Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

REGNSKABSASSISTENT hos LêLê GROUP

Til en særdeles veldrevet restaurationsvirksomhed søger vi hos LêLê GROUP en engageret og dygtig regnskabsassistent 15-20 timer ugentligt med tiltrædelse hurtigst muligt.

Arbejdsopgaver:
  • Bogføring af omsætning m.m.
  • Afstemninger
  • Forsikringssager
  • Indkøb til administration
  • Fornyelser hos offentlige myndigheder
  • Deltagelse i månedsafslutning og årsafslutning
  • Forefaldende kontoropgaver
IT-kompetencer:
Du er stærk i Excel, hvor du kan arbejde med makroer samt pivot-tabeller. Desuden er det en fordel hvis du har erfaring med Economic.

Om virksomheden:
Virksomheden, der er inde i en vækstfase, beskæftiger i alt ca. 100 medarbejdere. Der hersker en behagelig og uformel omgangstone, hvor der er fokus på trivsel, hvilket udmønter sig i lang anciennitet blandt de ansatte. Endvidere tilbydes der gode ansættelsesforhold i form af frokostordning, fleksible mødetider, sundhedsordning og sociale arrangementer.

Ansøgning:
Ansøgning via knappen "Send ansøgning".
Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.


Se mere på vores ansøgersite: https://lele.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014910Phoenix-eb8ca1e512019-05-01T17:01:20.500REGNSKABSASSISTENT hos LêLê GROUP
Til en særdeles veldrevet restaurationsvirksomhed søger vi hos LêLê GROUP en engageret og dygtig regnskabsassistent 15-20 timer ugentligt med tiltrædelse hurtigst muligt.

Arbejdsopgaver:
  • Bogføring af omsætning m.m.
  • Afstemninger
  • Forsikringssager
  • Indkøb til administration
  • Fornyelser hos offentlige myndigheder
  • Deltagelse i månedsafslutning og årsafslutning
  • Forefaldende kontoropgaver
IT-kompetencer:
Du er stærk i Excel, hvor du kan arbejde med makroer samt pivot-tabeller. Desuden er det en fordel hvis du har erfaring med Economic.

Om virksomheden:
Virksomheden, der er inde i en vækstfase, beskæftiger i alt ca. 100 medarbejdere. Der hersker en behagelig og uformel omgangstone, hvor der er fokus på trivsel, hvilket udmønter sig i lang anciennitet blandt de ansatte. Endvidere tilbydes der gode ansættelsesforhold i form af frokostordning, fleksible mødetider, sundhedsordning og sociale arrangementer.

Ansøgning:
Ansøgning via knappen "Send ansøgning".
Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.


Se mere på vores ansøgersite: https://lele.brandero.com

2019-06-15T00:59:29.340 Til en særdeles veldrevet restaurationsvirksomhed søger vi hos LêLê GROUP en engageret og dygtig regnskabsassistent 15-20 timer ugentligt med tiltrædelse hurtigst muligt. Arbejdsopgaver: Bogføring af omsætning m.m. Afstemninger Forsikringssager Indkøb til administration Fornyelser hos offentlige myndigheder Deltagelse i månedsafslutning og årsafslutning Forefaldende kontoropgaver IT-kompetencer: Du er stærk i Excel, hvor du kan arbejde med makroer samt pivot-tabeller. Desuden er det en fordel hvis du har erfaring med Economic. Om virksomheden: Virksomheden, der er inde i en vækstfase, beskæftiger i alt ca. 100 medarbejdere. Der hersker en behagelig og uformel omgangstone, hvor der er fokus på trivsel, hvilket udmønter sig i lang anciennitet blandt de ansatte. Endvidere tilbydes der gode ansættelsesforhold i form af frokostordning, fleksible mødetider, sundhedsordning og sociale arrangementer. Ansøgning: Ansøgning via knappen Send ansøgning . Der afholdes løbende ansættelsessamtaler. Se mere på vores ansøgersite: https: lele.brandero.comlele.brandero.com10Phoenixeb8ca1e5101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://lele.brandero.com/job/regnskabsassistent-hos-lele-group-3062572562#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3517522Lêlê ApS11Peter Bangs Vej 5C2000FrederiksbergDKDanmarkORS/eb8ca1e5_logo.pngORS/Small/eb8ca1e5_logo.png0
hr@lele.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent752295MwCareerSitePremiumdc017fb9-3739-4499-a38e-9c3887fa13df01101-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb8ca1e5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb8ca1e5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb8ca1e5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb8ca1e5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgREGNSKABSASSISTENT hos LêLê GROUP12008001Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi361634541Lisbeth Wintherhr@lele.dkDanmarkDanmark330126899Vi søger dygtige vikarer på alle niveauer med Navision-erfaring til vores kunder i StorkøbenhavnProfile Beskrivelse I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trives med de opgaver, der ligger i denne funktion. Vi søger både vikarer, der kan arbejde fuldtid og deltid. Du har erfaring med én eller flere af følgende opgaver: Arbejdsopgaver Debitorer Kreditorer Finansbogholderi Bogføring Afstemninger Løn Evt. tungere opgaver som eksempelvis rapportering, budgettering, analyse og forecasts Personlige kompetencer Du er fagligt stærk og har stor erfaring med de opgaver, der ligger i funktionen som regnskabsassistent, bogholder eller controller. Om du ønsker at sidde alene med dine opgaver, eller du foretrækker at kunne sparre med kollegaer i afdelingen er underordnet. Det vigtige er, at dine kompetencer inden for bogholderi er solide og bunder i mange års erfaring. Som person er du omstillingsparat, fleksibel og imødekommende og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen IT-kompetencer Erfaren bruger af Navision er et krav. Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk og lettere engelsk Kontaktperson Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

Beskrivelse

I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trives med de opgaver, der ligger i denne funktion. Vi søger både vikarer, der kan arbejde fuldtid og deltid. Du har erfaring med én eller flere af følgende opgaver:

Arbejdsopgaver

  • Debitorer

  • Kreditorer

  • Finansbogholderi

  • Bogføring

  • Afstemninger

  • Løn

  • Evt. tungere opgaver som eksempelvis rapportering, budgettering, analyse og forecasts

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og har stor erfaring med de opgaver, der ligger i funktionen som regnskabsassistent, bogholder eller controller. Om du ønsker at sidde alene med dine opgaver, eller du foretrækker at kunne sparre med kollegaer i afdelingen er underordnet. Det vigtige er, at dine kompetencer inden for bogholderi er solide og bunder i mange års erfaring. Som person er du omstillingsparat, fleksibel og imødekommende og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen

IT-kompetencer

Erfaren bruger af Navision er et krav.

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og lettere engelsk

Kontaktperson

Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

ORS/Small/a6de9a6b_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-19T14:00:48.6202020-01-03T00:00:00
330120056Regnskabsassistent søges til et vikariat hos en større virksomhed i MidtjyllandProfile Beskrivelse Til en af vores kunder i Midtjylland søger vi en regnskabsassistent til et vikariat. Som regnskabsassistent får du en varieret hverdag i et behageligt arbejdsmiljø. Du vil indgå i et team på fire medarbejdere som en del af en større afdeling, hvorfor du har gode muligheder for at få sparring på opgaverne. I det daglige vil du referere til en teamleder. Dine opgaver vil bestå af daglige driftsopgaver i bogholderiet, og du vil desuden hjælpe til, hvor der ellers er behov for din hjælp. Der er tale om en midlertidig ansættelse med mulighed for forlængelse eller muligvis fastansættelse. Arbejdsopgaver Bogføre kreditor Bogføre debitor Afstemninger Moms Anlægsaktiver Ad hoc Personlige kompetencer Som person er du åben, hjælpsom og imødekommende, og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen. Du har en struktureret og detaljeorienteret arbejdsstil og tager ansvar for egne opgaver. Derudover er du nysgerrig og åben for at hjælpe til med nye opgaver. IT-kompetencer Du har stærke IT-kompetencer Erfaring & uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Christina Laursen og Torben Jørgensen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Til en af vores kunder i Midtjylland søger vi en regnskabsassistent til et vikariat. Som regnskabsassistent får du en varieret hverdag i et behageligt arbejdsmiljø. Du vil indgå i et team på fire medarbejdere som en del af en større afdeling, hvorfor du har gode muligheder for at få sparring på opgaverne. I det daglige vil du referere til en teamleder. Dine opgaver vil bestå af daglige driftsopgaver i bogholderiet, og du vil desuden hjælpe til, hvor der ellers er behov for din hjælp. Der er tale om en midlertidig ansættelse med mulighed for forlængelse eller muligvis fastansættelse.

Arbejdsopgaver

  • Bogføre kreditor
  • Bogføre debitor
  • Afstemninger
  • Moms
  • Anlægsaktiver
  • Ad hoc

Personlige kompetencer

Som person er du åben, hjælpsom og imødekommende, og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen. Du har en struktureret og detaljeorienteret arbejdsstil og tager ansvar for egne opgaver. Derudover er du nysgerrig og åben for at hjælpe til med nye opgaver.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer

Erfaring & uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Christina Laursen og Torben Jørgensen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/785f1064_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-07T14:01:03.8402019-12-21T00:00:00
330109713Dygtig regnskabsassistent søges til barselsvikariat hos vækstende og spændende virksomhed i HerlevProfile Beskrivelse Som regnskabsassistent bliver du en del af en afdeling på i alt fire medarbejdere, og du kommer til at referere til virksomhedens regnskabschef. Du får dine egne ansvarsområder, men vil ligeledes blive en del af en afdeling, som løfter i flok. Du vil få en spændende hverdag i en vækstende virksomhed med gode muligheder for at arbejde med mange varierende arbejdsopgaver. Stillingen er et barselsvikariat på 11 måneder. Opgaverne er bl.a.: Arbejdsopgaver Bankafstemninger Rykkere Udbetaling til debitorer Debitorlister Hensættelser PBS Mailhåndtering Indberetning af EU-salg Ad hoc-opgaver Om virksomheden Der er her tale om en velfungerende og professionel virksomhed, der har eksisteret i mere end 40 år og som opererer på det internationale marked med tilhørende datterselskaber. I Danmark beskæftiger virksomheden ca. 80 ansatte fordelt på to lokationer. I virksomheden hersker der en uformel atmosfære med frihed under ansvar. Der tilbydes gode personaleforhold i form af kantineordning, sundhedsforsikring og pensionsordning. Personlige kompetencer Du arbejder struktureret, ansvarsfuldt og kvalitetsbevidst med dine opgaver og er ærekær omkring det arbejde, du leverer. Du er fleksibel og klar til at give en hånd med, hvor det er nødvendigt. Endvidere er du positiv og engageret i din arbejdsplads og trives med at arbejde med opgaver, der kræver struktur og grundighed. IT-kompetencer Du har flair for IT. Kendskab til Navision er en fordel, men ikke et krav. Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsassistent bliver du en del af en afdeling på i alt fire medarbejdere, og du kommer til at referere til virksomhedens regnskabschef. Du får dine egne ansvarsområder, men vil ligeledes blive en del af en afdeling, som løfter i flok. Du vil få en spændende hverdag i en vækstende virksomhed med gode muligheder for at arbejde med mange varierende arbejdsopgaver. Stillingen er et barselsvikariat på 11 måneder. Opgaverne er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Bankafstemninger
  • Rykkere
  • Udbetaling til debitorer
  • Debitorlister
  • Hensættelser
  • PBS
  • Mailhåndtering
  • Indberetning af EU-salg
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Der er her tale om en velfungerende og professionel virksomhed, der har eksisteret i mere end 40 år og som opererer på det internationale marked med tilhørende datterselskaber. I Danmark beskæftiger virksomheden ca. 80 ansatte fordelt på to lokationer. I virksomheden hersker der en uformel atmosfære med frihed under ansvar. Der tilbydes gode personaleforhold i form af kantineordning, sundhedsforsikring og pensionsordning.

Personlige kompetencer

Du arbejder struktureret, ansvarsfuldt og kvalitetsbevidst med dine opgaver og er ærekær omkring det arbejde, du leverer. Du er fleksibel og klar til at give en hånd med, hvor det er nødvendigt. Endvidere er du positiv og engageret i din arbejdsplads og trives med at arbejde med opgaver, der kræver struktur og grundighed.

IT-kompetencer

Du har flair for IT. Kendskab til Navision er en fordel, men ikke et krav.

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/f5fb8c94_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-10-21T15:02:28.1172019-12-04T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi søger dygtige vikarer på alle niveauer med Navision-erfaring til vores kunder i Storkøbenhavn

Proselection

København K
Beskrivelse I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trive...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020

Regnskabsassistent søges til et vikariat hos en større virksomhed i Midtjylland

Proselection

København K
Beskrivelse Til en af vores kunder i Midtjylland søger vi en regnskabsassistent til et vikariat. Som regnskabsassistent får du en varieret hverdag i et behageligt arbejdsmiljø. Du vil indgå i et team på fire medarbejdere som en del af en større afde...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:21. december 2019

Dygtig regnskabsassistent søges til barselsvikariat hos vækstende og spændende virksomhed i Herlev

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsassistent bliver du en del af en afdeling på i alt fire medarbejdere, og du kommer til at referere til virksomhedens regnskabschef. Du får dine egne ansvarsområder, men vil ligeledes blive en del af en afdeling, som løfter i...
Indrykket:21. oktober 2019
Udløbsdato:4. december 2019