REGNSKABSCHEF - ejendomsadministration

- med reference til Adm. Dir.

VIRKSOMHEDEN

Bøg Madsen Ejendomme er en fondsejet virksomhed, der investerer i unikke udlejningsejendomme i Odense til glæde og gavn for Fyn. De har omkring 170 lejligheder fordelt primært i Odense Centrum. https://bogmadsenejendomme.dk - http://ebøgmadsensfond.dk

Virksomheden drives i dag af 2. & 3. generation, fra kontoret på Filosofgangen i Odense C. Herfra varetages den daglige drift og investering af ejendommene i selskabet, samt ledelsen af virksomheden.

STILLINGEN

I forbindelse med en omorganisering oprettes stillingen som Regnskabschef, på deltid med ca. 20-25 timer om ugen. Den nye Regnskabschef har mulighed for at tilrettelægge arbejdstiden efter egnet ønske og i samarbejde med ledelsen. Regnskabschefen ansættes i Bøg Madsen Holding A/S med reference til adm.dir. Jens Bøg Madsen.

Ejendomsadministrationen, herunder kontraktskrivelser, huslejebetaling, mv. varetages af en ekstern ejendomsadministration - Domhusgården. Domhusgården bogfører de bilag der omhandler Ejendomsselskabet og samarbejder med de nødvendige oplysninger ved eks. kvartaltsregnskab og årsregnskab.

Som Regnskabschef forventes det, at der er styr på hele virksomhedens nøgletal og økonomi generelt. Det forventes desuden en løbende rapportering til både ledelse og bestyrelse på de ønskede nøgletal og forklaringer bag tallene.

Regnskabschefen får det økonomiske ansvar for organisationens 4 selskaber i organisationen. Der er bl.a. et selskab i Holland, ligesom Fonden og Holding indeholder forskellige arbejdsopgaver. De primære opgaver omhandler driftselskabet Bøg Madsen Ejendomme, hvor ledelsen løbende vil have brug for økonomisk overblik og styring.

OPGAVEN

Opgaverne omfatter i hovedstræk:

  • Oprettelse og finansbogføring – E. Bøg Madsens fond
  • Oprettelse og finansbogføring – Bøg Madsen Beheer BV (Holland)
  • Bogføring i Bøg Madsen Ejendomme (udover det der bogføres hos Domhusgården)
  • Bogføring i Bøg Madsen Holding
  • Styring af anlægskartotek og afskrivninger
  • Afstemning af alle banker, samt bogføring af finansiering og aktieudbytte
  • Bogføring og kontrol af afregninger fra Formue Fyn
  • Indrapportering af moms
  • Udarbejde budget
  • Kvartalsvis rapportering ud fra regneark, der kommer fra Domhusgården, samt egne tal
  • Fakturering og bogføring af koncernbidrag
  • Værdireguleringer af ejendomme
  • Klargøring af årsregnskab til revisor

Arbejdsopgaverne der vedrører ejendomsselskabet udføres i tæt samarbejde med Domhusgården, hvor der er tilknyttet 3 medarbejdere, som leverer serviceydelser til Bøg Madsen Ejendomme.

KANDIDATEN

Du har erfaring fra en lignende stilling eller fra revisionsbranchen. Det er vigtigt, at du har en solid erfaring med økonomistyring og er i stand til at være ”eneste” medarbejder i funktionen.

UDDANNELSE

HD-R, Cand.merc.aud. eller tilsvarende uddannelsesmæssig baggrund. Det er vigtigt, at du har en solid erfaring med økonomistyring og er i stand til at være ”eneste” medarbejder i funktionen.

BOPÆL

Du bor på Fyn og gerne i Odense, men det er ingen betingelse.

GAGE PAKKE

Gagen afspejler arbejdstid og kompetencer + pension mv.

SPROG

Du kan formulere dig på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt

IT

Erfaring med Navision, superbruger i Excel og derudover god bruger af MS Office

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

En stilling med stor selvstændighed og samtidigt med stor indflydelse i selskabet.

STARTTIDSPUNKT

Gerne med ansættelse pr. den 1. november og senest den 1. december 2019, men vi venter gerne på den helt rigtig.

Kun ansøgninger via linket ”søg stillingen” bliver accepteret og behandlet. Ansøgninger modtaget udenom linket vil blive afvist og slettet ved modtagelse.

Only applications via the link “apply” are accepted and processed. Applications received outside the link will be rejected and deleted upon receipt.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330092119Phoenix-b80a914112019-09-18T00:00:00REGNSKABSCHEF - ejendomsadministration

- med reference til Adm. Dir.

VIRKSOMHEDEN

Bøg Madsen Ejendomme er en fondsejet virksomhed, der investerer i unikke udlejningsejendomme i Odense til glæde og gavn for Fyn. De har omkring 170 lejligheder fordelt primært i Odense Centrum. https://bogmadsenejendomme.dk - http://ebøgmadsensfond.dk

Virksomheden drives i dag af 2. & 3. generation, fra kontoret på Filosofgangen i Odense C. Herfra varetages den daglige drift og investering af ejendommene i selskabet, samt ledelsen af virksomheden.

STILLINGEN

I forbindelse med en omorganisering oprettes stillingen som Regnskabschef, på deltid med ca. 20-25 timer om ugen. Den nye Regnskabschef har mulighed for at tilrettelægge arbejdstiden efter egnet ønske og i samarbejde med ledelsen. Regnskabschefen ansættes i Bøg Madsen Holding A/S med reference til adm.dir. Jens Bøg Madsen.

Ejendomsadministrationen, herunder kontraktskrivelser, huslejebetaling, mv. varetages af en ekstern ejendomsadministration - Domhusgården. Domhusgården bogfører de bilag der omhandler Ejendomsselskabet og samarbejder med de nødvendige oplysninger ved eks. kvartaltsregnskab og årsregnskab.

Som Regnskabschef forventes det, at der er styr på hele virksomhedens nøgletal og økonomi generelt. Det forventes desuden en løbende rapportering til både ledelse og bestyrelse på de ønskede nøgletal og forklaringer bag tallene.

Regnskabschefen får det økonomiske ansvar for organisationens 4 selskaber i organisationen. Der er bl.a. et selskab i Holland, ligesom Fonden og Holding indeholder forskellige arbejdsopgaver. De primære opgaver omhandler driftselskabet Bøg Madsen Ejendomme, hvor ledelsen løbende vil have brug for økonomisk overblik og styring.

OPGAVEN

Opgaverne omfatter i hovedstræk:

  • Oprettelse og finansbogføring – E. Bøg Madsens fond
  • Oprettelse og finansbogføring – Bøg Madsen Beheer BV (Holland)
  • Bogføring i Bøg Madsen Ejendomme (udover det der bogføres hos Domhusgården)
  • Bogføring i Bøg Madsen Holding
  • Styring af anlægskartotek og afskrivninger
  • Afstemning af alle banker, samt bogføring af finansiering og aktieudbytte
  • Bogføring og kontrol af afregninger fra Formue Fyn
  • Indrapportering af moms
  • Udarbejde budget
  • Kvartalsvis rapportering ud fra regneark, der kommer fra Domhusgården, samt egne tal
  • Fakturering og bogføring af koncernbidrag
  • Værdireguleringer af ejendomme
  • Klargøring af årsregnskab til revisor

Arbejdsopgaverne der vedrører ejendomsselskabet udføres i tæt samarbejde med Domhusgården, hvor der er tilknyttet 3 medarbejdere, som leverer serviceydelser til Bøg Madsen Ejendomme.

KANDIDATEN

Du har erfaring fra en lignende stilling eller fra revisionsbranchen. Det er vigtigt, at du har en solid erfaring med økonomistyring og er i stand til at være ”eneste” medarbejder i funktionen.

UDDANNELSE

HD-R, Cand.merc.aud. eller tilsvarende uddannelsesmæssig baggrund. Det er vigtigt, at du har en solid erfaring med økonomistyring og er i stand til at være ”eneste” medarbejder i funktionen.

BOPÆL

Du bor på Fyn og gerne i Odense, men det er ingen betingelse.

GAGE PAKKE

Gagen afspejler arbejdstid og kompetencer + pension mv.

SPROG

Du kan formulere dig på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt

IT

Erfaring med Navision, superbruger i Excel og derudover god bruger af MS Office

VIRKSOMHEDEN TILBYDER

En stilling med stor selvstændighed og samtidigt med stor indflydelse i selskabet.

STARTTIDSPUNKT

Gerne med ansættelse pr. den 1. november og senest den 1. december 2019, men vi venter gerne på den helt rigtig.

Kun ansøgninger via linket ”søg stillingen” bliver accepteret og behandlet. Ansøgninger modtaget udenom linket vil blive afvist og slettet ved modtagelse.

Only applications via the link “apply” are accepted and processed. Applications received outside the link will be rejected and deleted upon receipt.

- med reference til Adm. Dir. VIRKSOMHEDEN Bøg Madsen Ejendomme er en fondsejet virksomhed, der investerer i unikke udlejningsejendomme i Odense til glæde og gavn for Fyn. De har omkring 170 lejligheder fordelt primært i Odense Centrum. https: bogmadsenejendomme.dk - http: ebøgmadsensfond.dk Virksomheden drives i dag af 2. 3. generation, fra kontoret på Filosofgangen i Odense C. Herfra varetages den daglige drift og investering af ejendommene i selskabet, samt ledelsen af virksomheden. STILLINGEN I forbindelse med en omorganisering oprettes stillingen som Regnskabschef, på deltid med ca. 20-25 timer om ugen. Den nye Regnskabschef har mulighed for at tilrettelægge arbejdstiden efter egnet ønske og i samarbejde med ledelsen. Regnskabschefen ansættes i Bøg Madsen Holding A S med reference til adm.dir. Jens Bøg Madsen. Ejendomsadministrationen, herunder kontraktskrivelser, huslejebetaling, mv. varetages af en ekstern ejendomsadministration - Domhusgården. Domhusgården bogfører de bilag der omhandler Ejendomsselskabet og samarbejder med de nødvendige oplysninger ved eks. kvartaltsregnskab og årsregnskab. Som Regnskabschef forventes det, at der er styr på hele virksomhedens nøgletal og økonomi generelt. Det forventes desuden en løbende rapportering til både ledelse og bestyrelse på de ønskede nøgletal og forklaringer bag tallene. Regnskabschefen får det økonomiske ansvar for organisationens 4 selskaber i organisationen. Der er bl.a. et selskab i Holland, ligesom Fonden og Holding indeholder forskellige arbejdsopgaver. De primære opgaver omhandler driftselskabet Bøg Madsen Ejendomme, hvor ledelsen løbende vil have brug for økonomisk overblik og styring. OPGAVEN Opgaverne omfatter i hovedstræk: Oprettelse og finansbogføring E. Bøg Madsens fond Oprettelse og finansbogføring Bøg Madsen Beheer BV (Holland) Bogføring i Bøg Madsen Ejendomme (udover det der bogføres hos Domhusgården) Bogføring i Bøg Madsen Holding Styring af anlægskartotek og afskrivninger Afstemning af alle banker, samt bogføring af finansiering og aktieudbytte Bogføring og kontrol af afregninger fra Formue Fyn Indrapportering af moms Udarbejde budget Kvartalsvis rapportering ud fra regneark, der kommer fra Domhusgården, samt egne tal Fakturering og bogføring af koncernbidrag Værdireguleringer af ejendomme Klargøring af årsregnskab til revisor Arbejdsopgaverne der vedrører ejendomsselskabet udføres i tæt samarbejde med Domhusgården, hvor der er tilknyttet 3 medarbejdere, som leverer serviceydelser til Bøg Madsen Ejendomme. KANDIDATEN Du har erfaring fra en lignende stilling eller fra revisionsbranchen. Det er vigtigt, at du har en solid erfaring med økonomistyring og er i stand til at være eneste medarbejder i funktionen. UDDANNELSE HD-R, Cand.merc.aud. eller tilsvarende uddannelsesmæssig baggrund. Det er vigtigt, at du har en solid erfaring med økonomistyring og er i stand til at være eneste medarbejder i funktionen. BOP L Du bor på Fyn og gerne i Odense, men det er ingen betingelse. GAGE PAKKE Gagen afspejler arbejdstid og kompetencer pension mv. SPROG Du kan formulere dig på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt IT Erfaring med Navision, superbruger i Excel og derudover god bruger af MS Office VIRKSOMHEDEN TILBYDER En stilling med stor selvstændighed og samtidigt med stor indflydelse i selskabet. STARTTIDSPUNKT Gerne med ansættelse pr. den 1. november og senest den 1. december 2019, men vi venter gerne på den helt rigtig. Kun ansøgninger via linket søg stillingen bliver accepteret og behandlet. Ansøgninger modtaget udenom linket vil blive afvist og slettet ved modtagelse. Only applications via the link apply are accepted and processed. Applications received outside the link will be rejected and deleted upon receipt.11jobnetb80a9141100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-11-13T00:00:000000http://www.targetheadhunting.com/ledige-stillinger/?hr=show-job/487140EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3614408TARGET Headhunting ApS11Filosofgangen 215000Odense CDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent825580JobNet5046582504658210018-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b80a9141https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b80a9141https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b80a9141&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b80a9141&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/5.jpgREGNSKABSCHEF - ejendomsadministration12007991Dansk3Læse/ tale241103Regnskabschef3Økonomi362763713noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330098779Milling Hotels søger en regnskabsansvarligProfile Til vores bogholderi og regnskabsafdeling søger vi en regnskabsansvarlig, der har det daglige ansvar for bogholderiet. Afdelingen varetager debitor, kreditor og lønbogholderi, samt budgettering og månedsafslutning. Der kan derfor forventes et lidt større arbejdspres omkring månedsskifte. Der er tale om en stilling, hvor du indgår i vores administrative team sammen med salgsafdelingen, vores revenue medarbejder, og salg og marketing. Du skal være: uddannet inden for området, og have et par års erfaring være indstillet på både rutinemæssige opgaver og ad hoc opgaver være indstillet på at arbejde i et lille team og referere direkte til direktionen være fleksibel, positivt indstillet, servicemindet , pligtopfyldende og kunne arbejde selvstændigt.Vi tilbyder:et lille team, hvor du får en høj grad af selvstændighed og medindflydelse på egne opgaver, samt mulighed for at optimere og udvikle vores rutinerhyggelige og gode arbejdsfaciliteter ved Odense Havn et lønniveau fra 29-32.000 mdr. afhængig af kvalifikationer.Vi er familiedrevet virksomhed som driver 10 hoteller, og vi forventer at udvikle os i branchen de næste mange år, og vi har derfor behov for en medarbejder, som kan se det spændende i hotelbranchen, nye udfordringer og en alsidig hverdag. Se mere om os på www.millinghotels.dk Der afholdes løbende samtaler, men har du ikke hørt fra os inden 30.11 2019 må stillingen betragtes som værende besat til anden side. Stillingen søges skriftlig til Dorte Milling på mail via knappen Send ansøgning . Se mere på vores ansøgersite: https: millinghotels.ofir.comTil vores bogholderi og regnskabsafdeling søger vi en regnskabsansvarlig, der har det daglige ansvar for bogholderiet. Afdelingen varetager debitor, kreditor og lønbogholderi, samt budgettering og månedsafslutning. Der kan derfor forventes et lidt større arbejdspres omkring månedsskifte.

Der er tale om en stilling, hvor du indgår i vores administrative team – sammen med salgsafdelingen, vores revenue medarbejder, og salg og marketing.

Du skal være:
  • uddannet inden for området, og have et par års erfaring
  • være indstillet på både rutinemæssige opgaver og ad hoc opgaver
  • være indstillet på at arbejde i et lille team og referere direkte til direktionen
  • være fleksibel, positivt indstillet, servicemindet , pligtopfyldende og kunne arbejde selvstændigt.
Vi tilbyder:
  • et lille team, hvor du får en høj grad af selvstændighed og medindflydelse på egne opgaver, samt mulighed for at optimere og udvikle vores rutiner
  • hyggelige og gode arbejdsfaciliteter ved Odense Havn
  • et lønniveau fra 29-32.000/ mdr. afhængig af kvalifikationer.
Vi er familiedrevet virksomhed som driver 10 hoteller, og vi forventer at udvikle os i branchen de næste mange år, og vi har derfor behov for en medarbejder, som kan se det spændende i hotelbranchen, nye udfordringer og en alsidig hverdag. Se mere om os på www.millinghotels.dk

Der afholdes løbende samtaler, men har du ikke hørt fra os inden 30.11 2019 må stillingen betragtes som værende besat til anden side.

Stillingen søges skriftlig til Dorte Milling på mail via knappen "Send ansøgning".



Se mere på vores ansøgersite: https://millinghotels.ofir.com

ORS/Small/f434f68d_logo.pngMilling HotelsOdense C2019-10-01T18:02:57.0132019-11-14T00:00:00
330091677Regnskabschef/Controller i International GartnerivirksomhedRobot Selvstændig og engageret Regnskabschef Controller søges til økonomi- og driftsstyring i international gartnerivirksomhed med produktion af friske grønne ærter i Danmark, Portugal, Italien, Spanien og Marokko. Virksomheden er en sæsonvirksomhed med meget varierende aktiviteter og bemanding hen over året og på tværs af landegrænser. Virksomheden varetager herunder alle funktioner fra dyrkning, høst, pakning og forarbejdning samt markedsudvikling, salg og distribution med en daglig bemanding på 8 10 personer og 300 400 personer i høstperioderne. Virksomheden er som led i en generationsskifteplan - netop blevet omdannet til et aktieselskab med professionel bestyrelse. Samtidig er virksomheden inde i en større omstruktureringsproces, hvor virksomhedens funktioner skal udvikles på tværs af selskabsstrukturer og landegrænser og hvor forretningsgange og processer skal kunne fungere effektivt og uafhængig af person-tilknytning. Der søges derfor efter en person, som både kan varetage den daglige opfølgning omkring virksomhedens økonomi og driftsmæssige aktiviteter og samtidig medvirke til udvikling og implementering af forretningsgange og hjælpeværktøjer til styring og koordinering af virksomhedens funktioner. Som ansøger forventes det derfor, at du som minimum besidder følgende kvalifikationer: Relevant faglig uddannelse. Regnskabskyndig med flair for tal og analyser. Forretningsorienteret med fokus på struktur, udvikling og resultater Superbruger af Word og Excel samt kendskab til netbaserede IT-værktøjer. Velformulerende i Dansk Engelsk i både skrift og tale. På det personlige plan er du proaktiv og reflekterende samt besidder et accepterende og positivt livssyn. Der er tale om en udfordrende stilling i en værdibaseret virksomhed med et stort internationalt potentiale. Du vil indgå i et ungt team af ambitiøse medarbejdere, som alle forsøger at gøre en forskel i et visionært perspektiv. Som central stabsfunktion vil du have mulighed for at sætte dit præg på virksomhedens udvikling ligesom du vil have mulighed for at planlægge din egen arbejdssituation inden for virksomhedens strategiske og funktionelle rammer. Ansøgning med relevante oplysninger fremsendes pr. e-mail til psj@greenpeas.dk inden den 15. november 2019. Samtaler vil dog blive afholdt løbende. Du er velkommen til at indhente yderligere oplysninger omkring stillingen ved henvendelse til Peter Skov Johansen tlf. 20169690. Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt med diskretion.

    Selvstændig og engageret Regnskabschef/Controller søges til økonomi- og driftsstyring i international gartnerivirksomhed med produktion af friske grønne ærter i Danmark, Portugal, Italien, Spanien og Marokko.

    Virksomheden er en sæsonvirksomhed med meget varierende aktiviteter og bemanding hen over året og på tværs af landegrænser. Virksomheden varetager herunder alle funktioner fra dyrkning, høst, pakning og forarbejdning samt markedsudvikling, salg og distribution med en daglig bemanding på 8 – 10 personer og 300 – 400 personer i høstperioderne.

    Virksomheden er – som led i en generationsskifteplan - netop blevet omdannet til et aktieselskab med professionel bestyrelse. Samtidig er virksomheden inde i en større omstruktureringsproces, hvor virksomhedens funktioner skal udvikles på tværs af selskabsstrukturer og landegrænser – og hvor forretningsgange og processer skal kunne fungere effektivt og uafhængig af person-tilknytning.

    Der søges derfor efter en person, som både kan varetage den daglige opfølgning omkring virksomhedens økonomi og driftsmæssige aktiviteter – og samtidig medvirke til udvikling og implementering af forretningsgange og hjælpeværktøjer til styring og koordinering af virksomhedens funktioner.

    Som ansøger forventes det derfor, at du som minimum besidder følgende kvalifikationer:

  • Relevant faglig uddannelse.
  • Regnskabskyndig med flair for tal og analyser.
  • Forretningsorienteret med fokus på struktur, udvikling og resultater
  • Superbruger af Word og Excel samt kendskab til netbaserede IT-værktøjer.
  • Velformulerende i Dansk/Engelsk i både skrift og tale.

    På det personlige plan er du proaktiv og reflekterende samt besidder et accepterende og positivt livssyn.

    Der er tale om en udfordrende stilling i en værdibaseret virksomhed med et stort internationalt potentiale.

    Du vil indgå i et ungt team af ambitiøse medarbejdere, som alle forsøger at gøre en forskel i et visionært perspektiv.

    Som central stabsfunktion vil du have mulighed for at sætte dit præg på virksomhedens udvikling – ligesom du vil have mulighed for at planlægge din egen arbejdssituation inden for virksomhedens strategiske og funktionelle rammer.

Ansøgning med relevante oplysninger fremsendes pr. e-mail til psj@greenpeas.dk inden den 15. november 2019. Samtaler vil dog blive afholdt løbende.

Du er velkommen til at indhente yderligere oplysninger omkring stillingen ved henvendelse til Peter Skov Johansen; tlf. 20169690.

Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt med diskretion.

GreenPeasØrbæk2019-10-14T00:00:002019-11-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Milling Hotels søger en regnskabsansvarlig

Milling Hotels

Odense C
Til vores bogholderi og regnskabsafdeling søger vi en regnskabsansvarlig, der har det daglige ansvar for bogholderiet. Afdelingen varetager debitor, kreditor og lønbogholderi, samt budgettering og månedsafslutning. Der kan derfor forventes et lidt s...
Indrykket:1. oktober 2019
Udløbsdato:14. november 2019

Regnskabschef/Controller i International Gartnerivirksomhed

GreenPeas

Ørbæk
Selvstændig og engageret Regnskabschef Controller søges til økonomi- og driftsstyring i international gartnerivirksomhed med produktion af friske grønne ærter i Danmark, Portugal, Italien, Spanien og Marokko. Virksomheden er en sæsonvirksomhed med m...
Indrykket:14. oktober 2019
Udløbsdato:12. november 2019