Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsassistent

Vi søger en selvstændig og fleksibel regnskabsassistent med engagement og drive.

Du er på den ene side praktikeren, der selv er operationel på mange opgaver, og på den anden side analytikeren, der kan gå i dybden og skabe overblik i f.eks. analyser og rapporteringer. Du har en positiv og fleksibel indstilling, og du formår at kommunikere med alle på tværs af organisationen

Jobbet

Du bliver en del af en dynamisk organisation, der er præget af vækst og innovation. I dagligdagen vil du blandt andet arbejde med følgende opgaver:

  • Hjælp til udarbejdelse af månedsregnskaber samt budgetter
  • Koncernfakturering
  • Opgørelse af lagerværdier
  • Daglig bogføring
  • Ad hoc opgaver

Da der er flere selskaber i koncernen, vil dine arbejdsopgaver vedrøre alle selskaberne.

Hvem er du?

Du kan have forskellige indgangsvinkler til stillingen, men vigtigst er, at du har lyst til og mod på at lære og kan rumme megen information i et højt tempo. Vi forventer, at du:

  • Er uddannet revisor- eller kontorassistent indenfor økonomi/regnskab
  • Er stærk på IT,
  • Har erfaring med Dynamic AX
  • Er teamplayer, men samtidig arbejder selvstændigt og tager initiativ
  • Formår at skabe og bevare overblikket uden at miste detaljerne – også under pres
  • Er fleksibel og har en serviceminded indstilling

Vi tilbyder dig:

  • En selvstændig og afvekslende hverdag, der er præget af vækst og innovation
  • Stor kontaktflade til og tæt samarbejde med den øvrige organisation
  • Løn efter kvalifikationer – naturligvis suppleret med pension

Er du interesseret?

Upload ansøgning med CV, foto og lønkrav hurtigst muligt og senest søndag den 11. august 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330057534Phoenix-200778a412019-07-10T00:00:00Regnskabsassistent

Vi søger en selvstændig og fleksibel regnskabsassistent med engagement og drive.

Du er på den ene side praktikeren, der selv er operationel på mange opgaver, og på den anden side analytikeren, der kan gå i dybden og skabe overblik i f.eks. analyser og rapporteringer. Du har en positiv og fleksibel indstilling, og du formår at kommunikere med alle på tværs af organisationen

Jobbet

Du bliver en del af en dynamisk organisation, der er præget af vækst og innovation. I dagligdagen vil du blandt andet arbejde med følgende opgaver:

  • Hjælp til udarbejdelse af månedsregnskaber samt budgetter
  • Koncernfakturering
  • Opgørelse af lagerværdier
  • Daglig bogføring
  • Ad hoc opgaver

Da der er flere selskaber i koncernen, vil dine arbejdsopgaver vedrøre alle selskaberne.

Hvem er du?

Du kan have forskellige indgangsvinkler til stillingen, men vigtigst er, at du har lyst til og mod på at lære og kan rumme megen information i et højt tempo. Vi forventer, at du:

  • Er uddannet revisor- eller kontorassistent indenfor økonomi/regnskab
  • Er stærk på IT,
  • Har erfaring med Dynamic AX
  • Er teamplayer, men samtidig arbejder selvstændigt og tager initiativ
  • Formår at skabe og bevare overblikket uden at miste detaljerne – også under pres
  • Er fleksibel og har en serviceminded indstilling

Vi tilbyder dig:

  • En selvstændig og afvekslende hverdag, der er præget af vækst og innovation
  • Stor kontaktflade til og tæt samarbejde med den øvrige organisation
  • Løn efter kvalifikationer – naturligvis suppleret med pension

Er du interesseret?

Upload ansøgning med CV, foto og lønkrav hurtigst muligt og senest søndag den 11. august 2019.

2019-08-12T00:55:04.420 Vi søger en selvstændig og fleksibel regnskabsassistent med engagement og drive. Du er på den ene side praktikeren, der selv er operationel på mange opgaver, og på den anden side analytikeren, der kan gå i dybden og skabe overblik i f.eks. analyser og rapporteringer. Du har en positiv og fleksibel indstilling, og du formår at kommunikere med alle på tværs af organisationen Jobbet Du bliver en del af en dynamisk organisation, der er præget af vækst og innovation. I dagligdagen vil du blandt andet arbejde med følgende opgaver: Hjælp til udarbejdelse af månedsregnskaber samt budgetter Koncernfakturering Opgørelse af lagerværdier Daglig bogføring Ad hoc opgaver Da der er flere selskaber i koncernen, vil dine arbejdsopgaver vedrøre alle selskaberne. Hvem er du? Du kan have forskellige indgangsvinkler til stillingen, men vigtigst er, at du har lyst til og mod på at lære og kan rumme megen information i et højt tempo. Vi forventer, at du: Er uddannet revisor- eller kontorassistent indenfor økonomi regnskab Er stærk på IT, Har erfaring med Dynamic AX Er teamplayer, men samtidig arbejder selvstændigt og tager initiativ Formår at skabe og bevare overblikket uden at miste detaljerne også under pres Er fleksibel og har en serviceminded indstilling Vi tilbyder dig: En selvstændig og afvekslende hverdag, der er præget af vækst og innovation Stor kontaktflade til og tæt samarbejde med den øvrige organisation Løn efter kvalifikationer naturligvis suppleret med pension Er du interesseret? Upload ansøgning med CV, foto og lønkrav hurtigst muligt og senest søndag den 11. august 2019.11jobnet200778a4100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-11T00:00:000000https://dragsbkas.hr-skyen.dk/show-job/461240EuropaDanmarkJyllandNordjyllandThisted3560419Dragsbæk A/S11Tilstedvej 737700ThistedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent790935JobNet5016659501665910008-07-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=200778a4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=200778a4https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=200778a4&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=200778a4&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/2.jpgØnsker du et spændende job som Regnskabsassistent? Hos Dragsbæk A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.12008001Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi362186916noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330069205Selvstændig regnskabsassistentRobot Vi søger en medarbejder til 15-20 timer ugentligt, der selvstændigt kan assistere på flere områder. Du skal primært stå for regnskabet i AvMinTand og tilknyttede selskaber. For den rigtige person vil det være et meget varieret job med mange udfordrende opgaver. Vi forventer at du selvstændigt tager opgaver og finder løsninger på udfordringer du støder på. Personlige egenskaber og kvalifikationer: Vi forventer, at du er en medarbejder der tager ansvar for opgaverne, kan bevare overblikket - også når der er meget travlt, tager initiativ og selvstændigt kan finde løsninger. Du er proaktiv, effektiv, arbejder selvstændigt men har også gode samarbejdsevner. Du har lysten og viljen til at få hverdagen til at fungere og giver gerne en hånd med hvor det er nødvendigt. Du har gode IT-egenskaber, en god datadisciplin, er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer, arbejdsrutiner og opgaver samtidigt med at du løbende arbejder på at effektivisere disse. Vi forventer at du kan kommunikere ubesværet på dansk og engelsk, skriftligt som mundtligt. Du har mod på til stadighed at prøve nye ting, da hverdagen hos AvMinTand er meget foranderlig. Faglige kvalifikationer: Vi forestiller os at du har en kontoruddannelse, evt. med regnskab bogføring som speciale. Du skal have erfaring med bogføring og div. regnskabsopgaver. I samarbejde med vores revisor skal du med akkuratesse videreføre regnskaberne for de forskellige selskaber. Bemærk: Jobbet er som udgangspunkt en deltidsstilling 15- 20 timer eller freelance. Du bedes skrive at du er indstillet på deltid. Vi ansætter når vi har fundet det rigtige match, så vent ikke for længe med at søge stillingen. Hvis du vil vide mere om stillingen, så ring til Asger Mønster Frydkjær på 51 600 469

Vi søger en medarbejder til 15-20 timer ugentligt, der selvstændigt kan assistere på flere områder. Du skal primært stå for regnskabet i AvMinTand og tilknyttede selskaber.  For den rigtige person vil det være et meget varieret job med mange udfordrende opgaver. Vi forventer at du selvstændigt tager opgaver og finder løsninger på udfordringer du støder på.

Personlige egenskaber og kvalifikationer: Vi forventer, at du er en medarbejder der tager ansvar for opgaverne, kan bevare overblikket - også når der er meget travlt, tager initiativ og selvstændigt kan finde løsninger. Du er proaktiv, effektiv, arbejder selvstændigt men har også gode samarbejdsevner. Du har lysten og viljen til at få hverdagen til at fungere og giver gerne en hånd med hvor det er nødvendigt. Du har gode IT-egenskaber, en god datadisciplin, er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer, arbejdsrutiner og opgaver samtidigt med at du løbende arbejder på at effektivisere disse. Vi forventer at du kan kommunikere ubesværet på dansk og engelsk, skriftligt som mundtligt. Du har mod på til stadighed at prøve nye ting, da hverdagen hos AvMinTand er meget foranderlig.

Faglige kvalifikationer: Vi forestiller os at du har en kontoruddannelse, evt. med regnskab/bogføring som speciale. Du skal have erfaring med bogføring og div. regnskabsopgaver. I samarbejde med vores revisor skal du med akkuratesse videreføre regnskaberne for de forskellige selskaber. 

Bemærk: Jobbet er som udgangspunkt en deltidsstilling 15- 20 timer eller freelance. Du bedes skrive at du er indstillet på deltid.

Vi ansætter når vi har fundet det rigtige match, så vent ikke for længe med at søge stillingen.

Hvis du vil vide mere om stillingen, så ring til Asger Mønster Frydkjær på 51 600 469

 

AVMINTAND ApSKlarup2019-08-07T00:00:002019-08-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Selvstændig regnskabsassistent

AVMINTAND ApS

Klarup
Vi søger en medarbejder til 15-20 timer ugentligt, der selvstændigt kan assistere på flere områder. Du skal primært stå for regnskabet i AvMinTand og tilknyttede selskaber. For den rigtige person vil det være et meget varieret job med mange udfordre...
Indrykket:7. august 2019
Udløbsdato:31. august 2019