Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabskonsulent til Økonomiafdelingen i Børne-, Uddannelses- Arbejdsmarkedsforvaltningen

Arbejdssted: Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen, Børne- og Skoleområdet, Ålegården 1, 6000 Kolding

Tiltrædelse: 1. marts 2021

Arbejdstid: 25-30 timer

 

Vi søger en regnskabskonsulent med kendskab til kommunal økonomi, der sammen med resten af teamet, skal forestå økonomistyringen på områderne samt understøtte de decentrale ledere og administrative medarbejdere.

 

Om jobbet

Dine opgaver vil overordnet bestå af egne driftsopgaver samt support til vores decentrale ledere og administrative medarbejdere i forhold til økonomisystemet Prisme.

 

Regnskabsopgaverne vil blandt andet omfatte:

  • Afstemningsopgaver
  • Betaling af fakturaer
  • Håndtering af udlæg, mentorhonorarer og transportudgifter m.v.
  • Udsendelse af fakturaer på ungeområdet
  • Månedlig afregning af skat på ydelser inden for arbejdsmarkedsområdet

 

Om dig

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring med regnskabsopgaver i en kommune – og gerne kendskab til børne- eller skoleområdet
  • Har en konstruktiv tilgang til kollegaer og samarbejdsparter
  • Har gode formidlingsevner i forhold til supportopgaven til decentrale enheder
  • Har overblik og samtidigt er du god til detaljen
  • Kan arbejde selvstændigt og tager ansvar for opgaveløsningen
  • Det er en fordel hvis du har erfaring med Prisme 15

 

Om os

Økonomiafdelingen i Børne-, Uddannelses- og Arbejdsmarkedsforvaltningen er ansvarlig for budgetlægning og –opfølgning, regnskab samt økonomisupport til alle enheder under forvaltningens fire områder: Børneområdet, Skoleområdet, Ungeområdet og Arbejdsmarkedsområdet. Herudover spiller afdelingen en stor rolle i forhold til udarbejdelse af analyser og ledelsesinformation til forvaltningen.

 

Afdelingen blev skabt ved sammenlægningen af to forvaltninger i sommeren 2019. Som afdeling står vi på et solidt fundament fra de to tidligere afdelinger, men samtidigt med en mulighed for i fællesskab at videreudvikle økonomistyringen og –kulturen i den nye forvaltning i samspil med områdechefer og decentrale ledere.

 

Vi tilbyder

En spændende stilling med rig mulighed for at påvirke retningen for såvel økonomistyring og –kultur i forvaltningen som samarbejdet i afdelingen.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomsten. Der er tale om en fast stilling på 25-30 timer.

 

Ansøgningsfrist og tiltrædelse

Der er ansøgningsfrist 20. januar 2021. Der afholdes ansættelsessamtaler tirsdag d. 26. januar 2021.

 

Tiltrædelse pr. 1. marts 2021 eller snarest muligt.

 

For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte Økonomichef Rune Wentzel Helms på tlf. 4023 0242.

 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.