Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

REGNSKABSANSVARLIG/BOGHOLDER

Talstærk * Selvmotiverende * Omhyggelig * Engageret

Virksomhedsbeskrivelse:
Vores kunde er i rivende udvikling og søger derfor en regnskabsansvarlig, der kan tage ansvaret for alt det regnskabsmæssige. Du får en assistent stillet til rådighed, der kan hjælpe dig i det daglige arbejde. Der er i dag ca. 40 medarbejdere ansat i virksomheden, der er kendt for det gode arbejdsmiljø.

Stillingsbeskrivelse:
Du får en meget alsidig stilling, hvor du kommer til at sidde med alle de bogholderimæssige opgaver for selskabet, det være sig bogføring, afstemninger, debitor- og kreditorstyring, likviditetsstyring, udarbejdelse af perioderegnskaber, måneds- og kvartalsrapporter m.v. 

Med reference til den administrerende direktør i Danmark, sidder du med det overordnede ansvar for afdelingens arbejde, men vil altid have god mulighed for at sparre både med direktøren og med den nordiske økonomichef, som er samlingspunktet for et nordisk samarbejde, hvor man mødes et par gange om året og deltager i nogle projekter.

Du kommer til at sidde med ansvaret for det hele, og er derfor også ansvarlig for, at regnskaberne ligger klar til revisor ved årsskiftet. 

Egenskaber:
Du er en selvstændigt arbejdende person med et godt overblik og har flair for tal. Du er initiativtagende, selvmotiverende og arbejder både analytisk og systematisk og trives fint med selv at planlægge dit arbejde og din tid.

Du er omhyggelig med de ting, du beskæftiger dig med, og går aldrig på kompromis med kvaliteten i dit arbejde. Samtidig er du en fleksibel person, der trives fint med at have mange bolde i luften på én gang. 

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling i en dynamisk virksomhed med korte beslutningsprocesser, hvor du vil få god mulighed for selv at tilrettelægge dit arbejde.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk i skrift og tale og er en erfaren bruger af IT. 

Det forventes, at du er god til Excel, og har kendskab til et eller flere økonomiprogrammer herunder gerne Navision og Axapta.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring m.v.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet med ansvaret for alt det regnskabsmæssige i et eller flere selskaber.

Uddannelser:
Du har givetvis en uddannelsesmæssig baggrund inden for regnskab. Er du uddannet revisor, kunne det være en stor fordel.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329986883Phoenix-db94054812019-03-29T00:00:00REGNSKABSANSVARLIG/BOGHOLDER

Talstærk * Selvmotiverende * Omhyggelig * Engageret

Virksomhedsbeskrivelse:
Vores kunde er i rivende udvikling og søger derfor en regnskabsansvarlig, der kan tage ansvaret for alt det regnskabsmæssige. Du får en assistent stillet til rådighed, der kan hjælpe dig i det daglige arbejde. Der er i dag ca. 40 medarbejdere ansat i virksomheden, der er kendt for det gode arbejdsmiljø.

Stillingsbeskrivelse:
Du får en meget alsidig stilling, hvor du kommer til at sidde med alle de bogholderimæssige opgaver for selskabet, det være sig bogføring, afstemninger, debitor- og kreditorstyring, likviditetsstyring, udarbejdelse af perioderegnskaber, måneds- og kvartalsrapporter m.v. 

Med reference til den administrerende direktør i Danmark, sidder du med det overordnede ansvar for afdelingens arbejde, men vil altid have god mulighed for at sparre både med direktøren og med den nordiske økonomichef, som er samlingspunktet for et nordisk samarbejde, hvor man mødes et par gange om året og deltager i nogle projekter.

Du kommer til at sidde med ansvaret for det hele, og er derfor også ansvarlig for, at regnskaberne ligger klar til revisor ved årsskiftet. 

Egenskaber:
Du er en selvstændigt arbejdende person med et godt overblik og har flair for tal. Du er initiativtagende, selvmotiverende og arbejder både analytisk og systematisk og trives fint med selv at planlægge dit arbejde og din tid.

Du er omhyggelig med de ting, du beskæftiger dig med, og går aldrig på kompromis med kvaliteten i dit arbejde. Samtidig er du en fleksibel person, der trives fint med at have mange bolde i luften på én gang. 

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling i en dynamisk virksomhed med korte beslutningsprocesser, hvor du vil få god mulighed for selv at tilrettelægge dit arbejde.

Sprogkundskaber / IT:
Du behersker engelsk i skrift og tale og er en erfaren bruger af IT. 

Det forventes, at du er god til Excel, og har kendskab til et eller flere økonomiprogrammer herunder gerne Navision og Axapta.

Løn:
Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring m.v.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet med ansvaret for alt det regnskabsmæssige i et eller flere selskaber.

Uddannelser:
Du har givetvis en uddannelsesmæssig baggrund inden for regnskab. Er du uddannet revisor, kunne det være en stor fordel.

2019-05-25T00:51:40.703 Talstærk * Selvmotiverende * Omhyggelig * Engageret Virksomhedsbeskrivelse:Vores kunde er i rivende udvikling og søger derfor en regnskabsansvarlig, der kan tage ansvaret for alt det regnskabsmæssige. Du får en assistent stillet til rådighed, der kan hjælpe dig i det daglige arbejde. Der er i dag ca. 40 medarbejdere ansat i virksomheden, der er kendt for det gode arbejdsmiljø. Stillingsbeskrivelse:Du får en meget alsidig stilling, hvor du kommer til at sidde med alle de bogholderimæssige opgaver for selskabet, det være sig bogføring, afstemninger, debitor- og kreditorstyring, likviditetsstyring, udarbejdelse af perioderegnskaber, måneds- og kvartalsrapporter m.v. Med reference til den administrerende direktør i Danmark, sidder du med det overordnede ansvar for afdelingens arbejde, men vil altid have god mulighed for at sparre både med direktøren og med den nordiske økonomichef, som er samlingspunktet for et nordisk samarbejde, hvor man mødes et par gange om året og deltager i nogle projekter.Du kommer til at sidde med ansvaret for det hele, og er derfor også ansvarlig for, at regnskaberne ligger klar til revisor ved årsskiftet. Egenskaber:Du er en selvstændigt arbejdende person med et godt overblik og har flair for tal. Du er initiativtagende, selvmotiverende og arbejder både analytisk og systematisk og trives fint med selv at planlægge dit arbejde og din tid.Du er omhyggelig med de ting, du beskæftiger dig med, og går aldrig på kompromis med kvaliteten i dit arbejde. Samtidig er du en fleksibel person, der trives fint med at have mange bolde i luften på n gang. Du tilbydes:En meget selvstændig stilling i en dynamisk virksomhed med korte beslutningsprocesser, hvor du vil få god mulighed for selv at tilrettelægge dit arbejde. Sprogkundskaber IT:Du behersker engelsk i skrift og tale og er en erfaren bruger af IT. Det forventes, at du er god til Excel, og har kendskab til et eller flere økonomiprogrammer herunder gerne Navision og Axapta. Løn:Du får en god fast løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring m.v. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra lignende stilling, hvor du har siddet med ansvaret for alt det regnskabsmæssige i et eller flere selskaber. Uddannelser:Du har givetvis en uddannelsesmæssig baggrund inden for regnskab. Er du uddannet revisor, kunne det være en stor fordel.11jobnetdb940548100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-24T00:00:000000https://www.profilpartners.dk/ledige-stillinger/1047/0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFuresø3497205PROFILPARTNERS ApS11Birkerød Kongevej 814600KøgeDKDanmark0
kundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent735937JobNet4967001496700110029-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db940548https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=db940548https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db940548&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=db940548&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgMed et job indenfor Økonomi får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi361216039Profilpartnerskundeservice@profilpartners.dkDKDanmarkDKDanmark330020732REGNSKABSANSVARLIGRobot Der fungerer som højre hånd for økonomichefen Virksomhedsbeskrivelse:Knud Larsen Byggecenter A s er en traditionel tømmerhandel med et bredt sortiment af varer til især professionelle kunder, men også til hr. og fru Hansen. Der fokuseres på faglighed og på kundens behov. Med til gruppen hører 3 helt eller delvist ejede selskaber, som importere og sælger træbaserede plader og gulve samt handler globalt med træbaserede produkter. Desuden et ejendomsselskab som har såvel interne som eksterne lejere. Strukturen indeholder 3 holdingselskaber. Totalt omsætter gruppen for en mia. og har godt 100 ansatte. Stillingsbeskrivelse:Der er her tale om en karrierestilling, hvor du kommer til at sidde med et bredt spekter af de opgaver, som forefindes i en økonomi- og regnskabsafdeling, der har ansvaret for 5 driftsselskaber og 3 holdingselskaber. Du har god mulighed for selv at sætte dit præg på hvilke områder, som du vil få ansvaret for. Det er nemlig således, at des flere opgaver du kan overtage fra økonomichefen, des flere vil du få. Du bliver en del af et motiveret team på i alt 4 medarbejdere, og skal forvente at komme til at arbejde med følgende opgaver - Afstemninger- Analyse og opfølgning på varelagere - Månedsregnskaber incl. periodiseringer, specifikationer og kommentarer- Bogføring - Kreditor og debitorstyring - Udarbejdelse af løn - Momsafstemninger - Diverse statistikker- Løbende opdatering af det nye ERP system - Diverse ad-hoc opgaver Derudover forventes det, at du kan arbejde selvstændigt og kan udtrække og bearbejde store datamængder og kunne forstå og strukturere disse og se sammenhænge i virksomhedens systemer og databaser. Du er medvirkende til implementering af nye IT systemer, og til at se på optimeringsmuligheder både med hensyn til systemer og arbejdsgange. Opgaverne spænder med andre ord bredt, idet du både vil komme til at sidde med almindelige bogførings- og afstemningsopgaver, fakturering, arkivering m.v. samtidig med, at du vil få god mulighed for at sætte dit eget præg på virksomhedens arbejdsgange, rapporteringssystemer, statistikker m.v. i fremtiden. Har du lysten og evnerne kan du med andre ord få alle de regnskabsmæssige udfordringer, du kunne ønske dig i denne stilling. Egenskaber:Du er en robust og fleksibel person, der syntes, at det er spændende at finde mønstre og eller oplysninger, som ikke umiddelbart er tilgængelige. Du arbejder vedholdende, er kvalitetsbevidst med dit arbejde, og tager gerne ansvar også for nye opgaver, du ikke har arbejdet med tidligere. Du tilbydes:En meget selvstændig stilling med mange forskelligartede opgaver, som du i høj grad selv kan være med til at præge. Sprogkundskaber IT:Du er god til dansk i skrift og tale. Du er vant til at arbejde med IT og er derfor en rutineret bruger af Excel herunder brug af pivottabeller og diverse opslagsværktøjer funktioner. Du har endvidere et godt kendskab til ERP systemer, og har du været medvirkende til at implementere nyt ERP system, er det en meget stor fordel. Virksomheden arbejder med Navision og Cognos, hvorfor kendskab til disse, vil være en stor fordel. Løn:Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsordning m.v. Erhvervserfaring:Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har siddet med et bredt spekter af bogholderimæssige opgaver, hvilket har givet dig en god forståelse for bogholderi herunder debet kredit, drift balance, afstemninger og for periodiseringer. Du kan også være revisor, der ønsker at komme over på den anden side af skrivebordet, og som bare savner at udnytte din viden inden for regneark m.v. Uddannelser:Det er naturligvis en fordel, hvis du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for økonomi og regnskab.

Der fungerer som højre hånd for økonomichefen

Virksomhedsbeskrivelse:
Knud Larsen Byggecenter A/s er en traditionel tømmerhandel med et bredt sortiment af varer til især professionelle kunder, men også til hr. og fru Hansen. 
Der fokuseres på faglighed og på kundens behov. Med til gruppen hører 3 helt eller delvist ejede selskaber, som importere og sælger træbaserede plader og gulve samt handler globalt med træbaserede produkter. 

Desuden et ejendomsselskab som har såvel interne som eksterne lejere. Strukturen indeholder 3 holdingselskaber. Totalt omsætter gruppen for en ½ mia. og har godt 100 ansatte.

Stillingsbeskrivelse:
Der er her tale om en karrierestilling, hvor du kommer til at sidde med et bredt spekter af de opgaver, som forefindes i en økonomi- og regnskabsafdeling, der har ansvaret for 5 driftsselskaber og 3 holdingselskaber. Du har god mulighed for selv at sætte dit præg på hvilke områder, som du vil få ansvaret for. Det er nemlig således, at des flere opgaver du kan overtage fra økonomichefen, des flere vil du få. 

Du bliver en del af et motiveret team på i alt 4 medarbejdere, og skal forvente at komme til at arbejde med følgende opgaver; 

- Afstemninger
- Analyse og opfølgning på varelagere 
- Månedsregnskaber incl. periodiseringer, specifikationer og kommentarer
- Bogføring 
- Kreditor og debitorstyring 
- Udarbejdelse af løn 
- Momsafstemninger 
- Diverse statistikker
- Løbende opdatering af det nye ERP system 
- Diverse ad-hoc opgaver 

Derudover forventes det, at du kan arbejde selvstændigt og kan udtrække og bearbejde store datamængder og kunne forstå og strukturere disse og se sammenhænge i virksomhedens systemer og databaser. Du er medvirkende til implementering af nye IT systemer, og til at se på optimeringsmuligheder både med hensyn til systemer og arbejdsgange. Opgaverne spænder med andre ord bredt, idet du både vil komme til at sidde med almindelige bogførings- og afstemningsopgaver, fakturering, arkivering m.v. samtidig med, at du vil få god mulighed for at sætte dit eget præg på virksomhedens arbejdsgange, rapporteringssystemer, statistikker m.v. i fremtiden. 

Har du lysten og evnerne kan du med andre ord få alle de regnskabsmæssige udfordringer, du kunne ønske dig i denne stilling.

Egenskaber:
Du er en robust og fleksibel person, der syntes, at det er spændende at finde mønstre og/eller oplysninger, som ikke umiddelbart er tilgængelige. Du arbejder vedholdende, er kvalitetsbevidst med dit arbejde, og tager gerne ansvar også for nye opgaver, du ikke har arbejdet med tidligere.

Du tilbydes:
En meget selvstændig stilling med mange forskelligartede opgaver, som du i høj grad selv kan være med til at præge.

Sprogkundskaber / IT:
Du er god til dansk i skrift og tale. Du er vant til at arbejde med IT og er derfor en rutineret bruger af Excel herunder brug af pivottabeller og diverse opslagsværktøjer/funktioner. Du har endvidere et godt kendskab til ERP systemer, og har du været medvirkende til at implementere nyt ERP system, er det en meget stor fordel. Virksomheden arbejder med Navision og Cognos, hvorfor kendskab til disse, vil være en stor fordel.

Løn:
Du får en løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsordning m.v.

Erhvervserfaring:
Du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har siddet med et bredt spekter af bogholderimæssige opgaver, hvilket har givet dig en god forståelse for bogholderi herunder debet/kredit, drift/balance, afstemninger og for periodiseringer. 

Du kan også være revisor, der ønsker at komme over på den anden side af skrivebordet, og som bare savner at udnytte din viden inden for regneark m.v.

Uddannelser:
Det er naturligvis en fordel, hvis du har en uddannelsesmæssig baggrund inden for økonomi og regnskab.

PROFILPARTNERS ApSHvidovre2019-06-03T00:00:002019-07-04T00:00:00
330048624ØKONOMIANSVARLIG/BOGHOLDERRobot Som ønsker en meget selvstændig stilling indenfor økonomi og regnskab på nedsat tid Virksomhedsbeskrivelse:Drivkraft Danmark er en branche- og arbejdsgiverorganisation for selskaber, der leverer energi til mobilitet, opvarmning og proces. Branchen står for 99 af energien til transporten, 90 af den vedvarende energi til vejtransporten, og over 40 af det totale energiforbrug i Danmark. Der er to raffinaderier og ca. 2.000 tankstationer i Danmark. Drivkraft Danmark har omkring 30 medlemmer, som sekretariatet servicerer. Læs evt. mere om Drivkraft Danmark på www.drivkraftdanmark.dk Drivkraft Danmarks sekretariat kendetegnes ved en god omgangsform, hvor godt humør, åbenhed, vidensdeling og teamwork er grundlaget for gode resultater. Der er i dag 12 personer ansat i sekretariatet, der er beliggende på Esplanaden 5 minutters gang fra Østerport station.Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060. Stillingsbeskrivelse:Du bliver en del af en meget dedikeret medarbejderkultur, hvor der er fokus på faglig viden og stor respekt for hinandens kompetencer indenfor eget ansvarsområde. En kultur hvor man trives sammen, bakker hinanden op og respekterer hinandens forskelligheder. Dit ansvarsområde bliver økonomi og regnskab i en funktion, som du overtager fra den nuværende økonomiansvarlige, der efter mange års ansættelse i organisationen har valgt at gå på pension pr. 1. september. Der er tale om en stilling med stor frihedsgrad, hvor du vil få god mulighed for at gå ind og sætte dit eget præg på, hvordan du vil tilrettelægge din tid og dit arbejde. Du samarbejder meget på tværs af organisationen, men løser alle de regnskabsmæssige opgaver selvstændigt. Derfor skal du være indstillet på, både at varetage de mere rutineprægede og de mere krævende opgaver. Du kommer derfor både til at arbejde med de gængse opgaver indenfor økonomi og regnskab, såsom bogføring og afstemninger, debitor- og kreditorstyring, lønninger, ind- og udbetalinger, momsindberetninger m.v. Lige så vel som du kommer til at sidde med de mere krævende opgaver såsom budgetter- og budgetopfølgning, likviditetsstyring, projektbogføring, rapportering, månedsafstemninger, klargøring til revisor m.v. Likviditetsstyring er et vigtigt fokusområde herunder en del dokumentation, som skal være i orden. Du kommer derfor til at arbejde tæt sammen med dine øvrige kollegaer i sekretariatet og er dagligt i tæt dialog med både projektledere, jurister, kommunikationsfolk og ikke mindst direktøren. Sidstnævnte skal naturligvis både have måneds- og kvartalsopgørelser og vil også være den, som du sparrer med, og som løbende giver dig diverse ad hoc-opgaver. Du forventes, at kunne klargøre hele regnskabet til revisor, men behøver ikke at have erfaring med brancheforeninger, da du vil få en grundig indføring i de områder indenfor foreningsregnskaber, som du ikke kender til. Som det fremgår af ovenstående, får du en varieret hverdag med mange forskelligartede opgaver, der spænder fra de daglige bogføringsopgaver til afslutning af årsregnskaber. Det forventes, at du selv er nysgerrig på løbende at holde dig opdateret indenfor dit felt. Egenskaber:Du er en selvstændigt arbejdende person, der er kvalitetsbevist og har styr på dine ting. Du er derfor også god til, at have mange bolde i luften på n gang, og er i den forbindelse god til at bevare overblikket. Du trives både med at sidde med de mere rutineprægede opgaver og de mere komplekse. Du tilbydes:Med det samlede ansvar for regnskabsfunktionen, får du en central rolle i en stilling, hvor du har gode muligheder for selv at tilrettelægge dit arbejde. Sprogkundskaber IT:Du er vant til at arbejde med MS Office pakken og har erfaring med Navision eller et lignende økonomisystem. Løn:Du tilbydes en god løn, som modsvarer dine kvalifikationer, samt pension og sundhedsforsikring. Erhvervserfaring:Du har flere års erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet selvstændigt inden for økonomi og regnskab. Uddannelser:Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund.

Som ønsker en meget selvstændig stilling indenfor økonomi og regnskab på nedsat tid

Virksomhedsbeskrivelse:
Drivkraft Danmark er en branche- og arbejdsgiverorganisation for selskaber, der leverer energi til mobilitet, opvarmning og proces. Branchen står for 99 % af energien til transporten, 90 % af den vedvarende energi til vejtransporten, og over 40 % af det totale energiforbrug i Danmark. Der er to raffinaderier og ca. 2.000 tankstationer i Danmark. Drivkraft Danmark har omkring 30 medlemmer, som sekretariatet servicerer. Læs evt. mere om Drivkraft Danmark på www.drivkraftdanmark.dk 

Drivkraft Danmarks sekretariat kendetegnes ved en god omgangsform, hvor godt humør, åbenhed, vidensdeling og teamwork er grundlaget for gode resultater. Der er i dag 12 personer ansat i sekretariatet, der er beliggende på Esplanaden 5 minutters gang fra Østerport station.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Profilpartners på 43434060.

Stillingsbeskrivelse:
Du bliver en del af en meget dedikeret medarbejderkultur, hvor der er fokus på faglig viden og stor respekt for hinandens kompetencer indenfor eget ansvarsområde. En kultur hvor man trives sammen, bakker hinanden op og respekterer hinandens forskelligheder. 

Dit ansvarsområde bliver økonomi og regnskab i en funktion, som du overtager fra den nuværende økonomiansvarlige, der efter mange års ansættelse i organisationen har valgt at gå på pension pr. 1. september. Der er tale om en stilling med stor frihedsgrad, hvor du vil få god mulighed for at gå ind og sætte dit eget præg på, hvordan du vil tilrettelægge din tid og dit arbejde. 

Du samarbejder meget på tværs af organisationen, men løser alle de regnskabsmæssige opgaver selvstændigt. Derfor skal du være indstillet på, både at varetage de mere rutineprægede og de mere krævende opgaver. 

Du kommer derfor både til at arbejde med de gængse opgaver indenfor økonomi og regnskab, såsom bogføring og afstemninger, debitor- og kreditorstyring, lønninger, ind- og udbetalinger, momsindberetninger m.v. Lige så vel som du kommer til at sidde med de mere krævende opgaver såsom budgetter- og budgetopfølgning, likviditetsstyring, projektbogføring, rapportering, månedsafstemninger, klargøring til revisor m.v. 

Likviditetsstyring er et vigtigt fokusområde herunder en del dokumentation, som skal være i orden. Du kommer derfor til at arbejde tæt sammen med dine øvrige kollegaer i sekretariatet og er dagligt i tæt dialog med både projektledere, jurister, kommunikationsfolk og ikke mindst direktøren. Sidstnævnte skal naturligvis både have måneds- og kvartalsopgørelser og vil også være den, som du sparrer med, og som løbende giver dig diverse ad hoc-opgaver. 

Du forventes, at kunne klargøre hele regnskabet til revisor, men behøver ikke at have erfaring med brancheforeninger, da du vil få en grundig indføring i de områder indenfor foreningsregnskaber, som du ikke kender til. 
Som det fremgår af ovenstående, får du en varieret hverdag med mange forskelligartede opgaver, der spænder fra de daglige bogføringsopgaver til afslutning af årsregnskaber. 

Det forventes, at du selv er nysgerrig på løbende at holde dig opdateret indenfor dit felt. 

Egenskaber:
Du er en selvstændigt arbejdende person, der er kvalitetsbevist og har styr på dine ting. Du er derfor også god til, at have mange bolde i luften på én gang, og er i den forbindelse god til at bevare overblikket. Du trives både med at sidde med de mere rutineprægede opgaver og de mere komplekse.

Du tilbydes:
Med det samlede ansvar for regnskabsfunktionen, får du en central rolle i en stilling, hvor du har gode muligheder for selv at tilrettelægge dit arbejde.

Sprogkundskaber / IT:
Du er vant til at arbejde med MS Office pakken og har erfaring med Navision eller et lignende økonomisystem.

Løn:
Du tilbydes en god løn, som modsvarer dine kvalifikationer, samt pension og sundhedsforsikring.

Erhvervserfaring:
Du har flere års erfaring fra en lignende stilling, hvor du har arbejdet selvstændigt inden for økonomi og regnskab.

Uddannelser:
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund.

PROFILPARTNERS ApSKøbenhavn K2019-06-24T00:00:002019-08-19T00:00:00
330027951Professionelle regnskabskonsulenterRobot Amesto AccountHouse A S vækster og søger derfor dygtige og erfarne regnskabskonsulenter til vores professionelle regnskabsteam. Trives du i et alsidigt job, hvor tempoet ligger højt? og vil du være en del af en vigtig strategisk funktion, med gode muligheder for udvikling? så er det måske dig vi søger! Vi tilbyder en spændende hverdag på en af Danmarks bedste arbejdspladser, hvor du får et afvekslende job med masser af udfordringer og varierende opgaver. Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af godt humør,god sparring og plads til faglig udvikling. Hos os får du nogle dygtigekolleger på en arbejdsplads, hvor medarbejderen er et vigtigt aktiv. Med til stillingen hører, foruden mulighed for både hjemmearbejde og flextidsordning, også gode løn- og ansættelsesvilkår. Herunder forskellige personalegoder, som f.eks. en aktiv personaleforening, god fleksibel kantineordning, massageordning, sundhedssikring, firma rabatordninger og meget andet. Lyder det som noget for dig, så kan du nu blive en del af et team, hvor du som konsulent samtidig får selvstændigt ansvar for håndtering af egne kunder. Vi tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab og der er derfor altid mulighed for backup, støtte og sparring fra din teamleder og kollegaer. Dine opgaver som regnskabskonsulent bliver bl.a.: Ansvar for egne kunder og projekter Bilagshåndtering fra A-Z Månedsafslutning afstemning af balancen controlling Rapportering til vores kunder Sparringspartner for vores kunder Procesoptimering af egne kunder Årsafslutning Størstedelen af arbejdsopgaverne vil foregå fra vores kontor i Søborg, men du skal også være indstillet på, at der kan forekomme opgaver ude hos vores kunder i kortere eller længere perioder. Du skal i det daglige bl.a. sikre effektiv, korrekt og rettidig håndtering af flere danske samt internationale kunder og samarbejdspartnere. Du er godt klædt på til jobbet, hvis du: Har erfaring med flere forskellige økonomisystemer Har erfaring med MS Office pakken, herunder specielt Excel Har interesse og flair for teknologi Er udadvendt og serviceminded, da der vil være meget kundekontakt Er kvalitetsbevidst, struktureret og detaljeorienteret Trives med at udvikle og arbejde med processer og projekter Arbejder selvstændigt med stor ansvarsbevidsthed og engagement Er fleksibel, samarbejdsvillig og serviceminded Har erfaring og trives med håndtering af mange løbende deadlines Vi forventer, at du minimum har nogle års erfaring indenfor bogholderi og derfor også kendskab til de forskellige områder indenfor regnskab. Hvis du tilmed har erfaring fra konsulentbranchen, er det kun et plus. Du behersker engelsk godt skriftligt såvel som mundtligt og er selvfølgelig rutineret bruger i Excel. Ansøgning Er det dig vi leder efter, så skynd dig at sende din motiverede ansøgning samt CV. Vi behandler ansøgninger løbende,og forbeholder os retten til at tage stillingsopslaget af, når vi har fundet vores nye kollega.Amesto AccountHouse A/S vækster og søger derfor dygtige og erfarne regnskabskonsulenter til vores professionelle regnskabsteam.
Trives du i et alsidigt job, hvor tempoet ligger højt? og vil du være en del af en vigtig strategisk funktion, med gode muligheder for udvikling? så er det måske dig vi søger!

Vi tilbyder en spændende hverdag på en af Danmarks bedste arbejdspladser, hvor du får et afvekslende job med masser af udfordringer og varierende opgaver.
Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af godt humør,god sparring og plads til faglig udvikling.

Hos os får du nogle dygtigekolleger på en arbejdsplads, hvor medarbejderen er et vigtigt aktiv. Med til stillingen hører, foruden mulighed for både hjemmearbejde og flextidsordning, også gode løn- og ansættelsesvilkår.
Herunder forskellige personalegoder, som f.eks. en aktiv personaleforening, god fleksibel kantineordning, massageordning, sundhedssikring, firma rabatordninger og meget andet.

Lyder det som noget for dig, så kan du nu blive en del af et team, hvor du som konsulent samtidig får selvstændigt ansvar for håndtering af egne kunder.
Vi tror på, at vi finder de bedste løsninger i fællesskab og der er derfor altid mulighed for backup, støtte og sparring fra din teamleder og kollegaer.

Dine opgaver som regnskabskonsulent bliver bl.a.:

  • Ansvar for egne kunder og projekter
  • Bilagshåndtering fra A-Z
  • Månedsafslutning/afstemning af balancen/controlling
  • Rapportering til vores kunder
  • Sparringspartner for vores kunder
  • Procesoptimering af egne kunder
  • Årsafslutning
Størstedelen af arbejdsopgaverne vil foregå fra vores kontor i Søborg, men du skal også være indstillet på, at der kan forekomme opgaver ude hos vores kunder i kortere eller længere perioder.
Du skal i det daglige bl.a. sikre effektiv, korrekt og rettidig håndtering af flere danske samt internationale kunder og samarbejdspartnere.

Du er godt klædt på til jobbet, hvis du:
  • Har erfaring med flere forskellige økonomisystemer
  • Har erfaring med MS Office pakken, herunder specielt Excel
  • Har interesse og flair for teknologi
  • Er udadvendt og serviceminded, da der vil være meget kundekontakt
  • Er kvalitetsbevidst, struktureret og detaljeorienteret
  • Trives med at udvikle og arbejde med processer og projekter
  • Arbejder selvstændigt med stor ansvarsbevidsthed og engagement
  • Er fleksibel, samarbejdsvillig og serviceminded
  • Har erfaring og trives med håndtering af mange løbende deadlines
Vi forventer, at du minimum har nogle års erfaring indenfor bogholderi og derfor også kendskab til de forskellige områder indenfor regnskab.
Hvis du tilmed har erfaring fra konsulentbranchen, er det kun et plus.
Du behersker engelsk godt skriftligt såvel som mundtligt og er selvfølgelig rutineret bruger i Excel.

Ansøgning
Er det dig vi leder efter, så skynd dig at sende din motiverede ansøgning samt CV.
Vi behandler ansøgninger løbende,og forbeholder os retten til at tage stillingsopslaget af, når vi har fundet vores nye kollega.

Amesto AccountHouseSøborg2019-06-04T00:00:002019-06-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

REGNSKABSANSVARLIG

PROFILPARTNERS ApS

Hvidovre
Der fungerer som højre hånd for økonomichefen Virksomhedsbeskrivelse:Knud Larsen Byggecenter A s er en traditionel tømmerhandel med et bredt sortiment af varer til især professionelle kunder, men også til hr. og fru Hansen. Der fokuseres på faglighe...
Indrykket:3. juni 2019
Udløbsdato:4. juli 2019

ØKONOMIANSVARLIG/BOGHOLDER

PROFILPARTNERS ApS

København K
Som ønsker en meget selvstændig stilling indenfor økonomi og regnskab på nedsat tid Virksomhedsbeskrivelse:Drivkraft Danmark er en branche- og arbejdsgiverorganisation for selskaber, der leverer energi til mobilitet, opvarmning og proces. Branchen s...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Professionelle regnskabskonsulenter

Amesto AccountHouse

Søborg
Amesto AccountHouse A S vækster og søger derfor dygtige og erfarne regnskabskonsulenter til vores professionelle regnskabsteam. Trives du i et alsidigt job, hvor tempoet ligger højt? og vil du være en del af en vigtig strategisk funktion, med gode m...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019