Regnskabsansvarlig (30 t./ugl.)

Cleansafe søger erfaren og selvstændig medarbejder i Fredericia

Vi søger en serviceminded regnskabsansvarlig, der efter grundig sidemandsoplæring, skal varetage regnskabsmæssige- og administrative opgaver. Du kommer til at sidde i Fredericia i en mindre afdeling sammen med vores kontorassistent, HR-ansvarlige, controller og adm. direktør.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Bogføring, afstemninger og håndtering af debitorer og kreditorer
  • Indberetninger til offentlige institutioner
  • Udarbejde drifts- og pladsregnskaber
  • Udarbejde månedsafslutninger
  • Klargøring af regnskab til revisor
  • Indberetning af ulykker og nærved ulykker
  • Diverse ad hoc kontor- og administrationsopgaver

Om virksomheden

Cleansafe er markedsførende på udførelse, udvikling og innovation inden for rengøring i fødevaresektoren.

Vi har ca. 250 timelønnede medarbejdere, der til dagligt arbejder hos vores kunder rundt om i hele Danmark. Kontoret i Fredericia er vores hovedkontor og vi har desuden kontorer i Randers, Ålborg og København.

Personlige kompetencer

Du har en moden og ansvarlig tilgang til dit arbejde og formår selvstændigt at løse dine opgaver. Du er pligtopfyldende og ærekær omkring opgaveløsningen. Som person er du både detaljeorienteret og har overblik.

Du har bred erfaring med de mest almindelig funktioner indenfor bogholderi/regnskab og er frisk på at lære nyt. Vi bogfører i Visma, hvor kendskab ikke er en nødvendighed. Til gengæld er det en nødvendighed, at du har flair for IT og erfaring med Excel.

Vi tilbyder

Et spændende og alsidigt job i en virksomhed, hvor orden- og redelighed ligger i vores DNA og hvor vi anstrenger os for at have et godt arbejdsmiljø både på vores kontorer og på vores pladser.

Så send din ansøgning og et CV til HR@cleansafe.dk. Ansøgningsfrist er den 10. august 2019, vi behandler dog ansøgningerne løbende - send derfor gerne allerede i dag.

Du vil komme til at referere til vores adm. direktør Michael Elmhoff, som du er meget velkommen til at kontakte på tlf. 30 745 745, såfremt du har spørgsmål til ovenstående.

______________________________________________________________

Oplysningspligt: 


Behandling af persondata ved rekruttering

Formålet med at indsamle personoplysninger om dig i rekrutteringsprocessen er at vurdere, om du er en kvalificeret kandidat til en ledig stilling hos Cleansafe A/S.

Når du søger en stilling hos os, modtager og behandler vi en række personoplysninger om dig. Det gør, at vi er dataansvarlige for de personoplysninger, som vi behandler om dig.

Du finder vores kontaktoplysninger her Cleansafe A/S, Karetmagervej 21B, 7000 Fredericia, CVR-nr. 26399467, mail: info@foodsafe.dk og tlf. 7020 7000.

I forbindelse med rekrutteringsprocessen behandler vi almindelige personoplysninger om dig, men det kan også ske, at vi behandler særlige personoplysninger, CPR-nr. eller oplysninger om strafbare forhold. I denne tekst kan du læse mere om, hvilke oplysninger vi behandler om dig, når du søger en stilling hos os.

Når vi modtager din ansøgning

I rekrutteringsprocessen er det de personoplysninger, som fremgår af din ansøgning, CV og andre medsendte dokumenter, der bliver registreret.

Det vil typisk være følgende oplysninger: Navn, adresse, fødselsdato, køn, telefonnummer, e-mailadresse, CPR-nr., ægteskabelig status, uddannelse(r), karrierehistorik, kørekortoplysninger eller anbefalinger/referencer.

Vi anvender databeskyttelsesforordningens art. 6 (1) (b) som hjemmel, da der er tale om personoplysninger, som du selv har fremsendt til os med henblik på at blive ansat.

Vi registrerer de fremsendte oplysninger i vores personaleadministrationssystem.

Vi vurderer ansøgningen

Vi vurderer specifikt hver enkelt ansøgers kvalifikationer i forhold til den opslåede stilling. Når vi har læst ansøgningerne, udvælger vi kandidater til ansættelsessamtale(r). De kandidater, som ikke er blevet indkaldt til samtale, får besked om dette.

Når vi har udvalgt dig til ansættelsessamtale

I forbindelse med ansættelsessamtalerne modtager vi yderligere oplysninger om dig, som vi noterer til brug for det videre rekrutteringsforløb. Vi anvender databeskyttelsesforordningens art. 6 (1) (b) som hjemmel, da der er tale om personoplysninger, som du selv har oplyst med henblik på at blive ansat.

Straffeattest

I nogle stillinger er det nødvendigt at se en straffeattest. Vi vurderer altid i forhold til den enkelte stillings indhold, om det er nødvendigt at indhente en straffeattest.

Vi indhenter kun straffeattest, når du er blevet tilbudt en stilling hos os, og vi vil i den forbindelse først bede om dit samtykke til behandlingen.

Vi anvender samtykke efter databeskyttelseslovens § 8, stk. 3 som hjemmel, når vi indhenter straffeattester. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Det kan du gøre ved at kontakte os på kontaktoplysningerne ovenfor. Hvis du trækker dit samtykke tilbage, har det først virkning fra dette tidspunkt. Det påvirker derfor ikke lovligheden af vores behandling af oplysningerne frem til tidspunktet, hvor du trækker dit samtykke tilbage. 

Opholds- og arbejdstilladelse

Det er en betingelse for ansættelsen, at du har gyldig arbejds- og opholdstilladelse. For at sikre dette beder vi om en kopi af dit pas i forbindelse med ansættelsen.

Hvis du på grund af dit statsborgerskab skal have arbejds- og opholdstilladelse for at arbejde lovligt i Danmark, indhenter vi også kopi af din arbejds- og opholdstilladelse.

Vi anvender databeskyttelsesforordningens artikel 6 (1) c som hjemmel, når vi indhenter kopi af dit pas og eventuelt arbejds- og opholdstilladelse, da vi har pligt til at sikre dette efter udlændingelovens § 59, stk. 5.

Opbevaring og sletning

Hvis du får afslag, sletter vi de oplysninger, vi har registreret om dig, inden for 6 måneder. 

Hvis du bliver ansat, gemmer vi de oplysninger, som har været en del af rekrutteringsprocessen, i din personalemappe. Hvis vi har indhentet kopi af din straffeattest i forbindelse med rekrutteringen, sletter vi den, så snart vi har registreret, at vi har set din straffeattest.

Dine rettigheder

Efter lovgivningen i databeskyttelsesforordningen og databeskyttelsesloven har du række rettigheder.

Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte os.

Ret til at se oplysninger (indsigtsret), artikel 15

Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi behandler om dig, samt en række yderligere oplysninger.

Ret til berigtigelse, artikel 16

Du har ret til at få urigtige oplysninger om dig selv rettet.

Ret til sletning, artikel 17

I særlige tilfælde har du ret til at få slettet oplysninger om dig, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer.

Ret til begrænsning af behandling, artikel 18

Du har visse tilfælde ret til at få behandlingen af dine personoplysninger begrænset. Hvis du har ret til at få begrænset behandlingen, må vi fremover kun behandle oplysningerne - bortset fra opbevaring - med dit samtykke, eller med henblik på at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares, eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser.

Ret til indsigelse, artikel 21

Du har i visse tilfælde ret til at gøre indsigelse mod vores ellers lovlige behandling af dine personoplysninger. Ret til at transmittere oplysninger (dataportabilitet), artikel 20 Du har i visse tilfælde ret til at modtage dine personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format samt at få overført disse personoplysninger fra én dataansvarlig til en anden uden hindring.

Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på www.datatilsynet.dk.

Klage til Datatilsynet

Du har mulighed for at klage over vores behandling af dine personoplysninger til Datatilsynet. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på Datatilsynets hjemmeside www.datatilsynet.dk.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049562Phoenix-f11d89c112019-06-28T00:00:00Regnskabsansvarlig (30 t./ugl.)

Cleansafe søger erfaren og selvstændig medarbejder i Fredericia

Vi søger en serviceminded regnskabsansvarlig, der efter grundig sidemandsoplæring, skal varetage regnskabsmæssige- og administrative opgaver. Du kommer til at sidde i Fredericia i en mindre afdeling sammen med vores kontorassistent, HR-ansvarlige, controller og adm. direktør.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

  • Bogføring, afstemninger og håndtering af debitorer og kreditorer
  • Indberetninger til offentlige institutioner
  • Udarbejde drifts- og pladsregnskaber
  • Udarbejde månedsafslutninger
  • Klargøring af regnskab til revisor
  • Indberetning af ulykker og nærved ulykker
  • Diverse ad hoc kontor- og administrationsopgaver

Om virksomheden

Cleansafe er markedsførende på udførelse, udvikling og innovation inden for rengøring i fødevaresektoren.

Vi har ca. 250 timelønnede medarbejdere, der til dagligt arbejder hos vores kunder rundt om i hele Danmark. Kontoret i Fredericia er vores hovedkontor og vi har desuden kontorer i Randers, Ålborg og København.

Personlige kompetencer

Du har en moden og ansvarlig tilgang til dit arbejde og formår selvstændigt at løse dine opgaver. Du er pligtopfyldende og ærekær omkring opgaveløsningen. Som person er du både detaljeorienteret og har overblik.

Du har bred erfaring med de mest almindelig funktioner indenfor bogholderi/regnskab og er frisk på at lære nyt. Vi bogfører i Visma, hvor kendskab ikke er en nødvendighed. Til gengæld er det en nødvendighed, at du har flair for IT og erfaring med Excel.

Vi tilbyder

Et spændende og alsidigt job i en virksomhed, hvor orden- og redelighed ligger i vores DNA og hvor vi anstrenger os for at have et godt arbejdsmiljø både på vores kontorer og på vores pladser.

Så send din ansøgning og et CV til HR@cleansafe.dk. Ansøgningsfrist er den 10. august 2019, vi behandler dog ansøgningerne løbende - send derfor gerne allerede i dag.

Du vil komme til at referere til vores adm. direktør Michael Elmhoff, som du er meget velkommen til at kontakte på tlf. 30 745 745, såfremt du har spørgsmål til ovenstående.

______________________________________________________________

Oplysningspligt: 


Behandling af persondata ved rekruttering

Formålet med at indsamle personoplysninger om dig i rekrutteringsprocessen er at vurdere, om du er en kvalificeret kandidat til en ledig stilling hos Cleansafe A/S.

Når du søger en stilling hos os, modtager og behandler vi en række personoplysninger om dig. Det gør, at vi er dataansvarlige for de personoplysninger, som vi behandler om dig.

Du finder vores kontaktoplysninger her Cleansafe A/S, Karetmagervej 21B, 7000 Fredericia, CVR-nr. 26399467, mail: info@foodsafe.dk og tlf. 7020 7000.

I forbindelse med rekrutteringsprocessen behandler vi almindelige personoplysninger om dig, men det kan også ske, at vi behandler særlige personoplysninger, CPR-nr. eller oplysninger om strafbare forhold. I denne tekst kan du læse mere om, hvilke oplysninger vi behandler om dig, når du søger en stilling hos os.

Når vi modtager din ansøgning

I rekrutteringsprocessen er det de personoplysninger, som fremgår af din ansøgning, CV og andre medsendte dokumenter, der bliver registreret.

Det vil typisk være følgende oplysninger: Navn, adresse, fødselsdato, køn, telefonnummer, e-mailadresse, CPR-nr., ægteskabelig status, uddannelse(r), karrierehistorik, kørekortoplysninger eller anbefalinger/referencer.

Vi anvender databeskyttelsesforordningens art. 6 (1) (b) som hjemmel, da der er tale om personoplysninger, som du selv har fremsendt til os med henblik på at blive ansat.

Vi registrerer de fremsendte oplysninger i vores personaleadministrationssystem.

Vi vurderer ansøgningen

Vi vurderer specifikt hver enkelt ansøgers kvalifikationer i forhold til den opslåede stilling. Når vi har læst ansøgningerne, udvælger vi kandidater til ansættelsessamtale(r). De kandidater, som ikke er blevet indkaldt til samtale, får besked om dette.

Når vi har udvalgt dig til ansættelsessamtale

I forbindelse med ansættelsessamtalerne modtager vi yderligere oplysninger om dig, som vi noterer til brug for det videre rekrutteringsforløb. Vi anvender databeskyttelsesforordningens art. 6 (1) (b) som hjemmel, da der er tale om personoplysninger, som du selv har oplyst med henblik på at blive ansat.

Straffeattest

I nogle stillinger er det nødvendigt at se en straffeattest. Vi vurderer altid i forhold til den enkelte stillings indhold, om det er nødvendigt at indhente en straffeattest.

Vi indhenter kun straffeattest, når du er blevet tilbudt en stilling hos os, og vi vil i den forbindelse først bede om dit samtykke til behandlingen.

Vi anvender samtykke efter databeskyttelseslovens § 8, stk. 3 som hjemmel, når vi indhenter straffeattester. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Det kan du gøre ved at kontakte os på kontaktoplysningerne ovenfor. Hvis du trækker dit samtykke tilbage, har det først virkning fra dette tidspunkt. Det påvirker derfor ikke lovligheden af vores behandling af oplysningerne frem til tidspunktet, hvor du trækker dit samtykke tilbage. 

Opholds- og arbejdstilladelse

Det er en betingelse for ansættelsen, at du har gyldig arbejds- og opholdstilladelse. For at sikre dette beder vi om en kopi af dit pas i forbindelse med ansættelsen.

Hvis du på grund af dit statsborgerskab skal have arbejds- og opholdstilladelse for at arbejde lovligt i Danmark, indhenter vi også kopi af din arbejds- og opholdstilladelse.

Vi anvender databeskyttelsesforordningens artikel 6 (1) c som hjemmel, når vi indhenter kopi af dit pas og eventuelt arbejds- og opholdstilladelse, da vi har pligt til at sikre dette efter udlændingelovens § 59, stk. 5.

Opbevaring og sletning

Hvis du får afslag, sletter vi de oplysninger, vi har registreret om dig, inden for 6 måneder. 

Hvis du bliver ansat, gemmer vi de oplysninger, som har været en del af rekrutteringsprocessen, i din personalemappe. Hvis vi har indhentet kopi af din straffeattest i forbindelse med rekrutteringen, sletter vi den, så snart vi har registreret, at vi har set din straffeattest.

Dine rettigheder

Efter lovgivningen i databeskyttelsesforordningen og databeskyttelsesloven har du række rettigheder.

Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte os.

Ret til at se oplysninger (indsigtsret), artikel 15

Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi behandler om dig, samt en række yderligere oplysninger.

Ret til berigtigelse, artikel 16

Du har ret til at få urigtige oplysninger om dig selv rettet.

Ret til sletning, artikel 17

I særlige tilfælde har du ret til at få slettet oplysninger om dig, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer.

Ret til begrænsning af behandling, artikel 18

Du har visse tilfælde ret til at få behandlingen af dine personoplysninger begrænset. Hvis du har ret til at få begrænset behandlingen, må vi fremover kun behandle oplysningerne - bortset fra opbevaring - med dit samtykke, eller med henblik på at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares, eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser.

Ret til indsigelse, artikel 21

Du har i visse tilfælde ret til at gøre indsigelse mod vores ellers lovlige behandling af dine personoplysninger. Ret til at transmittere oplysninger (dataportabilitet), artikel 20 Du har i visse tilfælde ret til at modtage dine personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format samt at få overført disse personoplysninger fra én dataansvarlig til en anden uden hindring.

Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på www.datatilsynet.dk.

Klage til Datatilsynet

Du har mulighed for at klage over vores behandling af dine personoplysninger til Datatilsynet. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på Datatilsynets hjemmeside www.datatilsynet.dk.

Cleansafe søger erfaren og selvstændig medarbejder i Fredericia Vi søger en serviceminded regnskabsansvarlig, der efter grundig sidemandsoplæring, skal varetage regnskabsmæssige- og administrative opgaver. Du kommer til at sidde i Fredericia i en mindre afdeling sammen med vores kontorassistent, HR-ansvarlige, controller og adm. direktør. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte: Bogføring, afstemninger og håndtering af debitorer og kreditorer Indberetninger til offentlige institutioner Udarbejde drifts- og pladsregnskaber Udarbejde månedsafslutninger Klargøring af regnskab til revisor Indberetning af ulykker og nærved ulykker Diverse ad hoc kontor- og administrationsopgaver Om virksomheden Cleansafe er markedsførende på udførelse, udvikling og innovation inden for rengøring i fødevaresektoren. Vi har ca. 250 timelønnede medarbejdere, der til dagligt arbejder hos vores kunder rundt om i hele Danmark. Kontoret i Fredericia er vores hovedkontor og vi har desuden kontorer i Randers, Ålborg og København. Personlige kompetencer Du har en moden og ansvarlig tilgang til dit arbejde og formår selvstændigt at løse dine opgaver. Du er pligtopfyldende og ærekær omkring opgaveløsningen. Som person er du både detaljeorienteret og har overblik. Du har bred erfaring med de mest almindelig funktioner indenfor bogholderi regnskab og er frisk på at lære nyt. Vi bogfører i Visma, hvor kendskab ikke er en nødvendighed. Til gengæld er det en nødvendighed, at du har flair for IT og erfaring med Excel. Vi tilbyder Et spændende og alsidigt job i en virksomhed, hvor orden- og redelighed ligger i vores DNA og hvor vi anstrenger os for at have et godt arbejdsmiljø både på vores kontorer og på vores pladser. Så send din ansøgning og et CV til HR@cleansafe.dk. Ansøgningsfrist er den 10. august 2019, vi behandler dog ansøgningerne løbende - send derfor gerne allerede i dag. Du vil komme til at referere til vores adm. direktør Michael Elmhoff, som du er meget velkommen til at kontakte på tlf. 30 745 745, såfremt du har spørgsmål til ovenstående. ______________________________________________________________ Oplysningspligt: Behandling af persondata ved rekruttering Formålet med at indsamle personoplysninger om dig i rekrutteringsprocessen er at vurdere, om du er en kvalificeret kandidat til en ledig stilling hos Cleansafe A S. Når du søger en stilling hos os, modtager og behandler vi en række personoplysninger om dig. Det gør, at vi er dataansvarlige for de personoplysninger, som vi behandler om dig. Du finder vores kontaktoplysninger her Cleansafe A S, Karetmagervej 21B, 7000 Fredericia, CVR-nr. 26399467, mail: info@foodsafe.dk og tlf. 7020 7000. I forbindelse med rekrutteringsprocessen behandler vi almindelige personoplysninger om dig, men det kan også ske, at vi behandler særlige personoplysninger, CPR-nr. eller oplysninger om strafbare forhold. I denne tekst kan du læse mere om, hvilke oplysninger vi behandler om dig, når du søger en stilling hos os. Når vi modtager din ansøgning I rekrutteringsprocessen er det de personoplysninger, som fremgår af din ansøgning, CV og andre medsendte dokumenter, der bliver registreret. Det vil typisk være følgende oplysninger: Navn, adresse, fødselsdato, køn, telefonnummer, e-mailadresse, CPR-nr., ægteskabelig status, uddannelse(r), karrierehistorik, kørekortoplysninger eller anbefalinger referencer. Vi anvender databeskyttelsesforordningens art. 6 (1) (b) som hjemmel, da der er tale om personoplysninger, som du selv har fremsendt til os med henblik på at blive ansat. Vi registrerer de fremsendte oplysninger i vores personaleadministrationssystem. Vi vurderer ansøgningen Vi vurderer specifikt hver enkelt ansøgers kvalifikationer i forhold til den opslåede stilling. Når vi har læst ansøgningerne, udvælger vi kandidater til ansættelsessamtale(r). De kandidater, som ikke er blevet indkaldt til samtale, får besked om dette. Når vi har udvalgt dig til ansættelsessamtale I forbindelse med ansættelsessamtalerne modtager vi yderligere oplysninger om dig, som vi noterer til brug for det videre rekrutteringsforløb. Vi anvender databeskyttelsesforordningens art. 6 (1) (b) som hjemmel, da der er tale om personoplysninger, som du selv har oplyst med henblik på at blive ansat. Straffeattest I nogle stillinger er det nødvendigt at se en straffeattest. Vi vurderer altid i forhold til den enkelte stillings indhold, om det er nødvendigt at indhente en straffeattest. Vi indhenter kun straffeattest, når du er blevet tilbudt en stilling hos os, og vi vil i den forbindelse først bede om dit samtykke til behandlingen. Vi anvender samtykke efter databeskyttelseslovens 8, stk. 3 som hjemmel, når vi indhenter straffeattester. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage. Det kan du gøre ved at kontakte os på kontaktoplysningerne ovenfor. Hvis du trækker dit samtykke tilbage, har det først virkning fra dette tidspunkt. Det påvirker derfor ikke lovligheden af vores behandling af oplysningerne frem til tidspunktet, hvor du trækker dit samtykke tilbage. Opholds- og arbejdstilladelse Det er en betingelse for ansættelsen, at du har gyldig arbejds- og opholdstilladelse. For at sikre dette beder vi om en kopi af dit pas i forbindelse med ansættelsen. Hvis du på grund af dit statsborgerskab skal have arbejds- og opholdstilladelse for at arbejde lovligt i Danmark, indhenter vi også kopi af din arbejds- og opholdstilladelse. Vi anvender databeskyttelsesforordningens artikel 6 (1) c som hjemmel, når vi indhenter kopi af dit pas og eventuelt arbejds- og opholdstilladelse, da vi har pligt til at sikre dette efter udlændingelovens 59, stk. 5. Opbevaring og sletning Hvis du får afslag, sletter vi de oplysninger, vi har registreret om dig, inden for 6 måneder. Hvis du bliver ansat, gemmer vi de oplysninger, som har været en del af rekrutteringsprocessen, i din personalemappe. Hvis vi har indhentet kopi af din straffeattest i forbindelse med rekrutteringen, sletter vi den, så snart vi har registreret, at vi har set din straffeattest. Dine rettigheder Efter lovgivningen i databeskyttelsesforordningen og databeskyttelsesloven har du række rettigheder. Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder skal du kontakte os. Ret til at se oplysninger (indsigtsret), artikel 15 Du har ret til at få indsigt i de oplysninger, som vi behandler om dig, samt en række yderligere oplysninger. Ret til berigtigelse, artikel 16 Du har ret til at få urigtige oplysninger om dig selv rettet. Ret til sletning, artikel 17 I særlige tilfælde har du ret til at få slettet oplysninger om dig, inden tidspunktet for vores almindelige generelle sletning indtræffer. Ret til begrænsning af behandling, artikel 18 Du har visse tilfælde ret til at få behandlingen af dine personoplysninger begrænset. Hvis du har ret til at få begrænset behandlingen, må vi fremover kun behandle oplysningerne - bortset fra opbevaring - med dit samtykke, eller med henblik på at retskrav kan fastlægges, gøres gældende eller forsvares, eller for at beskytte en person eller vigtige samfundsinteresser. Ret til indsigelse, artikel 21 Du har i visse tilfælde ret til at gøre indsigelse mod vores ellers lovlige behandling af dine personoplysninger. Ret til at transmittere oplysninger (dataportabilitet), artikel 20 Du har i visse tilfælde ret til at modtage dine personoplysninger i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format samt at få overført disse personoplysninger fra n dataansvarlig til en anden uden hindring. Du kan læse mere om dine rettigheder i Datatilsynets vejledning om de registreredes rettigheder, som du finder på www.datatilsynet.dk. Klage til Datatilsynet Du har mulighed for at klage over vores behandling af dine personoplysninger til Datatilsynet. Du finder Datatilsynets kontaktoplysninger på Datatilsynets hjemmeside www.datatilsynet.dk.11jobnetf11d89c1100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-10T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandVejleEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandFredericia3547453Cleansafe A/S11Karetmagervej 21B7000FredericiaDKDanmark0hr@cleansafe.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent778598JobNet5005147500514710014-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f11d89c1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f11d89c1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f11d89c1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f11d89c1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Økonomi?12007951Dansk3Læse/ tale933411Regnskabsansvarlig3Økonomi362096917hr@cleansafe.dkhr@cleansafe.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK