REGNSKABSASSISTENT hos LêLê GROUP

Til en særdeles veldrevet restaurationsvirksomhed søger vi hos LêLê GROUP en engageret og dygtig regnskabsassistent 15-20 timer ugentligt med tiltrædelse hurtigst muligt.

Arbejdsopgaver:
  • Bogføring af omsætning m.m.
  • Afstemninger
  • Forsikringssager
  • Indkøb til administration
  • Fornyelser hos offentlige myndigheder
  • Deltagelse i månedsafslutning og årsafslutning
  • Forefaldende kontoropgaver
IT-kompetencer:
Du er stærk i Excel, hvor du kan arbejde med makroer samt pivot-tabeller. Desuden er det en fordel hvis du har erfaring med Economic.

Om virksomheden:
Virksomheden, der er inde i en vækstfase, beskæftiger i alt ca. 100 medarbejdere. Der hersker en behagelig og uformel omgangstone, hvor der er fokus på trivsel, hvilket udmønter sig i lang anciennitet blandt de ansatte. Endvidere tilbydes der gode ansættelsesforhold i form af frokostordning, fleksible mødetider, sundhedsordning og sociale arrangementer.

Ansøgning:
Ansøgning via knappen "Send ansøgning".
Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.


Se mere på vores ansøgersite: https://lele.brandero.com


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330014910Phoenix-eb8ca1e512019-05-01T17:01:20.500REGNSKABSASSISTENT hos LêLê GROUP
Til en særdeles veldrevet restaurationsvirksomhed søger vi hos LêLê GROUP en engageret og dygtig regnskabsassistent 15-20 timer ugentligt med tiltrædelse hurtigst muligt.

Arbejdsopgaver:
  • Bogføring af omsætning m.m.
  • Afstemninger
  • Forsikringssager
  • Indkøb til administration
  • Fornyelser hos offentlige myndigheder
  • Deltagelse i månedsafslutning og årsafslutning
  • Forefaldende kontoropgaver
IT-kompetencer:
Du er stærk i Excel, hvor du kan arbejde med makroer samt pivot-tabeller. Desuden er det en fordel hvis du har erfaring med Economic.

Om virksomheden:
Virksomheden, der er inde i en vækstfase, beskæftiger i alt ca. 100 medarbejdere. Der hersker en behagelig og uformel omgangstone, hvor der er fokus på trivsel, hvilket udmønter sig i lang anciennitet blandt de ansatte. Endvidere tilbydes der gode ansættelsesforhold i form af frokostordning, fleksible mødetider, sundhedsordning og sociale arrangementer.

Ansøgning:
Ansøgning via knappen "Send ansøgning".
Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.


Se mere på vores ansøgersite: https://lele.brandero.com

Til en særdeles veldrevet restaurationsvirksomhed søger vi hos LêLê GROUP en engageret og dygtig regnskabsassistent 15-20 timer ugentligt med tiltrædelse hurtigst muligt. Arbejdsopgaver: Bogføring af omsætning m.m. Afstemninger Forsikringssager Indkøb til administration Fornyelser hos offentlige myndigheder Deltagelse i månedsafslutning og årsafslutning Forefaldende kontoropgaver IT-kompetencer: Du er stærk i Excel, hvor du kan arbejde med makroer samt pivot-tabeller. Desuden er det en fordel hvis du har erfaring med Economic. Om virksomheden: Virksomheden, der er inde i en vækstfase, beskæftiger i alt ca. 100 medarbejdere. Der hersker en behagelig og uformel omgangstone, hvor der er fokus på trivsel, hvilket udmønter sig i lang anciennitet blandt de ansatte. Endvidere tilbydes der gode ansættelsesforhold i form af frokostordning, fleksible mødetider, sundhedsordning og sociale arrangementer. Ansøgning: Ansøgning via knappen Send ansøgning . Der afholdes løbende ansættelsessamtaler. Se mere på vores ansøgersite: https: lele.brandero.comlele.brandero.com10Phoenixeb8ca1e5101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000000https://lele.brandero.com/job/regnskabsassistent-hos-lele-group-3062572562#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3517522Lêlê ApS11Peter Bangs Vej 5C2000FrederiksbergDKDanmarkORS/eb8ca1e5_logo.pngORS/Small/eb8ca1e5_logo.png0
hr@lele.dkDKDanmarkDanmark
7Deltid46Permanent752295MwCareerSitePremiumdc017fb9-3739-4499-a38e-9c3887fa13df01101-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb8ca1e5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb8ca1e5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb8ca1e5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=eb8ca1e5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/4.jpgEr du en fagligt stærk Regnskabsassistent?12008001Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi361634541Lisbeth Wintherhr@lele.dkDanmarkDanmark330015631Bogholder / RegnskabsassistentRobot RTN Traders is a wholesaler of electronic items amongst other mobile phones, digital cameras, etc. We are looking for: Bookkeeper Accounts Assistant (Full Time position) Your tasks will include: Bookkeeping, payroll, payments, securities, debtors, creditors, Intrastat System, Listesystem and other ad hoc tasks. Your Profile: You are a person with good theoretical and practical background in bookkeeping. You are responsive, responsible and service-minded. You should have relevant education and training. We expect that you are self-propelled, have good knowledge of Concorde 5, Microsoft Navision 4.0 and MS Excel. You are: Enthusiastic and energetic Have positive attitude and have a constructive mind-set Speak English fluently You can start as soon as possible We offer attractive salary. Application letter with CV can be sent to e-mail: kristina@rtntraders.com --------------------------------------------------------------- Bogholder Regnskabsassistent (Fuldtidsbeskæftigelse) Følgende opgaver: Bogholderi, løn, betalinger, værdipapier, debitorer, kreditorer, Intrastat, Listesystem, Danmarks statistik og ad hoc opgaver. Din profil: Du er en person med god teoretisk praktisk baggrund i bogholderi. Du er hurtig opfattende, ansvarsbevidst og serviceminded. Du skal have relevant uddannelse og erfaring. Vi forventer, at du er selvkørende, har kenskab til Concorde C5, Microsoft navision 4.0 samt MS Excel. Til stilingen er der vigtigt at kandidaterne har følgende egenskaber: enthusiastik og energisk, positivt indstillet og have en konstruktiv mindset, god kenskab til engelsk.

RTN Traders is a wholesaler of electronic items amongst other mobile phones, digital cameras, etc. We are looking for:

Bookkeeper / Accounts Assistant (Full Time position)

Your tasks will include:

Bookkeeping, payroll, payments, securities, debtors, creditors, Intrastat System, Listesystem and other ad hoc tasks.

Your Profile:

  • You are a person with good theoretical and practical background in bookkeeping.
  • You are responsive, responsible and service-minded.
  • You should have relevant education and training.
  • We expect that you are self-propelled, have good knowledge of Concorde 5, Microsoft Navision 4.0 and MS Excel.

You are:

  • Enthusiastic and energetic
  • Have positive attitude and have a constructive mind-set
  • Speak English fluently
  • You can start as soon as possible

We offer attractive salary. Application letter with CV can be sent to e-mail:

kristina@rtntraders.com

---------------------------------------------------------------

Bogholder / Regnskabsassistent (Fuldtidsbeskæftigelse)

Følgende opgaver:

Bogholderi, løn, betalinger, værdipapier, debitorer, kreditorer, Intrastat, Listesystem, Danmarks statistik og ad hoc opgaver.

Din profil:

  • Du er en person med god teoretisk & praktisk baggrund i bogholderi.
  • Du er hurtig opfattende, ansvarsbevidst og serviceminded.
  • Du skal have relevant uddannelse og erfaring.
  • Vi forventer, at du er selvkørende, har kenskab til Concorde C5, Microsoft navision 4.0 samt MS Excel.

Til stilingen er der vigtigt at kandidaterne har følgende egenskaber: enthusiastik og energisk, positivt indstillet og have en konstruktiv mindset, god kenskab til engelsk.

RTN TRADERS ApSKøbenhavn N2019-05-02T00:00:002019-06-03T00:00:00
330017138Faraos Cigarer søger administrativ bogholder / regnskabsassistent med base i København centrumRobot Faraos Cigarer søger en administrativ bogholder regnskabsassistent på vores hovedkontor i København centrum. Stillingen er fuldtid - 160 timer om måneden Vi søger en bogholder med regnskabsmæssig uddannelse. Du er kvalitetsbevidst, effektiv og får energi af at få tallene til at stemme. Vi forventer, du er professionel i brugen af: C5 Navision, Dataløn, Office pakken og de offentlige myndigheders online brugerflader. Som bogholder hos os arbejder du med alt nuancer indenfor bogholderi, som giver en spændende og udfordrende hverdag med mange forskelligartede opgaver: Generel finansbogholderi, debitor- og kreditorstyring, gager, perioderegnskaber, afstemninger, momsregnskab. klargøring til årsregnskab m.m. Faraos Cigarer har 8 butikker, placeret i København, Odense, Århus og Lyngby. Vi sælger alt inden for Comics, Games og tilhørende Merchandise. Vi ønsker at vores kunder ikke bare får en fantastisk kunderservice men også en helt unik købsoplevelse. Vi favner bredt og har et varesortiment på over 100.000 varer fordelt på 10 afdelinger. Du kan læse mere om Faraos Cigarer og vores produkter på www.faraos.dk Ansøgning indeholdende CV med relevant information bedes sendt på mail til jonas@faraos.dk, mærket: Bogholder Spørgsmål til stilling kan rettes til Direktør Jonas Cleemann: Jonas@faraos.dk Telefon 33672003

Faraos Cigarer søger en administrativ bogholder / regnskabsassistent på vores hovedkontor i København centrum. Stillingen er fuldtid - 160 timer om måneden

Vi søger en bogholder med regnskabsmæssig uddannelse. Du er kvalitetsbevidst, effektiv og får energi af at få tallene til at stemme. Vi forventer, du er professionel i brugen af: C5/ Navision, Dataløn, Office pakken og de offentlige myndigheders online brugerflader.

Som bogholder hos os arbejder du med alt nuancer indenfor bogholderi, som giver en spændende og udfordrende hverdag med mange forskelligartede opgaver: Generel finansbogholderi, debitor- og kreditorstyring, gager, perioderegnskaber, afstemninger, momsregnskab. klargøring til årsregnskab m.m.  

Faraos Cigarer har 8 butikker, placeret i København, Odense, Århus og Lyngby. Vi sælger alt inden for Comics, Games og tilhørende Merchandise. Vi ønsker at vores kunder ikke bare får en fantastisk kunderservice men også en helt unik købsoplevelse. Vi favner bredt og har et varesortiment på over 100.000 varer fordelt på 10 afdelinger.

Du kan læse mere om Faraos Cigarer og vores produkter på www.faraos.dk
Ansøgning indeholdende CV med relevant information bedes sendt på mail til jonas@faraos.dk, mærket: Bogholder

Spørgsmål til stilling kan rettes til Direktør Jonas Cleemann: Jonas@faraos.dk / Telefon 33672003

FARAOS CIGARER APS.København K2019-05-03T00:00:002019-06-02T00:00:00
330024898Arbejdsmarkedets Feriefond søger erfaren regnskabsassistentRobot Arbejdsmarkedets Feriefond søger en erfaren regnskabsassistent til at varetage den daglige bogføring, herunder løn-, sygefraværs- og ferieadministration. Bogføring i Arbejdsmarkedets Feriefonds er en kompleks og proceduretung arbejdsopgave. Dine vigtigste arbejdsredskaber, ud over Navision, er bogføringsinstruksen og fondens mange relaterede forretningsgange, som du forventes at sætte dig grundigt ind i. Arbejdsmarkedets Feriefond udarbejder ikke skatteregnskab og afløfter ikke moms. Vi forudsætter, at du: Er uddannet regnskabsassistent Er erfaren bruger af Microsoft Dynamics NAV vs. 2016, bogholderprofil Har erfaring med indlæsning af filer via RapidStart Har erfaring med udarbejdelse af skabeloner i NAV Har erfaring med opkrævninger og rykkere i NAV Har erfaring med oprettelse og administration af rentenotaer i NAV Har erfaring med lønadministration lønkørsler i NAV, herunder indberetning af data til Dataløn samt hensættelse af feriepenge og sociale udgifter m.v. Har erfaring med forberedelse af indbetalinger og udbetalinger i banken, til 2. godkendelse Har erfaring med at foretage månedlig bankafstemning og forelæggelse af månedsafslutning for fondens direktør Har erfaring med at forberede årsregnskab i samarbejde med revisionen Vi lægger vægt på, at du er fagligt dygtig og at du generelt har gode it-kundskaber. Din interesse og forståelse for bogføring og regnskab må gerne tendere det nørdede. Som person lægger vi vægt på, at du er grundig, flittig, mødestabil og rolig med et tvist af humor. Arbejdsmarkedets Feriefond tilbyder en spændende og dynamisk arbejdsplads med stor bredde i opgaveløs ningen. Du bliver en del af et dygtigt og højt specialiseret team af medarbejdere - med stærkt kollegialt sammenhold, på tværs af funktioner. Vi holder løbende ansættelsessamtaler, og slår til, når vi finder den rigtige medarbej der til stillingen, hvorefter stillingsopslaget vil blive taget ned. Send din ansøgning og CV via e-Boks til Arbejdsmarkedets Feriefond eller til feriefonden@aff.dk. Mrk: Ansøgning regnskabsassistent. For yderligere infor mation, kontakt os på 3348 7000. Arbejdsmarkedets Feriefond er en hybrid organisation som fond og selvejende institution under den statslige forvaltning. Fonden får sine midler fra uhævede feriepenge, og har som kerneydelse at foretage uddelinger til ferieophold for vanskeligt stillede familier og børn. Derudover varetager fonden en række myndighedsopgaver, der følger af ferieloven. Læs om fonden på www.aff.dk.

Arbejdsmarkedets Feriefond søger en erfaren regnskabsassistent til at varetage den daglige bogføring, herunder løn-, sygefraværs- og ferieadministration.

Bogføring i Arbejdsmarkedets Feriefonds er en kompleks og proceduretung arbejdsopgave. Dine vigtigste arbejdsredskaber, ud over Navision, er bogføringsinstruksen og fondens mange relaterede forretningsgange, som du forventes at sætte dig grundigt ind i. Arbejdsmarkedets Feriefond udarbejder ikke skatteregnskab og afløfter ikke moms.

Vi forudsætter, at du:

  • Er uddannet regnskabsassistent
  • Er erfaren bruger af Microsoft Dynamics NAV vs. 2016, bogholderprofil
  • Har erfaring med indlæsning af filer via RapidStart
  • Har erfaring med udarbejdelse af skabeloner i NAV
  • Har erfaring med opkrævninger og rykkere i NAV
  • Har erfaring med oprettelse og administration af rentenotaer i NAV
  • Har erfaring med lønadministration/lønkørsler i NAV, herunder indberetning af data til Dataløn samt hensættelse af feriepenge og sociale udgifter m.v.
  • Har erfaring med forberedelse af indbetalinger og udbetalinger i banken, til 2. godkendelse
  • Har erfaring med at foretage månedlig bankafstemning og forelæggelse af månedsafslutning for fondens direktør
  • Har erfaring med at forberede årsregnskab i samarbejde med revisionen

 Vi lægger vægt på, at du er fagligt dygtig og at du generelt har gode it-kundskaber. Din interesse og forståelse for bogføring og regnskab må gerne tendere det nørdede. Som person lægger vi vægt på, at du er grundig, flittig, mødestabil og rolig med et tvist af humor.

Arbejdsmarkedets Feriefond tilbyder en spændende og dynamisk arbejdsplads med stor bredde i opgaveløs­ningen. Du bliver en del af et dygtigt og højt specialiseret team af medarbejdere - med stærkt kollegialt sammenhold, på tværs af funktioner.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler, og slår til, når vi finder den rigtige medarbej­der til stillingen, hvorefter stillingsopslaget vil blive taget ned.

Send din ansøgning og CV via e-Boks til ”Arbejdsmarkedets Feriefond” eller til feriefonden@aff.dk. Mrk: Ansøgning regnskabsassistent. For yderligere infor­mation, kontakt os på 3348 7000.

 Arbejdsmarkedets Feriefond er en hybrid organisation som fond og selvejende institution under den statslige forvaltning. Fonden får sine midler fra uhævede feriepenge, og har som kerneydelse at foretage uddelinger til ferieophold for vanskeligt stillede familier og børn. Derudover varetager fonden en række myndighedsopgaver, der følger af ferieloven. Læs om fonden på www.aff.dk.

ARBEJDSMARKEDETS FERIEFONDKøbenhavn V2019-05-15T00:00:002019-05-28T00:00:00
330023525Bogholderi- og regnskabsassistent til længerevarende vikariat af 6 månederRobot Ballerup Rideklub søger en bogholder 15-20 timer ugentligt i et vikariat på 6 måneder med evt. mulighed for fastansættelse. Vi forventer at du har følgende kvalifikationer: Uddannelse inden for bogholderi og regnskab, og har flere års erfaring. Du har erfaring fra en lignende stilling, så du efter en kortere introduktion kan være selvkørende. Kendskab til Microsoft office-pakke, samt Microsoft C5 er en fordel. Du skal kunne indgå i samarbejde med det øvrige personale på kontoret, men samtidig arbejde selvstændigt. Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte: Bogføring og afstemninger af bank-, finans-, debitor- og kreditor Løn Månedlige afstemninger rapporteringer Klargøring af materiale til revision Opfølgning på debitorer Ballerup Rideklub er en rideklub med ca. 90 opstaldede heste. Vi har ca. 500 medlemmer, og rummer alt fra handicapridning, rideskole for børn og voksne, og opstaldning af privatheste. Vi er en klub med mange aktiviteter og stævner, klubstævner, distriktstævner, ridelejr mv. Vi afholder løbende ansættelsessamtaler, med ansættelse hurtigst muligt, eller senest pr. 1. juli. Ved spørgsmål, kontaktes daglig leder, Maria Kroman, enten på tlf. 53665303 eller mail: kontor@balleruprideklub.dk Ansøgning, CV samt relevant dokumentation sendes til: kontor@balleruprideklub.dk NB: Der besvares kun ved direkte henvendelse på enten tlf. eller mail.

Ballerup Rideklub søger en bogholder 15-20 timer ugentligt i et vikariat på 6 måneder med evt. mulighed for fastansættelse.

 

Vi forventer at du har følgende kvalifikationer:

  • Uddannelse inden for bogholderi og regnskab, og har flere års erfaring.
  • Du har erfaring fra en lignende stilling, så du efter en kortere introduktion kan være selvkørende.
  • Kendskab til Microsoft office-pakke, samt Microsoft C5 er en fordel.
  • Du skal kunne indgå i samarbejde med det øvrige personale på kontoret, men samtidig arbejde selvstændigt.

 

Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte:

  • Bogføring og afstemninger af bank-, finans-, debitor- og kreditor
  • Løn
  • Månedlige afstemninger/rapporteringer
  • Klargøring af materiale til revision
  • Opfølgning på debitorer

 

Ballerup Rideklub er en rideklub med ca. 90 opstaldede heste. Vi har ca. 500 medlemmer, og rummer alt fra handicapridning, rideskole for børn og voksne, og opstaldning af privatheste. Vi er en klub med mange aktiviteter og stævner, klubstævner, distriktstævner, ridelejr mv.

 

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler, med ansættelse hurtigst muligt, eller senest pr. 1. juli.

Ved spørgsmål, kontaktes daglig leder, Maria Kroman, enten på tlf. 53665303 eller mail: kontor@balleruprideklub.dk

Ansøgning, CV samt relevant dokumentation sendes til: kontor@balleruprideklub.dk

 

 

NB: Der besvares kun ved direkte henvendelse på enten tlf. eller mail.

BALLERUP RIDEKLUBBallerup2019-05-13T00:00:002019-05-27T00:00:00
330022955Regnskabassistent søgesRobot Vikargården søger for virksomhed Regnskabsassistent til bogholderi konsulentvirksomhed Gerne fleksjobber 6-16 timer om ugen Du får dine egne ansvarsområder, men vil ligeledes blive en del af en afdeling. Du vil få en spændende hverdag i en voksende virksomhed med mange varierende arbejdsopgaver. Opgaverne vil bl.a. bestå af: Bogføring Afstemninger Bank Moms Løn Skat Ad hoc-opgaver Bogføring af indbetalinger, fakturering og rykkerproces Bank- og debitorafstemninger i forbindelse med månedsafslutning Udvikling og optimering af forretningsgange og dokumentation heraf IT-kompetencer du kan, eller skal kunne lære Navision C5 E-conomic Officepakken Excel Vi har brug for dig, der tager ansvar og som igennem uddannelse og praktisk erfaring har opnået en veludviklet regnskabsforståelse, som du har lyst til at dele, så vi sammen skaber den bedste kvalitet i vores opgaveløsning. Du arbejder effektivt, struktureret og med overblik Du tilbydes: En arbejdsplads i et uformelt arbejdsmiljø med god stemning og sammenhold Selvstændig stilling Tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i økonomiafdelingen En deltidsstilling hvor du har stor indflydelse på arbejdstimer og arbejdstid Kurser og tiltag der vil udvikle dig Er du interesseret og har kvalifikationerne i orden, så send en ansøgning samt cv til mail@lonkontoret.dk Vi afholder løbende ansættelsessamtaler med henblik på snarest mulig ansættelse men venter gerne på den rette.

Vikargården søger for virksomhed

Regnskabsassistent til bogholderi konsulentvirksomhed

Gerne fleksjobber 6-16 timer om ugen

Du får dine egne ansvarsområder, men vil ligeledes blive en del af en afdeling. Du vil få en spændende hverdag i en voksende virksomhed med mange varierende arbejdsopgaver.

Opgaverne vil bl.a. bestå af:

  • Bogføring
  • Afstemninger
  • Bank
  • Moms
  • Løn
  • Skat
  • Ad hoc-opgaver
  • Bogføring af indbetalinger, fakturering og rykkerproces
  • Bank- og debitorafstemninger i forbindelse med månedsafslutning
  • Udvikling og optimering af forretningsgange og dokumentation heraf

 

 

IT-kompetencer/du kan, eller skal kunne lære

  • Navision/C5
  • E-conomic
  • Officepakken
  • Excel

 

Vi har brug for dig, der tager ansvar og som igennem uddannelse og praktisk erfaring har opnået en veludviklet regnskabsforståelse, som du har lyst til at dele, så vi sammen skaber den bedste kvalitet i vores opgaveløsning.

Du arbejder effektivt, struktureret og med overblik

 

Du tilbydes:

  • En arbejdsplads i et uformelt arbejdsmiljø med god stemning og sammenhold
  • Selvstændig stilling
  • Tæt samarbejde med de øvrige medarbejdere i økonomiafdelingen
  • En deltidsstilling hvor du har stor indflydelse på arbejdstimer og arbejdstid
  • Kurser og tiltag der vil udvikle dig

 

Er du interesseret og har kvalifikationerne i orden, så send en ansøgning samt cv til mail@lonkontoret.dk

Vi afholder løbende ansættelsessamtaler med henblik på snarest mulig ansættelse men venter gerne på den rette.

 

 

 

 

Vikargården IVSAlbertslund2019-05-13T00:00:002019-06-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder / Regnskabsassistent

RTN TRADERS ApS

København N
RTN Traders is a wholesaler of electronic items amongst other mobile phones, digital cameras, etc. We are looking for: Bookkeeper Accounts Assistant (Full Time position) Your tasks will include: Bookkeeping, payroll, payments, securities, debtors, c...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Faraos Cigarer søger administrativ bogholder / regnskabsassistent med base i København centrum

FARAOS CIGARER APS.

København K
Faraos Cigarer søger en administrativ bogholder regnskabsassistent på vores hovedkontor i København centrum. Stillingen er fuldtid - 160 timer om måneden Vi søger en bogholder med regnskabsmæssig uddannelse. Du er kvalitetsbevidst, effektiv og får e...
Indrykket:3. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019

Arbejdsmarkedets Feriefond søger erfaren regnskabsassistent

ARBEJDSMARKEDETS FERIEFOND

København V
Arbejdsmarkedets Feriefond søger en erfaren regnskabsassistent til at varetage den daglige bogføring, herunder løn-, sygefraværs- og ferieadministration. Bogføring i Arbejdsmarkedets Feriefonds er en kompleks og proceduretung arbejdsopgave. Dine vig...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:28. maj 2019

Bogholderi- og regnskabsassistent til længerevarende vikariat af 6 måneder

BALLERUP RIDEKLUB

Ballerup
Ballerup Rideklub søger en bogholder 15-20 timer ugentligt i et vikariat på 6 måneder med evt. mulighed for fastansættelse. Vi forventer at du har følgende kvalifikationer: Uddannelse inden for bogholderi og regnskab, og har flere års erfaring. Du h...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019

Regnskabassistent søges

Vikargården IVS

Albertslund
Vikargården søger for virksomhed Regnskabsassistent til bogholderi konsulentvirksomhed Gerne fleksjobber 6-16 timer om ugen Du får dine egne ansvarsområder, men vil ligeledes blive en del af en afdeling. Du vil få en spændende hverdag i en voksende ...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:2. juni 2019