Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsassistenter/Økonomiassistenter/bogholdere til Skattestyrelsen i Ringkøbing

Spændende stilling til dig, der trives med brede og afvekslende opgaver som kontering, bogføring og afstemninger mv. Jobbet er velegnet til dig, der er faglig dygtig og frisk på at lære mere. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt.

Vi søger flere nye kolleger til alsidige regnskabsmæssige og administrative opgaver

Afdelingen Betaling er et kæmpestort kasseapparat, der modtager hver eneste borger og virksomheds skattekroner og betaler dem videre til EU, kommuner m.m. Afdelingen Betaling består af ca. 200 medarbejdere, der administrerer angivelser, opkrævninger og betalinger af skatter fra borgere og virksomheder. Betaling er midt i en større og meget spændende forandringsproces. Dine opgaver er mangeartede og alsidige, hvilket vil kræve omstillingsparathed og fleksibilitet, da opgaverne kan skifte med korte mellemrum.

Opgaver

  • Bogføringsopgaver
  • Kontering og ompostering i SAP
  • Afstemning af konti
  • Debitorpleje

Du gør en forskel
Resultatet af dit arbejde er til at få øje på, da du i samarbejde med dine dygtige kolleger i Betaling bidrager til at få ca. 1.000 mia. kr. i Statskassen. Du er derfor med til at understøtte retssikkerheden og skabe grundlaget for korrekt aflæggelse af statsregnskabet.

Din faglighed
Vi lægger vægt på, at din faglighed matcher, og at du har lyst til at lære nye områder og opgaver at kende.

Vi lægger vægt på, at du har fokus på kvalitet og arbejder struktureret, målrettet og med sans for detaljer. Du skal kunne trives med en travl hverdag med forandringer. Du må meget gerne have en analytisk tilgang til opgaverne.

Din uddannelses- /erfaringsmæssige baggrund kan være indenfor:

  • Administration og økonomi herunder regnskab samt bogføring
  • Økonomiområdet f.eks. bank eller kontoruddannet
  • Nyuddannet med rette kvalifikationer f.eks. finansøkonom, kontorassistent eller tilsvarende
  • En uddannelse internt i Skatteforvaltningen

Som person udviser du professionel adfærd, du er empatisk og forstår at udtrykke dig klart og præcist i skrift og tale. Samtidig er du serviceminded og har personlige kompetencer til at sikre en venlig og imødekommende myndighedsbetjening

Vi tilbyder
  • Et godt fagligt og socialt miljø
  • Spændende og afvekslende arbejdsopgaver, der sikrer kompetenceudvikling
  • Engagerede kolleger med et højt fagligt niveau.
  • Fokus på høj trivsel og arbejdsglæde
  • Du kommer til at deltage i et grundigt og omhyggeligt introduktionsforløb sammen med andre nyansatte.

Ansøgning og kontakt Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamenspapirer via linket: ”søg stillingen”.

Da vi skal have ansat flere nye kolleger med ovenstående profil, holder vi løbende samtaler, ligesom der vil ske ansættelse løbende i perioden 1. marts og frem til 1. august 2019. Jo før du søger – jo flere chancer har du. Sidste ansøgningsfrist vil være 1. juni 2019. Vi søger både medarbejdere til vikariater og faste stillinger.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte: Funktionsleder Karina Halkjær Østergaard, på tlf.: 7238 5664 eller Funktionsleder Peder Christensen på tlf. 7237 5822.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Damstrædet 2, 6950 Ringkøbing. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.

Hvis du gerne vil vide, hvordan det er at bo i Ringkøbing-Skjern Kommune, så kan du kontakte bosætningskoordinator Dorthe Frydendal på mobil: 20 60 16 58 eller dorthe.frydendahl@rksk.dk, og du kan læse mere om området på www.flytmodvest.dk. Du har også mulighed for at møde Dorthe til informationsmøde den 28.1.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ er SKAT den 1. juli 2018 blevet erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Skattestyrelsens opgave er at sikre, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden. Den opgave løser vi ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen.

Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi er lydhøre og forholder os aktivt til vores omverden og samfundsudviklingen. Det gør vi, fordi et bredt nationalt og internationalt udsyn er en forudsætning for, at vi kan løse vores myndighedsopgave på en tidssvarende og professionel måde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Er det dig?

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012015Phoenix-e958af0912019-04-26T00:00:00Regnskabsassistenter/Økonomiassistenter/bogholdere til Skattestyrelsen i RingkøbingSpændende stilling til dig, der trives med brede og afvekslende opgaver som kontering, bogføring og afstemninger mv. Jobbet er velegnet til dig, der er faglig dygtig og frisk på at lære mere. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt.

Vi søger flere nye kolleger til alsidige regnskabsmæssige og administrative opgaver

Afdelingen Betaling er et kæmpestort kasseapparat, der modtager hver eneste borger og virksomheds skattekroner og betaler dem videre til EU, kommuner m.m. Afdelingen Betaling består af ca. 200 medarbejdere, der administrerer angivelser, opkrævninger og betalinger af skatter fra borgere og virksomheder. Betaling er midt i en større og meget spændende forandringsproces. Dine opgaver er mangeartede og alsidige, hvilket vil kræve omstillingsparathed og fleksibilitet, da opgaverne kan skifte med korte mellemrum.

Opgaver
  • Bogføringsopgaver
  • Kontering og ompostering i SAP
  • Afstemning af konti
  • Debitorpleje

Du gør en forskel
Resultatet af dit arbejde er til at få øje på, da du i samarbejde med dine dygtige kolleger i Betaling bidrager til at få ca. 1.000 mia. kr. i Statskassen. Du er derfor med til at understøtte retssikkerheden og skabe grundlaget for korrekt aflæggelse af statsregnskabet.

Din faglighed
Vi lægger vægt på, at din faglighed matcher, og at du har lyst til at lære nye områder og opgaver at kende.

Vi lægger vægt på, at du har fokus på kvalitet og arbejder struktureret, målrettet og med sans for detaljer. Du skal kunne trives med en travl hverdag med forandringer. Du må meget gerne have en analytisk tilgang til opgaverne.

Din uddannelses- /erfaringsmæssige baggrund kan være indenfor:

  • Administration og økonomi herunder regnskab samt bogføring
  • Økonomiområdet f.eks. bank eller kontoruddannet
  • Nyuddannet med rette kvalifikationer f.eks. finansøkonom, kontorassistent eller tilsvarende
  • En uddannelse internt i Skatteforvaltningen

Som person udviser du professionel adfærd, du er empatisk og forstår at udtrykke dig klart og præcist i skrift og tale. Samtidig er du serviceminded og har personlige kompetencer til at sikre en venlig og imødekommende myndighedsbetjening

Vi tilbyder
  • Et godt fagligt og socialt miljø
  • Spændende og afvekslende arbejdsopgaver, der sikrer kompetenceudvikling
  • Engagerede kolleger med et højt fagligt niveau.
  • Fokus på høj trivsel og arbejdsglæde
  • Du kommer til at deltage i et grundigt og omhyggeligt introduktionsforløb sammen med andre nyansatte.

Ansøgning og kontakt Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamenspapirer via linket: ”søg stillingen”.

Da vi skal have ansat flere nye kolleger med ovenstående profil, holder vi løbende samtaler, ligesom der vil ske ansættelse løbende i perioden 1. marts og frem til 1. august 2019. Jo før du søger – jo flere chancer har du. Sidste ansøgningsfrist vil være 1. juni 2019. Vi søger både medarbejdere til vikariater og faste stillinger.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte: Funktionsleder Karina Halkjær Østergaard, på tlf.: 7238 5664 eller Funktionsleder Peder Christensen på tlf. 7237 5822.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Damstrædet 2, 6950 Ringkøbing. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest.

Hvis du gerne vil vide, hvordan det er at bo i Ringkøbing-Skjern Kommune, så kan du kontakte bosætningskoordinator Dorthe Frydendal på mobil: 20 60 16 58 eller dorthe.frydendahl@rksk.dk, og du kan læse mere om området på www.flytmodvest.dk. Du har også mulighed for at møde Dorthe til informationsmøde den 28.1.

Om Skattestyrelsen
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ er SKAT den 1. juli 2018 blevet erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Skattestyrelsens opgave er at sikre, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden. Den opgave løser vi ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen.

Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi er lydhøre og forholder os aktivt til vores omverden og samfundsudviklingen. Det gør vi, fordi et bredt nationalt og internationalt udsyn er en forudsætning for, at vi kan løse vores myndighedsopgave på en tidssvarende og professionel måde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Er det dig?

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.
2019-06-02T00:51:14.400 Spændende stilling til dig, der trives med brede og afvekslende opgaver som kontering, bogføring og afstemninger mv. Jobbet er velegnet til dig, der er faglig dygtig og frisk på at lære mere. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer ugentligt. Vi søger flere nye kolleger til alsidige regnskabsmæssige og administrative opgaver Afdelingen Betaling er et kæmpestort kasseapparat, der modtager hver eneste borger og virksomheds skattekroner og betaler dem videre til EU, kommuner m.m. Afdelingen Betaling består af ca. 200 medarbejdere, der administrerer angivelser, opkrævninger og betalinger af skatter fra borgere og virksomheder. Betaling er midt i en større og meget spændende forandringsproces. Dine opgaver er mangeartede og alsidige, hvilket vil kræve omstillingsparathed og fleksibilitet, da opgaverne kan skifte med korte mellemrum. Opgaver Bogføringsopgaver Kontering og ompostering i SAP Afstemning af konti Debitorpleje Du gør en forskel Resultatet af dit arbejde er til at få øje på, da du i samarbejde med dine dygtige kolleger i Betaling bidrager til at få ca. 1.000 mia. kr. i Statskassen. Du er derfor med til at understøtte retssikkerheden og skabe grundlaget for korrekt aflæggelse af statsregnskabet. Din faglighed Vi lægger vægt på, at din faglighed matcher, og at du har lyst til at lære nye områder og opgaver at kende. Vi lægger vægt på, at du har fokus på kvalitet og arbejder struktureret, målrettet og med sans for detaljer. Du skal kunne trives med en travl hverdag med forandringer. Du må meget gerne have en analytisk tilgang til opgaverne. Din uddannelses- erfaringsmæssige baggrund kan være indenfor: Administration og økonomi herunder regnskab samt bogføring Økonomiområdet f.eks. bank eller kontoruddannet Nyuddannet med rette kvalifikationer f.eks. finansøkonom, kontorassistent eller tilsvarende En uddannelse internt i Skatteforvaltningen Som person udviser du professionel adfærd, du er empatisk og forstår at udtrykke dig klart og præcist i skrift og tale. Samtidig er du serviceminded og har personlige kompetencer til at sikre en venlig og imødekommende myndighedsbetjening Vi tilbyder Et godt fagligt og socialt miljø Spændende og afvekslende arbejdsopgaver, der sikrer kompetenceudvikling Engagerede kolleger med et højt fagligt niveau. Fokus på høj trivsel og arbejdsglæde Du kommer til at deltage i et grundigt og omhyggeligt introduktionsforløb sammen med andre nyansatte. Ansøgning og kontakt Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamenspapirer via linket: søg stillingen . Da vi skal have ansat flere nye kolleger med ovenstående profil, holder vi løbende samtaler, ligesom der vil ske ansættelse løbende i perioden 1. marts og frem til 1. august 2019. Jo før du søger jo flere chancer har du. Sidste ansøgningsfrist vil være 1. juni 2019. Vi søger både medarbejdere til vikariater og faste stillinger. Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte: Funktionsleder Karina Halkjær Østergaard, på tlf.: 7238 5664 eller Funktionsleder Peder Christensen på tlf. 7237 5822. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Damstrædet 2, 6950 Ringkøbing. Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest. Hvis du gerne vil vide, hvordan det er at bo i Ringkøbing-Skjern Kommune, så kan du kontakte bosætningskoordinator Dorthe Frydendal på mobil: 20 60 16 58 eller dorthe.frydendahl@rksk.dk, og du kan læse mere om området på www.flytmodvest.dk. Du har også mulighed for at møde Dorthe til informationsmøde den 28.1. Om Skattestyrelsen Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden Som led i regeringens plan Fra én til syv styrelser skatteforvaltningen 2021 er SKAT den 1. juli 2018 blevet erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver. Skattestyrelsens opgave er at sikre, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden. Den opgave løser vi ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde. Vi er lydhøre og forholder os aktivt til vores omverden og samfundsudviklingen. Det gør vi, fordi et bredt nationalt og internationalt udsyn er en forudsætning for, at vi kan løse vores myndighedsopgave på en tidssvarende og professionel måde. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Er det dig? Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnete958af09100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-01T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=119145&DepartmentId=9408&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-Skjern3514156Skatteforvaltningen, Ringkøbing, Damstrædet11Damstrædet 26950RingkøbingDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent749574JobNet4978925497892510025-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e958af09https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=e958af09https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e958af09&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=e958af09&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgEr du en fagligt stærk Regnskabsassistent?12007951Dansk3Læse/ tale412105Regnskabsassistent3Økonomi361575502Pedernoreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK