Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsassistent søges til et vikariat hos en større virksomhed i Midtjylland

Beskrivelse

Til en af vores kunder i Midtjylland søger vi en regnskabsassistent til et vikariat. Som regnskabsassistent får du en varieret hverdag i et behageligt arbejdsmiljø. Du vil indgå i et team på fire medarbejdere som en del af en større afdeling, hvorfor du har gode muligheder for at få sparring på opgaverne. I det daglige vil du referere til en teamleder. Dine opgaver vil bestå af daglige driftsopgaver i bogholderiet, og du vil desuden hjælpe til, hvor der ellers er behov for din hjælp. Der er tale om en midlertidig ansættelse med mulighed for forlængelse eller muligvis fastansættelse.

Arbejdsopgaver

  • Bogføre kreditor
  • Bogføre debitor
  • Afstemninger
  • Moms
  • Anlægsaktiver
  • Ad hoc

Personlige kompetencer

Som person er du åben, hjælpsom og imødekommende, og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen. Du har en struktureret og detaljeorienteret arbejdsstil og tager ansvar for egne opgaver. Derudover er du nysgerrig og åben for at hjælpe til med nye opgaver.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer

Erfaring & uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Christina Laursen og Torben Jørgensen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330120056Phoenix-785f106412019-11-07T14:01:03.840Regnskabsassistent søges til et vikariat hos en større virksomhed i Midtjylland

Beskrivelse

Til en af vores kunder i Midtjylland søger vi en regnskabsassistent til et vikariat. Som regnskabsassistent får du en varieret hverdag i et behageligt arbejdsmiljø. Du vil indgå i et team på fire medarbejdere som en del af en større afdeling, hvorfor du har gode muligheder for at få sparring på opgaverne. I det daglige vil du referere til en teamleder. Dine opgaver vil bestå af daglige driftsopgaver i bogholderiet, og du vil desuden hjælpe til, hvor der ellers er behov for din hjælp. Der er tale om en midlertidig ansættelse med mulighed for forlængelse eller muligvis fastansættelse.

Arbejdsopgaver

  • Bogføre kreditor
  • Bogføre debitor
  • Afstemninger
  • Moms
  • Anlægsaktiver
  • Ad hoc

Personlige kompetencer

Som person er du åben, hjælpsom og imødekommende, og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen. Du har en struktureret og detaljeorienteret arbejdsstil og tager ansvar for egne opgaver. Derudover er du nysgerrig og åben for at hjælpe til med nye opgaver.

IT-kompetencer

Du har stærke IT-kompetencer

Erfaring & uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Christina Laursen og Torben Jørgensen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.

2019-12-04T09:51:05.973 Beskrivelse Til en af vores kunder i Midtjylland søger vi en regnskabsassistent til et vikariat. Som regnskabsassistent får du en varieret hverdag i et behageligt arbejdsmiljø. Du vil indgå i et team på fire medarbejdere som en del af en større afdeling, hvorfor du har gode muligheder for at få sparring på opgaverne. I det daglige vil du referere til en teamleder. Dine opgaver vil bestå af daglige driftsopgaver i bogholderiet, og du vil desuden hjælpe til, hvor der ellers er behov for din hjælp. Der er tale om en midlertidig ansættelse med mulighed for forlængelse eller muligvis fastansættelse. Arbejdsopgaver Bogføre kreditor Bogføre debitor Afstemninger Moms Anlægsaktiver Ad hoc Personlige kompetencer Som person er du åben, hjælpsom og imødekommende, og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen. Du har en struktureret og detaljeorienteret arbejdsstil og tager ansvar for egne opgaver. Derudover er du nysgerrig og åben for at hjælpe til med nye opgaver. IT-kompetencer Du har stærke IT-kompetencer Erfaring & uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Christina Laursen og Torben Jørgensen Ansøgningsproces Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden. Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.10Phoenix785f1064101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-21T00:00:000000http://proselection.dk/?option=com_neorecruit&view=offer&id=9740EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3650709Proselection11Hammerensgade 11267København KDKDanmarkORS/785f1064_logo.jpegORS/Small/785f1064_logo.jpeg0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent47Tidsbegrænset851731ProselectionMinimum97401107-11-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=785f1064https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=785f1064https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=785f1064&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=785f1064&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgRegnskabsassistent søges til et vikariat hos en større virksomhed i Midtjylland12007951Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi363501503kontakt@proselection.dkDanmarkDanmark330126899Vi søger dygtige vikarer på alle niveauer med Navision-erfaring til vores kunder i StorkøbenhavnProfile Beskrivelse I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trives med de opgaver, der ligger i denne funktion. Vi søger både vikarer, der kan arbejde fuldtid og deltid. Du har erfaring med én eller flere af følgende opgaver: Arbejdsopgaver Debitorer Kreditorer Finansbogholderi Bogføring Afstemninger Løn Evt. tungere opgaver som eksempelvis rapportering, budgettering, analyse og forecasts Personlige kompetencer Du er fagligt stærk og har stor erfaring med de opgaver, der ligger i funktionen som regnskabsassistent, bogholder eller controller. Om du ønsker at sidde alene med dine opgaver, eller du foretrækker at kunne sparre med kollegaer i afdelingen er underordnet. Det vigtige er, at dine kompetencer inden for bogholderi er solide og bunder i mange års erfaring. Som person er du omstillingsparat, fleksibel og imødekommende og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen IT-kompetencer Erfaren bruger af Navision er et krav. Uddannelse Erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Dansk og lettere engelsk Kontaktperson Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

Beskrivelse

I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trives med de opgaver, der ligger i denne funktion. Vi søger både vikarer, der kan arbejde fuldtid og deltid. Du har erfaring med én eller flere af følgende opgaver:

Arbejdsopgaver

  • Debitorer

  • Kreditorer

  • Finansbogholderi

  • Bogføring

  • Afstemninger

  • Løn

  • Evt. tungere opgaver som eksempelvis rapportering, budgettering, analyse og forecasts

Personlige kompetencer

Du er fagligt stærk og har stor erfaring med de opgaver, der ligger i funktionen som regnskabsassistent, bogholder eller controller. Om du ønsker at sidde alene med dine opgaver, eller du foretrækker at kunne sparre med kollegaer i afdelingen er underordnet. Det vigtige er, at dine kompetencer inden for bogholderi er solide og bunder i mange års erfaring. Som person er du omstillingsparat, fleksibel og imødekommende og gør dit for at præge det gode humør på arbejdspladsen

IT-kompetencer

Erfaren bruger af Navision er et krav.

Uddannelse

Erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Dansk og lettere engelsk

Kontaktperson

Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

ORS/Small/a6de9a6b_logo.jpegProselectionKøbenhavn K2019-11-19T14:00:48.6202020-01-03T00:00:00
330131841RegnskabsassistentBasic Regnskabsassistent Polygon DB Vi søger en serviceminded, ansvarsbevidst og mødestabil regnskabsassistent med udpræget ordenssans og flair for tal til vores regnskabsafdeling på Stamholmen 193 B i Hvidovre. Hos Polygon DB vil vi være de bedste til det vi gør og vi er i kraftig udvikling. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job, hvor du selvstændigt skal planlægge din arbejdsdag, men samtidig indgå i et team med 4 kollegaer. Vi lægger stor vægt på det kollegiale sammenhold, den gode hverdag og på at hjælpe hinanden ved ferie, sygdom og travle perioder. Din arbejdsdag vil blandt andet indeholde:Bogføring, kontering, omposteringerAfstemninger og kontoanalyseAssistance ved lønkørsel (Visma Løn)Assistance med controller opgaverHåndtering af bilflåde Vi forventer, at du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse og erhvervserfaring, og kort sagt er en god håndværker indenfor regnskab med indgående kendskab til Microsoft Dynamics Navision 2018. Du arbejder selvstændigt, effektivt og målrettet og er samtidig en mødestabil, loyal og ansvarsbevidst teamplayer. Du kan identificere behov og bidrage til udviklingen af nye effektive løsninger. Du kan samarbejde godt internt og eksternt, og kan overholde stramme deadlines. Dansk behersker du godt i både skrift og tale. Du kan fremvise straffeattest. Vi tilbyder:en god arbejdsplads i et team med engagerede kollegaerløn efter kvalifikationer og gældende lønpolitikpensionsordninggode personaleforhold, herunder personaleforeningarbejdstid mandag-torsdag 8.00-16.00 og fredag 8.00-15.30. Vi forventer start hurtigst muligt og holder samtaler løbende. Send din ansøgning, CV, billede og anbefaling (eller reference) til oj@bygningskontrol.dk hurtigst muligt.Du kan få flere oplysninger om stillingen ved at kontakte Ole Jakobsen, oj@bygningskontrol.dk eller på tlf. 30 65 94 16Regnskabsassistent
Polygon DB                                           
 
Vi søger en serviceminded, ansvarsbevidst og mødestabil regnskabsassistent med udpræget ordenssans og flair for tal til vores regnskabsafdeling på Stamholmen 193 B i Hvidovre.
 
Hos Polygon DB vil vi være de bedste til det vi gør – og vi er i kraftig udvikling. Vi tilbyder et spændende og udfordrende job, hvor du selvstændigt skal planlægge din arbejdsdag, men samtidig indgå i et team med 4 kollegaer. Vi lægger stor vægt på det kollegiale sammenhold, den gode hverdag og på at hjælpe hinanden ved ferie, sygdom og travle perioder.
 
Din arbejdsdag vil blandt andet indeholde:
  • Bogføring, kontering, omposteringer
  • Afstemninger og kontoanalyse
  • Assistance ved lønkørsel (Visma Løn)
  • Assistance med controller opgaver
  • Håndtering af bilflåde
 
Vi forventer, at du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse og erhvervserfaring, og kort sagt er en god håndværker indenfor regnskab med indgående kendskab til Microsoft Dynamics Navision 2018. Du arbejder selvstændigt, effektivt og målrettet og er samtidig en mødestabil, loyal og ansvarsbevidst teamplayer. Du kan identificere behov og bidrage til udviklingen af nye effektive løsninger. Du kan samarbejde godt internt og eksternt, og kan overholde stramme deadlines. Dansk behersker du godt i både skrift og tale. Du kan fremvise straffeattest.
 
Vi tilbyder:
  • en god arbejdsplads i et team med engagerede kollegaer
  • løn efter kvalifikationer og gældende lønpolitik
  • pensionsordning
  • gode personaleforhold, herunder personaleforening
  • arbejdstid mandag-torsdag 8.00-16.00 og fredag 8.00-15.30. 
Vi forventer start hurtigst muligt og holder samtaler løbende.
 
Send din ansøgning, CV, billede og anbefaling (eller reference) til oj@bygningskontrol.dk hurtigst muligt.


Du kan få flere oplysninger om stillingen ved at kontakte Ole Jakobsen, oj@bygningskontrol.dk eller på tlf. 30 65 94 16

 
ORS/Small/c1ac4c64_logo.pngPolygon DBHvidovre2019-11-27T17:02:35.2832019-12-31T00:00:00
330104474Rutineret debitorbogholder søgesProfile GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer. Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Danmark. Vi er en familiær virksomhed med 26 ansatte, som hver især tager selvstændigt ansvar for at få jobbet gjort på en god og kvalitetsmæssig forsvarlig måde. Vi har de bedste kollegaer, du kan ønske dig. Vi bakker hinanden op, og det forventes at du bidrager aktivt til sammenholdet. Du har styr på de fleste almindeligt forekommende bogholderifunktioner. Det er vigtigt, fordi du og vores regnskabschef skal kunne dække hinanden under ferie, sygdom m.m. Du er struktureret, detaljeorienteret, hjælpsom og møder på arbejde med et godt humør. Du har erfaring med en nyere version af NAV. Dine arbejdsopgaver bliver:Fakturering af både grossitvarer og gennemfakturering.Oprettelser af nye kunder og vedligeholdelse af debitorkartotek.Aktiv rykning af debitorer, herunder udsendelse af rykkere, rentenotaer og kontoudtog via Document Output.Indbetalinger og afstemning herunder FIK indbetalinger med filoverførsel til NAV.Krediteringer med og uden varetilgang.Alm. kontorfunktioner så som telefonpasning, deltagelse i status, bestille kontorartikler og alle mulige andre opgaver, der er i en mindre virksomhed.En kandidat, med godt kendskab til NAV 2017 og mekanismerne i en handelsvirksomhed med varelager, vil blive foretrukket. Send din ansøgning via knappen Send ansøgning . Vi behandler ansøgninger løbende, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Se mere på vores ansøgersite: https: gagroup.ofir.com
GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer.

Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Danmark.

Vi er en familiær virksomhed med 26 ansatte, som hver især tager selvstændigt ansvar for at få jobbet gjort på en god og kvalitetsmæssig forsvarlig måde.

Vi har de bedste kollegaer, du kan ønske dig. Vi bakker hinanden op, og det forventes at du bidrager aktivt til sammenholdet.

Du har styr på de fleste almindeligt forekommende bogholderifunktioner. Det er vigtigt, fordi du og vores regnskabschef skal kunne dække hinanden under ferie, sygdom m.m.

Du er struktureret, detaljeorienteret, hjælpsom og møder på arbejde med et godt humør.

Du har erfaring med en nyere version af NAV.

Dine arbejdsopgaver bliver:
  • Fakturering af både grossitvarer og gennemfakturering.
  • Oprettelser af nye kunder og vedligeholdelse af debitorkartotek.
  • Aktiv rykning af debitorer, herunder udsendelse af rykkere, rentenotaer og kontoudtog via Document Output.
  • Indbetalinger og afstemning – herunder FIK indbetalinger med filoverførsel til NAV.
  • Krediteringer med og uden varetilgang.
  • Alm. kontorfunktioner så som telefonpasning, deltagelse i status, bestille kontorartikler og alle mulige andre opgaver, der er i en mindre virksomhed.
En kandidat, med godt kendskab til NAV 2017 og mekanismerne i en handelsvirksomhed med varelager, vil blive foretrukket.

Send din ansøgning via knappen "Send ansøgning". Vi behandler ansøgninger løbende, hvorfor vi håber, at du vil ansøge hurtigst muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.





Se mere på vores ansøgersite: https://gagroup.ofir.com

ORS/Small/c7b11c1b_logo.pngGA Group A/SKastrup2019-10-10T10:00:31.4502019-12-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi søger dygtige vikarer på alle niveauer med Navision-erfaring til vores kunder i Storkøbenhavn

Proselection

København K
Beskrivelse I øjeblikket oplever vi stor efterspørgsel på vikarer med Navision-erfaring, der kan tiltræde hurtigt, når der er behov for ekstra hænder i korte og længerevarende perioder. Du har beskæftiget dig med bogholderi i en årrække, og du trive...
Indrykket:19. november 2019
Udløbsdato:3. januar 2020

Regnskabsassistent

Polygon DB

Hvidovre
Regnskabsassistent Polygon DB Vi søger en serviceminded, ansvarsbevidst og mødestabil regnskabsassistent med udpræget ordenssans og flair for tal til vores regnskabsafdeling på Stamholmen 193 B i Hvidovre. Hos Polygon DB vil vi være de bedste til de...
Indrykket:27. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019

Rutineret debitorbogholder søges

GA Group A/S

Kastrup
GA-Group søger en erfaren og alsidig bogholder med solid stor erfaring med fakturering og debitorer. Vi er en bundsolid 50 år gammel handelsvirksomhed, som både har en agenturforretning i Grønland og på Færøerne og en legetøjsgrossitvirksomhed i Dan...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:8. december 2019