Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsassistent, Ligula HUB Danmark

Vi har fået travlt og Ligula Hospitality Group, Hub Danmark søger derfor nu endnu en medarbejder i vores samlede økonomiafdeling.

Om stillingen

I stillingen får du ansvaret for opgaver der spænder bredt i hele det økonomiske felt. Vi følger alle opgaver helt til dørs, fra A til Z. Dette indebærer bl.a. bogføring i både finans-, debitor- og kreditorbogholderi, momsafregning, periodiseringer, afskrivninger, lønninger, månedsregnskaber, kontering, afstemninger og energiafgifter. 

Som regnskabsassistent hos os får du stor indflydelse på dine opgaver som løbende bliver tilpasset efter dine kompetencer og præferencer. På sigt vil du forvente at kunne blive ansvarlig for hele økonomien på et eller flere af vores hoteller. Der vil også være mulighed for, at blive involveret i administrationen af vores personalesystem og opgaver relateret hertil.

Du bliver en del af Ligula familien, som er blevet en betydelig spiller på det tyske, skandinaviske og københavnske hotelmarked. Hos os bliver du en del af en hurtig, udviklende og spændende hverdag omgivet af ambitiøse, dygtige og engagerede kollegaer. Vi er en flad og uformel organisation med hurtige beslutningsgange.

I det daglige virke, vil der særligt være et tæt samarbejde med dine kollegaer i økonomiafdelingen samt vores Country Manager og hotelcheferne på de danske hoteller.

Stillingen er placeret i hjertet af København.

Dine arbejdsområder opsummeret:

  • Daglig bogføring
  • Momsafregning
  • Afstemning af konti
  • Udarbejdelse af månedsresultater
  • Diverse ad hoc-opgaver

Hvem er du?

Vi forventer, at du har erfaring fra tidligere job som fx bogholder eller regnskabsassistent og/eller har relevant uddannelse inden for det økonomiske felt. Du har god forståelse for regnskab og en struktureret tilgang til dine opgave. Du har en ambition om, at alt skal være korrekt og helst i første forsøg, hvilket bl.a. kan lade sig gøre på baggrund af dit gode overblik og fokus på detaljer. Du har muligvis erfaring med hotelbranchen, men det er ikke et krav. Du trives i en organisation med høj vækst, hvor du gerne bidrager og påvirker arbejdsgangen og processerne i en positiv retning. Vi arbejder primært med økonomisystemet SoftOne og kendskab til dette vil være en fordel.

Du bidrager bl.a. med disse kompetencer:

  • Er ansvarsbevidst, effektiv og initiativrig
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Forstår vigtigheden i at overholde deadlines
  • Er løsningsorienteret og følger op på alle opgaver
  • Har en kritisk tilgang med henblik på optimering af arbejdsgange
  • Har flair for IT
  • Taler dansk/svensk og engelsk

 

Ansøgning

Stillingen er en deltidsstilling, ca. 20 timer om ugen. Det forventes der på sigt vil være mulighed for et øget antal timer. Løn efter kvalifikationer.

For mere information omkring stillingen, kontakt Randi Elholm, HR & Accounts Denmark. Randi.Elholm@ligula.dk

Tiltrædelse snarest muligt, samtaler afholdes løbende. 

Motiveret ansøgning og CV sendes til application@ligula.dk

Husk reference i emnefeltet: Regnskabsassistent, Ligula HUB Danmark


Om os

Ligula Hospitality Group AB er moderselskab i en koncern, der ejer, administrerer og udvikler koncepter og varemærker inden for hotel- og restaurationsbranchen. Vi driver hotelvirksomhed under varemærkerne ProfilHotels, Collection By Ligula, Motel L, Good Morning Hotels og Apartments By Ligula. Desuden er vi franchisetagere af tre enheder i kæden Park Inn by Radisson. Vi driver enheder rundt i hele Sverige samt Danmark (København) og Tyskland. I tilslutning til hotellerne driver vi endvidere restaurationer under varemærkerne La Gare, The Side Bar, Angelini, The Library Bar og Sofiehof. 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330139942Phoenix-e13482f512019-12-12T00:00:00Regnskabsassistent, Ligula HUB Danmark

Vi har fået travlt og Ligula Hospitality Group, Hub Danmark søger derfor nu endnu en medarbejder i vores samlede økonomiafdeling.

Om stillingen

I stillingen får du ansvaret for opgaver der spænder bredt i hele det økonomiske felt. Vi følger alle opgaver helt til dørs, fra A til Z. Dette indebærer bl.a. bogføring i både finans-, debitor- og kreditorbogholderi, momsafregning, periodiseringer, afskrivninger, lønninger, månedsregnskaber, kontering, afstemninger og energiafgifter. 

Som regnskabsassistent hos os får du stor indflydelse på dine opgaver som løbende bliver tilpasset efter dine kompetencer og præferencer. På sigt vil du forvente at kunne blive ansvarlig for hele økonomien på et eller flere af vores hoteller. Der vil også være mulighed for, at blive involveret i administrationen af vores personalesystem og opgaver relateret hertil.

Du bliver en del af Ligula familien, som er blevet en betydelig spiller på det tyske, skandinaviske og københavnske hotelmarked. Hos os bliver du en del af en hurtig, udviklende og spændende hverdag omgivet af ambitiøse, dygtige og engagerede kollegaer. Vi er en flad og uformel organisation med hurtige beslutningsgange.

I det daglige virke, vil der særligt være et tæt samarbejde med dine kollegaer i økonomiafdelingen samt vores Country Manager og hotelcheferne på de danske hoteller.

Stillingen er placeret i hjertet af København.

Dine arbejdsområder opsummeret:

  • Daglig bogføring
  • Momsafregning
  • Afstemning af konti
  • Udarbejdelse af månedsresultater
  • Diverse ad hoc-opgaver

Hvem er du?

Vi forventer, at du har erfaring fra tidligere job som fx bogholder eller regnskabsassistent og/eller har relevant uddannelse inden for det økonomiske felt. Du har god forståelse for regnskab og en struktureret tilgang til dine opgave. Du har en ambition om, at alt skal være korrekt og helst i første forsøg, hvilket bl.a. kan lade sig gøre på baggrund af dit gode overblik og fokus på detaljer. Du har muligvis erfaring med hotelbranchen, men det er ikke et krav. Du trives i en organisation med høj vækst, hvor du gerne bidrager og påvirker arbejdsgangen og processerne i en positiv retning. Vi arbejder primært med økonomisystemet SoftOne og kendskab til dette vil være en fordel.

Du bidrager bl.a. med disse kompetencer:

  • Er ansvarsbevidst, effektiv og initiativrig
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Forstår vigtigheden i at overholde deadlines
  • Er løsningsorienteret og følger op på alle opgaver
  • Har en kritisk tilgang med henblik på optimering af arbejdsgange
  • Har flair for IT
  • Taler dansk/svensk og engelsk

 

Ansøgning

Stillingen er en deltidsstilling, ca. 20 timer om ugen. Det forventes der på sigt vil være mulighed for et øget antal timer. Løn efter kvalifikationer.

For mere information omkring stillingen, kontakt Randi Elholm, HR & Accounts Denmark. Randi.Elholm@ligula.dk

Tiltrædelse snarest muligt, samtaler afholdes løbende. 

Motiveret ansøgning og CV sendes til application@ligula.dk

Husk reference i emnefeltet: Regnskabsassistent, Ligula HUB Danmark


Om os

Ligula Hospitality Group AB er moderselskab i en koncern, der ejer, administrerer og udvikler koncepter og varemærker inden for hotel- og restaurationsbranchen. Vi driver hotelvirksomhed under varemærkerne ProfilHotels, Collection By Ligula, Motel L, Good Morning Hotels og Apartments By Ligula. Desuden er vi franchisetagere af tre enheder i kæden Park Inn by Radisson. Vi driver enheder rundt i hele Sverige samt Danmark (København) og Tyskland. I tilslutning til hotellerne driver vi endvidere restaurationer under varemærkerne La Gare, The Side Bar, Angelini, The Library Bar og Sofiehof. 

2020-01-08T16:51:55.180 Vi har fået travlt og Ligula Hospitality Group, Hub Danmark søger derfor nu endnu en medarbejder i vores samlede økonomiafdeling. Om stillingen I stillingen får du ansvaret for opgaver der spænder bredt i hele det økonomiske felt. Vi følger alle opgaver helt til dørs, fra A til Z. Dette indebærer bl.a. bogføring i både finans-, debitor- og kreditorbogholderi, momsafregning, periodiseringer, afskrivninger, lønninger, månedsregnskaber, kontering, afstemninger og energiafgifter. Som regnskabsassistent hos os får du stor indflydelse på dine opgaver som løbende bliver tilpasset efter dine kompetencer og præferencer. På sigt vil du forvente at kunne blive ansvarlig for hele økonomien på et eller flere af vores hoteller. Der vil også være mulighed for, at blive involveret i administrationen af vores personalesystem og opgaver relateret hertil. Du bliver en del af Ligula familien, som er blevet en betydelig spiller på det tyske, skandinaviske og københavnske hotelmarked. Hos os bliver du en del af en hurtig, udviklende og spændende hverdag omgivet af ambitiøse, dygtige og engagerede kollegaer. Vi er en flad og uformel organisation med hurtige beslutningsgange. I det daglige virke, vil der særligt være et tæt samarbejde med dine kollegaer i økonomiafdelingen samt vores Country Manager og hotelcheferne på de danske hoteller. Stillingen er placeret i hjertet af København. Dine arbejdsområder opsummeret: Daglig bogføring Momsafregning Afstemning af konti Udarbejdelse af månedsresultater Diverse ad hoc-opgaver Hvem er du? Vi forventer, at du har erfaring fra tidligere job som fx bogholder eller regnskabsassistent og eller har relevant uddannelse inden for det økonomiske felt. Du har god forståelse for regnskab og en struktureret tilgang til dine opgave. Du har en ambition om, at alt skal være korrekt og helst i første forsøg, hvilket bl.a. kan lade sig gøre på baggrund af dit gode overblik og fokus på detaljer. Du har muligvis erfaring med hotelbranchen, men det er ikke et krav. Du trives i en organisation med høj vækst, hvor du gerne bidrager og påvirker arbejdsgangen og processerne i en positiv retning. Vi arbejder primært med økonomisystemet SoftOne og kendskab til dette vil være en fordel. Du bidrager bl.a. med disse kompetencer: Er ansvarsbevidst, effektiv og initiativrig Kan arbejde selvstændigt og struktureret Forstår vigtigheden i at overholde deadlines Er løsningsorienteret og følger op på alle opgaver Har en kritisk tilgang med henblik på optimering af arbejdsgange Har flair for IT Taler dansk svensk og engelsk Ansøgning Stillingen er en deltidsstilling, ca. 20 timer om ugen. Det forventes der på sigt vil være mulighed for et øget antal timer. Løn efter kvalifikationer. For mere information omkring stillingen, kontakt Randi Elholm, HR Accounts Denmark. Randi.Elholm@ligula.dk Tiltrædelse snarest muligt, samtaler afholdes løbende. Motiveret ansøgning og CV sendes til application@ligula.dk Husk reference i emnefeltet: Regnskabsassistent, Ligula HUB Danmark Om os Ligula Hospitality Group AB er moderselskab i en koncern, der ejer, administrerer og udvikler koncepter og varemærker inden for hotel- og restaurationsbranchen. Vi driver hotelvirksomhed under varemærkerne ProfilHotels, Collection By Ligula, Motel L, Good Morning Hotels og Apartments By Ligula. Desuden er vi franchisetagere af tre enheder i kæden Park Inn by Radisson. Vi driver enheder rundt i hele Sverige samt Danmark (København) og Tyskland. I tilslutning til hotellerne driver vi endvidere restaurationer under varemærkerne La Gare, The Side Bar, Angelini, The Library Bar og Sofiehof.11jobnete13482f5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-01-10T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3673843Copenhagen Plaza Hotel11Bernstorffsgade 41577København VDKDanmark0
application@ligula.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent866161JobNet5083017508301710005-12-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e13482f5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e13482f5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e13482f5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e13482f5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgRegnskabsassistent, Ligula HUB Danmark12007951Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi363730105Randi Elholmapplication@ligula.dkDKDanmarkDKDanmark330149885VISIONHOUSE ACCOUNT søger regnskabsassistentRobot STILLINGEN Vi søger en faglig dygtig regnskabsassistent til vores koncern. Med base i vores lokaler på Islevdalvej 214, Rødovre, søger vi efter en M K der skal være med til at arbejde med små og mellemstore kunders regnskaber. DIN BAGGRUND Vi leder efter dig, der ønsker en alsidig hverdag med fokus på spændende opgaver i mange forskellige brancher. Dine opgaver vil spænde bredt lige fra varetagelse af det daglige bogholderi til rapportering og budgetopfølgning. Du har erfaring med: Afstemning af en fuld balance Udarbejdelse af løn i Dataløn, Danløn eller Zenery Måneds Årsafslutning Debitorstyring Kreditorstyring Finansbogføring herunder anlæg, løn, mellemregninger samt renteberegninger Excel på højt niveau Personlige og faglige kvalifikationer: Serviceminded, imødekommende og engageret Omhyggelig og struktureret Har et naturligt flair for tal og en analytisk tilgang Ansvars og kvalitetsbevidst Engageret og har et positiv livssyn Fleksibel og kan trives i en travl hverdag, hvor deadlines skal overholdes VI TILBYDER Vi tilbyder et job på 37 timer i en koncern i rivende udvikling. For den rette person vil du kunne præge både din dagligdag samt din personlige udvikling. Vi kan tilbyde dig dygtige og hjælpsomme kollegaer i et mindre team. Vi prioriterer balance mellem work life, og tilbyder flekstid og frihed under ansvar. Vi tilbyder en lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer samt en resultatorienteret bonus. OM VISIONHOUSE VISIONHOUSE har siden 2001 investeret i små- og mellemstore virksomheder. Fra 2012 er fokus tillige rettet mod velbeliggende erhvervsejendomme og kontorhoteller. Vi har i dag 45.000 m2 fordelt på 16 ejendomme i Storkøbenhavn. Derudover har vi et administrationsselskab, hvor vi udfører bogholderi og regnskab for små og mellemstore virksomheder samt en Facility serviceafdeling, som står for drift af ejendomme i Storkøbenhavn. Læs mere på www.visionhouse.dk. SEND EN ANSØGNING SAMT OPDATERET CV HURTIGST MULIGT TIL: job@visionhouse.dk, mrk. Ansøgningen accounting

STILLINGEN

Vi søger en faglig dygtig regnskabsassistent til vores koncern. Med base i vores lokaler på Islevdalvej 214, Rødovre, søger vi efter en M/K der skal være med til at arbejde med små og mellemstore kunders regnskaber.  

DIN BAGGRUND

Vi leder efter dig, der ønsker en alsidig hverdag med fokus på spændende opgaver i mange forskellige brancher. Dine opgaver vil spænde bredt lige fra varetagelse af det daglige bogholderi til rapportering og budgetopfølgning.

 

Du har erfaring med:

  • Afstemning af en fuld balance
  • Udarbejdelse af løn i Dataløn, Danløn eller Zenery
  • Måneds /Årsafslutning
  • Debitorstyring
  • Kreditorstyring
  • Finansbogføring herunder anlæg, løn, mellemregninger samt renteberegninger
  • Excel på højt niveau

 

Personlige og faglige kvalifikationer:

  • Serviceminded, imødekommende og engageret
  • Omhyggelig og struktureret
  • Har et naturligt flair for tal og en analytisk tilgang
  • Ansvars – og kvalitetsbevidst
  • Engageret og har et positiv livssyn
  • Fleksibel og kan trives i en travl hverdag, hvor deadlines skal overholdes
  •  

VI TILBYDER

Vi tilbyder et job på 37 timer i en koncern i rivende udvikling. For den rette person vil du kunne præge både din dagligdag samt din personlige udvikling. Vi kan tilbyde dig dygtige og hjælpsomme kollegaer i et mindre team. Vi prioriterer balance mellem work/life, og tilbyder flekstid og frihed under ansvar. Vi tilbyder en lønpakke der modsvarer dine kvalifikationer samt en resultatorienteret bonus.

OM VISIONHOUSE

VISIONHOUSE har siden 2001 investeret i små- og mellemstore virksomheder. Fra 2012 er fokus tillige rettet mod velbeliggende erhvervsejendomme og kontorhoteller. Vi har i dag 45.000 m2 fordelt på 16 ejendomme i Storkøbenhavn. Derudover har vi et administrationsselskab, hvor vi udfører bogholderi og regnskab for små og mellemstore virksomheder samt en Facility serviceafdeling, som står for drift af ejendomme i Storkøbenhavn.

Læs mere på www.visionhouse.dk.

 

 

SEND EN ANSØGNING SAMT OPDATERET CV HURTIGST MULIGT TIL: job@visionhouse.dk, mrk. Ansøgningen ”accounting”

ANKJER HOLDING ApSHerlev2020-01-06T00:00:002020-01-26T00:00:00
330148590Regnskabsassistent som deltid eller fuldtidRobot Som regnskabsassistent indgår du i et team af højt engagerede medarbejdere, hvor dit primære ansvar bliver at varetage forskellige kontoropgaver inden for regnskab, bogholderi og administration. Din hverdag består af følgende: Udarbejdelse af regnskaber Finansbogføring, momsregnskab, kontering Afstemninger Profil Vi forestiller os at du har haft en lignende rolle eller har haft erfaring med regnskab og bogholderi. Dine øvrige kendetegn Du arbejder systematisk og fokuseret Du er nysgerrig og motiveret for at lære nyt Du har et stærkt personligt og fagligt engagement Er selvstændig og struktureret - du ved, hvornår du skal køre på og hvornår du skal bruge hjælp Kender til excel Vi tilbyder dig: Et selvstændigt og udfordrende job i en virksomhed med frie rammer, og hvor du har stor indflydelse på din arbejdsdag. Som deltid ca. 25 timer om ugen. Eller fuldtid 37 timer om ugen. Arbejdssted er i Gladsaxe Synes du, at jobbet lyder interessant, og genkender du de nævnte opgaver, modtager vi gerne din CV. Send dit CV med tilhørende billede på loen@anas.dk Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat. Vi glæder os til at høre fra dig.

Som regnskabsassistent indgår du i et team af højt engagerede medarbejdere, hvor dit primære ansvar bliver at varetage forskellige kontoropgaver inden for regnskab, bogholderi og administration.

Din hverdag består af følgende:

  • Udarbejdelse af regnskaber
  • Finansbogføring, momsregnskab, kontering
  • Afstemninger

Profil

Vi forestiller os at du har haft en lignende rolle eller har haft erfaring med regnskab og bogholderi. Dine øvrige kendetegn

 

  • Du arbejder systematisk og fokuseret
  • Du er nysgerrig og motiveret for at lære nyt
  • Du har et stærkt personligt og fagligt engagement
  • Er selvstændig og struktureret - du ved, hvornår du skal køre på og hvornår du skal bruge hjælp
  • Kender til excel

 

Vi tilbyder dig:

  • Et selvstændigt og udfordrende job i en virksomhed med frie rammer, og hvor du har stor indflydelse på din arbejdsdag.
  • Som deltid ca. 25 timer om ugen. Eller fuldtid 37 timer om ugen.
  • Arbejdssted er i Gladsaxe

Synes du, at jobbet lyder interessant, og genkender du de nævnte opgaver, modtager vi gerne din CV.

Send dit CV med tilhørende billede på loen@anas.dk

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis på den rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

Revisionsfirma Anas ApSSøborg2019-12-31T00:00:002020-02-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

VISIONHOUSE ACCOUNT søger regnskabsassistent

ANKJER HOLDING ApS

Herlev
STILLINGEN Vi søger en faglig dygtig regnskabsassistent til vores koncern. Med base i vores lokaler på Islevdalvej 214, Rødovre, søger vi efter en M K der skal være med til at arbejde med små og mellemstore kunders regnskaber. DIN BAGGRUND Vi leder ...
Indrykket:6. januar 2020

Regnskabsassistent som deltid eller fuldtid

Revisionsfirma Anas ApS

Søborg
Som regnskabsassistent indgår du i et team af højt engagerede medarbejdere, hvor dit primære ansvar bliver at varetage forskellige kontoropgaver inden for regnskab, bogholderi og administration. Din hverdag består af følgende: Udarbejdelse af regnsk...
Indrykket:31. december 2019