Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabselev - med IT fokus til økonomiafdeling

Vil du med på rejsen, hvor destinationen er at blive det markedsledende tekstilhus? Vil du ind i et hus, hvor dine kompetencer indenfor økonomi, Excel og IT vil blive værdsat?Så er det netop DIG vi søger!

 

DU FÅR

En spændende og udfordrende stilling i en organisation hvor glæde, troværdighed, innovative tanker og formidabel kundeservice danner fundamentet. Vi beskæftiger 42 dedikerede medarbejdere, der med fokus på samarbejde, kompetenceudvikling og kommunikation dagligt skaber en fælles platform, hvor målet er at være den foretrukne partner og leverandør indenfor Licens og Private Label produkter. Du får stor indflydelse på din hverdag, dine opgaver og du bliver en afgørende brik i virksomhedens udvikling og fortsatte succes. Vi har fokus på relevant oplæring og løbende sparring, hvor du dagligt får personlige og faglige udfordringer.

 

JOBBET

Du vil blive en del af vores økonomiafdeling, som består af 6 passionerede medarbejdere. I samarbejde med dem skal du være med til at sikre, at økonomisystem og rapportering lever op til lovgivningen og virksomhedens forventninger. Vi er netop nu i gang med en større digitaliseringsproces, herunder implementering af nyt ERP system. Det er derfor vigtigt du har et stærkt IT-mindset og interesse herfor, da du vil blive en stor del af denne implementering. Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende:

- Bogføring af bilag, controlling og fordeling af omkostninger

- Udarbejdelse af afstemninger og analyser i Excel

- Deltagelse i IT-implementeringsprocessen, herunder oprettelse og strukturering af stamdata

- Udarbejdelse af uddannelsesmateriale til medarbejdere i forbindelse med etablering af nyt ERP-system

- Telefonisk og personlig support til vores kollegaer

- Varetagelse af kommunikation med IT-leverandører, samt opsætning af hardware og software

- IT support i dagligdagen for hele huset

- Andet forfalden kontorarbejde

 

DIN PROFIL

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det er et krav du har bestået en HHX, finansøkonom eller lignende. Vi forventer at du har et godt kendskab til og interesse for IT, samt behersker dansk og engelsk på forhandlingsniveau i både skrift og tale. Det er vigtigt at du trives med selvstændige opgaver, kan lide at tingene går stærkt - men aldrig går på kompromis med kvaliteten. Som person besidder du et altid godt humør, samt arbejder meget struktureret og ansvarsbevidst. Vi forventer at du har eller tager bopæl i Østjylland.

 

TILTRÆDELSE

Tiltrædelse pr. 1/9-2019. Ansøgning og CV fremsendes senest mandag d. 15. juli 2019 til job@contrast.dk. Vi behandler ansøgningerne løbende. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Lars Frandsen på telefon 88 70 97 35.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330045877Phoenix-5be4ceda12019-06-19T00:00:00Regnskabselev - med IT fokus til økonomiafdeling

Vil du med på rejsen, hvor destinationen er at blive det markedsledende tekstilhus? Vil du ind i et hus, hvor dine kompetencer indenfor økonomi, Excel og IT vil blive værdsat?Så er det netop DIG vi søger!

 

DU FÅR

En spændende og udfordrende stilling i en organisation hvor glæde, troværdighed, innovative tanker og formidabel kundeservice danner fundamentet. Vi beskæftiger 42 dedikerede medarbejdere, der med fokus på samarbejde, kompetenceudvikling og kommunikation dagligt skaber en fælles platform, hvor målet er at være den foretrukne partner og leverandør indenfor Licens og Private Label produkter. Du får stor indflydelse på din hverdag, dine opgaver og du bliver en afgørende brik i virksomhedens udvikling og fortsatte succes. Vi har fokus på relevant oplæring og løbende sparring, hvor du dagligt får personlige og faglige udfordringer.

 

JOBBET

Du vil blive en del af vores økonomiafdeling, som består af 6 passionerede medarbejdere. I samarbejde med dem skal du være med til at sikre, at økonomisystem og rapportering lever op til lovgivningen og virksomhedens forventninger. Vi er netop nu i gang med en større digitaliseringsproces, herunder implementering af nyt ERP system. Det er derfor vigtigt du har et stærkt IT-mindset og interesse herfor, da du vil blive en stor del af denne implementering. Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende:

- Bogføring af bilag, controlling og fordeling af omkostninger

- Udarbejdelse af afstemninger og analyser i Excel

- Deltagelse i IT-implementeringsprocessen, herunder oprettelse og strukturering af stamdata

- Udarbejdelse af uddannelsesmateriale til medarbejdere i forbindelse med etablering af nyt ERP-system

- Telefonisk og personlig support til vores kollegaer

- Varetagelse af kommunikation med IT-leverandører, samt opsætning af hardware og software

- IT support i dagligdagen for hele huset

- Andet forfalden kontorarbejde

 

DIN PROFIL

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det er et krav du har bestået en HHX, finansøkonom eller lignende. Vi forventer at du har et godt kendskab til og interesse for IT, samt behersker dansk og engelsk på forhandlingsniveau i både skrift og tale. Det er vigtigt at du trives med selvstændige opgaver, kan lide at tingene går stærkt - men aldrig går på kompromis med kvaliteten. Som person besidder du et altid godt humør, samt arbejder meget struktureret og ansvarsbevidst. Vi forventer at du har eller tager bopæl i Østjylland.

 

TILTRÆDELSE

Tiltrædelse pr. 1/9-2019. Ansøgning og CV fremsendes senest mandag d. 15. juli 2019 til job@contrast.dk. Vi behandler ansøgningerne løbende. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Lars Frandsen på telefon 88 70 97 35.

2019-07-16T00:52:27.303 Vil du med på rejsen, hvor destinationen er at blive det markedsledende tekstilhus? Vil du ind i et hus, hvor dine kompetencer indenfor økonomi, Excel og IT vil blive værdsat?Så er det netop DIG vi søger! DU FÅR En spændende og udfordrende stilling i en organisation hvor glæde, troværdighed, innovative tanker og formidabel kundeservice danner fundamentet. Vi beskæftiger 42 dedikerede medarbejdere, der med fokus på samarbejde, kompetenceudvikling og kommunikation dagligt skaber en fælles platform, hvor målet er at være den foretrukne partner og leverandør indenfor Licens og Private Label produkter. Du får stor indflydelse på din hverdag, dine opgaver og du bliver en afgørende brik i virksomhedens udvikling og fortsatte succes. Vi har fokus på relevant oplæring og løbende sparring, hvor du dagligt får personlige og faglige udfordringer. JOBBET Du vil blive en del af vores økonomiafdeling, som består af 6 passionerede medarbejdere. I samarbejde med dem skal du være med til at sikre, at økonomisystem og rapportering lever op til lovgivningen og virksomhedens forventninger. Vi er netop nu i gang med en større digitaliseringsproces, herunder implementering af nyt ERP system. Det er derfor vigtigt du har et stærkt IT-mindset og interesse herfor, da du vil blive en stor del af denne implementering. Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende: - Bogføring af bilag, controlling og fordeling af omkostninger - Udarbejdelse af afstemninger og analyser i Excel - Deltagelse i IT-implementeringsprocessen, herunder oprettelse og strukturering af stamdata - Udarbejdelse af uddannelsesmateriale til medarbejdere i forbindelse med etablering af nyt ERP-system - Telefonisk og personlig support til vores kollegaer - Varetagelse af kommunikation med IT-leverandører, samt opsætning af hardware og software - IT support i dagligdagen for hele huset - Andet forfalden kontorarbejde DIN PROFIL Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men det er et krav du har bestået en HHX, finansøkonom eller lignende. Vi forventer at du har et godt kendskab til og interesse for IT, samt behersker dansk og engelsk på forhandlingsniveau i både skrift og tale. Det er vigtigt at du trives med selvstændige opgaver, kan lide at tingene går stærkt - men aldrig går på kompromis med kvaliteten. Som person besidder du et altid godt humør, samt arbejder meget struktureret og ansvarsbevidst. Vi forventer at du har eller tager bopæl i Østjylland. TILTR DELSE Tiltrædelse pr. 1 9-2019. Ansøgning og CV fremsendes senest mandag d. 15. juli 2019 til job@contrast.dk. Vi behandler ansøgningerne løbende. Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Lars Frandsen på telefon 88 70 97 35.11jobnet5be4ceda100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-15T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3549567CONTRAST COMPANY A/S11Rudolfgårdsvej 6A8260Viby JDKDanmark0job@contrast.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent780638JobNet5006953500695310019-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5be4cedahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5be4cedahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5be4ceda&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5be4ceda&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale412109Regnskabselev3Økonomi362109456job@contrast.dkjob@contrast.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK