Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsassistent

 Drømmer du om at arbejde med økonomi og få hele verden som din arbejdsplads? Så bliv en del af vores dynamiske økonomiteam i Svendborg.

 

En spændende afdeling

Som regnskabsassistent vil du blive en del af et dedikeret og professionelt team, hvor trivsel, humor, ansvar og fleksibilitet er kendetegn for vores uformelle arbejdsmiljø.

Vores regnskabsassistent skal både servicere virksomheden internt, såvel kolleger i huset som i vores udenlandske afdelinger samt have kontakt til vores kunder, leverandører og andre eksterne partnere.

Jobbet er på fuldtid.

 

Mange muligheder for indflydelse

Teamet består i dag af 5 engagerede medarbejdere, og sammen med dine kollegaer skal du i et dynamisk arbejdsmiljø og attraktive omgivelser, udføre en række forskellige opgaver.

Dine arbejdsopgaver bliver blandt andet:

? Kreditorer registrering og opfølgning

? Debitor opfølgning

? Finansbogholderi herunder diverse afstemninger og periodeafslutning

? I begrænset omfang assistere vores reception med forfaldne opgaver

? Ad hoc opgaver

 

Om dig

Du er fleksibel, ansvarlig og arbejder struktureret med høj detaljeringsgrad. Du kan bevare overblikket i hektiske situationer og evner at arbejde selvstændig med dine opgaver. Du har en sund og nysgerrig tilgang til virksomhedens økonomi. Endelig trives du i et uformelt miljø, hvor humor er en væsentlig ingrediens

Du har en uddannelse indenfor økonomi og minimum 3 års erfaring fra lignende stillinger. Du behersker engelsk i skrift og tale da virksomheden er international og koncernsproget er engelsk. Kendskab til økonomisystemmet Visma vil være en fordel, men ikke et krav.

Du besidder en god portion humor og trives på en arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor dit åbne og udadvendte sind skinner igennem både over for leverandørerne, kunderne og dine kolleger.

Lønnen forhandles individuelt, på et niveau der matcher stillingens krav og dine kvalifikationer.

 

Det internationale perspektiv

Vi arbejder med et globalt scope og har kunder på de fleste kontinenter, og derfor er det vigtigt, at du besidder og udviser kulturforståelse, er empatisk og lyttende.

 

Den gode arbejdsplads

Vi er en energisk og dynamisk organisation med en kompetent ledelse, som har fokus på "den gode arbejdsplads" og det sociale aspekt. Medarbejderne har gode og fleksible ansættelsesvilkår, og f.eks. løber eller går vi 2 gange om ugen i arbejdstiden. Se mere om hverdagen hos Danoffice IT på: www.danoffice.com

  

Såfremt du kan se dig selv i ovenstående job, ser vi frem til at modtage din ansøgning på job@danofficeit.com. Har du spørgsmål til jobbet, eller vil du gerne vide mere om

Danoffice IT som arbejdsplads, er du velkommen til at kontakte Financial Manager Annette Hansen på telefon +45 6321 1493. Ansøgningsfrist: Den 16. Februar 2018

 

 

Danoffice IT har siden 1995 leveret professionelle og effektive IT & IS turn-key løsninger til internationale virksomheder og organisationer som FN, NATO og EU samt NGO’er, som opererer over hele verden. Danoffice IT har hovedkontor i Svendborg og datterselskaber i Schweiz og USA. Vi er 60 passionerede medarbjedere, og vi er stolte af, at være kåret blandt de 26 bedste arbejdspladser i Danmark og blandt de 10 bedste IT virksomheder i Danmark. I 2016 har Computerworld kåret Danoffice IT som Danmarks bedste IT forhandler.

 

"In today’s world one needs to be equipped, among other, with passion and persistence to make a difference. In finance we strive to be as professional as possible maintaining a good sense of humor and a relaxed working environment, where freedom with responsibility is the key."

Annette Hansen, Financial Manager


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her