gennemslagskraft, med afsæt i din faglighed. Kvalifikationer: Omstillingsparat, går frisk til nye opgaver og kommer hurtigt ind til kernen. Besidder et højt energiniveau, udviser personligt engagement og kan levere en ekstra indsats når det er nødvendigt, eksempelvis op til rapporteringsdeadline og årsafslutning. Arbejder struktureret med overblik og har styr på tingene og kan også levere under tidspres. Har erfaring med optimering af forretningsgange og interne processer i en økonomifunktion. Har erfaring med Navision og eventuelt Bluegarden lønsystem. Taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau. Ansøgning Alle ansøgninger behandles løbende og fortroligt. Hvis denne stilling har din interesse, opfordres du til at søge stillingen hurtigst muligt. Du søger stillingen ved at uploade din ansøgning og CV herunder. Lad os starte dialogen Ser du et muligt match imellem dine ønsker og stillingens krav, så lad os starte dialogen. Du er meget velkommen til at kontakte seniorkonsulent Jonas Jørgensen, Pay-Back specialist rekruttering på tlf. 3152 8191 eller mail jj@pay-back.dk. _____________________________________________________________________ Om Henrik Skov Christensen A S Henrik Skov Christensen A S er en velkonsolideret transportvirksomhed beliggende i Esbjerg. Virksomheden har eksisteret siden 2007 og råder i dag over 60 trækkere og beskæftiger 8 ansatte på kontoret i Esbjerg. Henrik Skov Christensen A S tilbyder mange forskellige typer transporter, eksempelvis dag-til-dag leveringer, farligt gods (ADR), fulload samt partlæs i Danmark og meget mere.11jobnet32cd04c7100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-08T00:00:000000http://pay-back.dk/stilling/regnskabs-og-administrationschef/0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandEsbjerg3526215PAY-BACK SPECIALIST REKRUTTERING ApS11Nørregade 106740BrammingDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent759661JobNet4988418498841810013-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32cd04c7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=32cd04c7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32cd04c7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=32cd04c7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241103Regnskabschef3Økonomi361806442Jonasjj@pay-back.dkDKDanmarkDKDanmark330045420Økonomi ansvarligRobot Velkommen til WIG Scandinavian A S. WIG Scandinavian og dertilhørende selskaber. Vi arbejder med import af byggematerialer fra 3. verden - softwareudvikling i 3. verden - online salg - tagdækningsentrepriser over hele Danmark. Vi søger en energisk og entusiastisk medarbejder med flair for tal. Du skal holde styr på vores regnskaber, trimme vores processer, og tage aktiv del i vores udvikling. Hos os er der højt til loftet, hvilket spejler sig i din hverdag på vores kontor i Givskud. Du skal kunne arbejde selvstændig, og varetage alt bogføring i vores virksomheder. Vi tilbyder fleksibel arbejdstid, hvor den ugentlig arbejdstid kan variere og vi forventer du kan administere selvstændigt. Du får ansvar for en bred regnskabsfunktion, hvor du bla. står for: finansbogholderi debitor- og kreditorhåndtering samt momsregnskaber lønbehandling for vores 35 ansatte i Danmark måned- og årsrapportering bankafstemninger årsregnskab persondataforordningen div. opgaver Du skal kunne tale og skrive engelsk på brugerniveau, da en del af vores medarbejder kommer fra forskellige steder i EU, og vi har samarbejdspartnere fra hele verden. For mere information kan du skrive på kontakt@tektum.dk

Velkommen til WIG Scandinavian A/S.

WIG Scandinavian og dertilhørende selskaber. Vi arbejder med import af byggematerialer fra 3. verden - softwareudvikling i 3. verden - online salg - tagdækningsentrepriser over hele Danmark. 

Vi søger en energisk og entusiastisk medarbejder med flair for tal. Du skal holde styr på vores regnskaber, trimme vores processer, og tage aktiv del i vores udvikling.

Hos os er der højt til loftet, hvilket spejler sig i din hverdag på vores kontor i Givskud.  Du skal kunne arbejde selvstændig, og varetage alt bogføring i vores virksomheder. Vi tilbyder fleksibel arbejdstid, hvor den ugentlig arbejdstid kan variere og vi forventer du kan administere selvstændigt.

Du får ansvar for en bred regnskabsfunktion, hvor du bla. står for:

  • finansbogholderi
  • debitor- og kreditorhåndtering samt momsregnskaber
  • lønbehandling for vores 35 ansatte i Danmark
  • måned- og årsrapportering
  • bankafstemninger
  • årsregnskab
  • persondataforordningen
  • div. opgaver

Du skal kunne tale og skrive engelsk på brugerniveau, da en del af vores medarbejder kommer fra forskellige steder i EU, og vi har samarbejdspartnere fra hele verden.

For mere information kan du skrive på kontakt@tektum.dk

WIG SCANDINAVIAN A/SGive2019-06-19T00:00:002019-08-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Økonomi ansvarlig

WIG SCANDINAVIAN A/S

Give
Velkommen til WIG Scandinavian A S. WIG Scandinavian og dertilhørende selskaber. Vi arbejder med import af byggematerialer fra 3. verden - softwareudvikling i 3. verden - online salg - tagdækningsentrepriser over hele Danmark. Vi søger en energisk o...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:13. august 2019