Regnskabs- og administrationsmedarbejder

Vil du være med til at sætte den digitale agenda, og har du lyst til at arbejde med udviklingen af det papirløse og digitale bogholderi, så er det måske dig, vi står og mangler på vores kontor.
Vi servicerer vores kunder med fleksible og digitale løsninger inden for økonomisystemer. I samarbejde med dine kolleger serviceres egne kunder inden for bogholderi, lønadministration og økonomistyring.
Jobbet kræver kontakt til mange kunder, og derfor er det vigtigt, at du trives med at samarbejde med forskellige mennesker. Der er også mange forskellige systemer, der skal håndteres.

Du er formentlig kontoruddannet, og det er en fordel, hvis du har suppleret med en økonomisk uddannelse, som f.eks. økonomiassistent. Du har erfaring inden for administration og regnskab, og lønbehandling. Du har et digitalt mindset, og har interessen i, at undersøge hvad der er af nye muligheder. Du skal ikke kunne det hele fra dag 1, men være villig til at ligge energi i, så der sker en løbende udvikling.
 
Som person er du udadvendt, selvstændig, kvalitatsbevidst og positiv med såvel kunder som kolleger, og du evner at samarbejde. Du er som person venlig, og du har et glimt i øjet. Dit servicegen er stort, og du sætter en ære i at opgaverne løses til tiden. Du trives med en arbejdsdag i højt tempo og skiftende opgaver. Du arbejder struktureret og evner at bevare overblikket, når der er flere bolde i luften på én gang. Fleksibilitet er vigtigt, der kan være weekend arbejde, samt opfølgningssamtaler efter kl. 16.

Virksomheden har den størrelse, som betyder, at du vil få en god variation i dine opgaver og den personlige kontakt med kunderne. Du vil samtidig opleve det positive ved en flad organisationsstruktur. Vi tilbyder en spændende stilling i et uformelt miljø, høj grad af selvstændighed. Der er mulighed for at påvirke hvilke arbejdsopgaver der vil blive aktuelle.
 
Det er en fordel at man kan arbejde i følgende programmer:
-         Office pakken
-         Navision
-         C5
-         Uniconta
-         E-conomic
- Case Ware
 

10-30 timer med henblik på fuldtid for rette vedkommende


Det forventes, at du er bosat i hensigtsmæssig køreafstand til Bjerringbro og Randers.Tidsfrist 1/11 2020
Hvis du ikke har hørt nærmere efter den 1/11 2020 er jobbet besat til anden side.
Start er efter aftale.

Såfremt der ønskes yderligere oplysninger om stillingen, kontakt Mark Pring på tlf. nr. 22900903 eller send din ansøgning med CV på mail: mpr@revision-plus.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.