REGNSKABSMEDARBEJDER

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

 

Job-id: 3384-3855

En nyoprettet stilling i en stor servicevirksomhed – beliggende i Smørum   

Har du nogle års erfaring inden for finansbogføring og debitorstyring? Er du serviceorienteret og frisk på at hjælpe med at tage opkald til virksomheden? Og vil du gerne være en del af et større team, hvor du oplever sparring, sammenhold og masser af aktivitet?

Så er denne stilling interessant for dig; Vi søger en regnskabsassistent til vores kunde – en danskejet servicevirksomhed beliggende i Smørum. Ansættelsesstart er snarest muligt.

Arbejdstiden er fra kl. 8.00 til kl. 16.00 mandag til torsdag og kl. 8.00 til kl. 15.30 fredag. Virksomheden tilbyder kaffe, te, frugt og massageordning, morgenmad om fredagen og deltagelse i madordning.  

En servicevirksomhed med kontorer i hele Danmark – og et miljø, hvor man kommer hinanden ved:

I denne stilling får du din faste gang på virksomhedens hovedkontor, hvor du får 60 kolleger, der hver især bidrager til at give kunderne oplevelsen af god service og løsninger af høj kvalitet.

Virksomheden har kontorer fordelt over hele Danmark og lægger generelt vægt på at skabe en kultur, hvor medarbejderne får ansvar for egne opgaver og mulighed for selv at påvirke og tilrettelægge arbejdsopgaver og arbejdsgange.

Du bliver en del af et regnskabsteam på 12 kolleger, der byder dig velkommen i et uformelt miljø. Teamet arbejder i et storrumskontor med udsigt til grønne områder. I kontoret er det let at få kontakt med hinanden – og du vil dermed også opleve aktivitet omkring dig.    

Du modtager en grundig sidemandsoplæring og introduktion, men hele teamet er klar til at svare på dine spørgsmål - der er rig mulighed for sparring. 

Regnskabsopgaver og kundeservice: 

Du kommer til at arbejde med en række forskellige opgaver inden for regnskab i en rolle, hvor du kommunikerer med både kunder og kolleger. Du får en tæt samarbejdsrelation med ca. 4 afdelinger.

Du varetager også en mere kundeserviceorienteret funktion, da du hjælper med at tage telefonen, når kunder og samarbejdspartnere ringer til virksomheden.  

Dine opgaver omhandler således:

  • Debitorstyring af egen kundeportefølje.
  • Kommunikation og sparring med driftsafdelinger i forhold til debitorer.
  • Finansbogføring.
  • Månedsafslutningsopgaver med rapportering og afstemning.
  • Bogføring og registrering af ind- og udbetalinger.
  • Daglig afstemning af banker.
  • Diverse ad hoc-opgaver.

Dine kvalifikationer:

  • Du har nogle års erfaring med regnskab og god erfaring med debitorstyring og finansbogføring.
  • Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse.
  • Du har erfaring med kundekontakt og -service.
  • Du har et godt kendskab til Excel.

Dine personlige egenskaber:

  • Du arbejder struktureret og med fokus på, at der er styr på det hele, også detaljerne.
  • Du tager ansvar for dine opgaver.
  • Du vil gerne give oplevelsen af god service til de kunder og samarbejdspartnere, som ringer til virksomheden.
  • Du er proaktiv og kan lide at hjælpe til, hvor der er brug for det i afdelingen.
  • Du bidrager til teamet med en positiv indstilling og engagement.

Hvis du vil videre:

Er du interesseret i stillingen, sender du din ansøgning samt CV via kanppen "Send ansøgning". 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susan Vegeberg på telefon 33 24 40 80

Vi indkalder kandidater til samtale løbende og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet.

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


REGNSKABSMEDARBEJDER

 

Job-id: 3384-3855

En nyoprettet stilling i en stor servicevirksomhed – beliggende i Smørum   

Har du nogle års erfaring inden for finansbogføring og debitorstyring? Er du serviceorienteret og frisk på at hjælpe med at tage opkald til virksomheden? Og vil du gerne være en del af et større team, hvor du oplever sparring, sammenhold og masser af aktivitet?

Så er denne stilling interessant for dig; Vi søger en regnskabsassistent til vores kunde – en danskejet servicevirksomhed beliggende i Smørum. Ansættelsesstart er snarest muligt.

Arbejdstiden er fra kl. 8.00 til kl. 16.00 mandag til torsdag og kl. 8.00 til kl. 15.30 fredag. Virksomheden tilbyder kaffe, te, frugt og massageordning, morgenmad om fredagen og deltagelse i madordning.  

En servicevirksomhed med kontorer i hele Danmark – og et miljø, hvor man kommer hinanden ved:

I denne stilling får du din faste gang på virksomhedens hovedkontor, hvor du får 60 kolleger, der hver især bidrager til at give kunderne oplevelsen af god service og løsninger af høj kvalitet.

Virksomheden har kontorer fordelt over hele Danmark og lægger generelt vægt på at skabe en kultur, hvor medarbejderne får ansvar for egne opgaver og mulighed for selv at påvirke og tilrettelægge arbejdsopgaver og arbejdsgange.

Du bliver en del af et regnskabsteam på 12 kolleger, der byder dig velkommen i et uformelt miljø. Teamet arbejder i et storrumskontor med udsigt til grønne områder. I kontoret er det let at få kontakt med hinanden – og du vil dermed også opleve aktivitet omkring dig.    

Du modtager en grundig sidemandsoplæring og introduktion, men hele teamet er klar til at svare på dine spørgsmål - der er rig mulighed for sparring. 

Regnskabsopgaver og kundeservice: 

Du kommer til at arbejde med en række forskellige opgaver inden for regnskab i en rolle, hvor du kommunikerer med både kunder og kolleger. Du får en tæt samarbejdsrelation med ca. 4 afdelinger.

Du varetager også en mere kundeserviceorienteret funktion, da du hjælper med at tage telefonen, når kunder og samarbejdspartnere ringer til virksomheden.  

Dine opgaver omhandler således:

  • Debitorstyring af egen kundeportefølje.
  • Kommunikation og sparring med driftsafdelinger i forhold til debitorer.
  • Finansbogføring.
  • Månedsafslutningsopgaver med rapportering og afstemning.
  • Bogføring og registrering af ind- og udbetalinger.
  • Daglig afstemning af banker.
  • Diverse ad hoc-opgaver.

Dine kvalifikationer:

  • Du har nogle års erfaring med regnskab og god erfaring med debitorstyring og finansbogføring.
  • Du har en relevant regnskabsmæssig uddannelse.
  • Du har erfaring med kundekontakt og -service.
  • Du har et godt kendskab til Excel.

Dine personlige egenskaber:

  • Du arbejder struktureret og med fokus på, at der er styr på det hele, også detaljerne.
  • Du tager ansvar for dine opgaver.
  • Du vil gerne give oplevelsen af god service til de kunder og samarbejdspartnere, som ringer til virksomheden.
  • Du er proaktiv og kan lide at hjælpe til, hvor der er brug for det i afdelingen.
  • Du bidrager til teamet med en positiv indstilling og engagement.

Hvis du vil videre:

Er du interesseret i stillingen, sender du din ansøgning samt CV via kanppen "Send ansøgning". 

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Susan Vegeberg på telefon 33 24 40 80

Vi indkalder kandidater til samtale løbende og afslutter rekrutteringen, når den rette kandidat er fundet.

Source: Ofir advertiser

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.