Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabskonsulent

Vi søger for Timesaver, en regnskabskonsulent til afvekslende opgaver og mulighed for stor indflydelse på din egen arbejdsdag.

Timesaver er en konsulentvirksomhed, der varetager opgaver indenfor bogføring, regnskab og økonomistyring. Timesaver har eksisteret siden 2003 og er i dag 6 professionelle og veluddannede konsulenter. Kerneydelserne er koncentreret omkring de opgaver der dækker regnskabsafdelingen fra A-Z. Timesaver hjælper med bogføring, moms, løn, årsrapporter, skatteregnskaber, budgetudarbejdelse, forberedelse til revision, rapportering til udlandet, økonomistyring og flere andre beslægtede opgaver. Du kan læse mere om Timesaver her www.timesaver.dk

Jobbet
Timesaver udvider og har derfor brug for endnu en regnskabskonsulent til teamet. Du vil komme til at arbejde med en bred vifte af regnskabsopgaver for mindre og mellemstore virksomheder. Opgaverne spænder vidt fra allround bogføring til de mere krævende regnskabs- eller skatteopgaver og økonomisk rådgivning. Hovedparten af arbejdet foregår hos kunderne i fortrinsvis Storkøbenhavn, men der er også dage på kontoret i Søborg.

Om dig
Det vil være en fordel hvis du har baggrund som revisor, freelance konsulent, eller måske har du en HD i regnskab, men bestemt ikke et krav. Måske sidder du i dag i et revisionsselskab og ønsker et mere selvstændigt job med flexible arbejdstider. Derudover har du kendskab til forskellige økonomisystemer og har en god it-forståelse. Det er en fordel at du har egen bil, så du kan komme rundt til kunderne, men dette er ikke et krav.

Du tilbydes
En selvstændig og varieret fast stilling med fleksible arbejdstider, hvor du planlægger din egen arbejdsdag. Du vil få faglig og proffesionel sparring blandt dine kollegaer. Timesaver tilbyder dig gode muligheder for efteruddannelse. Din arbejdsuge kan fordeles på enten en 30 eller 37 timer.

Hvis du har spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Anja eller Dorthe på 53531199. Send gerne din ansøgning snarest, da vi indkalder til samtale løbende.

HumanizeR er en 100 % danskejet vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Vi har en strategi om at tilføre vores kunder og kandidater merværdi. Vi leverer bl.a. personale og HR løsninger inden for økonomi, administration, køkken/kantine, rengøring og håndværk. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset, nationalitet, religion eller handicap. HumanizeR samarbejder aktivt og bevidst med vores kunder omkring CSR og HR. Se mere på www.HumanizeR.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026282Phoenix-a2e9db8312019-05-16T00:00:00Regnskabskonsulent

Vi søger for Timesaver, en regnskabskonsulent til afvekslende opgaver og mulighed for stor indflydelse på din egen arbejdsdag.

Timesaver er en konsulentvirksomhed, der varetager opgaver indenfor bogføring, regnskab og økonomistyring. Timesaver har eksisteret siden 2003 og er i dag 6 professionelle og veluddannede konsulenter. Kerneydelserne er koncentreret omkring de opgaver der dækker regnskabsafdelingen fra A-Z. Timesaver hjælper med bogføring, moms, løn, årsrapporter, skatteregnskaber, budgetudarbejdelse, forberedelse til revision, rapportering til udlandet, økonomistyring og flere andre beslægtede opgaver. Du kan læse mere om Timesaver her www.timesaver.dk

Jobbet
Timesaver udvider og har derfor brug for endnu en regnskabskonsulent til teamet. Du vil komme til at arbejde med en bred vifte af regnskabsopgaver for mindre og mellemstore virksomheder. Opgaverne spænder vidt fra allround bogføring til de mere krævende regnskabs- eller skatteopgaver og økonomisk rådgivning. Hovedparten af arbejdet foregår hos kunderne i fortrinsvis Storkøbenhavn, men der er også dage på kontoret i Søborg.

Om dig
Det vil være en fordel hvis du har baggrund som revisor, freelance konsulent, eller måske har du en HD i regnskab, men bestemt ikke et krav. Måske sidder du i dag i et revisionsselskab og ønsker et mere selvstændigt job med flexible arbejdstider. Derudover har du kendskab til forskellige økonomisystemer og har en god it-forståelse. Det er en fordel at du har egen bil, så du kan komme rundt til kunderne, men dette er ikke et krav.

Du tilbydes
En selvstændig og varieret fast stilling med fleksible arbejdstider, hvor du planlægger din egen arbejdsdag. Du vil få faglig og proffesionel sparring blandt dine kollegaer. Timesaver tilbyder dig gode muligheder for efteruddannelse. Din arbejdsuge kan fordeles på enten en 30 eller 37 timer.

Hvis du har spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Anja eller Dorthe på 53531199. Send gerne din ansøgning snarest, da vi indkalder til samtale løbende.

HumanizeR er en 100 % danskejet vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Vi har en strategi om at tilføre vores kunder og kandidater merværdi. Vi leverer bl.a. personale og HR løsninger inden for økonomi, administration, køkken/kantine, rengøring og håndværk. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset, nationalitet, religion eller handicap. HumanizeR samarbejder aktivt og bevidst med vores kunder omkring CSR og HR. Se mere på www.HumanizeR.dk

2019-07-09T15:52:16.630 Vi søger for Timesaver, en regnskabskonsulent til afvekslende opgaver og mulighed for stor indflydelse på din egen arbejdsdag. Timesaver er en konsulentvirksomhed, der varetager opgaver indenfor bogføring, regnskab og økonomistyring. Timesaver har eksisteret siden 2003 og er i dag 6 professionelle og veluddannede konsulenter. Kerneydelserne er koncentreret omkring de opgaver der dækker regnskabsafdelingen fra A-Z. Timesaver hjælper med bogføring, moms, løn, årsrapporter, skatteregnskaber, budgetudarbejdelse, forberedelse til revision, rapportering til udlandet, økonomistyring og flere andre beslægtede opgaver. Du kan læse mere om Timesaver her www.timesaver.dk Jobbet Timesaver udvider og har derfor brug for endnu en regnskabskonsulent til teamet. Du vil komme til at arbejde med en bred vifte af regnskabsopgaver for mindre og mellemstore virksomheder. Opgaverne spænder vidt fra allround bogføring til de mere krævende regnskabs- eller skatteopgaver og økonomisk rådgivning. Hovedparten af arbejdet foregår hos kunderne i fortrinsvis Storkøbenhavn, men der er også dage på kontoret i Søborg. Om dig Det vil være en fordel hvis du har baggrund som revisor, freelance konsulent, eller måske har du en HD i regnskab, men bestemt ikke et krav. Måske sidder du i dag i et revisionsselskab og ønsker et mere selvstændigt job med flexible arbejdstider. Derudover har du kendskab til forskellige økonomisystemer og har en god it-forståelse. Det er en fordel at du har egen bil, så du kan komme rundt til kunderne, men dette er ikke et krav. Du tilbydes En selvstændig og varieret fast stilling med fleksible arbejdstider, hvor du planlægger din egen arbejdsdag. Du vil få faglig og proffesionel sparring blandt dine kollegaer. Timesaver tilbyder dig gode muligheder for efteruddannelse. Din arbejdsuge kan fordeles på enten en 30 eller 37 timer. Hvis du har spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Anja eller Dorthe på 53531199. Send gerne din ansøgning snarest, da vi indkalder til samtale løbende. HumanizeR er en 100 danskejet vikar- og rekrutteringsvirksomhed. Vi har en strategi om at tilføre vores kunder og kandidater merværdi. Vi leverer bl.a. personale og HR løsninger inden for økonomi, administration, køkken kantine, rengøring og håndværk. Vi opfordrer alle til at søge stillingen uanset, nationalitet, religion eller handicap. HumanizeR samarbejder aktivt og bevidst med vores kunder omkring CSR og HR. Se mere på www.HumanizeR.dk11jobneta2e9db83100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-11T00:00:000000http://humanizer.dk/ledige-stillinger/?hr=show-job/438610EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHøje-Taastrup3529565Humanizer11Spotorno Alle 122860SøborgDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent762791JobNet4990753499075310016-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2e9db83https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2e9db83https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2e9db83&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a2e9db83&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonRegnskabskonsulent1Dansk3Læse/ tale933174Regnskabskonsulent3Økonomi361840943Dorthedr@pshr.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK