Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabskonsulent

ER DU TYPEN, DER LYKKES SAMMEN MED DINE KOLLEGER?

Vil du have en dagligdag i en vækstende virksomhed, hvor du får stor indflydelse og stort set selv styrer og prioriterer opgaverne og har ansvaret for dem? Og hvor du samtidig bistår vores kunder med rådgivning og assistance inden for regnskabsassistance af enhver art samt bogholderi?

Vi søger lige nu flere dygtige regnskabskonsulenter, der gerne vil være en aktiv del af vores Erhvervsserviceafdeling i Odense. 

Savner du muligheder som fleksible arbejdstider, sparring med mange gode kolleger og mulighed for at præge din dagligdag, kan du nu blive en del af en international rådgivnings- og revisionsvirksomhed, hvor vi har stort fokus på samarbejde, holdånd og en ligefrem tone.
                        

HVORFOR REGNSKABSKONSULENT I BAKER TILLY?

I Odense er vi knapt 50 medarbejdere. Du bliver en del af Erhvervsservice sammen med 9 kolleger. Vi laver bogføring for alle slags virksomheder – lige fra enkeltmandskonsulentfirmaet til store virksomheder, som vi bogfører for flere gange om ugen. Dine nye kolleger er en skøn blanding af erfarne, som har overblikket og laver daglig bogføring, og de helt unge, som taster de administrative opgaver.

I Baker Tilly får du samtidig mulighed for at udbygge din faglige viden, da der er rig mulighed for at sparre og videndele med dine kolleger i Erhvervsservice, men også med de andre afdelinger omkring alle aspekterne af de regnskabsmæssige opgaver. Afdelingerne samarbejder på tværs af kunder og på den måde sikrer vi, at kunden altid får den bedste løsning af sin opgave.

Din faglige udvikling og kompetencer vil derfor være i fokus og dine opgaver vil løbende blive tilpasset dit aktuelle erfaringsniveau.

OPGAVERNE

Opgaverne består blandt andet af                              

  • Bogføringsopgaver af enhver art for vores kunder
  • Momsberegning og -indberetninger
  • Afstemning af balance og mellemregninger
  • Afskrivninger og periodiseringer
  • Review og rapporteringsopgaver
                         

HVEM ER DU? 

  • Vi forestiller os, at du evt. har erfaring fra revisionsbranchen, eller du er måske vant til at afstemme bogføring, eller du har erfaring med komplekse sager fra et større bogholderi.
  • Du ved, hvordan et regnskab er bygget op,  kan afstemme bogføringen og kan gennemskue den driftsmæssigt konsekvens ved, at en balance ikke stemmer.
  • Du er vant til at stå for bogholderiet fra A til Z.
  • Du forstår vigtigheden af deadlines og er fleksibel i perioderne omkring deadlines
  • Du forstår et regnskabs opbygning og kan forklare det
  • Du har en generel IT-mæssig forståelse for økonomisystemer og behersker Excel på regnskabsniveau

Vi forventer samtidig, at du er præsentabel, serviceminded og udadvendt, og at du behersker det danske sprog helt uden problemer, såvel mundtligt som skriftligt, og kan lide at og forstår at kommunikere med alle typer mennesker.

Har du et godt kendskab til den nye ferielov, lønadministration samt systemerne Navision og Economic, vil dette være en fordel.

 

Hvis du er interesseret i at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Kim Thor Hansen på mobil: 2324 5016 eller mail: kth@bakertilly.dk. Du kan sende os en ansøgning med relevante bilag via vores side, ved at klikke på linket til venstre.

Vi ser frem til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.