Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsassistent

Revisionskontor i Herlev med 5 ansatte søger en erfaren regnskabsassistent til udarbejdelse af forbrugsregnskaber for en portefølje af ejer- og andelsboligforeninger som vi administrerer. Vi arbejder meget professionelt med opgaverne, men befinder os samtidig i et uformelt og afslappet miljø.

Vi forventer af dig, at

  • du har mindst 1 års erfaring fra en lignende stilling
  • du kan lide at arbejde selvstændigt,
  • du er ansvarsbevidst,
  • du er energisk og har et godt humør.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329749192Phoenix-6939ed9a12018-01-29T04:01:32.660Regnskabsassistent

Revisionskontor i Herlev med 5 ansatte søger en erfaren regnskabsassistent til udarbejdelse af forbrugsregnskaber for en portefølje af ejer- og andelsboligforeninger som vi administrerer. Vi arbejder meget professionelt med opgaverne, men befinder os samtidig i et uformelt og afslappet miljø.

Vi forventer af dig, at

  • du har mindst 1 års erfaring fra en lignende stilling
  • du kan lide at arbejde selvstændigt,
  • du er ansvarsbevidst,
  • du er energisk og har et godt humør.

 

2018-02-12T18:14:08.977 Revisionskontor i Herlev med 5 ansatte søger en erfaren regnskabsassistent til udarbejdelse af forbrugsregnskaber for en portefølje af ejer- og andelsboligforeninger som vi administrerer. Vi arbejder meget professionelt med opgaverne, men befinder os samtidig i et uformelt og afslappet miljø. Vi forventer af dig, at du har mindst 1 års erfaring fra en lignende stilling du kan lide at arbejde selvstændigt, du er ansvarsbevidst, du er energisk og har et godt humør.11Jobnet6939ed9a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-12T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnRødovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBallerupEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGladsaxeEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3090899REVISIONSFIRMAET SVEND DØRFFER APS11Smedeholm 13C2730HerlevDKDanmark0
svend@dorffer.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent514115JobNet47530081000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6939ed9ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6939ed9ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6939ed9a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6939ed9a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi352596906Svend Dørffersvend@dorffer.dkDKDanmarkDKDanmark329938289Erfaren regnskabsassistent søges til kreditorbogholderiet i en vækstende medicinalrådgivningsvirksomhed i GlostrupBasic Beskrivelse Som regnskabsassistent får du ansvaret for kreditorbogholderiet i en særdeles velfungerende rådgivningsvirksomhed, der har specialiseret sig indenfor medicinalindustrien. Du vil indgå i et team bestående af en regnskabsassistent, to controllere samt virksomhedensCFO, som du vil referere til. Der er tale om en deltidsstilling på 30 timer fordelt over 4-5 arbejdsdage alt efter dine ønsker. Arbejdsopgaver Registrering af faktura og klargøring til betalinger Rejseafregninger Bogføring Afstemninger (af bank- og kreditkort) Vedligeholdelse kreditordata Klargøring til viderefakturering af omkostninger Deltagelse i måneds- og årsafslutning Evt. back up på debitorer og tidsregistreringssystem Ad hoc Om virksomheden I virksomheden, der beskæftiger omkring 75 medarbejdere, eksisterer et uformelt miljø, hvor der er fokus på høj faglighed, tillid og trivsel. Virksomheden har de seneste år oplevet stor vækst og efterspørgsel på deres ydelser. Virksomheden opererer både i Danmark og internationalt. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning samt en velfungerende personaleforening, der arrangerer mange forskelligartede sociale arrangementer. Personlige kompetencer Du har en stabil og selvkørende tilgang til dine opgaver. Du er en selvstændig medarbejder, som tager ansvar for dine opgaver og ønsker at levere et kvalitetssikkert resultat Som person er du imødekommende og besidder et højt humør. Endvidere er du servicemindet og klar til at give en hånd med, hvor der er behov for det. IT-kompetencer Gerne erfaring med Navision men ikke et krav Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk i skrift og tale, samt lettere engelsk Kontaktpersoner Nikita Nielsen og Søren Christiansen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som regnskabsassistent får du ansvaret for kreditorbogholderiet i en særdeles velfungerende rådgivningsvirksomhed, der har specialiseret sig indenfor medicinalindustrien. Du vil indgå i et team bestående af en regnskabsassistent, to controllere samt virksomhedensCFO, som du vil referere til. Der er tale om en deltidsstilling på 30 timer fordelt over 4-5 arbejdsdage alt efter dine ønsker.

Arbejdsopgaver

  • Registrering af faktura og klargøring til betalinger
  • Rejseafregninger
  • Bogføring
  • Afstemninger (af bank- og kreditkort)
  • Vedligeholdelse kreditordata
  • Klargøring til viderefakturering af omkostninger
  • Deltagelse i måneds- og årsafslutning
  • Evt. back up på debitorer og tidsregistreringssystem
  • Ad hoc

Om virksomheden

I virksomheden, der beskæftiger omkring 75 medarbejdere, eksisterer et uformelt miljø, hvor der er fokus på høj faglighed, tillid og trivsel. Virksomheden har de seneste år oplevet stor vækst og efterspørgsel på deres ydelser. Virksomheden opererer både i Danmark og internationalt. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af pensionsordning, sundhedsforsikring, frokostordning samt en velfungerende personaleforening, der arrangerer mange forskelligartede sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Du har en stabil og selvkørende tilgang til dine opgaver. Du er en selvstændig medarbejder, som tager ansvar for dine opgaver og ønsker at levere et kvalitetssikkert resultat Som person er du imødekommende og besidder et højt humør. Endvidere er du servicemindet og klar til at give en hånd med, hvor der er behov for det.

IT-kompetencer

Gerne erfaring med Navision men ikke et krav

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk i skrift og tale, samt lettere engelsk

Kontaktpersoner

Nikita Nielsen og Søren Christiansen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/26bf4315_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-01-08T13:01:13.4672019-03-09T00:00:00
329942320Erfaren regnskabsassistentRobot Det Kongelige Teater søger en erfaren og udadvendt regnskabsassistent, som vil få ansvaret for en række områder inden for teaterets finans, debitor- og kreditorområde. Vores nye medarbejder vil blive en del af teaterets Løn- og Regnskabsafdeling, hvor vi er i alt 9 medarbejdere, der arbejder med løn, regnskab og økonomiopfølgning for teateret. Du vil komme til at referere til afdelingens kontorchef. Vores mål er at levere løn og regnskab rigtigt og til tiden, understøtte teaterets strategi, medvirke til effektiv teaterdrift og sikre styring efter gældende regler på området - samtidig med, at vi rådgiver og vejleder teaterets afdelinger. Endelig arbejder vi løbende på at optimere og digitalisere processer og opgaver på løn- og regnskabsområdet i afdelingen og på tværs og i samarbejde med teaterets afdelinger. Jobbet Som regnskabsassistent hos os vil dine arbejdsopgaver være følgende: Finansbogholderiopgaver, herunder vedligeholdelse af registreringsramme (kontoplan) og anlægskartotek samt opfølgning på afstemninger Kreditorforvaltning, herunder - sammen med kollega - at fungere som fakturamanager i teaterets workflow-system, opfølgning på betalinger og henvendelser fra teaterets leverandører vedr. fakturaer og betalinger Debitorforvaltning, herunder rykning og overdragelse af fordringer til Skattestyrelsen. Bistand til afdelinger med udarbejdelse af fakturaer Brugeradministration. Administrere adgange til økonomi- og workflowsystemer, herunder prokuragrænser Rådgivning og vejledning til teaterets afdelinger i regnskabsspørgsmål, regler og brug af økonomi- og workflowsystemer samt kontakt til Statens Administration, der er teaterets shared service center på løn og regnskabsområdet Udviklingsopgaver og projekter i relation til optimering og digitalisering af arbejdsprocesser og opgaver Dine kvalifikationer Du er regnskabsuddannet og har minimum 3 års relevant erhvervserfaring inden for et eller flere af ovenstående arbejdsområder Du er erfaren bruger af Excel Du har erfaring med Dynamics NAV eller lignende, brug af workflow-systemer og har procesforståelse i komplekse systemer Dine personlige egenskaber Vi lægger vægt på at du: Er udadvendt, serviceorienteret og trives med personlig kontakt til mennesker med forskellig baggrund i et kreativt miljø Arbejder selvstændigt, tager ansvar og skaber fremdrift i opgaverne Arbejder struktureret og er optaget af at systematisere og optimere arbejdsgange og nye arbejdsopgaver Er forandringsparat og robust i forhold til ændringer i arbejdsopgaver og processer Vi kan tilbyde En aktiv og dynamisk hverdag i et kunstnerisk, livligt og foranderligt miljø, som er præget af engagerede og dedikerede mennesker, der drives af at bidrage til at skabe excellente scenekunstoplevelser Spændende og udfordrende arbejdsopgaver med mulighed for personlig og faglig udvikling Et unikt arbejdsmiljø i en af Danmarks mest markante kulturinstitutioner Sociale arrangementer Sundhedsordning Flextid og mulighed for hjemmearbejdsplads Ansættelsesvilkår Ansættelse sker efter aftale efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO samt organisationsaftale mellem HK STAT og Finansministeriet med aflønning efter nyt lønsystem. Stillingen er på fuld tid. For mere information om stillingen, kontakt kontorchef Henrik Lyng på hlra@kglteater.dk. Ansøgning Søg stillingen ved at klikke på søg stillingen til højre i annoncen. Vedlæg cv og gerne anbefalinger. Ansøgningsfristen er 27. januar 2019. Forventet start hurtigst muligt. Samtalerne afholdes i uge 5 og 6. I forbindelse med en eventuel 2. samtale vil du skulle forvente at gennemgå en test. Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingen. Læs mere om Det Kongelige Teater på kglteater.dk.Det Kongelige Teater søger en erfaren og udadvendt regnskabsassistent, som vil få ansvaret for en række områder inden for teaterets finans, debitor- og kreditorområde.

Vores nye medarbejder vil blive en del af teaterets Løn- og Regnskabsafdeling, hvor vi er i alt 9 medarbejdere, der arbejder med løn, regnskab og økonomiopfølgning for teateret. Du vil komme til at referere til afdelingens kontorchef.

Vores mål er at levere løn og regnskab rigtigt og til tiden, understøtte teaterets strategi, medvirke til effektiv teaterdrift og sikre styring efter gældende regler på området - samtidig med, at vi rådgiver og vejleder teaterets afdelinger. Endelig arbejder vi løbende på at optimere og digitalisere processer og opgaver på løn- og regnskabsområdet – i afdelingen og på tværs og i samarbejde med teaterets afdelinger.

Jobbet
Som regnskabsassistent hos os vil dine arbejdsopgaver være følgende:
  • Finansbogholderiopgaver, herunder vedligeholdelse af registreringsramme (kontoplan) og anlægskartotek samt opfølgning på afstemninger
  • Kreditorforvaltning, herunder - sammen med kollega - at fungere som fakturamanager i teaterets workflow-system, opfølgning på betalinger og henvendelser fra teaterets leverandører vedr. fakturaer og betalinger
  • Debitorforvaltning, herunder rykning og overdragelse af fordringer til Skattestyrelsen. Bistand til afdelinger med udarbejdelse af fakturaer
  • Brugeradministration. Administrere adgange til økonomi- og workflowsystemer, herunder prokuragrænser
  • Rådgivning og vejledning til teaterets afdelinger i regnskabsspørgsmål, regler og brug af økonomi- og workflowsystemer samt kontakt til Statens Administration, der er teaterets shared service center på løn og regnskabsområdet
  • Udviklingsopgaver og projekter i relation til optimering og digitalisering af arbejdsprocesser og opgaver

Dine kvalifikationer
  • Du er regnskabsuddannet og har minimum 3 års relevant erhvervserfaring inden for et eller flere af ovenstående arbejdsområder
  • Du er erfaren bruger af Excel
  • Du har erfaring med Dynamics NAV eller lignende, brug af workflow-systemer og har procesforståelse i komplekse systemer

Dine personlige egenskaber
Vi lægger vægt på at du:
  • Er udadvendt, serviceorienteret og trives med personlig kontakt til mennesker med forskellig baggrund i et kreativt miljø
  • Arbejder selvstændigt, tager ansvar og skaber fremdrift i opgaverne
  • Arbejder struktureret og er optaget af at systematisere og optimere arbejdsgange og nye arbejdsopgaver
  • Er forandringsparat og robust i forhold til ændringer i arbejdsopgaver og processer

Vi kan tilbyde
  • En aktiv og dynamisk hverdag i et kunstnerisk, livligt og foranderligt miljø, som er præget af engagerede og dedikerede mennesker, der drives af at bidrage til at skabe excellente scenekunstoplevelser
  • Spændende og udfordrende arbejdsopgaver med mulighed for personlig og faglig udvikling
  • Et unikt arbejdsmiljø i en af Danmarks mest markante kulturinstitutioner
  • Sociale arrangementer
  • Sundhedsordning
  • Flextid og mulighed for hjemmearbejdsplads

Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter aftale efter fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO samt organisationsaftale mellem HK/STAT og Finansministeriet med aflønning efter nyt lønsystem. Stillingen er på fuld tid.

For mere information om stillingen, kontakt kontorchef Henrik Lyng på hlra@kglteater.dk.

Ansøgning
Søg stillingen ved at klikke på ”søg stillingen” til højre i annoncen. Vedlæg cv og gerne anbefalinger.

Ansøgningsfristen er 27. januar 2019. Forventet start hurtigst muligt.

Samtalerne afholdes i uge 5 og 6. I forbindelse med en eventuel 2. samtale vil du skulle forvente at gennemgå en test.

Alle interesserede uanset personlig baggrund opfordres til at søge stillingen.

Læs mere om Det Kongelige Teater på kglteater.dk.

Det Kongelige Teater og KapelKøbenhavn K2019-01-14T00:00:002019-01-27T00:00:00
329942222ScanPeople søger en Regnskabselev til Domino SystemsRobot Domino Systems oplever stor interesse for deres produkter og services, og har i den forbindelse travlt med at servicere deres kunder du har nu muligheden for at blive en del af en spændende og international virksomhed med ambitiøse vækstplaner, da ScanPeople på vegne af Domino Systems søger en regnskabselev. Interesserer du dig for kredit, debit og generel bogføring? Vil du trives i dynamisk miljø, hvor det går stærkt? Og har du interesse i en fremtidig karriere, hvor resultaterne er i højsædet? Så er du måske den nye elev, vi søger til Domino Systems A S. Arbejdsopgaver og ansvar: Størstedelen af dine arbejdsopgaver er inden for regnskab, herunder debit, kredit, bogføring m.v. HR-relaterede opgaver. Forefaldne arbejdsopgaver. Faglige kvalifikationer og krav: Du har gerne 1 3 års erhvervserfaring. Du har en naturlig interesse for regnskab og en lyst til at arbejde med tal. Du taler flydende dansk og kan begå dig på engelsk. Personlige kvalifikationer: Du er fleksibel, proaktiv og løsningsorienteret. Du har en struktureret og systematisk arbejdsform. Du har en positiv indstilling og en høj arbejdsmoral. Du kan arbejde selvstændigt - og har samtidig gode samarbejdsevner. Du har en præsentabel fremtoning og er mødestabil. Din uddannelse: Du har bestået STX HF HTX HGS EUS, HHX 5 ugers opkvalificeringskursus eller HG HGV EUX. Du tilbydes: Et spændende job med mulighed for med tiden at præge din egen hverdag. Et job i en international virksomhed. Gode udviklingsmuligheder. En løn, der modsvarer dine kvalifikationer. Ansøgningsfrist: Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen. Ansøgning: Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV. http: www.scanpeople.axp.dk index.php?axp_act adetails version 1 axp_recruitment_references[] 10580 OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10580 for at søge jobbet. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Andreas Sølling eller Christian Behrenthz Olesen på 43 31 00 71. Vi ser frem til at modtage din ansøgning! Om Domino Systems A S: Domino Systems A S distribuerer løsninger til mærkning og etikettering fra Domino Printing Sciences. Domino er leveringsdygtige i alle typer anlæg inden for inkjet, laser, termo transfer og etikettering samt tilbehør til disse. Domino Systems A S har hovedkontor i Herlev samt et servicecenter i Hedensted. LÆS MERE OM DOMINO SYSTEMS HER Om ScanPeople ApS: ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde. Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma. Yderligere information findes på http: www.scanpeople.dk Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration. Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

Domino Systems oplever stor interesse for deres produkter og services, og har i den forbindelse travlt med at servicere deres kunder – du har nu muligheden for at blive en del af en spændende og international virksomhed med ambitiøse vækstplaner, da ScanPeople på vegne af Domino Systems søger en regnskabselev.

Interesserer du dig for kredit, debit og generel bogføring? Vil du trives i dynamisk miljø, hvor det går stærkt? Og har du interesse i en fremtidig karriere, hvor resultaterne er i højsædet? Så er du måske den nye elev, vi søger til Domino Systems A/S.

Arbejdsopgaver og ansvar:

  • Størstedelen af dine arbejdsopgaver er inden for regnskab, herunder debit, kredit, bogføring m.v.
  • HR-relaterede opgaver.
  • Forefaldne arbejdsopgaver.

Faglige kvalifikationer og krav:

  • Du har gerne 1 – 3 års erhvervserfaring.
  • Du har en naturlig interesse for regnskab og en lyst til at arbejde med tal.
  • Du taler flydende dansk og kan begå dig på engelsk.

Personlige kvalifikationer:

  • Du er fleksibel, proaktiv og løsningsorienteret.
  • Du har en struktureret og systematisk arbejdsform.
  • Du har en positiv indstilling og en høj arbejdsmoral.
  • Du kan arbejde selvstændigt - og har samtidig gode samarbejdsevner.
  • Du har en præsentabel fremtoning og er mødestabil.

Din uddannelse:

  • Du har bestået STX/HF/HTX +HGS/EUS, HHX+5 ugers opkvalificeringskursus eller HG/HGV/EUX.

Du tilbydes:

  • Et spændende job med mulighed for med tiden at præge din egen hverdag.
  • Et job i en international virksomhed.
  • Gode udviklingsmuligheder.
  • En løn, der modsvarer dine kvalifikationer.

Ansøgningsfrist:

Vi ønsker at besætte stillingen hurtigst muligt og kalder løbende til samtaler. Vi venter på den rette kandidat, men send hellere din ansøgning i dag end i morgen.

Ansøgning: Finder du ovenstående ligeså spændende som os og er du klar til nye udfordringer, skal du via nedenstående link indtaste dine oplysninger og uploade ansøgning og CV.

http://www.scanpeople.axp.dk/index.php?axp_act=adetails&version=1&axp_recruitment_references[]=10580

OBS: Hvis du allerede har registreret dig via vores database, skal du blot logge ind og tilføje jobkoden 10580 for at søge jobbet. Har du nogle spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Andreas Sølling eller Christian Behrenthz Olesen på 43 31 00 71. Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

Om Domino Systems A/S: Domino Systems A/S distribuerer løsninger til mærkning og etikettering fra Domino Printing Sciences. Domino er leveringsdygtige i alle typer anlæg inden for inkjet, laser, termo transfer og etikettering samt tilbehør til disse. Domino Systems A/S har hovedkontor i Herlev samt et servicecenter i Hedensted.

LÆS MERE OM DOMINO SYSTEMS HER

Om ScanPeople ApS:

ScanPeople er en solid og dynamisk, danskejet virksomhed i Scanavo gruppen. Vi er yderst servicemindede og kompetente rådgivere. En af ScanPeoples store styrker er medarbejdernes meget forskelligartede baggrunde.

Vi besidder et vidtrækkende rekrutteringsnetværk og en bred erfaring med vikarassistance, search, rekruttering, interim management og outplacement. 

Vi har med ScanPeoples blå division valgt at specialisere os i at levere personale indenfor Industri, Medico, Teknik og Pharma.

Yderligere information findes på http://www.scanpeople.dk – Her kan du i tillæg finde ScanPeoples grønne division som er specialiseret i at levere personale indenfor Salg, Marketing, Kontor og Administration.

Hvis dette job ikke er det rette for dig, opfordres du til at følge os på LinkedIn og Facebook, hvor du løbende holdes opdateret omkring alle vores åbne stillinger.

SCANPEOPLE ApSHerlev2019-01-14T00:00:002019-01-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren regnskabsassistent søges til kreditorbogholderiet i en vækstende medicinalrådgivningsvirksomhed i Glostrup

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsassistent får du ansvaret for kreditorbogholderiet i en særdeles velfungerende rådgivningsvirksomhed, der har specialiseret sig indenfor medicinalindustrien. Du vil indgå i et team bestående af en regnskabsassistent, to cont...
Indrykket:8. januar 2019
Udløbsdato:9. marts 2019

Erfaren regnskabsassistent

Det Kongelige Teater og Kapel

København K
Det Kongelige Teater søger en erfaren og udadvendt regnskabsassistent, som vil få ansvaret for en række områder inden for teaterets finans, debitor- og kreditorområde. Vores nye medarbejder vil blive en del af teaterets Løn- og Regnskabsafdeling, hv...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:27. januar 2019

ScanPeople søger en Regnskabselev til Domino Systems

SCANPEOPLE ApS

Herlev
Domino Systems oplever stor interesse for deres produkter og services, og har i den forbindelse travlt med at servicere deres kunder du har nu muligheden for at blive en del af en spændende og international virksomhed med ambitiøse vækstplaner, da S...
Indrykket:14. januar 2019
Udløbsdato:23. januar 2019