Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsassistent

Nyborg Kommune søger en regnskabsassistent til Økonomiafdelingen
 
Opgaverne i den ledige stilling omfatter primært regnskabs- og bogføringsopgaver vedrørende det sociale område, og løses i tæt samspil med økonomikonsulenten på området. Stillingen er fysisk placeret i Socialafdelingen.
 
Vi lægger vægt på, at du

  • Har en relevant uddannelse som assistent eller tilsvarende.
  • Er vant til at arbejde med økonomi-, debitor- og kreditorsystemer, regneark m.v.
  • Kan arbejde systematisk og målrettet med et godt overblik.
  • Er engageret og fleksibel.
  • Har et godt humør og en god omgangstone 
     
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
  • Kontering og bogføring i Økonomisystemet Prisme.
  • Betaling af fakturaer i Prisme.
  • Udsendelse af fakturaer i Prisme.
  • Ajourføring i regneark.
  • Mellemkommunale betalinger.
  • Regnskabsopgaver .
  • Konsulentbistand i Socialafdelingen. 
     
Vi tilbyder
  • Spændende og dynamisk udviklende arbejdsmiljø, i et godt fagligt og kollegialt fællesskab med en uformel omgangstone
  • Flekstidsordning 
Ansættelse
Stillingen er på 37 timer ugentligt.
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse.

Yderligere oplysninger
Fås på kommunens hjemmeside www.nyborg.dk eller ved henvendelse til regnskabschef Peter Andersen, tlf. 6333 7710 eller pr. mail pand@nyborg.dk.
 
Ansøgningsfrist: 20. februar 2018
Der afholdes ansættelsessamtaler 22. februar 2018
 
Vi gør opmærksom på at der skal forevises straffeattest inden ansættelse.
 
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.


 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her