Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsassistent søges til all-round økonomi og HR i international virksomhed i Ballerup

Beskrivelse

Som regnskabsassistent får du en afvekslende dagligdag, der indeholder administrative opgaver indenfor HR og økonomi. Din funktion er udadvendt, og du skal derfor trives med at have daglig kontakt til kolleger på forskellige niveauer i organisationen. Du er derfor serviceminded, i stand til at håndtere mange deadlines og trives med selvstændig opgaveløsning. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Timeregistrering, opfølgning og afstemning
  • Servicering af kollegaer vedrørende timeregistrering
  • Bogføring af indbetalinger
  • Kreditorbetalinger
  • Bogføring af kreditorfakturaer
  • Bogføring af udlægsbilag
  • Rejseafregninger
  • Refusionsansøgninger ved barsel, ferie mv.
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Virksomheden, som blev grundlagt for mere end 100 år siden, er en del af en verdensomspændende koncern med afdelinger i over 100 lande. I Danmark er der 70 ansatte fordelt på tre afdelinger, hvor hovedkontoret ligger i Ballerup. På det danske hovedkontor er der en uformel og behagelig atmosfære, og der lægges vægt på trivsel blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. pension og sundhedsforsikring.

Personlige kompetencer

Som person er du imødekommende, selvstændig og hjælpsom. Derudover er du har du et kritisk blik og øje for detaljer uden at miste overblikket. Du skal tage ansvar for dine opgaver og kunne finde motivation i store såvel som små arbejdsopgaver. Dertil er det muligt at bidrage med gode ideer til processer og arbejdsgange.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring og uddannelse

Erfaring er vigtigere

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329828633Phoenix-4f5b05d812018-06-08T15:02:11.777Regnskabsassistent søges til all-round økonomi og HR i international virksomhed i Ballerup

Beskrivelse

Som regnskabsassistent får du en afvekslende dagligdag, der indeholder administrative opgaver indenfor HR og økonomi. Din funktion er udadvendt, og du skal derfor trives med at have daglig kontakt til kolleger på forskellige niveauer i organisationen. Du er derfor serviceminded, i stand til at håndtere mange deadlines og trives med selvstændig opgaveløsning. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Timeregistrering, opfølgning og afstemning
  • Servicering af kollegaer vedrørende timeregistrering
  • Bogføring af indbetalinger
  • Kreditorbetalinger
  • Bogføring af kreditorfakturaer
  • Bogføring af udlægsbilag
  • Rejseafregninger
  • Refusionsansøgninger ved barsel, ferie mv.
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Virksomheden, som blev grundlagt for mere end 100 år siden, er en del af en verdensomspændende koncern med afdelinger i over 100 lande. I Danmark er der 70 ansatte fordelt på tre afdelinger, hvor hovedkontoret ligger i Ballerup. På det danske hovedkontor er der en uformel og behagelig atmosfære, og der lægges vægt på trivsel blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. pension og sundhedsforsikring.

Personlige kompetencer

Som person er du imødekommende, selvstændig og hjælpsom. Derudover er du har du et kritisk blik og øje for detaljer uden at miste overblikket. Du skal tage ansvar for dine opgaver og kunne finde motivation i store såvel som små arbejdsopgaver. Dertil er det muligt at bidrage med gode ideer til processer og arbejdsgange.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring og uddannelse

Erfaring er vigtigere

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

2018-07-13T16:57:31.353 Beskrivelse Som regnskabsassistent får du en afvekslende dagligdag, der indeholder administrative opgaver indenfor HR og økonomi. Din funktion er udadvendt, og du skal derfor trives med at have daglig kontakt til kolleger på forskellige niveauer i organisationen. Du er derfor serviceminded, i stand til at håndtere mange deadlines og trives med selvstændig opgaveløsning. Dine opgaver er bl.a.: Arbejdsopgaver Timeregistrering, opfølgning og afstemning Servicering af kollegaer vedrørende timeregistrering Bogføring af indbetalinger Kreditorbetalinger Bogføring af kreditorfakturaer Bogføring af udlægsbilag Rejseafregninger Refusionsansøgninger ved barsel, ferie mv. Ad hoc-opgaver Om virksomheden Virksomheden, som blev grundlagt for mere end 100 år siden, er en del af en verdensomspændende koncern med afdelinger i over 100 lande. I Danmark er der 70 ansatte fordelt på tre afdelinger, hvor hovedkontoret ligger i Ballerup. På det danske hovedkontor er der en uformel og behagelig atmosfære, og der lægges vægt på trivsel blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. pension og sundhedsforsikring. Personlige kompetencer Som person er du imødekommende, selvstændig og hjælpsom. Derudover er du har du et kritisk blik og øje for detaljer uden at miste overblikket. Du skal tage ansvar for dine opgaver og kunne finde motivation i store såvel som små arbejdsopgaver. Dertil er det muligt at bidrage med gode ideer til processer og arbejdsgange. IT-kompetencer Du har flair for IT Erfaring og uddannelse Erfaring er vigtigere Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Kristine Lorentzen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.10Phoenix4f5b05d8101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-13T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=7540EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3282246Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/prologo.jpgORS/prologo.jpg155.6883546012.59011530DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent587115ProselectionMinimum7540001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f5b05d8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f5b05d8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f5b05d8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f5b05d8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonRegnskabsassistent søges til all-round økonomi og HR i international virksomhed i Ballerup1Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi355513039kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330091504Erfaren regnskabsassistent på deltid søges til veldrevet selskab inden for hotelbranchenBasic Beskrivelse Som regnskabsassistent vil du sammen med regnskabschefen udgøre virksomhedens regnskabsafdeling. Du vil få egne selvstændige ansvarsområder men samtidig have et tæt samarbejde med regnskabschefen. Du vil blive en del af en virksomhedskultur med en stærk holdånd, hvor der løftes i folk. Her er tale om en deltidsstilling på 20 timer om ugen. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af: Arbejdsopgaver Debitorstyring Betalinger Moms Bankafstemninger Lønafstemninger Kasseopgørelse Bidrage med klargøring til årsregnskab Diverse ad-hoc opgaver Om virksomheden Her er tale om et særdeles veldrevet selskab inden for hotelbranchen, som har eksisteret i knap 50 år. Selskabet beskæftiger ca. 25 fastansatte samt en række eksterne servicefolk. Der hersker en behagelig, uformel og professional atmosfære samtidig med, at der er frihed under ansvar. Der er et godt sammenhold blandt medarbejderne, hvilket også betyder, at medarbejderne generelt har lang anciennitet. Endvidere tilbydes der fordelagtige personaleforhold bl.a. i form af pensionsordning, sociale arrangementer samt fleksible mødetider. Personlige kompetencer Du har en grundig og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver, og du formår selvstændigt at løse dine opgaver. Du tager ansvar for egne arbejdsopgaver og er samtidig proaktiv. Endvidere er du pligtopfyldende og bevidst om at levere resultater af høj kvalitet. Som person er du imødekommende, serviceminded og ønsker at være en del af et hold, hvor fællesskabet vægtes højt. Sidst men ikke mindst har du en positiv indstilling og møder på arbejdet med godt humør. IT-kompetencer Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk og engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsassistent vil du sammen med regnskabschefen udgøre virksomhedens regnskabsafdeling. Du vil få egne selvstændige ansvarsområder men samtidig have et tæt samarbejde med regnskabschefen. Du vil blive en del af en virksomhedskultur med en stærk holdånd, hvor der løftes i folk. Her er tale om en deltidsstilling på 20 timer om ugen.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitorstyring
  • Betalinger
  • Moms
  • Bankafstemninger
  • Lønafstemninger
  • Kasseopgørelse
  • Bidrage med klargøring til årsregnskab
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Her er tale om et særdeles veldrevet selskab inden for hotelbranchen, som har eksisteret i knap 50 år. Selskabet beskæftiger ca. 25 fastansatte samt en række eksterne servicefolk. Der hersker en behagelig, uformel og professional atmosfære samtidig med, at der er frihed under ansvar. Der er et godt sammenhold blandt medarbejderne, hvilket også betyder, at medarbejderne generelt har lang anciennitet. Endvidere tilbydes der fordelagtige personaleforhold bl.a. i form af pensionsordning, sociale arrangementer samt fleksible mødetider.

Personlige kompetencer

Du har en grundig og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver, og du formår selvstændigt at løse dine opgaver. Du tager ansvar for egne arbejdsopgaver og er samtidig proaktiv. Endvidere er du pligtopfyldende og bevidst om at levere resultater af høj kvalitet. Som person er du imødekommende, serviceminded og ønsker at være en del af et hold, hvor fællesskabet vægtes højt. Sidst men ikke mindst har du en positiv indstilling og møder på arbejdet med godt humør.

IT-kompetencer

Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/32a4c399_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-17T18:01:25.1402019-10-21T00:00:00
330099192Erfaren regnskabsassistent søges til barselvikariat hos større bilkæde i AarhusProfile Beskrivelse Du bliver en del af en veletableret bilkæde i vækst. Dine opgaver vil primært være koncentreret omkring daglige kreditor- og debitoropgaver. Herudover vil du deltage i måneds- og årsafslutning, samt være backup for dine kollegaer i økonomifunktionen. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Stillingen er et barselsvikariat på 12 måneder med opstart hurtigst muligt. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Debitorer Kreditorer Bogføring Lettere afstemninger Deltagelse i månedsafslutning Deltagelse i årsafslutning Backup for kollegaer Ad-hoc Om virksomheden Her er tale om en veletableret og solid dansk bilkæde med afdelinger over hele landet og hovedkontor i det sydlige Aarhus. Virksomheden beskæftiger mere end 400 medarbejdere og er kendetegnet ved en stærk holdånd og en flad struktur. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer. Personlige kompetencer Som person er du struktureret og omstillingsparat. Du er fleksibel og klar til at give en hånd med, hvor det er nødvendigt. Endvidere går du energisk til dine opgaver og bidrager med højt humør. Du har et godt overblik og er vant til at håndtere mange opgaver i din hverdag og sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten. IT-kompetencer Du er god til Excel Uddannelse og erfaring Erfaring fra en lignende stilling er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk Kontaktpersoner Søren Christiansen og Christina Laursen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Du bliver en del af en veletableret bilkæde i vækst. Dine opgaver vil primært være koncentreret omkring daglige kreditor- og debitoropgaver. Herudover vil du deltage i måneds- og årsafslutning, samt være backup for dine kollegaer i økonomifunktionen. Du vil referere til virksomhedens økonomichef. Stillingen er et barselsvikariat på 12 måneder med opstart hurtigst muligt.

Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitorer
  • Kreditorer
  • Bogføring
  • Lettere afstemninger
  • Deltagelse i månedsafslutning
  • Deltagelse i årsafslutning
  • Backup for kollegaer
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Her er tale om en veletableret og solid dansk bilkæde med afdelinger over hele landet og hovedkontor i det sydlige Aarhus. Virksomheden beskæftiger mere end 400 medarbejdere og er kendetegnet ved en stærk holdånd og en flad struktur. Der tilbydes gode ansættelsesforhold i form af pension, sundhedsforsikring og sociale arrangementer.

Personlige kompetencer

Som person er du struktureret og omstillingsparat. Du er fleksibel og klar til at give en hånd med, hvor det er nødvendigt. Endvidere går du energisk til dine opgaver og bidrager med højt humør. Du har et godt overblik og er vant til at håndtere mange opgaver i din hverdag og sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten.

IT-kompetencer

Du er god til Excel

Uddannelse og erfaring

Erfaring fra en lignende stilling er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/bbb3e820_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-10-02T12:03:45.0532019-11-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren regnskabsassistent på deltid søges til veldrevet selskab inden for hotelbranchen

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsassistent vil du sammen med regnskabschefen udgøre virksomhedens regnskabsafdeling. Du vil få egne selvstændige ansvarsområder men samtidig have et tæt samarbejde med regnskabschefen. Du vil blive en del af en virksomhedskul...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Erfaren regnskabsassistent søges til barselvikariat hos større bilkæde i Aarhus

Proselection

København K
Beskrivelse Du bliver en del af en veletableret bilkæde i vækst. Dine opgaver vil primært være koncentreret omkring daglige kreditor- og debitoropgaver. Herudover vil du deltage i måneds- og årsafslutning, samt være backup for dine kollegaer i økono...
Indrykket:2. oktober 2019
Udløbsdato:16. november 2019