Gem job

Regnskabsassistent

I Polygon DB vil vi være de bedste til det vi gør – og lige nu har vi meget travlt!

Vi søger derfor en serviceminded, ansvarsbevidst og mødestabil regnskabsassistent med ordenssans og flair for tal til vores regnskabsafdeling på Stamholmen 193 B i Hvidovre.

Vores grundlæggende værdier som vi tager med os i alt hvad vi laver er – kompetence, integritet og empati – og det er derfor vigtigt at du kan identificere dig selv med disse værdier.

Du kommer til at blive en del af et team på i alt tre, der tilsammen varetager virksomhedens løn- og regnskabsopgaver. Du kommer til at have et tæt samarbejde med dine kollegaer i regnskabsteamet samt kollegaer i administrationen og en bred kontaktflade med resten af organisationen. Vi har et uformelt og socialt miljø, hvor der er rigtig godt humør og tonen er imødekommende og professionel.
 
Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Assistance med lønkørsel for ca. 300 timelønnede og funktionærer
  • Rykning af debitorer
  • Bogføring af indbetalinger fra bank
  • Betaling til kreditorer
  • Afstemninger af banker og mellemregninger
  • Egenkontrol af salgsfakturaer
  • Håndtering af bilflåde
  • Assistance med andre regnskabsopgaver, herunder måneds- og årsafslutning

Det er ikke et krav at have erfaring med alle opgaver, det vigtigste er gåpåmod og lyst til at lære.
 
Vi ser at:
  • Du kan arbejde selvstændigt og målrettet
  • Du er en loyal teamplayer
  • Du trives med rutineprægede opgaver
  • Du har kendskab til Excel
  • Du har gode kommunikationsevner og kan samarbejde internt og eksternt
  • Du sætter en ære i at løse dine opgaver
  • Du behersker dansk i skrift og tale
  • Du skal kunne fremvise straffeattest

Har du kendskab til Navision 2018 og Multiløn er det et plus.
 
Vi tilbyder:
  • En god arbejdsplads i et lille team med engagerede kollegaer
  • Mulighed for faglig udvikling og selv at planlægge din arbejdsdag
  • Løn efter kvalifikationer
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Personaleforening

Arbejdstiderne ligger til at starte med mandag til torsdag fra kl. 08:00 – 16:00 og fredag fra kl. 08:00 – 15:30, men når du er selvkørende, vil der være mulighed for mere fleksibilitet i arbejdstiderne efter aftale.
Vi forventer start hurtigst muligt og holder samtaler løbende.
 
Send dit CV, ansøgning, billede og evt. anbefaling eller reference til HR på job@polygondb.dk.
Kontakt Ole Jakobsen på 30 65 94 16 ved spørgsmål.
 


Gem job
ellerDownload

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Bogholderi- og regnskabsassistent flex tid 15-20 timer pr. uge

VIRENA ApS

Brøndby
Bogholderi- og regnskabsassistent søges til Virena Arbejdstiden er flex tid men enten 4 eller 5 dage pr. uge efter ønske Vi tilbyder en meget fleksibel arbejdsplads, med en masse dejlige kolleger, fordelt på vores 6 afdelinger på Sjælland. Dit ansva...
Indrykket:27. marts 2021

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der matcher din søgning

Bogholderi- og regnskabsassistent flex tid 15-20 timer pr. uge

VIRENA ApS

Brøndby
Bogholderi- og regnskabsassistent søges til Virena Arbejdstiden er flex tid men enten 4 eller 5 dage pr. uge efter ønske Vi tilbyder en meget fleksibel arbejdsplads, med en masse dejlige kolleger, fordelt på vores 6 afdelinger på Sjælland. Dit ansva...
Indrykket:27. marts 2021