Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabs- og udviklingschef - Stauning

 

Vil du være med til at drive og udvikle Stauning Agro og Stauning Byg?

 

 

Stauning Agro driver et større landbrug med specialopdræt af svin samt planteavl. Landbruget er fordelt på flere gårde i området, ligesom der drives ca. 500 hektar med afgrøder. Ud over den store svinebesætning med tilhørende jord, er der to andre virksomheder. Den ene er en maskinstation og entreprenørforretning, hvor der ydes almindelig maskinstations- og entreprenørdrift i området, dog med fokus på anvendelse af avanceret teknologi til optimering af processer og forbrugsvarer. Den anden er et byggefirma, som løser alle typer af opgaver indenfor både privat- og erhvervsbyggerier. Landbruget har været drevet i en årrække og beskæftiger ca. 13 medarbejdere. Maskinstation og byggefirma har kun været en del af porteføljen i nogle få ord. De beskæftiger tilsammen ca. 7 medarbejdere. For alle virksomheder gælder det, at der lægges vægt på kvalitet, processer og moderne virksomhedsdrift. Virksomhederne supporteres af en professionel bestyrelse (uden direkte tilknytning til landbruget).

Jobbet som regnskabs- og udviklingschef er en nyoprettet stilling. Pt. vurderes stillingen til mellem 20-25 timer om ugen. Der vil i første omgang ikke være medarbejdere der referer direkte til stillingen. Din reference bliver landmand Frands Larsen, som leder begge virksomheder. Arbejdsopgaverne er:

 

  • Rapportering og rådgivning af virksomhedens ledelse og bestyrelse på alle økonomiske spørgsmål
  • Udføre bogføring, fakturering, lønregnskab, finansbogføring og klargøring til revisor
  • Opfølgning på salgs- og produktionstal både som finansiel og driftsmæssig business controller
  • Kontakt og rapportering til revisor, banker, forsikring og myndigheder
  • Ansvaret for virksomhedens IT systemer og HR relaterede funktioner
  • Monitere aktie- , valutakurser samt prisudvikling på foder og andre råvarer
  • Monitere og rådgive om tilskudsordninger
  • Deltage i udvikling af processer, tilbudsgivning samt jura omkring virksomhedens kontrakter

 

 

Faglige kvalifikationer:

  • Gerne en HD-R, Cand. Merc. Aud, Agrarøkonom, finansøkonom eller lignende uddannelse
  • Gerne mindst 3 års erfaring fra en tilsvarende stilling
  • Gode analytiske evner – gerne med erfaring med controlling og rapportering
  • Erfaring med økonomi- og lønsystemer
  • Erfaring med tilbudsgivning
  • Kommunikerer professionelt på dansk, engelsk og tysk

 


Personlige kvalifikationer:

  • Du har demonstreret, at du kan arbejde selvstændigt og har den fornødne drive til at få tingene gennemført
  • Du har forståelse for den kommercielle forretning, helheder og sammenhænge
  • Du værdsætter at udvikle mennesker, processer, strukturer og organisationer
  • Du kan holde hovedet koldt og arbejder gerne med mange opgaver ad gangen
  • Din kommunikationsform er empatisk og du besidder evnen til at være omstillingsparat

 

 

Yderligere informationer:

Hvis du ønsker flere oplysninger bedes du kontakte konsulent Jens Peter Kristensen – telefon +45 4117 7868

 

Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329792773Phoenix-4517e56912018-04-12T00:00:00Regnskabs- og udviklingschef - Stauning

 

Vil du være med til at drive og udvikle Stauning Agro og Stauning Byg?

 

 

Stauning Agro driver et større landbrug med specialopdræt af svin samt planteavl. Landbruget er fordelt på flere gårde i området, ligesom der drives ca. 500 hektar med afgrøder. Ud over den store svinebesætning med tilhørende jord, er der to andre virksomheder. Den ene er en maskinstation og entreprenørforretning, hvor der ydes almindelig maskinstations- og entreprenørdrift i området, dog med fokus på anvendelse af avanceret teknologi til optimering af processer og forbrugsvarer. Den anden er et byggefirma, som løser alle typer af opgaver indenfor både privat- og erhvervsbyggerier. Landbruget har været drevet i en årrække og beskæftiger ca. 13 medarbejdere. Maskinstation og byggefirma har kun været en del af porteføljen i nogle få ord. De beskæftiger tilsammen ca. 7 medarbejdere. For alle virksomheder gælder det, at der lægges vægt på kvalitet, processer og moderne virksomhedsdrift. Virksomhederne supporteres af en professionel bestyrelse (uden direkte tilknytning til landbruget).

Jobbet som regnskabs- og udviklingschef er en nyoprettet stilling. Pt. vurderes stillingen til mellem 20-25 timer om ugen. Der vil i første omgang ikke være medarbejdere der referer direkte til stillingen. Din reference bliver landmand Frands Larsen, som leder begge virksomheder. Arbejdsopgaverne er:

 

  • Rapportering og rådgivning af virksomhedens ledelse og bestyrelse på alle økonomiske spørgsmål
  • Udføre bogføring, fakturering, lønregnskab, finansbogføring og klargøring til revisor
  • Opfølgning på salgs- og produktionstal både som finansiel og driftsmæssig business controller
  • Kontakt og rapportering til revisor, banker, forsikring og myndigheder
  • Ansvaret for virksomhedens IT systemer og HR relaterede funktioner
  • Monitere aktie- , valutakurser samt prisudvikling på foder og andre råvarer
  • Monitere og rådgive om tilskudsordninger
  • Deltage i udvikling af processer, tilbudsgivning samt jura omkring virksomhedens kontrakter

 

 

Faglige kvalifikationer:

  • Gerne en HD-R, Cand. Merc. Aud, Agrarøkonom, finansøkonom eller lignende uddannelse
  • Gerne mindst 3 års erfaring fra en tilsvarende stilling
  • Gode analytiske evner – gerne med erfaring med controlling og rapportering
  • Erfaring med økonomi- og lønsystemer
  • Erfaring med tilbudsgivning
  • Kommunikerer professionelt på dansk, engelsk og tysk

 


Personlige kvalifikationer:

  • Du har demonstreret, at du kan arbejde selvstændigt og har den fornødne drive til at få tingene gennemført
  • Du har forståelse for den kommercielle forretning, helheder og sammenhænge
  • Du værdsætter at udvikle mennesker, processer, strukturer og organisationer
  • Du kan holde hovedet koldt og arbejder gerne med mange opgaver ad gangen
  • Din kommunikationsform er empatisk og du besidder evnen til at være omstillingsparat

 

 

Yderligere informationer:

Hvis du ønsker flere oplysninger bedes du kontakte konsulent Jens Peter Kristensen – telefon +45 4117 7868

 

Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet.

2018-06-08T00:50:37.860 Vil du være med til at drive og udvikle Stauning Agro og Stauning Byg? Stauning Agro driver et større landbrug med specialopdræt af svin samt planteavl. Landbruget er fordelt på flere gårde i området, ligesom der drives ca. 500 hektar med afgrøder. Ud over den store svinebesætning med tilhørende jord, er der to andre virksomheder. Den ene er en maskinstation og entreprenørforretning, hvor der ydes almindelig maskinstations- og entreprenørdrift i området, dog med fokus på anvendelse af avanceret teknologi til optimering af processer og forbrugsvarer. Den anden er et byggefirma, som løser alle typer af opgaver indenfor både privat- og erhvervsbyggerier. Landbruget har været drevet i en årrække og beskæftiger ca. 13 medarbejdere. Maskinstation og byggefirma har kun været en del af porteføljen i nogle få ord. De beskæftiger tilsammen ca. 7 medarbejdere. For alle virksomheder gælder det, at der lægges vægt på kvalitet, processer og moderne virksomhedsdrift. Virksomhederne supporteres af en professionel bestyrelse (uden direkte tilknytning til landbruget). Jobbet som regnskabs- og udviklingschef er en nyoprettet stilling. Pt. vurderes stillingen til mellem 20-25 timer om ugen. Der vil i første omgang ikke være medarbejdere der referer direkte til stillingen. Din reference bliver landmand Frands Larsen, som leder begge virksomheder. Arbejdsopgaverne er: Rapportering og rådgivning af virksomhedens ledelse og bestyrelse på alle økonomiske spørgsmål Udføre bogføring, fakturering, lønregnskab, finansbogføring og klargøring til revisor Opfølgning på salgs- og produktionstal både som finansiel og driftsmæssig business controller Kontakt og rapportering til revisor, banker, forsikring og myndigheder Ansvaret for virksomhedens IT systemer og HR relaterede funktioner Monitere aktie- , valutakurser samt prisudvikling på foder og andre råvarer Monitere og rådgive om tilskudsordninger Deltage i udvikling af processer, tilbudsgivning samt jura omkring virksomhedens kontrakter Faglige kvalifikationer: Gerne en HD-R, Cand. Merc. Aud, Agrarøkonom, finansøkonom eller lignende uddannelse Gerne mindst 3 års erfaring fra en tilsvarende stilling Gode analytiske evner gerne med erfaring med controlling og rapportering Erfaring med økonomi- og lønsystemer Erfaring med tilbudsgivning Kommunikerer professionelt på dansk, engelsk og tysk Personlige kvalifikationer: Du har demonstreret, at du kan arbejde selvstændigt og har den fornødne drive til at få tingene gennemført Du har forståelse for den kommercielle forretning, helheder og sammenhænge Du værdsætter at udvikle mennesker, processer, strukturer og organisationer Du kan holde hovedet koldt og arbejder gerne med mange opgaver ad gangen Din kommunikationsform er empatisk og du besidder evnen til at være omstillingsparat Yderligere informationer: Hvis du ønsker flere oplysninger bedes du kontakte konsulent Jens Peter Kristensen telefon 45 4117 7868 Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet.11Jobnet4517e569100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-06-07T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1220&ProjectId=144836&DepartmentId=19069&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3214249JP KRISTENSEN ApS11Hammershusvej 1C7400HerningDKDanmark0
jenspeter@jpkristensen.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent554292JobNet48085441000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4517e569https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4517e569https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4517e569&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4517e569&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgSom Regnskabschef hos JP KRISTENSEN ApS bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale241103Regnskabschef3Økonomi354322331Jens Peterjenspeter@jpkristensen.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK