Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsmedarbejder

 

Regnskabsmedarbejder søges til international virksomhed i Middelfart

Vi søger en ny kollega, som har lyst til at arbejde i en international virksomhed med kunder og kolleger i hele verden. Vi tilbyder et udfordrende og interessant job med fokus på regnskab og likviditetsstyring.     

Du vil blive en del af vores Back Office team på 5 kolleger i Middelfart og 2 i Singapore. Vi har en uformel omgangstone, hvor humor og godt arbejdsmiljø er i højsædet.

Ansvarsområder

Du tilbydes et spændende og udviklende job i en ambitiøs og målrettet organisation med korte beslutningsveje og frihed under ansvar.

Du får ansvaret for det daglige bogholderi, ind- og udgående betalinger og likviditetsforecast.

Du skal også bistå til den løbende koordinering af opgaveløsning og ensretning af procedurer med vores Back Office i Singapore.

Primære opgaver

Dine primære opgaver, som løses i samarbejde med teamkollegaer vil bestå af:

- bogføring

- mark-to-market opgørelse af finansielle kontrakter

- margin-opkrævninger

- opfølgning på betalinger

- cash-flow estimering og rapportering

- deltage i udarbejdelsen af måneds- og årsregnskab for virksomhedens afdelinger.

Foruden de daglige opgaver vil der i samarbejde med virksomhedens Finance Manager være udviklingsopgaver med fokus på effektivisering af regnskabsmiljø (Microsoft Dynamics NAV) og ajourføring af regnskabsprincipper og ekstern rapportering.

Om dig

Du er klar til at udvikle dine kompetencer inden for internationale betalinger og afvikling af råvare- og valutakontrakter eller har måske allerede erfaring fra en international eller finansiel virksomhed, hvor disse emnefelter har været en del af din dagligdag. Det er vigtigt, at du har en engageret og proaktiv tilgang til din opgaveløsning og at du motiveres af at tilegne dig ny viden, optimere processer og reducere operationel risiko.

Du skal kunne arbejde struktureret og målrettet også i travle perioder og have en positiv og kommunikerende stil overfor dine kollegaer. Erfaring med Microsoft Dynamics NAV vil være en fordel.

Du skal kunne begå dig i skrift og tale på engelsk, da det er vores koncernsprog. Vi forventer, at du har en relevant økonomisk baggrund og mindst et par års erfaring.

Gage

Løn og ansættelsesvilkår forhandles individuelt efter kvalifikationer.

Sådan søger du

Send dit opdaterede CV og en ansøgning per e-mail til ove@nygaardco.dk

Om virksomheden …

Er en førende rådgiver og leverandør af kundetilpassede løsninger til afdækning af finansielle råvarerisici. Kundegrundlaget er internationalt og med fokus på segmenter med eksponering mod udvikling i verdensmarkedspriserne på olie og relaterede produkter. De Europæiske kunder servicers i virksomhedens fondsmæglerselskab, mens øvrige aktiviteter er hjemmehørende i Singapore.

 

Virksomheden er inde i en særdeles positiv udvikling med vækst i kundegrundlag, forretningsomfang og indtjening. Virksomheden er velkonsolideret og er et datterselskab under USTC-gruppen.

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her