Regnskabsassistent / bogholder

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsassistent / bogholder

Har du lyst til et job med frihed og selvstændigt ansvar, vil du være en del af en virksomhed med store ambitioner – og vil du være med til at gøre en forskel for de vigtigste på Ølandhus, nemlig vores børn, unge og voksne, så søg denne stilling.

Om dig

Du har en relevant økonomisk uddannelse og gerne min. 5 års erfaring fra et lignende job.

Måske har du erfaring med analysearbejde, rapporterings- og kontrolfunktioner, og du kan i det hele taget lide en rolle, hvor du udover de daglige opgaver i økonomifunktionen også bidrager til styrkelse af administrationen og virksomheden.

Du arbejder systematisk, struktureret og med stor ansvarsfølelse for, at det du afleverer, er i høj kvalitet. Du har styr på dine detaljer og overholder deadlines. Du har en god fornemmelse af hasteopgaver og er klar til at gøre det ekstra, der skal til, når en opgave presser på, fleksibilitet er derfor et must.

Du er ok med at arbejde med rutineprægede opgaver.

Som person er du positiv og skaber en god energi omkring dig. Du ved at økonomifunktionen er en servicefunktion, og du håndterer derfor samarbejdet på en måde, så andre kan lide at arbejde sammen med dig. Du trives med selvstændigt ansvar, har en naturlig nysgerrighed på at lære nyt og kan håndtere forandringer med en positiv indstilling.

  • Du arbejder selvstændigt, men er samtidig en teamplayer med gode samarbejdsevner.
  • Du besidder gode IT-kundskaber og er rutineret bruger af MS Office pakken, herunder Excel og Business Central.
  • Du har erfaring med/kendskab til Power BI er en fordel, men ikke et krav.
  • Du er omstillingsparat og klar på at implementere nye processer og forretningsgange.
  • Du motiveres af at arbejde for at forbedre og optimere virksomhedens interne processer.
  • Du vil indgå som en del af det samlede team, og er åben over for at løse andre opgaver i administrationen.

Primære arbejdsopgaver

  • Debitor-, kreditor- og finansbogholderi.
  • Løbende afstemninger.
  • Aktiv deltagelse i måneds- og årsafslutninger.
  • Aktiv deltagelse ved udarbejdelse af budgetter.

Fakta

Ølandhus er beliggende i Jammerbugt kommune, med afdelinger i flere kommuner, og med administration i Aabybro. Ølandhus og DUOS samarbejder med de fleste kommuner i Danmark. Der er ca. 220 ansatte i virksomheden pt – antallet forventes øget over de næste par år.

Den samlede administration består i øjeblikket af ca. 10 medarbejdere

Ølandhus ejes 75% af DUOS Gruppen, der beskæftiger 4500 medarbejdere, og yder services på sundheds området og inden for servicelovens områder.

Vi tilbyder en fast stilling - på 37 timer pr. uge - løn efter kvalifikationer og erfaring.

Tiltrædelse hurtigst muligt - senest 1 december.

Samtaler afholdes løbende.

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Regnskabsassistent / bogholder

Regnskabsassistent / bogholder

Har du lyst til et job med frihed og selvstændigt ansvar, vil du være en del af en virksomhed med store ambitioner – og vil du være med til at gøre en forskel for de vigtigste på Ølandhus, nemlig vores børn, unge og voksne, så søg denne stilling.

Om dig

Du har en relevant økonomisk uddannelse og gerne min. 5 års erfaring fra et lignende job.

Måske har du erfaring med analysearbejde, rapporterings- og kontrolfunktioner, og du kan i det hele taget lide en rolle, hvor du udover de daglige opgaver i økonomifunktionen også bidrager til styrkelse af administrationen og virksomheden.

Du arbejder systematisk, struktureret og med stor ansvarsfølelse for, at det du afleverer, er i høj kvalitet. Du har styr på dine detaljer og overholder deadlines. Du har en god fornemmelse af hasteopgaver og er klar til at gøre det ekstra, der skal til, når en opgave presser på, fleksibilitet er derfor et must.

Du er ok med at arbejde med rutineprægede opgaver.

Som person er du positiv og skaber en god energi omkring dig. Du ved at økonomifunktionen er en servicefunktion, og du håndterer derfor samarbejdet på en måde, så andre kan lide at arbejde sammen med dig. Du trives med selvstændigt ansvar, har en naturlig nysgerrighed på at lære nyt og kan håndtere forandringer med en positiv indstilling.

  • Du arbejder selvstændigt, men er samtidig en teamplayer med gode samarbejdsevner.
  • Du besidder gode IT-kundskaber og er rutineret bruger af MS Office pakken, herunder Excel og Business Central.
  • Du har erfaring med/kendskab til Power BI er en fordel, men ikke et krav.
  • Du er omstillingsparat og klar på at implementere nye processer og forretningsgange.
  • Du motiveres af at arbejde for at forbedre og optimere virksomhedens interne processer.
  • Du vil indgå som en del af det samlede team, og er åben over for at løse andre opgaver i administrationen.

Primære arbejdsopgaver

  • Debitor-, kreditor- og finansbogholderi.
  • Løbende afstemninger.
  • Aktiv deltagelse i måneds- og årsafslutninger.
  • Aktiv deltagelse ved udarbejdelse af budgetter.

Fakta

Ølandhus er beliggende i Jammerbugt kommune, med afdelinger i flere kommuner, og med administration i Aabybro. Ølandhus og DUOS samarbejder med de fleste kommuner i Danmark. Der er ca. 220 ansatte i virksomheden pt – antallet forventes øget over de næste par år.

Den samlede administration består i øjeblikket af ca. 10 medarbejdere

Ølandhus ejes 75% af DUOS Gruppen, der beskæftiger 4500 medarbejdere, og yder services på sundheds området og inden for servicelovens områder.

Vi tilbyder en fast stilling - på 37 timer pr. uge - løn efter kvalifikationer og erfaring.

Tiltrædelse hurtigst muligt - senest 1 december.

Samtaler afholdes løbende.

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.