Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsassistent søges til all-round økonomi og HR i international virksomhed i Ballerup

Beskrivelse

Som regnskabsassistent får du en afvekslende dagligdag, der indeholder administrative opgaver indenfor HR og økonomi. Din funktion er udadvendt, og du skal derfor trives med at have daglig kontakt til kolleger på forskellige niveauer i organisationen. Du er derfor serviceminded, i stand til at håndtere mange deadlines og trives med selvstændig opgaveløsning. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Timeregistrering, opfølgning og afstemning
  • Servicering af kollegaer vedrørende timeregistrering
  • Bogføring af indbetalinger
  • Kreditorbetalinger
  • Bogføring af kreditorfakturaer
  • Bogføring af udlægsbilag
  • Rejseafregninger
  • Refusionsansøgninger ved barsel, ferie mv.
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Virksomheden, som blev grundlagt for mere end 100 år siden, er en del af en verdensomspændende koncern med afdelinger i over 100 lande. I Danmark er der 70 ansatte fordelt på tre afdelinger, hvor hovedkontoret ligger i Ballerup. På det danske hovedkontor er der en uformel og behagelig atmosfære, og der lægges vægt på trivsel blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. pension og sundhedsforsikring.

Personlige kompetencer

Som person er du imødekommende, selvstændig og hjælpsom. Derudover er du har du et kritisk blik og øje for detaljer uden at miste overblikket. Du skal tage ansvar for dine opgaver og kunne finde motivation i store såvel som små arbejdsopgaver. Dertil er det muligt at bidrage med gode ideer til processer og arbejdsgange.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring og uddannelse

Erfaring er vigtigere

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329828633Phoenix-4f5b05d812018-06-08T15:02:11.777Regnskabsassistent søges til all-round økonomi og HR i international virksomhed i Ballerup

Beskrivelse

Som regnskabsassistent får du en afvekslende dagligdag, der indeholder administrative opgaver indenfor HR og økonomi. Din funktion er udadvendt, og du skal derfor trives med at have daglig kontakt til kolleger på forskellige niveauer i organisationen. Du er derfor serviceminded, i stand til at håndtere mange deadlines og trives med selvstændig opgaveløsning. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Timeregistrering, opfølgning og afstemning
  • Servicering af kollegaer vedrørende timeregistrering
  • Bogføring af indbetalinger
  • Kreditorbetalinger
  • Bogføring af kreditorfakturaer
  • Bogføring af udlægsbilag
  • Rejseafregninger
  • Refusionsansøgninger ved barsel, ferie mv.
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Virksomheden, som blev grundlagt for mere end 100 år siden, er en del af en verdensomspændende koncern med afdelinger i over 100 lande. I Danmark er der 70 ansatte fordelt på tre afdelinger, hvor hovedkontoret ligger i Ballerup. På det danske hovedkontor er der en uformel og behagelig atmosfære, og der lægges vægt på trivsel blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. pension og sundhedsforsikring.

Personlige kompetencer

Som person er du imødekommende, selvstændig og hjælpsom. Derudover er du har du et kritisk blik og øje for detaljer uden at miste overblikket. Du skal tage ansvar for dine opgaver og kunne finde motivation i store såvel som små arbejdsopgaver. Dertil er det muligt at bidrage med gode ideer til processer og arbejdsgange.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring og uddannelse

Erfaring er vigtigere

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

2018-07-13T16:57:31.353 Beskrivelse Som regnskabsassistent får du en afvekslende dagligdag, der indeholder administrative opgaver indenfor HR og økonomi. Din funktion er udadvendt, og du skal derfor trives med at have daglig kontakt til kolleger på forskellige niveauer i organisationen. Du er derfor serviceminded, i stand til at håndtere mange deadlines og trives med selvstændig opgaveløsning. Dine opgaver er bl.a.: Arbejdsopgaver Timeregistrering, opfølgning og afstemning Servicering af kollegaer vedrørende timeregistrering Bogføring af indbetalinger Kreditorbetalinger Bogføring af kreditorfakturaer Bogføring af udlægsbilag Rejseafregninger Refusionsansøgninger ved barsel, ferie mv. Ad hoc-opgaver Om virksomheden Virksomheden, som blev grundlagt for mere end 100 år siden, er en del af en verdensomspændende koncern med afdelinger i over 100 lande. I Danmark er der 70 ansatte fordelt på tre afdelinger, hvor hovedkontoret ligger i Ballerup. På det danske hovedkontor er der en uformel og behagelig atmosfære, og der lægges vægt på trivsel blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. pension og sundhedsforsikring. Personlige kompetencer Som person er du imødekommende, selvstændig og hjælpsom. Derudover er du har du et kritisk blik og øje for detaljer uden at miste overblikket. Du skal tage ansvar for dine opgaver og kunne finde motivation i store såvel som små arbejdsopgaver. Dertil er det muligt at bidrage med gode ideer til processer og arbejdsgange. IT-kompetencer Du har flair for IT Erfaring og uddannelse Erfaring er vigtigere Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Kristine Lorentzen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.10Phoenix4f5b05d8101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-13T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=7540EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3282246Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/prologo.jpgORS/prologo.jpg155.6883546012.59011530DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent587115ProselectionMinimum7540001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f5b05d8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f5b05d8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f5b05d8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f5b05d8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi355513039kontakt@proselection.dkDanmarkDanmarkda-DK