Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabskonsulent til Økonomi og Stab

Specialist i kommunalt regnskab søges til Albertslund Kommune
Har du lyst til at arbejde med kommunalt regnskab og ledelsestilsyn?

Du bliver omdrejningspunktet for kommunens regnskab.

Du bliver en del af kommunens centrale stab og den interne revision, som har en vital funktion med support af kommunens administration, herunder sikre at lederne til fulde forstår deres økonomiske ansvar og udnytter deres ressourcer, systemer og kompetencer optimalt. Du bliver derfor også en af hovedpersonerne i udviklingen af kommunens ledelsestilsyn og den løbende forfølgelse af best-practice i forhold til kommunens økonomisystem KMD OPUS Økonomi, herunder arbejde med automatiserede processer. Vi tilbyder:

  • et stort ansvar og selvstændighed i opgaven,
  • dygtige kolleger, der giver tæt sparring,
  • mulighed for projektledelse af automatisering af processer og
  • at du kommer helt tæt på en af kommunens vigtigste processer.
Tager ansvar og trives med en kompliceret opgave
For dig er det vigtigt at løse opgaverne effektivt og med høj kvalitet. Du har blik for de gældende regler på området, omgivelsernes behov og er med til at skabe overblik i komplekse tal. Du tager ansvar for opgaveløsningen og formår at bruge dine kollegers faglige indspark og spiller dine kolleger gode.

Det er ikke afgørende om du har arbejdet i en kommune, bare dit kendskab til kommunalt regnskab er stort.

Derudover forventer vi, at du:
  • Har indsigt i og erfaring med kommunalt regnskab
  • Har indsigt og erfaring i arbejdet med moms og håndteringen af anlæg i regnskabet
  • Har interesse for at optimere arbejdsgange inden for bogholderi og regnskab
  • Har en god forståelse for økonomisystemer
  • Arbejder struktureret og har overblik
  • Er god til at samarbejde og sætter dig ud over dit eget fagsprog
  • Tager initiativ og følger opgaverne til dørs
  • Trives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luften
  • Er åben, engageret og kan grine, mens du har travlt
  • Uddannelse som cand. merc. aud. eller lign.
Hvem er vi?
I kommunerne står vi midt i en omstillingstid, der udfordrer vores evne til styring, udvikling og til at finde nye løsninger. Det understøtter vi med vores afdeling Økonomi og Stab, som samler økonomi, indkøb, it og digitalisering, politik, ledelse, HR og personale. Afdelingen består af godt 65 medarbejdere og er forankret under kommunaldirektøren. Det er i enheden for økonomidrift, hvor der er ca. 7 ansatte, at vi søger en ny kollega.

Vores overordnede opgave er at skabe økonomisk råderum som grundlag for den politiske vision for Albertslund Kommunes udvikling og sikre en økonomi i balance. Vi lægger vægt på at understøtte fagområdernes kerneydelser og at sikre helheden og sammenhængen på tværs af kommunens opgaver.

Løn og ansættelsesforhold
Du bliver lønnet efter gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Vi har fleksibel arbejdstid og gode uddannelses- og udviklingsmuligheder.

Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.

Hvis du vil vide mere
kan du læse om Albertslund Kommune som arbejdsplads og om vores nye administrative organisation på www.albertslund.dk eller du kan kontakte chefkonsulent Helle Lund Jørgensen på telefon 43 68 76 64.

Send din ansøgning  ved at klikke på: ”Send ansøgning”, så vi har den senest 12. marts 2018 kl. 9.00. Vi forventer at holde første samtale den 19. marts og 2. samtale 21. marts 2018.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329760528Phoenix-1be044cf12018-02-13T11:01:37.510Regnskabskonsulent til Økonomi og StabSpecialist i kommunalt regnskab søges til Albertslund Kommune
Har du lyst til at arbejde med kommunalt regnskab og ledelsestilsyn?

Du bliver omdrejningspunktet for kommunens regnskab.

Du bliver en del af kommunens centrale stab og den interne revision, som har en vital funktion med support af kommunens administration, herunder sikre at lederne til fulde forstår deres økonomiske ansvar og udnytter deres ressourcer, systemer og kompetencer optimalt. Du bliver derfor også en af hovedpersonerne i udviklingen af kommunens ledelsestilsyn og den løbende forfølgelse af best-practice i forhold til kommunens økonomisystem KMD OPUS Økonomi, herunder arbejde med automatiserede processer. Vi tilbyder:
  • et stort ansvar og selvstændighed i opgaven,
  • dygtige kolleger, der giver tæt sparring,
  • mulighed for projektledelse af automatisering af processer og
  • at du kommer helt tæt på en af kommunens vigtigste processer.
Tager ansvar og trives med en kompliceret opgave
For dig er det vigtigt at løse opgaverne effektivt og med høj kvalitet. Du har blik for de gældende regler på området, omgivelsernes behov og er med til at skabe overblik i komplekse tal. Du tager ansvar for opgaveløsningen og formår at bruge dine kollegers faglige indspark og spiller dine kolleger gode.

Det er ikke afgørende om du har arbejdet i en kommune, bare dit kendskab til kommunalt regnskab er stort.

Derudover forventer vi, at du:
  • Har indsigt i og erfaring med kommunalt regnskab
  • Har indsigt og erfaring i arbejdet med moms og håndteringen af anlæg i regnskabet
  • Har interesse for at optimere arbejdsgange inden for bogholderi og regnskab
  • Har en god forståelse for økonomisystemer
  • Arbejder struktureret og har overblik
  • Er god til at samarbejde og sætter dig ud over dit eget fagsprog
  • Tager initiativ og følger opgaverne til dørs
  • Trives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luften
  • Er åben, engageret og kan grine, mens du har travlt
  • Uddannelse som cand. merc. aud. eller lign.
Hvem er vi?
I kommunerne står vi midt i en omstillingstid, der udfordrer vores evne til styring, udvikling og til at finde nye løsninger. Det understøtter vi med vores afdeling Økonomi og Stab, som samler økonomi, indkøb, it og digitalisering, politik, ledelse, HR og personale. Afdelingen består af godt 65 medarbejdere og er forankret under kommunaldirektøren. Det er i enheden for økonomidrift, hvor der er ca. 7 ansatte, at vi søger en ny kollega.

Vores overordnede opgave er at skabe økonomisk råderum som grundlag for den politiske vision for Albertslund Kommunes udvikling og sikre en økonomi i balance. Vi lægger vægt på at understøtte fagområdernes kerneydelser og at sikre helheden og sammenhængen på tværs af kommunens opgaver.

Løn og ansættelsesforhold
Du bliver lønnet efter gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Vi har fleksibel arbejdstid og gode uddannelses- og udviklingsmuligheder.

Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.

Hvis du vil vide mere
kan du læse om Albertslund Kommune som arbejdsplads og om vores nye administrative organisation på www.albertslund.dk eller du kan kontakte chefkonsulent Helle Lund Jørgensen på telefon 43 68 76 64.

Send din ansøgning  ved at klikke på: ”Send ansøgning”, så vi har den senest 12. marts 2018 kl. 9.00. Vi forventer at holde første samtale den 19. marts og 2. samtale 21. marts 2018.
 
2018-03-12T09:50:48.670 Specialist i kommunalt regnskab søges til Albertslund KommuneHar du lyst til at arbejde med kommunalt regnskab og ledelsestilsyn?Du bliver omdrejningspunktet for kommunens regnskab.Du bliver en del af kommunens centrale stab og den interne revision, som har en vital funktion med support af kommunens administration, herunder sikre at lederne til fulde forstår deres økonomiske ansvar og udnytter deres ressourcer, systemer og kompetencer optimalt. Du bliver derfor også en af hovedpersonerne i udviklingen af kommunens ledelsestilsyn og den løbende forfølgelse af best-practice i forhold til kommunens økonomisystem KMD OPUS Økonomi, herunder arbejde med automatiserede processer. Vi tilbyder: et stort ansvar og selvstændighed i opgaven, dygtige kolleger, der giver tæt sparring, mulighed for projektledelse af automatisering af processer og at du kommer helt tæt på en af kommunens vigtigste processer. Tager ansvar og trives med en kompliceret opgaveFor dig er det vigtigt at løse opgaverne effektivt og med høj kvalitet. Du har blik for de gældende regler på området, omgivelsernes behov og er med til at skabe overblik i komplekse tal. Du tager ansvar for opgaveløsningen og formår at bruge dine kollegers faglige indspark og spiller dine kolleger gode.Det er ikke afgørende om du har arbejdet i en kommune, bare dit kendskab til kommunalt regnskab er stort.Derudover forventer vi, at du: Har indsigt i og erfaring med kommunalt regnskab Har indsigt og erfaring i arbejdet med moms og håndteringen af anlæg i regnskabet Har interesse for at optimere arbejdsgange inden for bogholderi og regnskab Har en god forståelse for økonomisystemer Arbejder struktureret og har overblik Er god til at samarbejde og sætter dig ud over dit eget fagsprog Tager initiativ og følger opgaverne til dørs Trives i en dynamisk organisation, hvor der til tider kan være mange bolde i luften Er åben, engageret og kan grine, mens du har travlt Uddannelse som cand. merc. aud. eller lign. Hvem er vi?I kommunerne står vi midt i en omstillingstid, der udfordrer vores evne til styring, udvikling og til at finde nye løsninger. Det understøtter vi med vores afdeling Økonomi og Stab, som samler økonomi, indkøb, it og digitalisering, politik, ledelse, HR og personale. Afdelingen består af godt 65 medarbejdere og er forankret under kommunaldirektøren. Det er i enheden for økonomidrift, hvor der er ca. 7 ansatte, at vi søger en ny kollega.Vores overordnede opgave er at skabe økonomisk råderum som grundlag for den politiske vision for Albertslund Kommunes udvikling og sikre en økonomi i balance. Vi lægger vægt på at understøtte fagområdernes kerneydelser og at sikre helheden og sammenhængen på tværs af kommunens opgaver.Løn og ansættelsesforholdDu bliver lønnet efter gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation. Vi har fleksibel arbejdstid og gode uddannelses- og udviklingsmuligheder.Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme ligelig kønsfordeling og etnisk ligestilling.Hvis du vil vide merekan du læse om Albertslund Kommune som arbejdsplads og om vores nye administrative organisation på www.albertslund.dk eller du kan kontakte chefkonsulent Helle Lund Jørgensen på telefon 43 68 76 64.Send din ansøgning ved at klikke på: Send ansøgning , så vi har den senest 12. marts 2018 kl. 9.00. Vi forventer at holde første samtale den 19. marts og 2. samtale 21. marts 2018.38030Phoenix1be044cf101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-03-12T00:00:000010https://albertslund.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=e05f71a6-b02a-4764-828e-9f06833cfbcf0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAlbertslund3110716Økonomi og Stab11Nordmarks Alle 12620AlbertslundDKDanmarkORS/1be044cf_logo.gifORS/Small/1be044cf_logo.gif0
Pernille.carlsen@albertslund.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent525525EmplyMinimum pakken - 35 dage0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1be044cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1be044cfhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1be044cf&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1be044cf&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static-int.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/3.jpgEr du økonomisk velfunderet, og har et højt ambitionsniveau? Hos Økonomi og Stab bliver du dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale933174Regnskabskonsulent3Økonomi353021234Pernille CarlsenPernille.carlsen@albertslund.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK