Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabskonsulent/bogholder

De Jonghe Administration ApS ansætter en ekstra økonomi medarbejder med opstart hurtigst muligt. Gerne deltid. Som regnskabskonsulent hos os får du dit daglige virke i København.

De Jonghe Administration er en regnskabs- og bogføringsvirksomhed, hvor vi varetager alt fra administration og drift af klientens økonomifunktion, til bogføring, moms, lønninger, regnskaber og selvangivelser.

Om stillingen

Dit arbejde består i at sikre en effektiv og pålidelig regnskabsmæssig assistance.

Dine arbejdsopgaver vil inkludere følgende:

  • Bogføring, finans og i debitor- og kreditormodul
  • Løbende afstemninger
  • Momsangivelser
  • Udarbejdelse- og opstilling af årsregnskaber
  • Diverse ad hoc opgaver (bogholderirelaterede) 

 

Vi lægger vægt på en selvstændig arbejdsindsats, hvor en opgave løses helt.

 

Den rette profil

Vi forestiller os, at du er regnskabsuddannet og har opnået en god forståelse på regnskabsområdet. Du har med fordel siddet i en stilling med lignende opgaver og har erfaring med at arbejde i e-conomic eller som minimum et lignende system. Det vægtes højt, at du er energisk og i stand til at forstå kundens behov samt at du har en positiv tilgang til tingene og bidrager til det gode fællesskab.

Det forventes at du har en fleksibel tilgang til det at arbejde med regnskaber og går den ekstra mil for at følge dine opgaver til dørs og udviser stort engagement i forhold til opgaveløsningen. Det forventes samtidig at du er stabil og kan bevare fokus i pressede situationer og kan lide at arbejde efter mål og deadlines.

 

Du tilbydes

Virksomheden tilbyder et alsidigt og udfordrende job med stor frihedsgrad.

Der er kontakt med mange forskellige kunder, som du på sigt får eget ansvar for. Der arbejdes både på kontoret og ude hos kunder.

Du tilbydes tillige et godt arbejdsmiljø i en flad organisation, hvor der er en god tone samt positive kollegaer, der ligesom dig, synes det er spændende at gøre en forskel.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329726579Phoenix-0161d81912017-12-13T19:01:34.713Regnskabskonsulent/bogholder

De Jonghe Administration ApS ansætter en ekstra økonomi medarbejder med opstart hurtigst muligt. Gerne deltid. Som regnskabskonsulent hos os får du dit daglige virke i København.

De Jonghe Administration er en regnskabs- og bogføringsvirksomhed, hvor vi varetager alt fra administration og drift af klientens økonomifunktion, til bogføring, moms, lønninger, regnskaber og selvangivelser.

Om stillingen

Dit arbejde består i at sikre en effektiv og pålidelig regnskabsmæssig assistance.

Dine arbejdsopgaver vil inkludere følgende:

  • Bogføring, finans og i debitor- og kreditormodul
  • Løbende afstemninger
  • Momsangivelser
  • Udarbejdelse- og opstilling af årsregnskaber
  • Diverse ad hoc opgaver (bogholderirelaterede) 

 

Vi lægger vægt på en selvstændig arbejdsindsats, hvor en opgave løses helt.

 

Den rette profil

Vi forestiller os, at du er regnskabsuddannet og har opnået en god forståelse på regnskabsområdet. Du har med fordel siddet i en stilling med lignende opgaver og har erfaring med at arbejde i e-conomic eller som minimum et lignende system. Det vægtes højt, at du er energisk og i stand til at forstå kundens behov samt at du har en positiv tilgang til tingene og bidrager til det gode fællesskab.

Det forventes at du har en fleksibel tilgang til det at arbejde med regnskaber og går den ekstra mil for at følge dine opgaver til dørs og udviser stort engagement i forhold til opgaveløsningen. Det forventes samtidig at du er stabil og kan bevare fokus i pressede situationer og kan lide at arbejde efter mål og deadlines.

 

Du tilbydes

Virksomheden tilbyder et alsidigt og udfordrende job med stor frihedsgrad.

Der er kontakt med mange forskellige kunder, som du på sigt får eget ansvar for. Der arbejdes både på kontoret og ude hos kunder.

Du tilbydes tillige et godt arbejdsmiljø i en flad organisation, hvor der er en god tone samt positive kollegaer, der ligesom dig, synes det er spændende at gøre en forskel.

 

2018-02-01T12:53:53.310 De Jonghe Administration ApS ansætter en ekstra økonomi medarbejder med opstart hurtigst muligt. Gerne deltid. Som regnskabskonsulent hos os får du dit daglige virke i København. De Jonghe Administration er en regnskabs- og bogføringsvirksomhed, hvor vi varetager alt fra administration og drift af klientens økonomifunktion, til bogføring, moms, lønninger, regnskaber og selvangivelser. Om stillingen Dit arbejde består i at sikre en effektiv og pålidelig regnskabsmæssig assistance. Dine arbejdsopgaver vil inkludere følgende: Bogføring, finans og i debitor- og kreditormodul Løbende afstemninger Momsangivelser Udarbejdelse- og opstilling af årsregnskaber Diverse ad hoc opgaver (bogholderirelaterede) Vi lægger vægt på en selvstændig arbejdsindsats, hvor en opgave løses helt. Den rette profil Vi forestiller os, at du er regnskabsuddannet og har opnået en god forståelse på regnskabsområdet. Du har med fordel siddet i en stilling med lignende opgaver og har erfaring med at arbejde i e-conomic eller som minimum et lignende system. Det vægtes højt, at du er energisk og i stand til at forstå kundens behov samt at du har en positiv tilgang til tingene og bidrager til det gode fællesskab. Det forventes at du har en fleksibel tilgang til det at arbejde med regnskaber og går den ekstra mil for at følge dine opgaver til dørs og udviser stort engagement i forhold til opgaveløsningen. Det forventes samtidig at du er stabil og kan bevare fokus i pressede situationer og kan lide at arbejde efter mål og deadlines. Du tilbydes Virksomheden tilbyder et alsidigt og udfordrende job med stor frihedsgrad. Der er kontakt med mange forskellige kunder, som du på sigt får eget ansvar for. Der arbejdes både på kontoret og ude hos kunder. Du tilbydes tillige et godt arbejdsmiljø i en flad organisation, hvor der er en god tone samt positive kollegaer, der ligesom dig, synes det er spændende at gøre en forskel.11Jobnet0161d819100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-02T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3048131DE JONGHE ADMINISTRATION ApS11Flæsketorvet 681711København VDKDanmarkORS/blank.png155.6666530012.55937100
mdj@dejonghe.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent500437JobNet47131791000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0161d819https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0161d819https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0161d819&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0161d819&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933174Regnskabskonsulent3Økonomi351700232mdj@dejonghe.dkmdj@dejonghe.dkDKDanmarkDKDanmark329925113Detaljeorienteret regnskabsansvarlig søges til handelsvirksomhed beliggende i GlostrupBasic Beskrivelse Til en særdeles veldrevet handelsvirksomhed søges en regnskabsansvarlig, der har fokus på detaljerne. Med reference til driftschefen bliver du ansvarlig for bogholderiet fra A-Z. Du får gode muligheder for at tilrettelægge din egen arbejdsdag samt præge processerne for opgavernes udførelse, da virksomheden for nylig har opgraderet til den seneste version af Navision. Arbejdsopgaverne vil være følgende: Arbejdsopgaver Debitor Kreditor Finans Bogføring Løn til funktionærer og timelønnede Afstemninger Forberedelse af årsregnskab til revisor Kontakt til revisor bank Proces- og systemoptimering Ad hoc-opgaver Om virksomheden Her er tale om en mindre, men meget professionel og solid familieledet handelsvirksomhed, der har eksisteret i mere end 50 år. Virksomheden har en meget bred kundekreds, som tæller både større og mindre virksomheder, ligesom man også har mange forskellige leverandører. For virksomheden er det væsentligt, at både kunder og leverandører får en oplevelse af kvalitet, ordentlighed og rettidighed. Miljøet i virksomheden bærer præg af stolthed, faglighed og højt engagement. Der tilbydes gode personaleforhold i form af frokostordning, gode parkeringsmuligheder, fri frugt samt sundhedsforsikring og forsikringspakke. Personlige kompetencer Du formår at have styr på detaljerne samtidig med, at du bevarer overblikket. Du trives i en selvstændig rolle, hvor du er eneansvarlig for bogholderiet. Samtidig formår du at følge op og være opsøgende i forhold til den øvrige organisation. Endvidere er du handlekraftig og har pondus. Som person ser du muligheder fremfor begrænsninger, og du giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det. IT-kompetencer Erfaring med Navision er et krav, mens kendskab til Bluegarden er en fordel Uddannelse Relevant erfaring er vigtigere end uddannelse Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Torben Jørgensen og Nikita Nielsen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

Beskrivelse

Til en særdeles veldrevet handelsvirksomhed søges en regnskabsansvarlig, der har fokus på detaljerne. Med reference til driftschefen bliver du ansvarlig for bogholderiet fra A-Z. Du får gode muligheder for at tilrettelægge din egen arbejdsdag samt præge processerne for opgavernes udførelse, da virksomheden for nylig har opgraderet til den seneste version af Navision. Arbejdsopgaverne vil være følgende:

Arbejdsopgaver

  • Debitor
  • Kreditor
  • Finans
  • Bogføring
  • Løn til funktionærer og timelønnede
  • Afstemninger
  • Forberedelse af årsregnskab til revisor
  • Kontakt til revisor/bank
  • Proces- og systemoptimering
  • Ad hoc-opgaver

Om virksomheden

Her er tale om en mindre, men meget professionel og solid familieledet handelsvirksomhed, der har eksisteret i mere end 50 år. Virksomheden har en meget bred kundekreds, som tæller både større og mindre virksomheder, ligesom man også har mange forskellige leverandører. For virksomheden er det væsentligt, at både kunder og leverandører får en oplevelse af kvalitet, ordentlighed og rettidighed. Miljøet i virksomheden bærer præg af stolthed, faglighed og højt engagement. Der tilbydes gode personaleforhold i form af frokostordning, gode parkeringsmuligheder, fri frugt samt sundhedsforsikring og forsikringspakke.

Personlige kompetencer

Du formår at have styr på detaljerne samtidig med, at du bevarer overblikket. Du trives i en selvstændig rolle, hvor du er eneansvarlig for bogholderiet. Samtidig formår du at følge op og være opsøgende i forhold til den øvrige organisation. Endvidere er du handlekraftig og har pondus. Som person ser du muligheder fremfor begrænsninger, og du giver gerne en hånd med, hvor der er behov for det.

IT-kompetencer

Erfaring med Navision er et krav, mens kendskab til Bluegarden er en fordel

Uddannelse

Relevant erfaring er vigtigere end uddannelse

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Torben Jørgensen og Nikita Nielsen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument. Få inspiration til dit CV her.

ORS/Small/09d25c01_logo.jpegProselectionKøbenhavn2018-12-10T13:00:14.8902019-02-08T00:00:00
329911118Erfaren regnskabsansvarlig søges til solid virksomhed ved BillundBasic Beskrivelse Som regnskabsansvarlig bliver du virksomhedens primære regnskabsmæssige ressource, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du vil få hjælp til nogle af opgaverne af virksomhedens regnskabsassistent, men vil også selv være en meget aktiv del af den daglige drift. Herudover vil du samarbejde tæt med tre fakturerings- & afregningsmedarbejdere. Du vil få stor indflydelse på udførelsen og planlægningen af dit arbejde med fokus på både små og store opgaver. Herudover vil du samarbejde med den administrerende direktør. Dine opgaver vil bestå af: Arbejdsopgaver Debitoropfølgning Kreditorer i samarbejde regnskabsassistent Finans Afstemninger og hensættelser Moms, skat etc. Løn Måneds- & kvartalsafslutninger Forberedelse af årsregnskab til revisor Kontakt til bank, myndigheder etc. Ansvar for forsikringer etc. Optimering og opbygning af processer Ad hoc Om virksomheden Her er tale om en velkonsolideret virksomhed, der har eksisteret i mere end 40 år. Virksomheden har en solid position inden for sit felt og oplever forsat vækst. Virksomheden beskæftiger ca. 40 medarbejdere, som arbejder i et uformelt, behageligt og engageret miljø. Fra virksomhedens side lægges vægt på gode personaleforhold i form af bl.a. pension og sundhedsforsikringer. Personlige kompetencer Du har en bred erfaring med allround regnskab og har siddet i en lignende stilling. Som person er du struktureret, selvkørende og tager ansvar for dine opgaver. Du har en høj grad af selvstændighed og forstår at bevare overblikket over de mangeartede opgaver. Dertil er du fleksibel, serviceminded og indstillet på at hjælpe til, hvor der er behov. IT-kompetencer Du har flair for IT Uddannelse Merkonom, HD eller tilsvarende Sprog Lettere engelsk i skrift og tale Kontaktpersoner Søren B. Christiansen og Kristine Lorentzen Ansøgningsproces Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

Beskrivelse

Som regnskabsansvarlig bliver du virksomhedens primære regnskabsmæssige ressource, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du vil få hjælp til nogle af opgaverne af virksomhedens regnskabsassistent, men vil også selv være en meget aktiv del af den daglige drift. Herudover vil du samarbejde tæt med tre fakturerings- & afregningsmedarbejdere. Du vil få stor indflydelse på udførelsen og planlægningen af dit arbejde med fokus på både små og store opgaver. Herudover vil du samarbejde med den administrerende direktør. Dine opgaver vil bestå af:

Arbejdsopgaver

  • Debitoropfølgning
  • Kreditorer i samarbejde regnskabsassistent
  • Finans
  • Afstemninger og hensættelser
  • Moms, skat etc.
  • Løn
  • Måneds- & kvartalsafslutninger
  • Forberedelse af årsregnskab til revisor
  • Kontakt til bank, myndigheder etc.
  • Ansvar for forsikringer etc.
  • Optimering og opbygning af processer
  • Ad hoc

Om virksomheden

Her er tale om en velkonsolideret virksomhed, der har eksisteret i mere end 40 år. Virksomheden har en solid position inden for sit felt og oplever forsat vækst. Virksomheden beskæftiger ca. 40 medarbejdere, som arbejder i et uformelt, behageligt og engageret miljø. Fra virksomhedens side lægges vægt på gode personaleforhold i form af bl.a. pension og sundhedsforsikringer.

Personlige kompetencer

Du har en bred erfaring med allround regnskab og har siddet i en lignende stilling. Som person er du struktureret, selvkørende og tager ansvar for dine opgaver. Du har en høj grad af selvstændighed og forstår at bevare overblikket over de mangeartede opgaver. Dertil er du fleksibel, serviceminded og indstillet på at hjælpe til, hvor der er behov.

IT-kompetencer

Du har flair for IT

Uddannelse

Merkonom, HD eller tilsvarende

Sprog

Lettere engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren B. Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Vi indkalder løbende ansøgere til samtale. Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ORS/Small/23f04804_logo.jpegProselection2018-11-13T12:00:33.1802019-01-12T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Detaljeorienteret regnskabsansvarlig søges til handelsvirksomhed beliggende i Glostrup

Proselection

København
Beskrivelse Til en særdeles veldrevet handelsvirksomhed søges en regnskabsansvarlig, der har fokus på detaljerne. Med reference til driftschefen bliver du ansvarlig for bogholderiet fra A-Z. Du får gode muligheder for at tilrettelægge din egen arbej...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:8. februar 2019

Erfaren regnskabsansvarlig søges til solid virksomhed ved Billund

Proselection

Beskrivelse Som regnskabsansvarlig bliver du virksomhedens primære regnskabsmæssige ressource, hvilket betyder, at du vil få ansvaret for økonomifunktionen fra A-Z. Du vil få hjælp til nogle af opgaverne af virksomhedens regnskabsassistent, men vil ...
Indrykket:13. november 2018
Udløbsdato:12. januar 2019