Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsmedarbejder

Ønsker du at gøre en forskel?

Dygtig regnskabsmedarbejder søges til spændende stilling i en dynamisk, udviklingsorienteret og smilende virksomhed.


Bilhuset Køge A/S søger snarest en kvalificeret regnskabsmedarbejder med en god solid regnskabsmæssig baggrund, gerne med revisionserfaring, der ønsker at gøre en forskel gennem daglige dedikererede indsatser for at nå de bedste resultater, både i egen afdeling, men også i huset generelt, ved godt samarbejde på tværs og fokus på højeste kundetilfredshed - til hver en tid.


Du tilbydes en alsidig stilling i et dynamisk bilhus med 40 ansatte, hvor du i samspil med virksomhedens økonomichef, Randi Linea Tønnesen samt en regnskabsmedarbejder og en økonomielev, selvstændigt varetager bogholderi- og administrationsfunktionen kombineret med backup-funktioner for kundemodtagelse.


Er du dygtig og erfaren, ønsker du ansvar og at ”gøre den gode forskel” samt brænder du for at arbejde i en virksomhed, hvor tempo, engagement, godt humør og professionalisme går hånd i hånd, er stillingen måske noget for dig?


Arbejdsopgaver:

  • Assistere med udarbejdelse af måneds- og årsregnskab, herunder periodiseringer, afstemninger og analyse
  • Assistere med budgetudarbejdelser, og opdateringer
  • Debitorstyring
  • Vognfaktureringer
  • Salgsrapportering
  • Interne kontroller
  • Eftermarkedsrelaterede opfølgnings- og analyseopgaver, herunder nøgletal og grafer
  • Deltage i udvikling/vedligeholdelse af regneark
  • Back up på lønadministration efter overenskomster til timelønnede og månedslønnede samt administration af løntilskud, refusioner m.v.
  • Supportere til kompetenceudvikling og dygtiggørelse af regnskabselev
  • Problemløser, arkivering og øvrige ad hoc opgaver

Back-up til øvrige bogholderi- og administrationsopgaver (ved ferie og andet fravær) er bl.a.:

  • Optælling af kasser
  • Daglig finansbogføring
  • Vognoprettelser
  • Afgiftsregistrering af nye biler og bestilling af nummerplader
  • Anlægskartotek og afskrivninger
  • Lagerstyring (afstemninger m.v.)
  • Kreditorstyring, bogføring samt vedligeholdelse af kartoteker
  • Bogholderimæssig reklamationshåndtering
  • Drift af kaffeautomat
  • Bestilling af interne forbrugsvarer

Kvalifikationer:

Vi lægger høj vægt på, at du kan arbejde selvstændigt, har organisatoriske evner og en bred faglig profil, gerne en HA/HD/CMA med revisionserfaring. Du har IT-flair, let ved at tilegne dig nye systemer og er vant til at arbejde med Excel. Har du kendskab til økonomisystemet DraCar eller Datamann, er det absolut en fordel. Du er velformulerende og kommunikativ stærk på dansk i både skrift og tale.


Personlige egenskaber:

Du er ambitiøs, arbejder effektivt på et højt fagligt plan og trives i en virksomhed hvor arbejdsopgaverne er mange og varierende. Det er vigtigt, at du sætter en ære i at levere en god præstation, hvor detalje og præcision er for øje. Du forholder dig analytisk til problemstillinger og evner at holde og skabe struktur omkring dig. Ved ferie og andre spidsbelastninger falder det dig naturligt at yde en ekstra indsats, for at få dagligdagen til at glide problemfrit - med andre ord er du fleksibel og hjælpsom - og du vil bidrage virksomheden med godt humør og stor interesse for husets opgaver.


Lidt om os:

Bilhuset Køge A/S er en autoriseret forhandler med salg, servicering og reparation af Peugeot-biler. I september 2020 har vi udvidet forretningen med en særskilt brugsvognsforretning, hvor vi sælger alle mærker, samt tilknyttet et Quickpoint værksted (selvstændigt datterselskab) til at understøtte og varetage brugtvognsmarkedet. Bilhuset Køge A/S er etableret pr. 1. januar 2009 og er et hus med dygtige og kompetente ledere og personale med mange års erfaring inden for branchen - allerede efter vores første år i marken, blev vi kåret som årets Peugeot forhandler og igen i 2016 som årets Peugeot salgsteam og forhandler. Den gode udvikling har vi fastholdt og vi ligger fortsat blandt top 10 på landsplan – en placering, der forpligter!

  • Vi er fokuseret på at skabe gode resultater i et godt og behageligt miljø
  • Vi er ivrige efter at højne den enkeltes kompetenceniveau og holder os ajour med udviklingen
  • Vi har en professionel og uformel omgangstone med vores kunder

Interesseret?

Kontakt økonomichef Randi Linea Tønnesen på 56 64 00 16 ved evt. spørgsmål til stillingsannoncen.

Tiltrædelse snarest muligt.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Se mere på vores ansøgersite: https://peugeot-koge.ofir.com


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.