Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsassistent søges til all-round økonomi og HR i international virksomhed i Ballerup

Beskrivelse

Som regnskabsassistent får du en afvekslende dagligdag, der indeholder administrative opgaver indenfor HR og økonomi. Din funktion er udadvendt, og du skal derfor trives med at have daglig kontakt til kolleger på forskellige niveauer i organisationen. Du er derfor serviceminded, i stand til at håndtere mange deadlines og trives med selvstændig opgaveløsning. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Timeregistrering, opfølgning og afstemning
  • Servicering af kollegaer vedrørende timeregistrering
  • Bogføring af indbetalinger
  • Kreditorbetalinger
  • Bogføring af kreditorfakturaer
  • Bogføring af udlægsbilag
  • Rejseafregninger
  • Refusionsansøgninger ved barsel, ferie mv.
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Virksomheden, som blev grundlagt for mere end 100 år siden, er en del af en verdensomspændende koncern med afdelinger i over 100 lande. I Danmark er der 70 ansatte fordelt på tre afdelinger, hvor hovedkontoret ligger i Ballerup. På det danske hovedkontor er der en uformel og behagelig atmosfære, og der lægges vægt på trivsel blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. pension og sundhedsforsikring.

Personlige kompetencer

Som person er du imødekommende, selvstændig og hjælpsom. Derudover er du har du et kritisk blik og øje for detaljer uden at miste overblikket. Du skal tage ansvar for dine opgaver og kunne finde motivation i store såvel som små arbejdsopgaver. Dertil er det muligt at bidrage med gode ideer til processer og arbejdsgange.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring og uddannelse

Erfaring er vigtigere

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329828633Phoenix-4f5b05d812018-06-08T15:02:11.777Regnskabsassistent søges til all-round økonomi og HR i international virksomhed i Ballerup

Beskrivelse

Som regnskabsassistent får du en afvekslende dagligdag, der indeholder administrative opgaver indenfor HR og økonomi. Din funktion er udadvendt, og du skal derfor trives med at have daglig kontakt til kolleger på forskellige niveauer i organisationen. Du er derfor serviceminded, i stand til at håndtere mange deadlines og trives med selvstændig opgaveløsning. Dine opgaver er bl.a.:

Arbejdsopgaver

  • Timeregistrering, opfølgning og afstemning
  • Servicering af kollegaer vedrørende timeregistrering
  • Bogføring af indbetalinger
  • Kreditorbetalinger
  • Bogføring af kreditorfakturaer
  • Bogføring af udlægsbilag
  • Rejseafregninger
  • Refusionsansøgninger ved barsel, ferie mv.
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Virksomheden, som blev grundlagt for mere end 100 år siden, er en del af en verdensomspændende koncern med afdelinger i over 100 lande. I Danmark er der 70 ansatte fordelt på tre afdelinger, hvor hovedkontoret ligger i Ballerup. På det danske hovedkontor er der en uformel og behagelig atmosfære, og der lægges vægt på trivsel blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. pension og sundhedsforsikring.

Personlige kompetencer

Som person er du imødekommende, selvstændig og hjælpsom. Derudover er du har du et kritisk blik og øje for detaljer uden at miste overblikket. Du skal tage ansvar for dine opgaver og kunne finde motivation i store såvel som små arbejdsopgaver. Dertil er det muligt at bidrage med gode ideer til processer og arbejdsgange.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Erfaring og uddannelse

Erfaring er vigtigere

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Kristine Lorentzen og Christina Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

2018-07-13T16:57:31.353 Beskrivelse Som regnskabsassistent får du en afvekslende dagligdag, der indeholder administrative opgaver indenfor HR og økonomi. Din funktion er udadvendt, og du skal derfor trives med at have daglig kontakt til kolleger på forskellige niveauer i organisationen. Du er derfor serviceminded, i stand til at håndtere mange deadlines og trives med selvstændig opgaveløsning. Dine opgaver er bl.a.: Arbejdsopgaver Timeregistrering, opfølgning og afstemning Servicering af kollegaer vedrørende timeregistrering Bogføring af indbetalinger Kreditorbetalinger Bogføring af kreditorfakturaer Bogføring af udlægsbilag Rejseafregninger Refusionsansøgninger ved barsel, ferie mv. Ad hoc-opgaver Om virksomheden Virksomheden, som blev grundlagt for mere end 100 år siden, er en del af en verdensomspændende koncern med afdelinger i over 100 lande. I Danmark er der 70 ansatte fordelt på tre afdelinger, hvor hovedkontoret ligger i Ballerup. På det danske hovedkontor er der en uformel og behagelig atmosfære, og der lægges vægt på trivsel blandt medarbejderne. Fra virksomhedens side lægges der vægt på gode personaleforhold med bl.a. pension og sundhedsforsikring. Personlige kompetencer Som person er du imødekommende, selvstændig og hjælpsom. Derudover er du har du et kritisk blik og øje for detaljer uden at miste overblikket. Du skal tage ansvar for dine opgaver og kunne finde motivation i store såvel som små arbejdsopgaver. Dertil er det muligt at bidrage med gode ideer til processer og arbejdsgange. IT-kompetencer Du har flair for IT Erfaring og uddannelse Erfaring er vigtigere Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Kristine Lorentzen og Christina Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.10Phoenix4f5b05d8101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-13T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=7540EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3282246Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/prologo.jpgORS/prologo.jpg155.6883546012.59011530DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent587115ProselectionMinimum7540001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f5b05d8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f5b05d8https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f5b05d8&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4f5b05d8&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonRegnskabsassistent søges til all-round økonomi og HR i international virksomhed i Ballerup1Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi355513039kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330091504Erfaren regnskabsassistent på deltid søges til veldrevet selskab inden for hotelbranchenBasic Beskrivelse Som regnskabsassistent vil du sammen med regnskabschefen udgøre virksomhedens regnskabsafdeling. Du vil få egne selvstændige ansvarsområder men samtidig have et tæt samarbejde med regnskabschefen. Du vil blive en del af en virksomhedskultur med en stærk holdånd, hvor der løftes i folk. Her er tale om en deltidsstilling på 20 timer om ugen. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af: Arbejdsopgaver Debitorstyring Betalinger Moms Bankafstemninger Lønafstemninger Kasseopgørelse Bidrage med klargøring til årsregnskab Diverse ad-hoc opgaver Om virksomheden Her er tale om et særdeles veldrevet selskab inden for hotelbranchen, som har eksisteret i knap 50 år. Selskabet beskæftiger ca. 25 fastansatte samt en række eksterne servicefolk. Der hersker en behagelig, uformel og professional atmosfære samtidig med, at der er frihed under ansvar. Der er et godt sammenhold blandt medarbejderne, hvilket også betyder, at medarbejderne generelt har lang anciennitet. Endvidere tilbydes der fordelagtige personaleforhold bl.a. i form af pensionsordning, sociale arrangementer samt fleksible mødetider. Personlige kompetencer Du har en grundig og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver, og du formår selvstændigt at løse dine opgaver. Du tager ansvar for egne arbejdsopgaver og er samtidig proaktiv. Endvidere er du pligtopfyldende og bevidst om at levere resultater af høj kvalitet. Som person er du imødekommende, serviceminded og ønsker at være en del af et hold, hvor fællesskabet vægtes højt. Sidst men ikke mindst har du en positiv indstilling og møder på arbejdet med godt humør. IT-kompetencer Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk og engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsassistent vil du sammen med regnskabschefen udgøre virksomhedens regnskabsafdeling. Du vil få egne selvstændige ansvarsområder men samtidig have et tæt samarbejde med regnskabschefen. Du vil blive en del af en virksomhedskultur med en stærk holdånd, hvor der løftes i folk. Her er tale om en deltidsstilling på 20 timer om ugen.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitorstyring
  • Betalinger
  • Moms
  • Bankafstemninger
  • Lønafstemninger
  • Kasseopgørelse
  • Bidrage med klargøring til årsregnskab
  • Diverse ad-hoc opgaver

Om virksomheden

Her er tale om et særdeles veldrevet selskab inden for hotelbranchen, som har eksisteret i knap 50 år. Selskabet beskæftiger ca. 25 fastansatte samt en række eksterne servicefolk. Der hersker en behagelig, uformel og professional atmosfære samtidig med, at der er frihed under ansvar. Der er et godt sammenhold blandt medarbejderne, hvilket også betyder, at medarbejderne generelt har lang anciennitet. Endvidere tilbydes der fordelagtige personaleforhold bl.a. i form af pensionsordning, sociale arrangementer samt fleksible mødetider.

Personlige kompetencer

Du har en grundig og detaljeorienteret tilgang til dine opgaver, og du formår selvstændigt at løse dine opgaver. Du tager ansvar for egne arbejdsopgaver og er samtidig proaktiv. Endvidere er du pligtopfyldende og bevidst om at levere resultater af høj kvalitet. Som person er du imødekommende, serviceminded og ønsker at være en del af et hold, hvor fællesskabet vægtes højt. Sidst men ikke mindst har du en positiv indstilling og møder på arbejdet med godt humør.

IT-kompetencer

Du har erfaring med et eller flere økonomisystemer

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/32a4c399_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-09-17T18:01:25.1402019-10-21T00:00:00
330079243Selvstændig regnskabsassistent på deltid søges til vækstende arkitektvirksomhed i KøbenhavnBasic Beskrivelse Som regnskabsassistent bliver du en del af et ungt team i en dynamisk arkitektvirksomhed. Du vil blive virksomhedens eneste regnskabsmæssige ressource, hvorfor du vil arbejde meget selvstændigt med dine arbejdsopgaver. Der vil være stor variation i opgaverne, da de omfatter alle de regnskabsmæssige opgaver samt andre administrative opgaver. Der er gode muligheder for at sætte dit eget præg på rollen. Stillingen er en deltidsstilling på 25-32 timer om ugen. Opgaverne består af: Arbejdsopgaver Bogføring Debitor- og kreditorstyring Lønkørsel Moms Finans Måneds- og årsafslutning Administrative opgaver Ad. hoc Om virksomheden Her er tale om en ambitiøs og professionel arkitekt- og rådgivningsvirksomhed, som er i rivende vækst. Virksomheden har eksisteret i syv år og beskæftiger knap 15 medarbejdere. Det er et relativt ungt team, hvilket også betyder, at atmosfæren er uformel, dynamisk og energifyldt. Samtidig er det en virksomhed, hvor det sociale fællesskab vægtes højt. Personlige kompetencer Du har gerne erfaring fra en lignende rolle. Du er selvstændig, proaktiv og struktureret, og du tager ansvar for dine opgaver. Du har en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives ligeledes med de mere administrative opgaver. Derudover er du serviceminded og samarbejdsvillig, da det er en virksomhed, hvor man hjælper hinanden. Sidst men ikke mindst trives du i et energifyldt og ungdommeligt miljø, hvor du kan bidrage til den gode stemning. IT-kompetencer Erfaring med et eller flere økonomisystemer Erfaring & uddannelse Du har en regnskabsuddannelse Sprog Dansk og lettere engelsk Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Christina Laursen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

Beskrivelse

Som regnskabsassistent bliver du en del af et ungt team i en dynamisk arkitektvirksomhed. Du vil blive virksomhedens eneste regnskabsmæssige ressource, hvorfor du vil arbejde meget selvstændigt med dine arbejdsopgaver. Der vil være stor variation i opgaverne, da de omfatter alle de regnskabsmæssige opgaver samt andre administrative opgaver. Der er gode muligheder for at sætte dit eget præg på rollen. Stillingen er en deltidsstilling på 25-32 timer om ugen.

Opgaverne består af:

Arbejdsopgaver

  • Bogføring
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Lønkørsel
  • Moms
  • Finans
  • Måneds- og årsafslutning
  • Administrative opgaver
  • Ad. hoc

Om virksomheden

Her er tale om en ambitiøs og professionel arkitekt- og rådgivningsvirksomhed, som er i rivende vækst. Virksomheden har eksisteret i syv år og beskæftiger knap 15 medarbejdere. Det er et relativt ungt team, hvilket også betyder, at atmosfæren er uformel, dynamisk og energifyldt. Samtidig er det en virksomhed, hvor det sociale fællesskab vægtes højt.

Personlige kompetencer

Du har gerne erfaring fra en lignende rolle. Du er selvstændig, proaktiv og struktureret, og du tager ansvar for dine opgaver. Du har en praktisk tilgang til dine arbejdsopgaver og trives ligeledes med de mere administrative opgaver. Derudover er du serviceminded og samarbejdsvillig, da det er en virksomhed, hvor man hjælper hinanden. Sidst men ikke mindst trives du i et energifyldt og ungdommeligt miljø, hvor du kan bidrage til den gode stemning.

IT-kompetencer

Erfaring med et eller flere økonomisystemer

Erfaring & uddannelse

Du har en regnskabsuddannelse

Sprog

Dansk og lettere engelsk

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Christina Laursen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

ORS/Small/40a2a0e5_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-08-27T16:02:38.2232019-10-01T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Erfaren regnskabsassistent på deltid søges til veldrevet selskab inden for hotelbranchen

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsassistent vil du sammen med regnskabschefen udgøre virksomhedens regnskabsafdeling. Du vil få egne selvstændige ansvarsområder men samtidig have et tæt samarbejde med regnskabschefen. Du vil blive en del af en virksomhedskul...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:21. oktober 2019

Selvstændig regnskabsassistent på deltid søges til vækstende arkitektvirksomhed i København

Proselection

København K
Beskrivelse Som regnskabsassistent bliver du en del af et ungt team i en dynamisk arkitektvirksomhed. Du vil blive virksomhedens eneste regnskabsmæssige ressource, hvorfor du vil arbejde meget selvstændigt med dine arbejdsopgaver. Der vil være stor ...
Indrykket:27. august 2019
Udløbsdato:1. oktober 2019