Regnskabs- og bogholderimedarbejder til midtjylland søges

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du regnskab i blodet, og mod på et job hvor du skal stå med en del af virksomhedens bogholderi?

Opgaverne kræver at du har viden/erfaring inden for basisregnskab og bogholderi, eksempelvis bogføring, fakturering, kredit-, og debit og afstemninger.

Du kommer til, selvstændigt, at varetage en række bogholderi- og regnskabsfunktioner for vores faste kunde i midtjylland.

Du skal være indstillet på konstant udvikling og forandring. Det går stærkt og hverdagen kan være hektisk, men spændende.

Arbejdstiden vil blive aftalt nærmere.

Dine faglige kompetencer

  • Erfaring med moderne bogholderi
  • Rutineret IT bruger
  • Ønske om hele tiden at dygtiggøre sig selv indenfor vores område
  • Kendskab til indholdet i et regnskab
  • Flair for anvendelse af den seneste nye teknologi og hurtig på tasterne
  • Systemstærk

Dine personlige kompetencer

  • God til at kommunikere og skabe relationer i samarbejde med forskellige mennesker. Både internt og eksternt
  • Kan arbejde selvstændigt og holde fokus
  • Kender værdien af at være en god kollega og bidrage socialt i forskellige teams samt være backup for hinanden
  • Struktureret og fleksibel anlagt. Kan lægge opgaven fra sig selv om den ikke er løst 100%
  • Tage ejerskab og ansvar for opgaverne fra start til slut

Vi tilbyder dig

Et særdeles afvekslende og selvstændigt job, hvor du får mulighed for at udvilke din faglige viden og personlige kompetencer, og du vil få et stort ansvar for dine opgaver. Du tilbydes en arbejdsplads som lægger stor vægt på godt kollegaskab og et godt arbejdsmiljø.

Interesseret? Vi indkalder til samtaler løbende, og tiltrædelse vil ske snarest muligt så send din ansøgning og dit CV allerede i dag - Vi glæder os til at høre fra dig

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Regnskabs- og bogholderimedarbejder til midtjylland søges

Har du regnskab i blodet, og mod på et job hvor du skal stå med en del af virksomhedens bogholderi?

Opgaverne kræver at du har viden/erfaring inden for basisregnskab og bogholderi, eksempelvis bogføring, fakturering, kredit-, og debit og afstemninger.

Du kommer til, selvstændigt, at varetage en række bogholderi- og regnskabsfunktioner for vores faste kunde i midtjylland.

Du skal være indstillet på konstant udvikling og forandring. Det går stærkt og hverdagen kan være hektisk, men spændende.

Arbejdstiden vil blive aftalt nærmere.

Dine faglige kompetencer

  • Erfaring med moderne bogholderi
  • Rutineret IT bruger
  • Ønske om hele tiden at dygtiggøre sig selv indenfor vores område
  • Kendskab til indholdet i et regnskab
  • Flair for anvendelse af den seneste nye teknologi og hurtig på tasterne
  • Systemstærk

Dine personlige kompetencer

  • God til at kommunikere og skabe relationer i samarbejde med forskellige mennesker. Både internt og eksternt
  • Kan arbejde selvstændigt og holde fokus
  • Kender værdien af at være en god kollega og bidrage socialt i forskellige teams samt være backup for hinanden
  • Struktureret og fleksibel anlagt. Kan lægge opgaven fra sig selv om den ikke er løst 100%
  • Tage ejerskab og ansvar for opgaverne fra start til slut

Vi tilbyder dig

Et særdeles afvekslende og selvstændigt job, hvor du får mulighed for at udvilke din faglige viden og personlige kompetencer, og du vil få et stort ansvar for dine opgaver. Du tilbydes en arbejdsplads som lægger stor vægt på godt kollegaskab og et godt arbejdsmiljø.

Interesseret? Vi indkalder til samtaler løbende, og tiltrædelse vil ske snarest muligt så send din ansøgning og dit CV allerede i dag - Vi glæder os til at høre fra dig

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.