Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsansvarlig

For kunde søges en struktureret og ambitiøs regnskabsansvarlig til snarlig tiltrædelse.

Du vil indgå i virksomhedens regnskabs- og økonomifunktion og få følgende ansvar og opgaver:

• Bogføring og afstemning af bank
• Bogføring, kontering og betaling af fakturaer inkl. godkendelse i organisationen
• Håndtering af saldoafstemninger
• Forestå faktureringer i samarbejde med kundeansvarlige
• Sikre overblik over indtægter, omkostninger, periodisering og likviditetsforecast
• Intern rapportering

Du bliver en del af et ungt og dynamisk team i en virksomhed med vokseværk, ambitioner og korte beslutningsveje.
Der lægges der stor vægt på det personlige ansvar og ejerskab for den enkelte opgave. 

Din profil
Du har en positiv tilgang til dine opgaver, hvor du naturligt inddrager interessenter og kolleger i processen. Du trives i et tralvlt miljø og kan holde hovedet koldt i pressede perioder.

Det forventes, at du har erfaring nok til at være selvkørende og kvalitetsbevidst med basale regnskabsopgaver, men også kender dine begrænsninger, hvor du har behov for at lære mere. Stillingens indhold og ansvar vil udvikle sig i takt med at dine kvalifikationer udvides. Du har nogle års erfaring inden for området og måske er uddannet cand.merc.aud. eller HD(R).

Din formelle uddannelse er dog ikke det væsentligste. Vigtigere er din praktiske tilgang fra nuværende og tidligere stillinger og dine personlige og sociale kompetencer. Da virksomheden arbejder internationalt, er engelsk et must. CRM-systemer, MS Office og Dynamics C5 må du gerne have erfaring med. Men ellers er du indstillet på at lære det. Derudover vil du få mulighed for at deltage i udformningen af nye systemer. 

HRpeople står for rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Anette Lund på alc@hrpeople.dk. 

HRpeople er et moderne mindre rekrutterings- og HR konsulenthus, hvis formål er at hjælpe virksomheder med rekrutteringer og HR opgaver, både på det strategiske og operationelle niveau. Vores kernekompetencer er at indgå som professionel HR partner for mindre/mellemstore virksomheder, være med til at etablere HR-funktionen eller at assistere den eksisterende HR-afdeling. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330015637Phoenix-6aee007012019-05-02T00:00:00Regnskabsansvarlig

For kunde søges en struktureret og ambitiøs regnskabsansvarlig til snarlig tiltrædelse.

Du vil indgå i virksomhedens regnskabs- og økonomifunktion og få følgende ansvar og opgaver:

• Bogføring og afstemning af bank
• Bogføring, kontering og betaling af fakturaer inkl. godkendelse i organisationen
• Håndtering af saldoafstemninger
• Forestå faktureringer i samarbejde med kundeansvarlige
• Sikre overblik over indtægter, omkostninger, periodisering og likviditetsforecast
• Intern rapportering

Du bliver en del af et ungt og dynamisk team i en virksomhed med vokseværk, ambitioner og korte beslutningsveje.
Der lægges der stor vægt på det personlige ansvar og ejerskab for den enkelte opgave. 

Din profil
Du har en positiv tilgang til dine opgaver, hvor du naturligt inddrager interessenter og kolleger i processen. Du trives i et tralvlt miljø og kan holde hovedet koldt i pressede perioder.

Det forventes, at du har erfaring nok til at være selvkørende og kvalitetsbevidst med basale regnskabsopgaver, men også kender dine begrænsninger, hvor du har behov for at lære mere. Stillingens indhold og ansvar vil udvikle sig i takt med at dine kvalifikationer udvides. Du har nogle års erfaring inden for området og måske er uddannet cand.merc.aud. eller HD(R).

Din formelle uddannelse er dog ikke det væsentligste. Vigtigere er din praktiske tilgang fra nuværende og tidligere stillinger og dine personlige og sociale kompetencer. Da virksomheden arbejder internationalt, er engelsk et must. CRM-systemer, MS Office og Dynamics C5 må du gerne have erfaring med. Men ellers er du indstillet på at lære det. Derudover vil du få mulighed for at deltage i udformningen af nye systemer. 

HRpeople står for rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Anette Lund på alc@hrpeople.dk. 

HRpeople er et moderne mindre rekrutterings- og HR konsulenthus, hvis formål er at hjælpe virksomheder med rekrutteringer og HR opgaver, både på det strategiske og operationelle niveau. Vores kernekompetencer er at indgå som professionel HR partner for mindre/mellemstore virksomheder, være med til at etablere HR-funktionen eller at assistere den eksisterende HR-afdeling. 

2019-06-11T13:52:29.993 For kunde søges en struktureret og ambitiøs regnskabsansvarlig til snarlig tiltrædelse. Du vil indgå i virksomhedens regnskabs- og økonomifunktion og få følgende ansvar og opgaver: Bogføring og afstemning af bank Bogføring, kontering og betaling af fakturaer inkl. godkendelse i organisationen Håndtering af saldoafstemninger Forestå faktureringer i samarbejde med kundeansvarlige Sikre overblik over indtægter, omkostninger, periodisering og likviditetsforecast Intern rapporteringDu bliver en del af et ungt og dynamisk team i en virksomhed med vokseværk, ambitioner og korte beslutningsveje.Der lægges der stor vægt på det personlige ansvar og ejerskab for den enkelte opgave. Din profil Du har en positiv tilgang til dine opgaver, hvor du naturligt inddrager interessenter og kolleger i processen. Du trives i et tralvlt miljø og kan holde hovedet koldt i pressede perioder. Det forventes, at du har erfaring nok til at være selvkørende og kvalitetsbevidst med basale regnskabsopgaver, men også kender dine begrænsninger, hvor du har behov for at lære mere. Stillingens indhold og ansvar vil udvikle sig i takt med at dine kvalifikationer udvides. Du har nogle års erfaring inden for området og måske er uddannet cand.merc.aud. eller HD(R). Din formelle uddannelse er dog ikke det væsentligste. Vigtigere er din praktiske tilgang fra nuværende og tidligere stillinger og dine personlige og sociale kompetencer. Da virksomheden arbejder internationalt, er engelsk et must. CRM-systemer, MS Office og Dynamics C5 må du gerne have erfaring med. Men ellers er du indstillet på at lære det. Derudover vil du få mulighed for at deltage i udformningen af nye systemer. HRpeople står for rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Anette Lund på alc@hrpeople.dk. HRpeople er et moderne mindre rekrutterings- og HR konsulenthus, hvis formål er at hjælpe virksomheder med rekrutteringer og HR opgaver, både på det strategiske og operationelle niveau. Vores kernekompetencer er at indgå som professionel HR partner for mindre mellemstore virksomheder, være med til at etablere HR-funktionen eller at assistere den eksisterende HR-afdeling.11jobnet6aee0070100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-27T00:00:000000https://www.reqruiting.com/Pages/Application/Apply.aspx?id=67190EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3518594HRpeople11Aldersrogade 82100København ØDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent753095JobNet4981900498190010002-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6aee0070https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6aee0070https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6aee0070&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6aee0070&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonRegnskabsansvarlig1Dansk3Læse/ tale933411Regnskabsansvarlig3Økonomi361659647Anettealc@hrpeople.dkDKDanmarkDKDanmark330088931Erfaren regnskabsansvarlig/controller søges til særdeles veldrevet konsulenthus i Københavns NordhavnBasic Beskrivelse Som regnskabsansvarlig controller får du ansvaret for virksomhedens regnskabsfunktion for både det danske selskab og et nyetablerede selskab i New York. Du vil få en alsidig arbejdsdag med fokus på de forskellige spændende opgaver, der foreligger i en økonomifunktion. Dine opgaver vil spænde bredt lige fra varetagelse af det daglige bogholderi til rapportering og budgetopfølgning. Da virksomheden gradvist er vokset, er der nu behov for en dedikeret og erfaren regnskabsansvarlig controller, der kan professionalisere virksomhedens økonomifunktion og sikre, at processer optimeres og systematiseres. Du vil få en alsidig stilling med bredt ansvarsområde og gode muligheder for at tilrettelægge din egen arbejdsdag. Arbejdsopgaver Ansvar for måneds- årsafslutning Månedsrapportering Budget Debitor Kreditor Bogføring Løn til 30 månedslønnede og 9 studentermedhjælpere Skat Kontakt med bank og revisor Optimering af processer og arbejdsgange Ad hoc Om virksomheden Der er tale om en interessant og velkonsolideret virksomhed, der er inde i en vækstfase. Virksomheden beskæftiger godt 40 ansatte, der har deres daglige gang på kontoret i Nordhavn. For godt et år siden har virksomheden udvidet med et kontor i New York, der i dag har fem ansatte. Kulturen i virksomheden bærer præg af, at der er højt til loftet og frihed under ansvar. Der tilbydes meget fleksible arbejdsvilkår, der er mulighed for hjemmearbejdsplads, avisabonnement, fitnessabonnement, sundhedsforsikring og en attraktiv lønpakke med en årlig bonus. Personlige kompetencer Du er fagligt stærk og selvstændig. Du tager ansvar for dine arbejdsopgaver, er kvalitetsfokuseret og leverer dagligt en engageret og dedikeret indsats. Du motiveres af at arbejde med den fulde pallette af opgaver, der foreligger i regnskabsafdeling. Som person er du pligtopfyldende og sørger for at dine opgaver leveres korrekt og til tiden. Endvidere byder du gerne ind med den gode ide, når du ser en optimeringsmulighed. IT-kompetencer Du har gerne erfaring med E-conomic Erfaring & uddannelse Merkonom, HD-R eller tilsvarende Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren B. Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsansvarlig/controller får du ansvaret for virksomhedens regnskabsfunktion for både det danske selskab og et nyetablerede selskab i New York. Du vil få en alsidig arbejdsdag med fokus på de forskellige spændende opgaver, der foreligger i en økonomifunktion. Dine opgaver vil spænde bredt lige fra varetagelse af det daglige bogholderi til rapportering og budgetopfølgning. Da virksomheden gradvist er vokset, er der nu behov for en dedikeret og erfaren regnskabsansvarlig/controller, der kan professionalisere virksomhedens økonomifunktion og sikre, at processer optimeres og systematiseres. Du vil få en alsidig stilling med bredt ansvarsområde og gode muligheder for at tilrettelægge din egen arbejdsdag.

Arbejdsopgaver

    • Ansvar for måneds-/årsafslutning
    • Månedsrapportering
    • Budget
    • Debitor
    • Kreditor
    • Bogføring
    • Løn til 30 månedslønnede og 9 studentermedhjælpere
    • Skat
    • Kontakt med bank og revisor
    • Optimering af processer og arbejdsgange
    • Ad hoc

Om virksomheden

Der er tale om en interessant og velkonsolideret virksomhed, der er inde i en vækstfase. Virksomheden beskæftiger godt 40 ansatte, der har deres daglige gang på kontoret i Nordhavn. For godt et år siden har virksomheden udvidet med et kontor i New York, der i dag har fem ansatte. Kulturen i virksomheden bærer præg af, at der er højt til loftet og frihed under ansvar. Der tilbydes meget fleksible arbejdsvilkår, der er mulighed for hjemmearbejdsplads, avisabonnement, fitnessabonnement, sundhedsforsikring og en attraktiv lønpakke med en årlig bonus.

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og selvstændig. Du tager ansvar for dine arbejdsopgaver, er kvalitetsfokuseret og leverer dagligt en engageret og dedikeret indsats. Du motiveres af at arbejde med den fulde pallette af opgaver, der foreligger i regnskabsafdeling. Som person er du pligtopfyldende og sørger for at dine opgaver leveres korrekt og til tiden. Endvidere byder du gerne ind med den gode ide, når du ser en optimeringsmulighed.

IT-kompetencer

Du har gerne erfaring med E-conomic

Erfaring & uddannelse

Merkonom, HD-R eller tilsvarende

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren B. Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/acbc5f5d_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-12T14:00:48.7132019-10-16T00:00:00
330083951Regnskabsansvarlig/Controller søges til spændende virksomhed i AarhusBasic Beskrivelse Som regnskabsansvarlig bliver du virksomhedens primære regnskabsmæssige ressource, hvilket betyder at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du vil selvstændigt tage hånd om udførelsen og planlægningen af dit arbejde med fokus på både små og store opgaver. Stillingen er nyoprettet da virksomheden gennem de seneste år er vokset meget og derfor har brug for at styrke administrationen. Der vil derfor være gode muligheder for at sætte dit eget præg på processer og systemer. Du vil referere direkte til den administrerende direktør og fungere som sparringspartner i forhold til virksomhedens økonomiske udvikling. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Debitorer Kreditorer Finans Afstemninger Moms, skat etc. Løn Likviditetsstyring Analyser Budgetter Rapportering Månedsregnskab Forberedelse af årsregnskab til revisor Sparringspartner for ledelse og bestyrelse Kontakt til bank, myndigheder etc. Ansvar for forsikringer etc. Optimering og opbygning af processer Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en spændende virksomhed, der ejer, opfører og udvikler ejendomme. Virksomheden har eksisteret i en årrække og har oplevet stor vækst. I virksomheden er der beskæftiget ca. 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt, behageligt og dynamisk miljø, hvor der er kort fra vej fra beslutning til handling. Personlige kompetencer Du har en bred erfaring med allround regnskab og har siddet i en lignende stilling. Som person er du struktureret, selvkørende og tager ansvar for dine opgaver. Du har en høj grad af selvstændighed og forstår at bevare overblikket over de mangeartede opgaver. Dertil er du fleksibel, serviceminded og indstillet på at hjælpe til, hvor der er behov. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse & Erfaring Merkonom, HD eller tilsvarende. Herudover har du flere års erfaring fra en lignende stilling. Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren B. Christiansen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsansvarlig bliver du virksomhedens primære regnskabsmæssige ressource, hvilket betyder at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du vil selvstændigt tage hånd om udførelsen og planlægningen af dit arbejde med fokus på både små og store opgaver. Stillingen er nyoprettet da virksomheden gennem de seneste år er vokset meget og derfor har brug for at styrke administrationen. Der vil derfor være gode muligheder for at sætte dit eget præg på processer og systemer. Du vil referere direkte til den administrerende direktør og fungere som sparringspartner i forhold til virksomhedens økonomiske udvikling. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitorer
  • Kreditorer
  • Finans
  • Afstemninger
  • Moms, skat etc.
  • Løn
  • Likviditetsstyring
  • Analyser
  • Budgetter
  • Rapportering
  • Månedsregnskab
  • Forberedelse af årsregnskab til revisor
  • Sparringspartner for ledelse og bestyrelse
  • Kontakt til bank, myndigheder etc.
  • Ansvar for forsikringer etc.
  • Optimering og opbygning af processer
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en spændende virksomhed, der ejer, opfører og udvikler ejendomme. Virksomheden har eksisteret i en årrække og har oplevet stor vækst. I virksomheden er der beskæftiget ca. 20 medarbejdere, som arbejder i et uformelt, behageligt og dynamisk miljø, hvor der er kort fra vej fra beslutning til handling.

Personlige kompetencer

Du har en bred erfaring med allround regnskab og har siddet i en lignende stilling. Som person er du struktureret, selvkørende og tager ansvar for dine opgaver. Du har en høj grad af selvstændighed og forstår at bevare overblikket over de mangeartede opgaver. Dertil er du fleksibel, serviceminded og indstillet på at hjælpe til, hvor der er behov.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse & Erfaring

Merkonom, HD eller tilsvarende. Herudover har du flere års erfaring fra en lignende stilling.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren B. Christiansen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/7125e865_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-04T15:01:45.0772019-10-08T00:00:00
330079113Erfaren regnskabsansvarlig søges til barselsvikariat hos international virksomhed beliggende i HorsensBasic Beskrivelse Til et barselsvikariat på 12 måneder søges en erfaren regnskabsansvarlig, der kan udarbejde månedsregnskaber og varetage rapportering til virksomhedens tyske moderskab. Udover de tungere opgaver, vil du også være en aktiv del af den daglige drift sammen med det øvrige team bestående af en debitorbogholder og en regnskabsassistent. Du vil få stor indflydelse på udførelsen og planlægningen af dit arbejde med fokus på både små og store opgaver. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Løn til ca. 60 medarbejdere Rejseafregninger og provision til sælgere Bogføring Måneds- og årsregnskab Afstemninger & periodiseringer Moms Budgetter Rapportering til moderselskab Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en solid handelsvirksomhed, som har været på det danske marked i næsten 30 år. Virksomheden er en af de førende spillere inden for sit felt og oplever forsat vækst. Den er ejet af en stor international koncern, som er repræsenteret over hele verden. I virksomheden er der beskæftiget godt 60 medarbejdere, som arbejder i et uformelt, behageligt og engageret miljø. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. sundhedsforsikringer og personaleforening. Personlige kompetencer Du har en bred erfaring med allround regnskab og varetaget en lignende stilling. Som person er du struktureret, selvkørende og tager ansvar for dine opgaver. Du har en høj grad af selvstændighed og forstår at bevare overblikket over de mangeartede opgaver. Dertil er du fleksibel, serviceminded og indstillet på at hjælpe til, hvor der er behov. Du har en omstillingsparat tilgang og evner at tænke ud af boksen. IT-kompetencer Du har flair for IT Erfaring & uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Nikita Nielsen & Søren B. Christiansen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Til et barselsvikariat på 12 måneder søges en erfaren regnskabsansvarlig, der kan udarbejde månedsregnskaber og varetage rapportering til virksomhedens tyske moderskab. Udover de tungere opgaver, vil du også være en aktiv del af den daglige drift sammen med det øvrige team bestående af en debitorbogholder og en regnskabsassistent. Du vil få stor indflydelse på udførelsen og planlægningen af dit arbejde med fokus på både små og store opgaver. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Løn til ca. 60 medarbejdere
  • Rejseafregninger og provision til sælgere
  • Bogføring
  • Måneds- og årsregnskab
  • Afstemninger & periodiseringer
  • Moms
  • Budgetter
  • Rapportering til moderselskab
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en solid handelsvirksomhed, som har været på det danske marked i næsten 30 år. Virksomheden er en af de førende spillere inden for sit felt og oplever forsat vækst. Den er ejet af en stor international koncern, som er repræsenteret over hele verden. I virksomheden er der beskæftiget godt 60 medarbejdere, som arbejder i et uformelt, behageligt og engageret miljø. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. sundhedsforsikringer og personaleforening.

Personlige kompetencer

Du har en bred erfaring med allround regnskab og varetaget en lignende stilling. Som person er du struktureret, selvkørende og tager ansvar for dine opgaver. Du har en høj grad af selvstændighed og forstår at bevare overblikket over de mangeartede opgaver. Dertil er du fleksibel, serviceminded og indstillet på at hjælpe til, hvor der er behov. Du har en omstillingsparat tilgang og evner at tænke ud af boksen.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring & uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Nikita Nielsen & Søren B. Christiansen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/52b9f85e_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-08-27T14:00:41.9402019-09-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren regnskabsansvarlig/controller søges til særdeles veldrevet konsulenthus i Københavns Nordhavn

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsansvarlig controller får du ansvaret for virksomhedens regnskabsfunktion for både det danske selskab og et nyetablerede selskab i New York. Du vil få en alsidig arbejdsdag med fokus på de forskellige spændende opgaver, der f...
Indrykket:12. september 2019
Udløbsdato:16. oktober 2019

Regnskabsansvarlig/Controller søges til spændende virksomhed i Aarhus

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsansvarlig bliver du virksomhedens primære regnskabsmæssige ressource, hvilket betyder at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du vil selvstændigt tage hånd om udførelsen og planlægningen af dit arbejde med fokus...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:8. oktober 2019

Erfaren regnskabsansvarlig søges til barselsvikariat hos international virksomhed beliggende i Horsens

Proselection

København K
Beskrivelse Til et barselsvikariat på 12 måneder søges en erfaren regnskabsansvarlig, der kan udarbejde månedsregnskaber og varetage rapportering til virksomhedens tyske moderskab. Udover de tungere opgaver, vil du også være en aktiv del af den dagl...
Indrykket:27. august 2019
Udløbsdato:30. september 2019