Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabskonsulent søges til BDO i København

BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services & Outsourcing-afdeling i København. 

Med vores overordnede strategi; ”Indlevelse skaber udvikling”, har vi i BDO sat fokus på dialogen med kunden og den værdiskabende rådgivning og revision. Det kræver dygtige og dedikerede medarbejdere, som sætter respekt og relationer i forhold til kunden højt.

JOBBET

Vi servicerer vores kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering. I jobbet som Business Services & Outsourcing-medarbejder bliver du en del vores kompetente team, og du vil i samarbejde med dine kolleger servicere egne kunder inden for bogholderi, lønadministration og økonomistyring.

Du vil bl.a. komme til at arbejde med bogføring, afstemninger, periodiseringer, moms, løn, måneds- og årsafslutninger.

Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos den enkelte virksomhed. Derfor skal du regne med varierende rejsetid.Da jobbet kræver kontakt til mange kunder, er det vigtigt, at du trives i samarbejdet med forskellige mennesker. 

Du får frihed under ansvar til selv at styre dine opgaver, hvilket skaber stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid. Endvidere kan der blive behov for fleksibilitet i perioder med spidsbelastning.

DINE KOMPETENCER

Du kan være uddannet kontorassistent, økonomiassistent, controller, revisor eller lignende og have alt fra to til plus ti års erfaring inden for økonomi, rådgivning, service m.m. Du skal sætte pris på at indgå i en tæt dialog med vores kunder og naturligvis have flair for tal og økonomi. 

Vi søger dig, som går op i strømlinet bogføring og effektivisering af dette. Du skal have erfaring med flere økonomisystemer og sætte en ære i godt håndværk og kvalitetsarbejde.

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Finansbogføring
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Lønadministration.                                                                                                                     

FAGLIGE KOMPETENCER

  • Erfaring med bogføring, debitorer, moms, løn mv.
  • Erfaring med økonomisystemer
  • Erfaring med rapporteringer
  • Erfaren bruger af Excel og IT generelt.

PERSONLIGE KOMPETENCER

  • Kundeorienteret med fokus på effektivitet og kvalitet
  • Imødekommende og gode samarbejdsevner
  • Tager ansvar for dine opgaver og overholder aftalte deadlines
  • Arbejder selvstændigt og struktureret
  • Trives med skiftende arbejdssteder.

VI TILBYDER
Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og karriereudvikling har høj prioritet. Duvil blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter ”BDO Academy”. Derfor har du mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau.

Samarbejdsformen på kontoret i København er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BDO tilbyder desuden pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger.

BDO har 31 kontorer fordelt over hele landet og mere end 1.200 medarbejdere. Herigennem har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på. Derudover bliver du en del af BDO’s internationale netværk, som er repræsenteret i mere end 160 lande. På kontoret i København er der i alt 14 ansatte.

ANSØGNING
Vi har gjort det let for dig!

Det betyder, at du IKKE skal skrive en ansøgning. Du skal blot besvare de uddybende spørgsmål. Det tager ca. 10-15 minutter at søge – og du ved kort tid derefter, om du går videre i processen. Klik på GO via linket, og du er i gang med at søge jobbet.

Læs mere om Business Services & Outsourcing på www.bdo.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048450Phoenix-4e39f71512019-06-24T16:00:09.100Regnskabskonsulent søges til BDO i København

BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services & Outsourcing-afdeling i København. 

Med vores overordnede strategi; ”Indlevelse skaber udvikling”, har vi i BDO sat fokus på dialogen med kunden og den værdiskabende rådgivning og revision. Det kræver dygtige og dedikerede medarbejdere, som sætter respekt og relationer i forhold til kunden højt.

JOBBET

Vi servicerer vores kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering. I jobbet som Business Services & Outsourcing-medarbejder bliver du en del vores kompetente team, og du vil i samarbejde med dine kolleger servicere egne kunder inden for bogholderi, lønadministration og økonomistyring.

Du vil bl.a. komme til at arbejde med bogføring, afstemninger, periodiseringer, moms, løn, måneds- og årsafslutninger.

Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos den enkelte virksomhed. Derfor skal du regne med varierende rejsetid.Da jobbet kræver kontakt til mange kunder, er det vigtigt, at du trives i samarbejdet med forskellige mennesker. 

Du får frihed under ansvar til selv at styre dine opgaver, hvilket skaber stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid. Endvidere kan der blive behov for fleksibilitet i perioder med spidsbelastning.

DINE KOMPETENCER

Du kan være uddannet kontorassistent, økonomiassistent, controller, revisor eller lignende og have alt fra to til plus ti års erfaring inden for økonomi, rådgivning, service m.m. Du skal sætte pris på at indgå i en tæt dialog med vores kunder og naturligvis have flair for tal og økonomi. 

Vi søger dig, som går op i strømlinet bogføring og effektivisering af dette. Du skal have erfaring med flere økonomisystemer og sætte en ære i godt håndværk og kvalitetsarbejde.

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Finansbogføring
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Lønadministration.                                                                                                                     

FAGLIGE KOMPETENCER

  • Erfaring med bogføring, debitorer, moms, løn mv.
  • Erfaring med økonomisystemer
  • Erfaring med rapporteringer
  • Erfaren bruger af Excel og IT generelt.

PERSONLIGE KOMPETENCER

  • Kundeorienteret med fokus på effektivitet og kvalitet
  • Imødekommende og gode samarbejdsevner
  • Tager ansvar for dine opgaver og overholder aftalte deadlines
  • Arbejder selvstændigt og struktureret
  • Trives med skiftende arbejdssteder.

VI TILBYDER
Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og karriereudvikling har høj prioritet. Duvil blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter ”BDO Academy”. Derfor har du mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau.

Samarbejdsformen på kontoret i København er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BDO tilbyder desuden pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger.

BDO har 31 kontorer fordelt over hele landet og mere end 1.200 medarbejdere. Herigennem har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på. Derudover bliver du en del af BDO’s internationale netværk, som er repræsenteret i mere end 160 lande. På kontoret i København er der i alt 14 ansatte.

ANSØGNING
Vi har gjort det let for dig!

Det betyder, at du IKKE skal skrive en ansøgning. Du skal blot besvare de uddybende spørgsmål. Det tager ca. 10-15 minutter at søge – og du ved kort tid derefter, om du går videre i processen. Klik på GO via linket, og du er i gang med at søge jobbet.

Læs mere om Business Services & Outsourcing på www.bdo.dk

2019-07-30T13:50:14.337 BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services Outsourcing-afdeling i København. Med vores overordnede strategi Indlevelse skaber udvikling , har vi i BDO sat fokus på dialogen med kunden og den værdiskabende rådgivning og revision. Det kræver dygtige og dedikerede medarbejdere, som sætter respekt og relationer i forhold til kunden højt. JOBBET Vi servicerer vores kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering. I jobbet som Business Services Outsourcing-medarbejder bliver du en del vores kompetente team, og du vil i samarbejde med dine kolleger servicere egne kunder inden for bogholderi, lønadministration og økonomistyring. Du vil bl.a. komme til at arbejde med bogføring, afstemninger, periodiseringer, moms, løn, måneds- og årsafslutninger. Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos den enkelte virksomhed. Derfor skal du regne med varierende rejsetid.Da jobbet kræver kontakt til mange kunder, er det vigtigt, at du trives i samarbejdet med forskellige mennesker. Du får frihed under ansvar til selv at styre dine opgaver, hvilket skaber stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid. Endvidere kan der blive behov for fleksibilitet i perioder med spidsbelastning. DINE KOMPETENCER Du kan være uddannet kontorassistent, økonomiassistent, controller, revisor eller lignende og have alt fra to til plus ti års erfaring inden for økonomi, rådgivning, service m.m. Du skal sætte pris på at indgå i en tæt dialog med vores kunder og naturligvis have flair for tal og økonomi. Vi søger dig, som går op i strømlinet bogføring og effektivisering af dette. Du skal have erfaring med flere økonomisystemer og sætte en ære i godt håndværk og kvalitetsarbejde. PRIM RE ARBEJDSOPGAVER Finansbogføring Debitor- og kreditorstyring Lønadministration. FAGLIGE KOMPETENCER Erfaring med bogføring, debitorer, moms, løn mv. Erfaring med økonomisystemer Erfaring med rapporteringer Erfaren bruger af Excel og IT generelt. PERSONLIGE KOMPETENCER Kundeorienteret med fokus på effektivitet og kvalitet Imødekommende og gode samarbejdsevner Tager ansvar for dine opgaver og overholder aftalte deadlines Arbejder selvstændigt og struktureret Trives med skiftende arbejdssteder. VI TILBYDER Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og karriereudvikling har høj prioritet. Duvil blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter BDO Academy . Derfor har du mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau. Samarbejdsformen på kontoret i København er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BDO tilbyder desuden pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger. BDO har 31 kontorer fordelt over hele landet og mere end 1.200 medarbejdere. Herigennem har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på. Derudover bliver du en del af BDO s internationale netværk, som er repræsenteret i mere end 160 lande. På kontoret i København er der i alt 14 ansatte. ANSØGNING Vi har gjort det let for dig! Det betyder, at du IKKE skal skrive en ansøgning. Du skal blot besvare de uddybende spørgsmål. Det tager ca. 10-15 minutter at søge og du ved kort tid derefter, om du går videre i processen. Klik på GO via linket, og du er i gang med at søge jobbet. Læs mere om Business Services Outsourcing på www.bdo.dk10Phoenix4e39f715100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-30T00:00:000000https://www.speedrecruiters.com/job-run/jobs/1201/start0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3551816BDO København11Havneholmen 291561København VDKDanmark0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent782872SpeedRecruitersSpecialpakke 1120100124-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e39f715https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e39f715https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e39f715&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4e39f715&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonRegnskabskonsulent søges til BDO i København1Dansk3Læse/ tale933174Regnskabskonsulent3Økonomi362122435ml@speedrecruiters.comDanmarkDanmark330105912Regnskabskonsulent søges til BDO i KøbenhavnBasic BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services Outsourcing-afdeling i København. Med vores overordnede strategi Indlevelse skaber udvikling , har vi i BDO sat fokus på dialogen med kunden og den værdiskabende rådgivning og revision. Det kræver dygtige og dedikerede medarbejdere, som sætter respekt og relationer i forhold til kunden højt. JOBBET Vi servicerer vores kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering. I jobbet som Business Services Outsourcing konsulent, bliver du en del vores kompetente team, og du vil i samarbejde med dine kolleger servicere egne kunder inden for bogholderi, økonomistyring og lønadministration. Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos den enkelte kunde. Derfor skal du regne med varierende rejsetid. Da jobbet kræver kontakt til mange kunder, er det vigtigt, at du trives i samarbejdet med forskellige mennesker. Du får frihed under ansvar til selv at styre dine opgaver, hvilket skaber stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid, ligesom der kan blive behov for fleksibilitet i perioder med spidsbelastning. DINE KOMPETENCER Først og fremmest er du sulten efter at masser af erfaring uden hos kunden! .... Du kan være uddannet kontorassistent, økonomaassistent, controller, revisor eller lignende, og have alt fra to til plus ti års erfaring inden for økonomi, rådgivning, service m.m. Du sætter pris på at indgå i en tæt dialog med vores kunder og har naturligvis flair for tal og økonomi. Du er selvstændig med et godt overblik over eget arbejde og trives med mange deadlines. Vi søger dig som: Er nysgerrig på og villig til at lære nyt og at blive endnu dygtigere Glæder dig til at komme ud til kunderne Kan skabe værdi på baggrund af nøgletal Sætter en ære i godt håndværk og kvalitetsarbejde Går op i strømlinet bogføring og effektivitet og har erfaring med flere økonomisystemer PRIM RE ARBEJDSOPGAVER Finansbogføring Debitor- og kreditorstyring Moms Periodiseringer Afstemninger Controlling Lønadministration Måneds- og årsafslutninger FAGLIGE KOMPETENCER Erfaring med bogføring, debitorer, moms, løn mv. Erfaring med forskellige økonomisystemer Erfaring med rapporteringer Erfaren bruger af Excel og IT generelt PERSONLIGE KOMPETENCER Kundeorienteret med fokus på effektivitet og kvalitet Selvstændig, struktureret med godt overblik Imødekommende og gode samarbejdsevner ikke mindst med smil på læben Proaktiv og tager ansvar for dine opgaver God til og trives med at overholde aftalte deadlines Trives med skiftende arbejdssteder VI TILBYDER Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og karriereudvikling har høj prioritet. Du vil blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter BDO Academy . Derfor har du mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau. Samarbejdsformen på kontoret i København er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BDO tilbyder desuden pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger. BDO har 31 kontorer fordelt over hele landet og mere end 1.200 medarbejdere. Herigennem har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på. Derudover bliver du en del af BDO s internationale netværk, som er repræsenteret i mere end 160 lande. På kontoret i København er der i alt 14 ansatte. ANSØGNING Vi har gjort det let for dig! Det betyder, at du IKKE skal skrive en ansøgning. Du skal blot besvare de uddybende spørgsmål. Det tager ca. 10-15 minutter at søge og du ved kort tid derefter, om du går videre i processen. Klik på GO via linket, og du er i gang med at søge jobbet. Læs mere om Business Services Outsourcing på www.bdo.dk

BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services & Outsourcing-afdeling i København. 

Med vores overordnede strategi; ”Indlevelse skaber udvikling”, har vi i BDO sat fokus på dialogen med kunden og den værdiskabende rådgivning og revision. Det kræver dygtige og dedikerede medarbejdere, som sætter respekt og relationer i forhold til kunden højt.

JOBBET

Vi servicerer vores kunder med fleksible løsninger inden for alt fra fakturering til den overordnede økonomibaserede ledelsesrapportering. I jobbet som Business Services & Outsourcing konsulent, bliver du en del vores kompetente team, og du vil i samarbejde med dine kolleger servicere egne kunder inden for bogholderi, økonomistyring og lønadministration.

Arbejdet udføres både på kontoret og ude hos den enkelte kunde. Derfor skal du regne med varierende rejsetid. Da jobbet kræver kontakt til mange kunder, er det vigtigt, at du trives i samarbejdet med forskellige mennesker. 

Du får frihed under ansvar til selv at styre dine opgaver, hvilket skaber stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid, ligesom der kan blive behov for fleksibilitet i perioder med spidsbelastning.

DINE KOMPETENCER

Først og fremmest er du sulten efter at masser af erfaring uden hos kunden! .... Du kan være uddannet kontorassistent, økonomaassistent, controller, revisor eller lignende, og have alt fra to til plus ti års erfaring inden for økonomi, rådgivning, service m.m. Du sætter pris på at indgå i en tæt dialog med vores kunder og har naturligvis flair for tal og økonomi. 

Du er selvstændig med et godt overblik over eget arbejde og trives med mange deadlines.

Vi søger dig som:

  • Er nysgerrig på og villig til at lære nyt og at blive endnu dygtigere
  • Glæder dig til at komme ud til kunderne
  • Kan skabe værdi på baggrund af nøgletal
  • Sætter en ære i godt håndværk og kvalitetsarbejde
  • Går op i strømlinet bogføring og effektivitet og har erfaring med flere økonomisystemer

 

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

  • Finansbogføring
  • Debitor- og kreditorstyring
  • Moms
  • Periodiseringer
  • Afstemninger
  • Controlling
  • Lønadministration
  • Måneds- og årsafslutninger

                                                                                                                   

FAGLIGE KOMPETENCER

  • Erfaring med bogføring, debitorer, moms, løn mv.
  • Erfaring med forskellige økonomisystemer
  • Erfaring med rapporteringer
  • Erfaren bruger af Excel og IT generelt

PERSONLIGE KOMPETENCER

  • Kundeorienteret med fokus på effektivitet og kvalitet
  • Selvstændig, struktureret med godt overblik
  • Imødekommende og gode samarbejdsevner – ikke mindst med smil på læben
  • Proaktiv og tager ansvar for dine opgaver
  • God til og trives med at overholde aftalte deadlines
  • Trives med skiftende arbejdssteder

VI TILBYDER
Du bliver en del af en organisation, hvor medarbejdertrivsel og karriereudvikling har høj prioritet. Du vil blandt andet få mulighed for at udvikle eksisterende og nye kompetencer via vores eget uddannelsescenter ”BDO Academy”. Derfor har du mange muligheder i BDO, hvad enten du ønsker at videreuddanne dig eller blive dygtigere på samme niveau.

Samarbejdsformen på kontoret i København er uformel, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver både i det daglige og på længere sigt. BDO tilbyder desuden pensionsordning samt en lang række attraktive medarbejdergoder og rabatordninger.

BDO har 31 kontorer fordelt over hele landet og mere end 1.200 medarbejdere. Herigennem har du altid et stort fagligt netværk af specialkompetencer at trække på. Derudover bliver du en del af BDO’s internationale netværk, som er repræsenteret i mere end 160 lande. På kontoret i København er der i alt 14 ansatte.

ANSØGNING
Vi har gjort det let for dig!

Det betyder, at du IKKE skal skrive en ansøgning. Du skal blot besvare de uddybende spørgsmål. Det tager ca. 10-15 minutter at søge – og du ved kort tid derefter, om du går videre i processen. Klik på GO via linket, og du er i gang med at søge jobbet.

Læs mere om Business Services & Outsourcing på www.bdo.dk

 

BDO KøbenhavnKøbenhavn V2019-10-11T17:00:56.7502019-10-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Regnskabskonsulent søges til BDO i København

BDO København

København V
BDO er en af landets største rådgivnings- og revisionsfirmaer. Vi udvider og vækster kraftigt på ydelser hos vores kunder inden for bogføring, løn, rapportering og rådgivning. Derfor søger vi en ny kollega til vores Business Services Outsourcing-afd...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:25. oktober 2019