Regnskabsassistenter/Økonomiassistenter/bogholdere til Skattestyrelsen i Ringkøbing

Spændende stilling til dig, der trives med brede og afvekslende opgaver som kontering, bogføring og afstemninger mv. Jobbet er velegnet til dig, der er faglig dygtig og frisk på at lære mere. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt.

Vi søger flere nye kolleger til alsidige regnskabsmæssige og administrative opgaver

Afdelingen Betaling er et kæmpestort kasseapparat, der modtager hver eneste borger og virksomheds skattekroner og betaler dem videre til EU, kommuner m.m. Afdelingen Betaling består af ca. 200 medarbejdere, der administrerer angivelser, opkrævninger og betalinger af skatter fra borgere og virksomheder. Betaling er midt i en større og meget spændende forandringsproces. Dine opgaver er mangeartede og alsidige, hvilket vil kræve omstillingsparathed og fleksibilitet, da opgaverne kan skifte med korte mellemrum.

Opgaver

  • Bogføringsopgaver
  • Kontering og ompostering i SAP
  • Afstemning af konti
  • Debitorpleje

Du gør en forskel
Resultatet af dit arbejde er til at få øje på, da du i samarbejde med dine dygtige kolleger i Betaling bidrager til at få ca. 1.000 mia. kr. i Statskassen. Du er derfor med til at understøtte retssikkerheden og skabe grundlaget for korrekt aflæggelse af statsregnskabet.

Din faglighed
Vi lægger vægt på, at din faglighed matcher, og at du har lyst til at lære nye områder og opgaver at kende.

Vi lægger vægt på, at du har fokus på kvalitet og arbejder struktureret, målrettet og med sans for detaljer. Du skal kunne trives med en travl hverdag med forandringer. Du må meget gerne have en analytisk tilgang til opgaverne.

Din uddannelses- /erfaringsmæssige baggrund kan være indenfor:

  • Administration og økonomi herunder regnskab samt bogføring
  • Økonomiområdet f.eks. bank eller kontoruddannet
  • Nyuddannet med rette kvalifikationer f.eks. finansøkonom, kontorassistent eller tilsvarende
  • En uddannelse internt i Skatteforvaltningen

Som person udviser du professionel adfærd, du er empatisk og forstår at udtrykke dig klart og præcist i skrift og tale. Samtidig er du serviceminded og har personlige kompetencer til at sikre en venlig og imødekommende myndighedsbetjening

Vi tilbyder
  • Et godt fagligt og socialt miljø
  • Spændende og afvekslende arbejdsopgaver, der sikrer kompetenceudvikling
  • Engagerede kolleger med et højt fagligt niveau.
  • Fokus på høj trivsel og arbejdsglæde
  • Du kommer til at deltage i et grundigt og omhyggeligt introduktionsforløb sammen med andre nyansatte.

Ansøgning og kontakt Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamenspapirer via linket: ”søg stillingen”.

Da vi skal have ansat flere nye kolleger med ovenstående profil, holder vi løbende samtaler, ligesom der vil ske ansættelse løbende i perioden 1. marts og frem til 1. august 2019. Jo før du søger – jo flere chancer har du. Sidste ansøgningsfrist vil være 1. juni 2019. Vi søger både medarbejdere til vikariater og faste stillinger.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte: Funktionsleder Karina Halkjær Østergaard, på tlf.: 7238 5664 eller Funktionsleder Peder Christensen på tlf. 7237 5822.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Damstrædet 2, 6950 Ringkøbing. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.

Hvis du gerne vil vide, hvordan det er at bo i Ringkøbing-Skjern Kommune, så kan du kontakte bosætningskoordinator Dorthe Frydendal på mobil: 20 60 16 58 eller dorthe.frydendahl@rksk.dk, og du kan læse mere om området på www.flytmodvest.dk. Du har også mulighed for at møde Dorthe til informationsmøde den 28.1.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ er SKAT den 1. juli 2018 blevet erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Skattestyrelsens opgave er at sikre, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden. Den opgave løser vi ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen.

Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi er lydhøre og forholder os aktivt til vores omverden og samfundsudviklingen. Det gør vi, fordi et bredt nationalt og internationalt udsyn er en forudsætning for, at vi kan løse vores myndighedsopgave på en tidssvarende og professionel måde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Er det dig?

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012015Phoenix-e958af0912019-04-26T00:00:00Regnskabsassistenter/Økonomiassistenter/bogholdere til Skattestyrelsen i RingkøbingSpændende stilling til dig, der trives med brede og afvekslende opgaver som kontering, bogføring og afstemninger mv. Jobbet er velegnet til dig, der er faglig dygtig og frisk på at lære mere. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt.

Vi søger flere nye kolleger til alsidige regnskabsmæssige og administrative opgaver

Afdelingen Betaling er et kæmpestort kasseapparat, der modtager hver eneste borger og virksomheds skattekroner og betaler dem videre til EU, kommuner m.m. Afdelingen Betaling består af ca. 200 medarbejdere, der administrerer angivelser, opkrævninger og betalinger af skatter fra borgere og virksomheder. Betaling er midt i en større og meget spændende forandringsproces. Dine opgaver er mangeartede og alsidige, hvilket vil kræve omstillingsparathed og fleksibilitet, da opgaverne kan skifte med korte mellemrum.

Opgaver
  • Bogføringsopgaver
  • Kontering og ompostering i SAP
  • Afstemning af konti
  • Debitorpleje

Du gør en forskel
Resultatet af dit arbejde er til at få øje på, da du i samarbejde med dine dygtige kolleger i Betaling bidrager til at få ca. 1.000 mia. kr. i Statskassen. Du er derfor med til at understøtte retssikkerheden og skabe grundlaget for korrekt aflæggelse af statsregnskabet.

Din faglighed
Vi lægger vægt på, at din faglighed matcher, og at du har lyst til at lære nye områder og opgaver at kende.

Vi lægger vægt på, at du har fokus på kvalitet og arbejder struktureret, målrettet og med sans for detaljer. Du skal kunne trives med en travl hverdag med forandringer. Du må meget gerne have en analytisk tilgang til opgaverne.

Din uddannelses- /erfaringsmæssige baggrund kan være indenfor:

  • Administration og økonomi herunder regnskab samt bogføring
  • Økonomiområdet f.eks. bank eller kontoruddannet
  • Nyuddannet med rette kvalifikationer f.eks. finansøkonom, kontorassistent eller tilsvarende
  • En uddannelse internt i Skatteforvaltningen

Som person udviser du professionel adfærd, du er empatisk og forstår at udtrykke dig klart og præcist i skrift og tale. Samtidig er du serviceminded og har personlige kompetencer til at sikre en venlig og imødekommende myndighedsbetjening

Vi tilbyder
  • Et godt fagligt og socialt miljø
  • Spændende og afvekslende arbejdsopgaver, der sikrer kompetenceudvikling
  • Engagerede kolleger med et højt fagligt niveau.
  • Fokus på høj trivsel og arbejdsglæde
  • Du kommer til at deltage i et grundigt og omhyggeligt introduktionsforløb sammen med andre nyansatte.

Ansøgning og kontakt Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamenspapirer via linket: ”søg stillingen”.

Da vi skal have ansat flere nye kolleger med ovenstående profil, holder vi løbende samtaler, ligesom der vil ske ansættelse løbende i perioden 1. marts og frem til 1. august 2019. Jo før du søger – jo flere chancer har du. Sidste ansøgningsfrist vil være 1. juni 2019. Vi søger både medarbejdere til vikariater og faste stillinger.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte: Funktionsleder Karina Halkjær Østergaard, på tlf.: 7238 5664 eller Funktionsleder Peder Christensen på tlf. 7237 5822.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Damstrædet 2, 6950 Ringkøbing. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.

Hvis du gerne vil vide, hvordan det er at bo i Ringkøbing-Skjern Kommune, så kan du kontakte bosætningskoordinator Dorthe Frydendal på mobil: 20 60 16 58 eller dorthe.frydendahl@rksk.dk, og du kan læse mere om området på www.flytmodvest.dk. Du har også mulighed for at møde Dorthe til informationsmøde den 28.1.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ er SKAT den 1. juli 2018 blevet erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Skattestyrelsens opgave er at sikre, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden. Den opgave løser vi ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen.

Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi er lydhøre og forholder os aktivt til vores omverden og samfundsudviklingen. Det gør vi, fordi et bredt nationalt og internationalt udsyn er en forudsætning for, at vi kan løse vores myndighedsopgave på en tidssvarende og professionel måde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Er det dig?

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
Spændende stilling til dig, der trives med brede og afvekslende opgaver som kontering, bogføring og afstemninger mv. Jobbet er velegnet til dig, der er faglig dygtig og frisk på at lære mere. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt. Vi søger flere nye kolleger til alsidige regnskabsmæssige og administrative opgaver Afdelingen Betaling er et kæmpestort kasseapparat, der modtager hver eneste borger og virksomheds skattekroner og betaler dem videre til EU, kommuner m.m. Afdelingen Betaling består af ca. 200 medarbejdere, der administrerer angivelser, opkrævninger og betalinger af skatter fra borgere og virksomheder. Betaling er midt i en større og meget spændende forandringsproces. Dine opgaver er mangeartede og alsidige, hvilket vil kræve omstillingsparathed og fleksibilitet, da opgaverne kan skifte med korte mellemrum. Opgaver Bogføringsopgaver Kontering og ompostering i SAP Afstemning af konti Debitorpleje Du gør en forskel Resultatet af dit arbejde er til at få øje på, da du i samarbejde med dine dygtige kolleger i Betaling bidrager til at få ca. 1.000 mia. kr. i Statskassen. Du er derfor med til at understøtte retssikkerheden og skabe grundlaget for korrekt aflæggelse af statsregnskabet. Din faglighed Vi lægger vægt på, at din faglighed matcher, og at du har lyst til at lære nye områder og opgaver at kende. Vi lægger vægt på, at du har fokus på kvalitet og arbejder struktureret, målrettet og med sans for detaljer. Du skal kunne trives med en travl hverdag med forandringer. Du må meget gerne have en analytisk tilgang til opgaverne. Din uddannelses- erfaringsmæssige baggrund kan være indenfor: Administration og økonomi herunder regnskab samt bogføring Økonomiområdet f.eks. bank eller kontoruddannet Nyuddannet med rette kvalifikationer f.eks. finansøkonom, kontorassistent eller tilsvarende En uddannelse internt i Skatteforvaltningen Som person udviser du professionel adfærd, du er empatisk og forstår at udtrykke dig klart og præcist i skrift og tale. Samtidig er du serviceminded og har personlige kompetencer til at sikre en venlig og imødekommende myndighedsbetjening Vi tilbyder Et godt fagligt og socialt miljø Spændende og afvekslende arbejdsopgaver, der sikrer kompetenceudvikling Engagerede kolleger med et højt fagligt niveau. Fokus på høj trivsel og arbejdsglæde Du kommer til at deltage i et grundigt og omhyggeligt introduktionsforløb sammen med andre nyansatte. Ansøgning og kontakt Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamenspapirer via linket: søg stillingen . Da vi skal have ansat flere nye kolleger med ovenstående profil, holder vi løbende samtaler, ligesom der vil ske ansættelse løbende i perioden 1. marts og frem til 1. august 2019. Jo før du søger jo flere chancer har du. Sidste ansøgningsfrist vil være 1. juni 2019. Vi søger både medarbejdere til vikariater og faste stillinger. Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte: Funktionsleder Karina Halkjær Østergaard, på tlf.: 7238 5664 eller Funktionsleder Peder Christensen på tlf. 7237 5822. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Damstrædet 2, 6950 Ringkøbing. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest. Hvis du gerne vil vide, hvordan det er at bo i Ringkøbing-Skjern Kommune, så kan du kontakte bosætningskoordinator Dorthe Frydendal på mobil: 20 60 16 58 eller dorthe.frydendahl@rksk.dk, og du kan læse mere om området på www.flytmodvest.dk. Du har også mulighed for at møde Dorthe til informationsmøde den 28.1. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 er SKAT den 1. juli 2018 blevet erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Skattestyrelsens opgave er at sikre, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden. Den opgave løser vi ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi er lydhøre og forholder os aktivt til vores omverden og samfundsudviklingen. Det gør vi, fordi et bredt nationalt og internationalt udsyn er en forudsætning for, at vi kan løse vores myndighedsopgave på en tidssvarende og professionel måde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Er det dig? Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnete958af09100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=119145&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3514156Skatteforvaltningen, Ringkøbing, Damstrædet11Damstrædet 26950RingkøbingDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749574JobNet4978925497892510025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e958af09https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e958af09https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e958af09&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e958af09&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgEr du en fagligt stærk Regnskabsassistent?12007951Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi361575502Pedernoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330017201Bogholder/regnskabsassistent med erfaring og godt humør søgesRobot Det går stærkt hos Borg Regnskab, og derfor søger vi en bogholder regnskabsassistent. Du vil komme til at arbejde i et moderne kontormiljø med en flad struktur og en hverdag fyldt med godt humør sammen med de nuværende 3 medarbejdere. Vi mangler en kollega til en fuldtidsstilling som kan tage bogholderiet fra A-Z, og ikke er bange for begreber som webshop, E-conomic, PayPal og at bearbejde data i Excel. Det er vigtigt, at du tidligere har arbejdet selvstændigt med bogholderiet for en flere mindre virksomhed(er) og er vant til at kommunikere med kunder i øjenhøjde. Borg Regnskab hjælper små og mellemstore virksomheder med deres bogholderi, regnskab, løn og administration. Vi har kunder i alle brancher og i alle størrelser. Vores vigtigste opgave er at føle os som en del af kundens virksomhed, for der har vi det rigtige ejerskab på opgaven og lægger vores energi i arbejdet. De typiske opgaver vil bestå i: - Ajourføring af bogholderi ugentligt, månedligt, kvartalsvis og halvårligt - Afstemning af bl.a. bank og Skattekonto, og hjælp til selvhjælp for mindre kunder - Løbende indberetninger til SKAT - Udarbejdelse af rapportering - Klargøring af betalinger af regninger og øvrig administration - Optimering og igangsættelse af digitale værktøjer - Lønkørsel for både 14-dags og månedsløn Derfor ser vi gerne, at du kommer fra en stilling, hvor du har haft alle aspekter af bogholderi, løn eller anden administration i din hverdag, og har en god erfaring med de forskellige områder. Du er ikke bange for at lære nye systemer, men kender eksempelvis E-conomic, Dinero, C5 og NAV og er superbruger i enten alle eller nogle af dem. Som person er du humørfyldt, struktureret og har gå-på mod, også når alle bilag ikke er til rådighed, og man er nødt til at gå til og fra opgaver. Dine stikord ville være: - Erfaring fra lignende stilling med alle aspekter af bogholderi - Superbruger i enten E-conomic, Dinero, C5, NAV eller flere af dem - Excel bruger du dagligt til at jonglere med data - Stærk i IT, og er ikke bange for at trykke på knapperne, og kender måske lidt til fx PayPal og Roger - Du kan selv planlægge din dag, og har lyst til at have din egen kundeportefølje Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt. Vil du høre mere? Kontakt Steffen Borg på telefon 40129528 eller steffen@borgregnskab.dk. Er du interesseret? Send din ansøgning samt CV til steffen@borgregnskab.dk. Vi holder løbende ansættelsessamtaler med henblik på mulig ansættelse.

Det går stærkt hos Borg Regnskab, og derfor søger vi en bogholder/regnskabsassistent.

Du vil komme til at arbejde i et moderne kontormiljø med en flad struktur og en hverdag fyldt med godt humør sammen med de nuværende 3 medarbejdere.

Vi mangler en kollega til en fuldtidsstilling som kan tage bogholderiet fra A-Z, og ikke er bange for begreber som webshop, E-conomic, PayPal og at bearbejde data i Excel.

Det er vigtigt, at du tidligere har arbejdet selvstændigt med bogholderiet for en/flere mindre virksomhed(er) og er vant til at kommunikere med kunder i øjenhøjde.

Borg Regnskab hjælper små og mellemstore virksomheder med deres bogholderi, regnskab, løn og administration. Vi har kunder i alle brancher og i alle størrelser.

Vores vigtigste opgave er at føle os som en del af kundens virksomhed, for der har vi det rigtige ejerskab på opgaven og lægger vores energi i arbejdet.

De typiske opgaver vil bestå i:

- Ajourføring af bogholderi ugentligt, månedligt, kvartalsvis og halvårligt

- Afstemning af bl.a. bank og Skattekonto, og ”hjælp til selvhjælp” for mindre kunder

- Løbende indberetninger til SKAT

- Udarbejdelse af rapportering

- Klargøring af betalinger af regninger og øvrig administration

- Optimering og igangsættelse af digitale værktøjer

- Lønkørsel for både 14-dags og månedsløn

Derfor ser vi gerne, at du kommer fra en stilling, hvor du har haft alle aspekter af bogholderi, løn eller anden administration i din hverdag, og har en god erfaring med de forskellige områder.

Du er ikke bange for at lære nye systemer, men kender eksempelvis E-conomic, Dinero, C5 og NAV og er superbruger i enten alle eller nogle af dem.

Som person er du humørfyldt, struktureret og har gå-på mod, også når alle bilag ikke er til rådighed, og man er nødt til at gå til og fra opgaver.

Dine stikord ville være:

- Erfaring fra lignende stilling med alle aspekter af bogholderi

- Superbruger i enten E-conomic, Dinero, C5, NAV eller flere af dem

- Excel bruger du dagligt til at jonglere med data

- Stærk i IT, og er ikke bange for at trykke på knapperne, og kender måske lidt til fx PayPal og Roger

- Du kan selv planlægge din dag, og har lyst til at have din egen kundeportefølje

 

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt.

 

Vil du høre mere? Kontakt Steffen Borg på telefon 40129528 eller steffen@borgregnskab.dk.

Er du interesseret? Send din ansøgning samt CV til steffen@borgregnskab.dk.

Vi holder løbende ansættelsessamtaler med henblik på mulig ansættelse.

Borg Regnskab IvSHolstebro2019-05-06T00:00:002019-06-29T00:00:00
330021811Bogholder/regnskabsmedarbejder til revisionsvirksomhed i vækst, RingkøbingBasic Har du lyst til at blive en vigtig del af en uformel ejerledet revisionsvirksomhed, hvor der er plads til og fokus på den enkelte medarbejder? Har du en solid faglig ballast, arbejder du effektivt og struktureret, og trives du med kundekontakt? Så er det DIG, vi søger. Jobbet Du får reference til en af ejerne og faglig reference til de 4 ejere, og du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende: Selvstændigt ansvar for bogføringsopgaver på kontoret og ude hos kunder Udarbejdelse af momsregnskaber Udarbejdelse af regnskaber ved årsafslutning Forberedelse og klargøring af regnskabsmateriale til brug for revision Lønkørsel og administration for kunder Afstemninger Ad hoc-opgaver Faglige kvalifikationer Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund samt nogle års erfaring med løsning af ovennævnte opgaver. Du har naturlig flair for tal, økonomisk sans og regnskabsmæssig forståelse, ligesom du er fagligt nysgerrig og opsøger ny viden. Du har erfaring med et eller flere bogføringsprogrammer fx C5, E-conomic og Office-pakken. Det er en fordel, hvis du har kendskab til lønadministration (gerne Bluegarden). Personlige kompetencer Du arbejder selvstændigt og struktureret med fokus på dine deadlines. Du er en positiv, hjælpsom og serviceminded kollega, der motiveres af at være en del af et ligeværdigt team med en flad struktur. Du er god til at kommunikere i tale og på skrift, og du trives med at kundekontakt og langvarige relationer. Vi tilbyder Et alsidigt job med en høj grad af frihed under ansvar, og hvor der er plads til, at du kan få din dagligdag til at hænge sammen både privat og arbejdsmæssigt. Du bliver en del af en uformel kultur og et godt arbejdsmiljø. Ansøgning JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Noe & Kirkegaard, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anika Gormsen på tlf. 45 3085 1295. Om Noe og Kirkegaard Virksomheden beskæftiger 11 medarbejdere, og kundekredsen består af mindre og mellemstore lokale virksomheder såvel private som selskaber. Noe & Kirkegaard tilbyder ydelser inden for revision og regnskabsmæssig assistance, skatterådgivning samt anden økonomisk rådgivning. Derudover tilbydes kunderne løsning af bogføringsopgaver samt assistance med indberetninger til offentlige myndigheder. Læs mere på www.noe-kirkegaard.dkHar du lyst til at blive en vigtig del af en uformel ejerledet revisionsvirksomhed, hvor der er plads til og fokus på den enkelte medarbejder? Har du en solid faglig ballast, arbejder du effektivt og struktureret, og trives du med kundekontakt? Så er det DIG, vi søger.
 
Jobbet 
Du får reference til en af ejerne og faglig reference til de 4 ejere, og du kan bl.a. se frem til at arbejde med følgende: 
  • Selvstændigt ansvar for bogføringsopgaver på kontoret og ude hos kunder 
  • Udarbejdelse af momsregnskaber 
  • Udarbejdelse af regnskaber ved årsafslutning 
  • Forberedelse og klargøring af regnskabsmateriale til brug for revision 
  • Lønkørsel og –administration for kunder 
  • Afstemninger 
  • Ad hoc-opgaver 
 
Faglige kvalifikationer 
Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund samt nogle års erfaring med løsning af ovennævnte opgaver. Du har naturlig flair for tal, økonomisk sans og regnskabsmæssig forståelse, ligesom du er fagligt nysgerrig og opsøger ny viden. Du har erfaring med et eller flere bogføringsprogrammer fx C5, E-conomic og Office-pakken. Det er en fordel, hvis du har kendskab til lønadministration (gerne Bluegarden). 
 
Personlige kompetencer 
Du arbejder selvstændigt og struktureret med fokus på dine deadlines. Du er en positiv, hjælpsom og serviceminded kollega, der motiveres af at være en del af et ligeværdigt team med en flad struktur. Du er god til at kommunikere i tale og på skrift, og du trives med at kundekontakt og langvarige relationer. 
 
Vi tilbyder 
Et alsidigt job med en høj grad af frihed under ansvar, og hvor der er plads til, at du kan få din dagligdag til at hænge sammen – både privat og arbejdsmæssigt.  Du bliver en del af en uformel kultur og et godt arbejdsmiljø. 
 
Ansøgning 
JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Noe & Kirkegaard, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.  
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Anika Gormsen på tlf. +45 3085 1295. 
 
Om Noe og Kirkegaard 
Virksomheden beskæftiger 11 medarbejdere, og kundekredsen består af mindre og mellemstore lokale virksomheder såvel private som selskaber. Noe & Kirkegaard tilbyder ydelser inden for revision og regnskabsmæssig assistance, skatterådgivning samt anden økonomisk rådgivning. Derudover tilbydes kunderne løsning af bogføringsopgaver samt assistance med indberetninger til offentlige myndigheder. 
 
Læs mere på www.noe-kirkegaard.dk
 
ORS/Small/ef73c540_logo.pngJKS A/SRingkøbing2019-05-10T15:08:40.2302019-06-07T00:00:00
330025764Bogholderi- og regnskabsassistentRobot Grundet travlhed søges en bogholderi regnskabsassistent til en nyoprettet fuldtidsstilling. Arbejdsopgaver: Bogføring af kreditorer Bogføring af ind- og udbetalinger Afstemninger Løn for timelønnede Lagerregnskab Momsregnskab Derudover må du være indstillet på og interesseret i også at skulle varetage og assistere ved opgaver, som ikke hører ind under dine normale arbejdsopgaver. Personprofil: Du er ansvarsbevidst, engageret og omhyggelig Du har gode samarbejdsevner og et godt humør Du kan bevare overblikket også i pressede situationer Vi kan tilbyde: Et selvstændigt job i en dynamisk virksomhed Mulighed for selv at være med til at forme jobbet Uformelt arbejdsmiljø med gode kolleger Tiltrædelse snarest muligt. Skriftlig ansøgning bilagt relevante data bedes fremsendt til nedenstående adresse eller på e-mail til upn@polarseafood.dk senest 27. maj 2019. Naajaq Seafood A S H.E. Bluhmes Vej 30 DK-6700 Esbjerg Naajaq Seafood A S er en division af Polar Seafood gruppen, som er en international seafood koncern med egen flåde, produktion og datterselskaber i flere lande. Koncernens produktionsvirksomheder er fortrinsvis placeret i Grønland og Danmark.

Grundet travlhed søges en bogholderi/regnskabsassistent til en nyoprettet fuldtidsstilling.

 

Arbejdsopgaver:

  • Bogføring af kreditorer
  • Bogføring af ind- og udbetalinger
  • Afstemninger
  • Løn for timelønnede
  • Lagerregnskab
  • Momsregnskab
  • Derudover må du være indstillet på – og interesseret i – også at skulle varetage og assistere ved opgaver, som ikke hører ind under dine normale arbejdsopgaver.

 

Personprofil:

  • Du er ansvarsbevidst, engageret og omhyggelig
  • Du har gode samarbejdsevner og et godt humør
  • Du kan bevare overblikket – også i pressede situationer

 

Vi kan tilbyde:

  • Et selvstændigt job i en dynamisk virksomhed
  • Mulighed for selv at være med til at forme jobbet
  • Uformelt arbejdsmiljø med gode kolleger

 

Tiltrædelse snarest muligt.

Skriftlig ansøgning bilagt relevante data bedes fremsendt til nedenstående adresse eller på e-mail til upn@polarseafood.dk senest 27. maj 2019.

Naajaq Seafood A/S

H.E. Bluhmes Vej 30

DK-6700 Esbjerg

 

Naajaq Seafood A/S er en division af Polar Seafood gruppen, som er en international seafood koncern med egen flåde, produktion og datterselskaber i flere lande. Koncernens produktionsvirksomheder er fortrinsvis placeret i Grønland og Danmark.

 

Naajaq SeafoodEsbjerg2019-05-16T00:00:002019-05-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bogholder/regnskabsassistent med erfaring og godt humør søges

Borg Regnskab IvS

Holstebro
Det går stærkt hos Borg Regnskab, og derfor søger vi en bogholder regnskabsassistent. Du vil komme til at arbejde i et moderne kontormiljø med en flad struktur og en hverdag fyldt med godt humør sammen med de nuværende 3 medarbejdere. Vi mangler en ...
Indrykket:6. maj 2019
Udløbsdato:29. juni 2019

Bogholder/regnskabsmedarbejder til revisionsvirksomhed i vækst, Ringkøbing

JKS A/S

Ringkøbing
Har du lyst til at blive en vigtig del af en uformel ejerledet revisionsvirksomhed, hvor der er plads til og fokus på den enkelte medarbejder? Har du en solid faglig ballast, arbejder du effektivt og struktureret, og trives du med kundekontakt? Så e...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:7. juni 2019

Bogholderi- og regnskabsassistent

Naajaq Seafood

Esbjerg
Grundet travlhed søges en bogholderi regnskabsassistent til en nyoprettet fuldtidsstilling. Arbejdsopgaver: Bogføring af kreditorer Bogføring af ind- og udbetalinger Afstemninger Løn for timelønnede Lagerregnskab Momsregnskab Derudover må du være in...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:27. maj 2019