Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabskontoret ved Struer Provsti søger en regnskabskyndig medarbejder

Vi søger en regnskabsmedarbejder til det fælles regnskabskontor ved menighedsrådene i Struer Provsti. Stillingen er med ansættelse 1. august på 30 timer pr. uge og er placeret i Business Park i Struer.

Som medarbejder på regnskabskontoret skal du være med til, at løse de administrative opgaver, for alle ni menighedsråd i Struer Provsti. Du skal kunne rådgive, vejlede og servicere menighedsrådene, så de kan træffe beslutninger på et økonomisk oplyst grundlag. Arbejdsopgaverne er talrige og indholdet er bl.a. betalinger, bogføring, lønindberetninger, årsafslutninger. Dertil kommer spændende udviklingsopgaver som du, sammen med din kollega, kan få mulighed for at præge og udvikle.

Regnskabskontoret ledes af et fællesudvalg, hvor alle menighedsrådene har en repræsentant. Den daglige ledelse af regnskabskontoret udøves af formanden for fællesudvalget. I det daglige arbejde vil dine væsentligste samarbejdspartner være din kollega på regnskabskontoret, fællesudvalgets formand, menighedsrådenes formænd og kasserere, provstikontoret, revisionen og mange flere.

Ønskede kvalifikationer:

Vi søger en person der ”brænder for”, at medvirke til at gøre det nemmere at være menighedsråd.

Vi forventer, at du:

  • er fortrolig med budget, bogholderi, regnskab, m.fl.
  • kan analysere regnskabstal og følge op på budgetter
  • er erfaren bruger i Excel, elektroniske redskaber og digitale løsninger
  • kan omsætte love, cirkulærer, bekendtgørelser og vejledninger til praksis
  • forstår og evner at samarbejde med både ansatte og frivillige
  • kan arbejde selvstændigt og udviser initiativ og engagement
  • evt. har gennemført kordegneuddannelsen eller er indstillet på at gennemføre den 5 ugers uddannelse inden for 2 år.

Vigtigt er det, at du finder glæde og interesse for at vejlede og servicere menighedsrådene inden for det finansielle og økonomiske område. Menighedsrådene består af frivillige, og du skal derfor sætte en ære i gøre svært stof let tilgængeligt.

Vi kan tilbyde:

  • en spændende stilling, hvor du kan bidrage til at skabe og udvikle en effektiv og dygtig organisation, der understøtter menighedsrådenes virke.
  • en arbejdsplads hvor vi er ambitiøse og hvor du i kraft af din faglighed og engagement har stor indflydelse.
  • et konstruktivt samspil mellem fællesudvalg, menighedsråd, provstiudvalg og provstikontor, Viborg Stift og revisionen.
  • Vi prioritere samarbejdsevne højt da du vil være en af to medarbejdere der er gensidig afhængig af hinanden.
  • En arbejdsplads der relativ nyetableret og som du kan være med til at bygge op.

Vi vægter, at du trives i dit arbejde og har balance i din hverdag. Der vil blive forventet meget af dig, men du skal tilsvarende have mulighed for en fleksibel hverdag. Medvirken ved menighedsrådsmøder (aftenmøder) må påregnes.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen vil være omfattet af gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Statstjenestemændenes Centralorganisation af (CO10 fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper m.fl. Aftalerne kan ses på http://www.folkekirkenspersonale.dk 

Stillingen er indplaceret i løngruppe 2 med mulighed for at forhandle kvalifikationstillæg. Der er rådighedsforpligtelse til stillingen. Rådighedstillægget udgør årligt kr. 31.100 (grundbeløb 2012). Løn samt tillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk.

Nuværende tjenestemandsansatte kordegne har ret til at bevare deres tjenestemandsstatus ved ansættelse med direkte overgang. Der skal i så fald ske en klassificering af stillingen efter forhandling mellem Kirkeministeriet og de forhandlingsberettigede parter.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til formand for fællesudvalget Emma Mose Juul på telefon 97 85 53 1897 eller 20 49 77 02.

Ansøgning med relevante bilag og referencer sendes pr. mail att. Emma Mose Juul til mail 8816fortrolig@sogn.dk.  

Processen:

  • Ansøgningsfrist: 17. juni 2019 kl.12.00.
  • Første samtale: 21. juni 2019
  • Anden samtale: 25. juni 2019

I forbindelse med ansættelsen indhentes efter ansøgers samtykke referencer. Ansættelser sker med tre måneders prøvetid.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330029009Phoenix-0999d47b12019-05-27T00:00:00Regnskabskontoret ved Struer Provsti søger en regnskabskyndig medarbejder

Vi søger en regnskabsmedarbejder til det fælles regnskabskontor ved menighedsrådene i Struer Provsti. Stillingen er med ansættelse 1. august på 30 timer pr. uge og er placeret i Business Park i Struer.

Som medarbejder på regnskabskontoret skal du være med til, at løse de administrative opgaver, for alle ni menighedsråd i Struer Provsti. Du skal kunne rådgive, vejlede og servicere menighedsrådene, så de kan træffe beslutninger på et økonomisk oplyst grundlag. Arbejdsopgaverne er talrige og indholdet er bl.a. betalinger, bogføring, lønindberetninger, årsafslutninger. Dertil kommer spændende udviklingsopgaver som du, sammen med din kollega, kan få mulighed for at præge og udvikle.

Regnskabskontoret ledes af et fællesudvalg, hvor alle menighedsrådene har en repræsentant. Den daglige ledelse af regnskabskontoret udøves af formanden for fællesudvalget. I det daglige arbejde vil dine væsentligste samarbejdspartner være din kollega på regnskabskontoret, fællesudvalgets formand, menighedsrådenes formænd og kasserere, provstikontoret, revisionen og mange flere.

Ønskede kvalifikationer:

Vi søger en person der ”brænder for”, at medvirke til at gøre det nemmere at være menighedsråd.

Vi forventer, at du:

  • er fortrolig med budget, bogholderi, regnskab, m.fl.
  • kan analysere regnskabstal og følge op på budgetter
  • er erfaren bruger i Excel, elektroniske redskaber og digitale løsninger
  • kan omsætte love, cirkulærer, bekendtgørelser og vejledninger til praksis
  • forstår og evner at samarbejde med både ansatte og frivillige
  • kan arbejde selvstændigt og udviser initiativ og engagement
  • evt. har gennemført kordegneuddannelsen eller er indstillet på at gennemføre den 5 ugers uddannelse inden for 2 år.

Vigtigt er det, at du finder glæde og interesse for at vejlede og servicere menighedsrådene inden for det finansielle og økonomiske område. Menighedsrådene består af frivillige, og du skal derfor sætte en ære i gøre svært stof let tilgængeligt.

Vi kan tilbyde:

  • en spændende stilling, hvor du kan bidrage til at skabe og udvikle en effektiv og dygtig organisation, der understøtter menighedsrådenes virke.
  • en arbejdsplads hvor vi er ambitiøse og hvor du i kraft af din faglighed og engagement har stor indflydelse.
  • et konstruktivt samspil mellem fællesudvalg, menighedsråd, provstiudvalg og provstikontor, Viborg Stift og revisionen.
  • Vi prioritere samarbejdsevne højt da du vil være en af to medarbejdere der er gensidig afhængig af hinanden.
  • En arbejdsplads der relativ nyetableret og som du kan være med til at bygge op.

Vi vægter, at du trives i dit arbejde og har balance i din hverdag. Der vil blive forventet meget af dig, men du skal tilsvarende have mulighed for en fleksibel hverdag. Medvirken ved menighedsrådsmøder (aftenmøder) må påregnes.

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen vil være omfattet af gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Statstjenestemændenes Centralorganisation af (CO10 fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper m.fl. Aftalerne kan ses på http://www.folkekirkenspersonale.dk 

Stillingen er indplaceret i løngruppe 2 med mulighed for at forhandle kvalifikationstillæg. Der er rådighedsforpligtelse til stillingen. Rådighedstillægget udgør årligt kr. 31.100 (grundbeløb 2012). Løn samt tillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk.

Nuværende tjenestemandsansatte kordegne har ret til at bevare deres tjenestemandsstatus ved ansættelse med direkte overgang. Der skal i så fald ske en klassificering af stillingen efter forhandling mellem Kirkeministeriet og de forhandlingsberettigede parter.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til formand for fællesudvalget Emma Mose Juul på telefon 97 85 53 1897 eller 20 49 77 02.

Ansøgning med relevante bilag og referencer sendes pr. mail att. Emma Mose Juul til mail 8816fortrolig@sogn.dk.  

Processen:

  • Ansøgningsfrist: 17. juni 2019 kl.12.00.
  • Første samtale: 21. juni 2019
  • Anden samtale: 25. juni 2019

I forbindelse med ansættelsen indhentes efter ansøgers samtykke referencer. Ansættelser sker med tre måneders prøvetid.

2019-06-18T00:51:20.503 Vi søger en regnskabsmedarbejder til det fælles regnskabskontor ved menighedsrådene i Struer Provsti. Stillingen er med ansættelse 1. august på 30 timer pr. uge og er placeret i Business Park i Struer. Som medarbejder på regnskabskontoret skal du være med til, at løse de administrative opgaver, for alle ni menighedsråd i Struer Provsti. Du skal kunne rådgive, vejlede og servicere menighedsrådene, så de kan træffe beslutninger på et økonomisk oplyst grundlag. Arbejdsopgaverne er talrige og indholdet er bl.a. betalinger, bogføring, lønindberetninger, årsafslutninger. Dertil kommer spændende udviklingsopgaver som du, sammen med din kollega, kan få mulighed for at præge og udvikle. Regnskabskontoret ledes af et fællesudvalg, hvor alle menighedsrådene har en repræsentant. Den daglige ledelse af regnskabskontoret udøves af formanden for fællesudvalget. I det daglige arbejde vil dine væsentligste samarbejdspartner være din kollega på regnskabskontoret, fællesudvalgets formand, menighedsrådenes formænd og kasserere, provstikontoret, revisionen og mange flere. Ønskede kvalifikationer: Vi søger en person der brænder for , at medvirke til at gøre det nemmere at være menighedsråd. Vi forventer, at du: er fortrolig med budget, bogholderi, regnskab, m.fl. kan analysere regnskabstal og følge op på budgetter er erfaren bruger i Excel, elektroniske redskaber og digitale løsninger kan omsætte love, cirkulærer, bekendtgørelser og vejledninger til praksis forstår og evner at samarbejde med både ansatte og frivillige kan arbejde selvstændigt og udviser initiativ og engagement evt. har gennemført kordegneuddannelsen eller er indstillet på at gennemføre den 5 ugers uddannelse inden for 2 år. Vigtigt er det, at du finder glæde og interesse for at vejlede og servicere menighedsrådene inden for det finansielle og økonomiske område. Menighedsrådene består af frivillige, og du skal derfor sætte en ære i gøre svært stof let tilgængeligt. Vi kan tilbyde: en spændende stilling, hvor du kan bidrage til at skabe og udvikle en effektiv og dygtig organisation, der understøtter menighedsrådenes virke. en arbejdsplads hvor vi er ambitiøse og hvor du i kraft af din faglighed og engagement har stor indflydelse. et konstruktivt samspil mellem fællesudvalg, menighedsråd, provstiudvalg og provstikontor, Viborg Stift og revisionen. Vi prioritere samarbejdsevne højt da du vil være en af to medarbejdere der er gensidig afhængig af hinanden. En arbejdsplads der relativ nyetableret og som du kan være med til at bygge op. Vi vægter, at du trives i dit arbejde og har balance i din hverdag. Der vil blive forventet meget af dig, men du skal tilsvarende have mulighed for en fleksibel hverdag. Medvirken ved menighedsrådsmøder (aftenmøder) må påregnes. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen vil være omfattet af gældende Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Statstjenestemændenes Centralorganisation af (CO10 fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper m.fl. Aftalerne kan ses på http: www.folkekirkenspersonale.dk Stillingen er indplaceret i løngruppe 2 med mulighed for at forhandle kvalifikationstillæg. Der er rådighedsforpligtelse til stillingen. Rådighedstillægget udgør årligt kr. 31.100 (grundbeløb 2012). Løn samt tillæg kvoteres i overensstemmelse med stillingens ansættelsesbrøk. Nuværende tjenestemandsansatte kordegne har ret til at bevare deres tjenestemandsstatus ved ansættelse med direkte overgang. Der skal i så fald ske en klassificering af stillingen efter forhandling mellem Kirkeministeriet og de forhandlingsberettigede parter. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til formand for fællesudvalget Emma Mose Juul på telefon 97 85 53 1897 eller 20 49 77 02. Ansøgning med relevante bilag og referencer sendes pr. mail att. Emma Mose Juul til mail 8816fortrolig@sogn.dk. Processen: Ansøgningsfrist: 17. juni 2019 kl.12.00. Første samtale: 21. juni 2019 Anden samtale: 25. juni 2019 I forbindelse med ansættelsen indhentes efter ansøgers samtykke referencer. Ansættelser sker med tre måneders prøvetid.11jobnet0999d47b100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-17T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandVestjyllandStruerEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHolstebroEuropaDanmarkJyllandVestjyllandLemvig3531658Struer provsti og provstiudvalg11Fælledvej 177600StruerDKDanmark08816fortrolig@sogn.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent765220JobNet4993356499335610022-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0999d47bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0999d47bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0999d47b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0999d47b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonRegnskabskontoret ved Struer Provsti søger en regnskabskyndig medarbejder1Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi361845727Emma Mose Juul8816fortrolig@sogn.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK