Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsansvarlig bogholder til Donners A/S

Har du overblik og erfaring til at stå for flere selskabers regnskab og økonomi? Og, er du en praktisk drifts-orienteret bogholder, der ynder at holde ”orden i penalhuset”?

Så er du interessant i forhold til stillingen som Regnskabsansvarlig bogholder hos Donners.

Donners er en servicevirksomhed i transportbranchen med over 50 års erfaring i at holde taxibiler kørende dag og nat alle ugens dage.

Efter en tilpasning til den nye taxilov i 2018 er Donners i dag en privatejet koncern med 17 driftsselskaber, 125 ansatte chauffører og afløsere til 46 taxibiler, der er tilknyttet et salgs- og bestillingskontor for taxikunder.

Vores nuværende bogholder har dygtigt sat struktur på processerne og opbygget ugentlige og månedlige systematikker, der sikrer, at der er styr på den økonomiske og regnskabsmæssige historik. Bogholderen ønsker at overdrage det opbyggede system til en driftsorienteret bogholder i juni/juli måned 2019.

Som bogholder hos Donners indgår du i et funktionærteam på 6 kompetencestærke personer med et godt teamwork og en uformel dialog. I stillingen vil du referere til ejerens business partner.

Både de personlige og faglige kvalifikationer værdsættes
Du forventes at have erfaring inden for praktiske opgaver i forbindelse med en erhvervsvirksomheds økonomi og regnskabsafdeling, hvor der har været løbende drift, og gerne, hvor der har været flere afdelinger eller selskaber og større lønadministration.

Personligt har du nemt ved at fokusere og se logiske sammenhænge, du er effektiv og nyder at afslutte igangsatte opgaver og at være behjælpelig ved problemløsning. Tillige har du let ved at kommunikere og forklare sammenhænge og præge ophyggeligheden.

Kan du holde overblikket og lide alsidige regnskabsopgaver?
At stå for bogholderiet med 17 selskaber kan lyde voldsomt, men opgaverne kan betegnes som varierende og ukomplicerede. Det kræver blot et godt overblik, god faglig styring samt pli og omhyggelighed.
Med tiden vil du komme til at arbejde med ”Projekt 2021”, der handler om, at alle selskaberne forventes samlet i et driftsselskab, hvilket forhåbentlig vil blive en interessant proces.

Helhedsorienteret regnskabsfunktion med månedlig status
Teamet sætter stor pris på at kunne foretage en månedlig opfølgning. Derfor vil opgaverne for bogholderen være at skabe økonomisk overblik gennem:
  • Bogføring i e-conomic med SmartInbox
  • Kreditorstyring og debitorkontrol
  • Indberetning til det offentlige
  • Afstemning af konti
  • Månedligt momsregnskab (splitmoms)
  • Kontrol af månedlig lønbehandling - Dataløn
  • Månedlig ajourføring af anlægskartotek
  • Månedsbalancer og nøgletalsstatistik
  • Årsregnskab for aktive og passive selskaber
  • Klargøring af materiale til bestyrelsen
  • Kontakt til samarbejdspartnere og revisor
  • Deltagelse i drifts- og månedsmøder

Hos Donners tilbydes du:
  • En selvstændig stilling og en central rolle
  • Fuldtidsstilling med mulighed for fleksibel arbejdstid
  • Indflydelse og deltagelse på drifts- og månedsmøder
  • En virksomhed, hvor ”orden i penalhuset” giver arbejdsro
  • Frihed til ansvar
  • Stabil og længerevarende ansættelse
  • Gage efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring
JobAdvice Management administrerer ansøgninger således, at en ansøgers personlige data behandles efter persondatalovens regelsæt.

Ansøgning sendes via knappen "Send ansøgning"

Vi inviterer løbende kandidater til samtale, og spørgsmål om jobbet kan du få besvaret ved at sende en e-mail til Business Partner anni@donners.dk.

Se mere på vores ansøgersite: https://donners.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330024340Phoenix-cea7ead812019-05-14T17:05:37.797Regnskabsansvarlig bogholder til Donners A/S
Har du overblik og erfaring til at stå for flere selskabers regnskab og økonomi? Og, er du en praktisk drifts-orienteret bogholder, der ynder at holde ”orden i penalhuset”?

Så er du interessant i forhold til stillingen som Regnskabsansvarlig bogholder hos Donners.

Donners er en servicevirksomhed i transportbranchen med over 50 års erfaring i at holde taxibiler kørende dag og nat alle ugens dage.

Efter en tilpasning til den nye taxilov i 2018 er Donners i dag en privatejet koncern med 17 driftsselskaber, 125 ansatte chauffører og afløsere til 46 taxibiler, der er tilknyttet et salgs- og bestillingskontor for taxikunder.

Vores nuværende bogholder har dygtigt sat struktur på processerne og opbygget ugentlige og månedlige systematikker, der sikrer, at der er styr på den økonomiske og regnskabsmæssige historik. Bogholderen ønsker at overdrage det opbyggede system til en driftsorienteret bogholder i juni/juli måned 2019.

Som bogholder hos Donners indgår du i et funktionærteam på 6 kompetencestærke personer med et godt teamwork og en uformel dialog. I stillingen vil du referere til ejerens business partner.

Både de personlige og faglige kvalifikationer værdsættes
Du forventes at have erfaring inden for praktiske opgaver i forbindelse med en erhvervsvirksomheds økonomi og regnskabsafdeling, hvor der har været løbende drift, og gerne, hvor der har været flere afdelinger eller selskaber og større lønadministration.

Personligt har du nemt ved at fokusere og se logiske sammenhænge, du er effektiv og nyder at afslutte igangsatte opgaver og at være behjælpelig ved problemløsning. Tillige har du let ved at kommunikere og forklare sammenhænge og præge ophyggeligheden.

Kan du holde overblikket og lide alsidige regnskabsopgaver?
At stå for bogholderiet med 17 selskaber kan lyde voldsomt, men opgaverne kan betegnes som varierende og ukomplicerede. Det kræver blot et godt overblik, god faglig styring samt pli og omhyggelighed.
Med tiden vil du komme til at arbejde med ”Projekt 2021”, der handler om, at alle selskaberne forventes samlet i et driftsselskab, hvilket forhåbentlig vil blive en interessant proces.

Helhedsorienteret regnskabsfunktion med månedlig status
Teamet sætter stor pris på at kunne foretage en månedlig opfølgning. Derfor vil opgaverne for bogholderen være at skabe økonomisk overblik gennem:
  • Bogføring i e-conomic med SmartInbox
  • Kreditorstyring og debitorkontrol
  • Indberetning til det offentlige
  • Afstemning af konti
  • Månedligt momsregnskab (splitmoms)
  • Kontrol af månedlig lønbehandling - Dataløn
  • Månedlig ajourføring af anlægskartotek
  • Månedsbalancer og nøgletalsstatistik
  • Årsregnskab for aktive og passive selskaber
  • Klargøring af materiale til bestyrelsen
  • Kontakt til samarbejdspartnere og revisor
  • Deltagelse i drifts- og månedsmøder

Hos Donners tilbydes du:
  • En selvstændig stilling og en central rolle
  • Fuldtidsstilling med mulighed for fleksibel arbejdstid
  • Indflydelse og deltagelse på drifts- og månedsmøder
  • En virksomhed, hvor ”orden i penalhuset” giver arbejdsro
  • Frihed til ansvar
  • Stabil og længerevarende ansættelse
  • Gage efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring
JobAdvice Management administrerer ansøgninger således, at en ansøgers personlige data behandles efter persondatalovens regelsæt.

Ansøgning sendes via knappen "Send ansøgning"

Vi inviterer løbende kandidater til samtale, og spørgsmål om jobbet kan du få besvaret ved at sende en e-mail til Business Partner anni@donners.dk.

Se mere på vores ansøgersite: https://donners.brandero.com

2019-06-18T00:52:22.380 Har du overblik og erfaring til at stå for flere selskabers regnskab og økonomi? Og, er du en praktisk drifts-orienteret bogholder, der ynder at holde orden i penalhuset ? Så er du interessant i forhold til stillingen som Regnskabsansvarlig bogholder hos Donners. Donners er en servicevirksomhed i transportbranchen med over 50 års erfaring i at holde taxibiler kørende dag og nat alle ugens dage. Efter en tilpasning til den nye taxilov i 2018 er Donners i dag en privatejet koncern med 17 driftsselskaber, 125 ansatte chauffører og afløsere til 46 taxibiler, der er tilknyttet et salgs- og bestillingskontor for taxikunder. Vores nuværende bogholder har dygtigt sat struktur på processerne og opbygget ugentlige og månedlige systematikker, der sikrer, at der er styr på den økonomiske og regnskabsmæssige historik. Bogholderen ønsker at overdrage det opbyggede system til en driftsorienteret bogholder i juni juli måned 2019. Som bogholder hos Donners indgår du i et funktionærteam på 6 kompetencestærke personer med et godt teamwork og en uformel dialog. I stillingen vil du referere til ejerens business partner. Både de personlige og faglige kvalifikationer værdsættes Du forventes at have erfaring inden for praktiske opgaver i forbindelse med en erhvervsvirksomheds økonomi og regnskabsafdeling, hvor der har været løbende drift, og gerne, hvor der har været flere afdelinger eller selskaber og større lønadministration. Personligt har du nemt ved at fokusere og se logiske sammenhænge, du er effektiv og nyder at afslutte igangsatte opgaver og at være behjælpelig ved problemløsning. Tillige har du let ved at kommunikere og forklare sammenhænge og præge ophyggeligheden. Kan du holde overblikket og lide alsidige regnskabsopgaver? At stå for bogholderiet med 17 selskaber kan lyde voldsomt, men opgaverne kan betegnes som varierende og ukomplicerede. Det kræver blot et godt overblik, god faglig styring samt pli og omhyggelighed. Med tiden vil du komme til at arbejde med Projekt 2021 , der handler om, at alle selskaberne forventes samlet i et driftsselskab, hvilket forhåbentlig vil blive en interessant proces. Helhedsorienteret regnskabsfunktion med månedlig status Teamet sætter stor pris på at kunne foretage en månedlig opfølgning. Derfor vil opgaverne for bogholderen være at skabe økonomisk overblik gennem: Bogføring i e-conomic med SmartInbox Kreditorstyring og debitorkontrol Indberetning til det offentlige Afstemning af konti Månedligt momsregnskab (splitmoms) Kontrol af månedlig lønbehandling - Dataløn Månedlig ajourføring af anlægskartotek Månedsbalancer og nøgletalsstatistik Årsregnskab for aktive og passive selskaber Klargøring af materiale til bestyrelsen Kontakt til samarbejdspartnere og revisor Deltagelse i drifts- og månedsmøder Hos Donners tilbydes du: En selvstændig stilling og en central rolle Fuldtidsstilling med mulighed for fleksibel arbejdstid Indflydelse og deltagelse på drifts- og månedsmøder En virksomhed, hvor orden i penalhuset giver arbejdsro Frihed til ansvar Stabil og længerevarende ansættelse Gage efter kvalifikationer, pension og sundhedssikring JobAdvice Management administrerer ansøgninger således, at en ansøgers personlige data behandles efter persondatalovens regelsæt. Ansøgning sendes via knappen Send ansøgning Vi inviterer løbende kandidater til samtale, og spørgsmål om jobbet kan du få besvaret ved at sende en e-mail til Business Partner anni@donners.dk. Se mere på vores ansøgersite: https: donners.brandero.comdonners.brandero.com10Phoenixcea7ead8101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:000000https://donners.brandero.com/job/regnskabsansvarlig-bogholder-til-donners-as-2560500326#link0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavnEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3527482Donners A/S11Ålekistevej 1502720VanløseDKDanmarkORS/cea7ead8_logo.pngORS/Small/cea7ead8_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent760932MwCareerSitePremiumcfc1aca2-ee2f-41d2-bc8d-22c991f5654e01114-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cea7ead8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cea7ead8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cea7ead8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cea7ead8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgBrænder du for at blive Regnskabsansvarlig?12008001Dansk3Læse/ tale933411Regnskabsansvarlig3Økonomi361811899anni@donners.dkDanmarkDanmark330033250Serviceminded regnskabsansvarlig søges til førende international konsulentvirksomhed i KøbenhavnBasic Beskrivelse Som regnskabsansvarlig vil du indgå i et moderne og dynamisk internationalt miljø, hvor du få en alsidig hverdag med ansvaret for virksomhedens danske regnskabsfunktion fra a-z, herunder lønninger til virksomhedens 50 medarbejdere i Danmark. Du vil indgå i en økonomifunktion, som i Danmark ud over dig består af en økonomichef og en business controller. Dine primære arbejdsopgaver vil være: Arbejdsopgaver Debitorstyring Kreditorstyring Rejseafregninger Finansbogføring Løn til 50 medarbejdere Moms Afstemninger Periodisering og hensættelser Månedsafslutning Deltagelse i årsafslutning Sparringspartner for økonomichef Ad-hoc Om virksomheden Virksomheden blev etableret i 2000 og har kontorer flere steder i Europa. I dag er virksomheden blandt verdens førende konsulentfirmaer inden for sit fagområde og beskæftiger godt 90 medarbejdere heraf ca. 50 på hovedkontoret i København. I virksomheden er der en flad struktur og uformel dynamisk atmosfære, hvor alle er i øjenhøjde. Desuden er der fokus på teamwork, trivsel, engagement og gode relationer. Der tilbydes gode personaleforhold i form af forsikringer, fitness, frokostordning, massageordning og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du ambitiøs, struktureret og leverer indenfor dine deadlines. Du er detaljeorienteret i din arbejdsstil og har god forståelse for regnskabets sammenhænge. Du arbejder selvstændigt og proaktivt med dine opgaver og trives i en vækstende og dynamisk virksomhed med et miljø, som karakteriseres af teamånd. IT-kompetencer Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer Erfaring & uddannelse Du har flere års erfaring fra en lignende stilling. Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Kristine Lorentzen & Søren Christiansen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsansvarlig vil du indgå i et moderne og dynamisk internationalt miljø, hvor du få en alsidig hverdag med ansvaret for virksomhedens danske regnskabsfunktion fra a-z, herunder lønninger til virksomhedens 50 medarbejdere i Danmark. Du vil indgå i en økonomifunktion, som i Danmark ud over dig består af en økonomichef og en business controller. Dine primære arbejdsopgaver vil være:

Arbejdsopgaver

  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Rejseafregninger
  • Finansbogføring
  • Løn til 50 medarbejdere
  • Moms
  • Afstemninger
  • Periodisering og hensættelser
  • Månedsafslutning
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Sparringspartner for økonomichef
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Virksomheden blev etableret i 2000 og har kontorer flere steder i Europa. I dag er virksomheden blandt verdens førende konsulentfirmaer inden for sit fagområde og beskæftiger godt 90 medarbejdere heraf ca. 50 på hovedkontoret i København. I virksomheden er der en flad struktur og uformel dynamisk atmosfære, hvor alle er i øjenhøjde. Desuden er der fokus på teamwork, trivsel, engagement og gode relationer. Der tilbydes gode personaleforhold i form af forsikringer, fitness, frokostordning, massageordning og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du ambitiøs, struktureret og leverer indenfor dine deadlines. Du er detaljeorienteret i din arbejdsstil og har god forståelse for regnskabets sammenhænge. Du arbejder selvstændigt og proaktivt med dine opgaver og trives i en vækstende og dynamisk virksomhed med et miljø, som karakteriseres af teamånd.

IT-kompetencer

Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer

Erfaring & uddannelse

Du har flere års erfaring fra en lignende stilling.

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen & Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/f303a008_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-05-28T15:05:48.6932019-07-02T00:00:00
330033169Erfaren Regnskabsansvarlig søges til vækstende kreativ virksomhed i hjertet af KøbenhavnBasic Beskrivelse Du bliver som regnskabsansvarlig en del af en effektiv og velfungerende afdeling på fem personer. I et tæt samarbejde med dine kolleger, bliver det dit ansvar, at afdelingen leverer og overholder tidsfristerne for de respektive selskaber. Du refererer direkte til økonomichefen, du har også selv et operativt ansvar for at i samlet set kommer i land og opgaverne er som følger. Arbejdsopgaver Bogføring Debitorstyring Kreditorstyring Finans Løn Afstemninger Månedsafslutning Diverse ad-hoc opgaver Om virksomheden Der er her tale om en vækstende virksomhed, der i deres produkt søger at levere en samlet kvalitet i leverance, service, kreativitet og oplevelse. Man forestår, driver og arrangerer begivenheder store som små, og har løbende drift af flere nationalkendte klenodier landet over. Virksomheden har en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource. Personlige kompetencer Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du fungerer godt i velfungerende fællesskab, hvor alle kender hinanden og er interesserede i, at man kommer i mål hver dag. Du har en velafbalanceret tilgang til det ansvar, du er blevet tildelt, og du har stor forståelse for, at ingen kommer i mål alene. IT-kompetencer Economic, Navision, Dataløn Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

Beskrivelse

Du bliver som regnskabsansvarlig en del af en effektiv og velfungerende afdeling på fem personer. I et tæt samarbejde med dine kolleger, bliver det dit ansvar, at afdelingen leverer og overholder tidsfristerne for de respektive selskaber. Du refererer direkte til økonomichefen, du har også selv et operativt ansvar for at i samlet set kommer i land og opgaverne er som følger.

Arbejdsopgaver

  • Bogføring
  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Finans
  • Løn
  • Afstemninger
  • Månedsafslutning
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en vækstende virksomhed, der i deres produkt søger at levere en samlet kvalitet i leverance, service, kreativitet og oplevelse. Man forestår, driver og arrangerer begivenheder store som små, og har løbende drift af flere nationalkendte klenodier landet over. Virksomheden har en adfærd, der afspejler, at medarbejderne er en væsentlig ressource.

Personlige kompetencer

Du er selvkørende, proaktiv, struktureret og holder et rigtigt godt humør. Du fungerer godt i velfungerende fællesskab, hvor alle kender hinanden og er interesserede i, at man kommer i mål hver dag. Du har en velafbalanceret tilgang til det ansvar, du er blevet tildelt, og du har stor forståelse for, at ingen kommer i mål alene.

IT-kompetencer

Economic, Navision, Dataløn

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument..

ORS/Small/10f779c3_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-05-28T15:01:17.7232019-07-02T00:00:00
330033166Erfaren regnskabsansvarlig søges til spændende håndværksvirksomhed beliggende i HelsingørBasic Beskrivelse Som regnskabsansvarlig vil du få det fulde ansvar for virksomhedens bogholderi, hvormed du vil få en alsidig og afvekslende arbejdsdag. Du vil selvstændigt tage hånd om udførelsen og planlægningen af dit arbejde med fokus på både små og store opgaver. Virksomheden er i gang med et generationsskifte, hvorfor du også vil få rig mulighed for at modernisere arbejdsprocesser og sætte dit præg på stillingen. Du vil referere til virksomhedens ejere, der løbende er interesseret i at få en status på virksomhedens økonomiske forhold. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Bogføring Debitorstyring Kreditorstyring Finans Moms Løn Afstemninger Måneds- og årsafslutning Ad-hoc opgaver Om virksomheden Her er tale om en særdeles solid og veldrevet virksomhed, hvis historie går mere end 50 år tilbage. I virksomheden, der beskæftiger ca. 25. medarbejdere, eksisterer en uformel og humoristisk omgangstone. Medarbejderne har generelt lang anciennitet og der lægges vægt på det gode sociale sammenhold. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, fleksible mødetider og diverse forskellige sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du har en bred erfaring med allround regnskab og har siddet i en lignende stilling. Som person er du struktureret, selvkørende og tager ansvar for dine opgaver. Du har en høj grad af selvstændighed og forstår at bevare overblikket over de mangeartede opgaver. Dertil er du fleksibel, serviceminded og indstillet på at hjælpe til, hvor der er behov. IT-kompetencer Du har gerne erfaring i C5 og Dataløn. Endvidere er du stærk i Excel. Erfaring & uddannelse Merkonom eller tilsvarende. Desuden har du flere års erfaring fra en lignede stilling som regnskabsansvarlig. Gerne erfaring fra håndværksbranchen. Sprog Dansk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsansvarlig vil du få det fulde ansvar for virksomhedens bogholderi, hvormed du vil få en alsidig og afvekslende arbejdsdag. Du vil selvstændigt tage hånd om udførelsen og planlægningen af dit arbejde med fokus på både små og store opgaver. Virksomheden er i gang med et generationsskifte, hvorfor du også vil få rig mulighed for at modernisere arbejdsprocesser og sætte dit præg på stillingen. Du vil referere til virksomhedens ejere, der løbende er interesseret i at få en status på virksomhedens økonomiske forhold. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

    • Bogføring
    • Debitorstyring
    • Kreditorstyring
    • Finans
    • Moms
    • Løn
    • Afstemninger
    • Måneds- og årsafslutning
    • Ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en særdeles solid og veldrevet virksomhed, hvis historie går mere end 50 år tilbage. I virksomheden, der beskæftiger ca. 25. medarbejdere, eksisterer en uformel og humoristisk omgangstone. Medarbejderne har generelt lang anciennitet og der lægges vægt på det gode sociale sammenhold. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, fleksible mødetider og diverse forskellige sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du har en bred erfaring med allround regnskab og har siddet i en lignende stilling. Som person er du struktureret, selvkørende og tager ansvar for dine opgaver. Du har en høj grad af selvstændighed og forstår at bevare overblikket over de mangeartede opgaver. Dertil er du fleksibel, serviceminded og indstillet på at hjælpe til, hvor der er behov.

IT-kompetencer

Du har gerne erfaring i C5 og Dataløn. Endvidere er du stærk i Excel.

Erfaring & uddannelse

Merkonom eller tilsvarende. Desuden har du flere års erfaring fra en lignede stilling som regnskabsansvarlig. Gerne erfaring fra håndværksbranchen.

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Faber Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/09ec4882_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-05-28T15:01:03.8472019-07-02T00:00:00
330048450Regnskabskonsulent søges til BDO i KøbenhavnBasic BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services Outsourcing-afdeling i København. Med vores overordnede strategi Indlevelse skaber udvikling , har vi i BDO sat fokus på dialogen med kunden og den værdiskabende rådgivning og revision. Det kræver dygtige og dedikerede medarbejdere, som sætter respekt og relationer i forhold til kunden højt. JOBBET Vi servicerer vores kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering. I jobbet som Business Services Outsourcing-medarbejder bliver du en del vores kompetente team, og du vil i samarbejde med dine kolleger servicere egne kunder inden for bogholderi, lønadministration og økonomistyring. Du vil bl.a. komme til at arbejde med bogføring, afstemninger, periodiseringer, moms, løn, måneds- og årsafslutninger. Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos den enkelte virksomhed. Derfor skal du regne med varierende rejsetid.Da jobbet kræver kontakt til mange kunder, er det vigtigt, at du trives i samarbejdet med forskellige mennesker. Du får frihed under ansvar til selv at styre dine opgaver, hvilket skaber stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid. Endvidere kan der blive behov for fleksibilitet i perioder med spidsbelastning. DINE KOMPETENCER Du kan være uddannet kontorassistent, økonomiassistent, controller, revisor eller lignende og have alt fra to til plus ti års erfaring inden for økonomi, rådgivning, service m.m. Du skal sætte pris på at indgå i en tæt dialog med vores kunder og naturligvis have flair for tal og økonomi. Vi søger dig, som går op i strømlinet bogføring og effektivisering af dette. Du skal have erfaring med flere økonomisystemer og sætte en ære i godt håndværk og kvalitetsarbejde. PRIM RE ARBEJDSOPGAVER Finansbogføring Debitor- og kreditorstyring Lønadministration. FAGLIGE KOMPETENCER Erfaring med bogføring, debitorer, moms, løn mv. Erfaring med økonomisystemer Erfaring med rapporteringer Erfaren bruger af Excel og IT generelt. PERSONLIGE KOMPETENCER Kundeorienteret med fokus på effektivitet og kvalitet Imødekommende og gode samarbejdsevner Tager ansvar for dine opgaver og overholder aftalte deadlines Arbejder selvstændigt og struktureret Trives med skiftende arbejdssteder. VI TILBYDER Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og karriereudvikling har høj prioritet. Duvil blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter BDO Academy . Derfor har du mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau. Samarbejdsformen på kontoret i København er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BDO tilbyder desuden pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger. BDO har 31 kontorer fordelt over hele landet og mere end 1.200 medarbejdere. Herigennem har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på. Derudover bliver du en del af BDO s internationale netværk, som er repræsenteret i mere end 160 lande. På kontoret i København er der i alt 14 ansatte. ANSØGNING Vi har gjort det let for dig! Det betyder, at du IKKE skal skrive en ansøgning. Du skal blot besvare de uddybende spørgsmål. Det tager ca. 10-15 minutter at søge og du ved kort tid derefter, om du går videre i processen. Klik på GO via linket, og du er i gang med at søge jobbet. Læs mere om Business Services Outsourcing på www.bdo.dk

BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services & Outsourcing-afdeling i København. 

Med vores overordnede strategi; ”Indlevelse skaber udvikling”, har vi i BDO sat fokus på dialogen med kunden og den værdiskabende rådgivning og revision. Det kræver dygtige og dedikerede medarbejdere, som sætter respekt og relationer i forhold til kunden højt.

JOBBET

Vi servicerer vores kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering. I jobbet som Business Services & Outsourcing-medarbejder bliver du en del vores kompetente team, og du vil i samarbejde med dine kolleger servicere egne kunder inden for bogholderi, lønadministration og økonomistyring.

Du vil bl.a. komme til at arbejde med bogføring, afstemninger, periodiseringer, moms, løn, måneds- og årsafslutninger.

Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos den enkelte virksomhed. Derfor skal du regne med varierende rejsetid.Da jobbet kræver kontakt til mange kunder, er det vigtigt, at du trives i samarbejdet med forskellige mennesker. 

Du får frihed under ansvar til selv at styre dine opgaver, hvilket skaber stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid. Endvidere kan der blive behov for fleksibilitet i perioder med spidsbelastning.

DINE KOMPETENCER

Du kan være uddannet kontorassistent, økonomiassistent, controller, revisor eller lignende og have alt fra to til plus ti års erfaring inden for økonomi, rådgivning, service m.m. Du skal sætte pris på at indgå i en tæt dialog med vores kunder og naturligvis have flair for tal og økonomi. 

Vi søger dig, som går op i strømlinet bogføring og effektivisering af dette. Du skal have erfaring med flere økonomisystemer og sætte en ære i godt håndværk og kvalitetsarbejde.

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Finansbogføring
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Lønadministration.                                                                                                                     

FAGLIGE KOMPETENCER

  • Erfaring med bogføring, debitorer, moms, løn mv.
  • Erfaring med økonomisystemer
  • Erfaring med rapporteringer
  • Erfaren bruger af Excel og IT generelt.

PERSONLIGE KOMPETENCER

  • Kundeorienteret med fokus på effektivitet og kvalitet
  • Imødekommende og gode samarbejdsevner
  • Tager ansvar for dine opgaver og overholder aftalte deadlines
  • Arbejder selvstændigt og struktureret
  • Trives med skiftende arbejdssteder.

VI TILBYDER
Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og karriereudvikling har høj prioritet. Duvil blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter ”BDO Academy”. Derfor har du mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau.

Samarbejdsformen på kontoret i København er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BDO tilbyder desuden pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger.

BDO har 31 kontorer fordelt over hele landet og mere end 1.200 medarbejdere. Herigennem har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på. Derudover bliver du en del af BDO’s internationale netværk, som er repræsenteret i mere end 160 lande. På kontoret i København er der i alt 14 ansatte.

ANSØGNING
Vi har gjort det let for dig!

Det betyder, at du IKKE skal skrive en ansøgning. Du skal blot besvare de uddybende spørgsmål. Det tager ca. 10-15 minutter at søge – og du ved kort tid derefter, om du går videre i processen. Klik på GO via linket, og du er i gang med at søge jobbet.

Læs mere om Business Services & Outsourcing på www.bdo.dk

BDO KøbenhavnKøbenhavn V2019-06-24T16:00:09.1002019-07-07T00:00:00
330041891Business Services and Outsourcing DirectorBasic Hos BDO får du nye muligheder for at udvikle din indsigt i rådgivning, regnskab og forretningsudvikling - vi rådgiver rygraden af dansk erhvervsliv. Du kan blive en del af en spændende vidensorganisation med 1200 engagerede medarbejdere her i landet og 79.000 kolleger worldwide. Du er en erfaren controller, regnskabschef eller lignende, der ikke kan lade være med at udvikle forretningen og hvis du samtidig ønsker at arbejde i t af landets førende teams af rådgivere og revisorer en organisation, som udvikler fremtidens erhvervsliv med fokus på kundernes behov i en udviklende digital verden en virksomhed, der prioriterer det hele menneske, så vores medarbejdere har overskud og tid til at trives med familie, venner og dyrke fritidsinteresser m.v. Så læs videre. Jobbet Dine opgaver bliver, at udvikle vores BSO ( Business services and outsourcing) forretning. BSO er et vigtigt forretningsområde for BDO, som indeholder mange spændende opgaver, både inden for forretningsudvikling og drift. Du skal brænde for at arbejde i teams og formå at leve dig ind i kundernes forhold, behov og ønsker. Du har gå-på-mod til at vokse i dit job og lyst til at udvikle dig. Du vil være faglig leder for et team af engagerede medarbejdere, som du forventes at kunne lede og udvikle både personligt og fagligt. Du vil ligeledes få direkte kundekontakt, derfor forventes det, at du tager ejerskab og initiativ, når du servicerer kunderne. Vores kundestørrelser spænder bredt, så du har mulighed for at fordybe dig i små, mellemstore og store kunder. Da du kommer til at indgå i et dynamisk team, er det vigtigt, at du er en stærk teamplayer der er udadvendt, og som både kan gå med opgaven selv eller levere den videre til dine medarbejdere. Personlige og faglige kompetencer Faglige kompetencer Du har formentlig mange års erfaring som leder Du er innovativ og iderig og evner at tænke ud af boksen Dit fokus ligger på potentielle udviklingsmuligheder og rådgivning, der gavner kunderne Du trives i en travl hverdag i samarbejdet og ledelsen af både erfarne og yngre medarbejdere Du har interesse for den digitale udvikling og nye løsninger, herunder it-anvendelse i det daglige arbejde med kunderne. Personlige kompetencer Vi lægger vægt på, at du er udadvendt og samarbejdsorienteret Du ønsker at tage del i vores unikke kollegiale og sociale sammenhold Du evner at knytte og fastholde nære og tillidsfulde kunderelationer. Har du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til ar ringe til BSO-ansvarlig partner Iben Larsen, 2247 5246. Om BDO BDO i København er en del af BDO Danmark, der har 31 kontorer fordelt over hele landet og mere end 1.200 medarbejdere. Dermed har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på, både via BDO s rådgivning, revision, regnskab og Business Support for det private såvel som for det offentlige marked, via vores forretningsenheder Skat og Moms, Advisory med Consulting samt Corporate Finance. Herudover har du den faglige tyngde gennem BDO s interne netværk i Danmark og BDO International, der tæller mere end 160 lande i verden.

Hos BDO får du nye muligheder for at udvikle din indsigt i rådgivning, regnskab og forretningsudvikling - vi rådgiver rygraden af dansk erhvervsliv. Du kan blive en del af en spændende vidensorganisation med 1200 engagerede medarbejdere her i landet og 79.000 kolleger worldwide.

Du er en erfaren controller, regnskabschef eller lignende, der ikke kan lade være med at udvikle forretningen og hvis du samtidig ønsker at arbejde i

  • ét af landets førende teams af rådgivere og revisorer
  • en organisation, som udvikler fremtidens erhvervsliv med fokus på kundernes behov i en udviklende digital verden
  • en virksomhed, der prioriterer det hele menneske, så vores medarbejdere har overskud og tid til at trives med familie, venner og dyrke fritidsinteresser m.v.

Så læs videre.

Jobbet

Dine opgaver bliver, at udvikle vores BSO ( Business services and outsourcing)  forretning. BSO er et vigtigt forretningsområde for BDO, som indeholder mange spændende opgaver, både inden for forretningsudvikling og drift.

Du skal brænde for at arbejde i teams og formå at leve dig ind i kundernes forhold, behov og ønsker. Du har gå-på-mod til at vokse i dit job og lyst til at udvikle dig.

Du vil være faglig leder for et team af engagerede medarbejdere, som du forventes at kunne lede og udvikle både personligt og fagligt. Du vil ligeledes få direkte kundekontakt, derfor forventes det, at du tager ejerskab og initiativ, når du servicerer kunderne.

Vores kundestørrelser spænder bredt, så du har mulighed for at fordybe dig i små, mellemstore og store kunder.

Da du kommer til at indgå i et dynamisk team, er det vigtigt, at du er en stærk teamplayer der er udadvendt, og som både kan gå med opgaven selv eller levere den videre til dine medarbejdere.

Personlige og faglige kompetencer

Faglige kompetencer

  • Du har formentlig mange års erfaring som leder
  • Du er innovativ og iderig og evner at tænke ud af boksen
  • Dit fokus ligger på potentielle udviklingsmuligheder og rådgivning, der gavner kunderne
  • Du trives i en travl hverdag i samarbejdet og ledelsen af både erfarne og yngre medarbejdere
  • Du har interesse for den digitale udvikling og nye løsninger, herunder it-anvendelse i det daglige arbejde med kunderne.

Personlige kompetencer

  • Vi lægger vægt på, at du er udadvendt og samarbejdsorienteret
  • Du ønsker at tage del i vores unikke kollegiale og sociale sammenhold
  • Du evner at knytte og fastholde nære og tillidsfulde kunderelationer.

Har du spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til ar ringe til BSO-ansvarlig partner Iben Larsen, 2247 5246.

 

Om BDO

BDO i København er en del af BDO Danmark, der har 31 kontorer fordelt over hele landet og mere end 1.200 medarbejdere. Dermed har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på, både via BDO’s rådgivning, revision, regnskab og Business Support for det private såvel som for det offentlige marked, via vores forretningsenheder Skat og Moms, Advisory med Consulting samt Corporate Finance. Herudover har du den faglige tyngde gennem BDO’s interne netværk i Danmark og BDO International, der tæller mere end 160 lande i verden.

BDO KøbenhavnKøbenhavn V2019-06-12T16:01:28.1532019-06-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Serviceminded regnskabsansvarlig søges til førende international konsulentvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsansvarlig vil du indgå i et moderne og dynamisk internationalt miljø, hvor du få en alsidig hverdag med ansvaret for virksomhedens danske regnskabsfunktion fra a-z, herunder lønninger til virksomhedens 50 medarbejdere i Danm...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Erfaren Regnskabsansvarlig søges til vækstende kreativ virksomhed i hjertet af København

Proselection

København K
Beskrivelse Du bliver som regnskabsansvarlig en del af en effektiv og velfungerende afdeling på fem personer. I et tæt samarbejde med dine kolleger, bliver det dit ansvar, at afdelingen leverer og overholder tidsfristerne for de respektive selskaber...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Erfaren regnskabsansvarlig søges til spændende håndværksvirksomhed beliggende i Helsingør

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsansvarlig vil du få det fulde ansvar for virksomhedens bogholderi, hvormed du vil få en alsidig og afvekslende arbejdsdag. Du vil selvstændigt tage hånd om udførelsen og planlægningen af dit arbejde med fokus på både små og ...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:2. juli 2019

Regnskabskonsulent søges til BDO i København

BDO København

København V
BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services Outsourcing-afd...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:7. juli 2019

Business Services and Outsourcing Director

BDO København

København V
Hos BDO får du nye muligheder for at udvikle din indsigt i rådgivning, regnskab og forretningsudvikling - vi rådgiver rygraden af dansk erhvervsliv. Du kan blive en del af en spændende vidensorganisation med 1200 engagerede medarbejdere her i landet...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019