Regnskabsmedarbejder søges

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du mod på et afvekslende job hvor du en del af tiden arbejder direkte ude hos vores kunder og andre dage hjemme på kontoret? Hvis ja, så er du måske den vi søger!

Du kommer til, selvstændigt, at varetage en række bogholderi- og regnskabsfunktioner for vores faste kunder i og omkring Aarhus. Du kommer typisk til at arbejde med bogføring, afstemninger, periodiseringer, rapporteringer, debitor/rykkerprocedurer, indberetninger, moms og lønadministration i systemer som NAV, E-conomic, C5 samt AS400.

I alle opgaver skal du have fokus på høj kvalitet og stor udnyttelse af de forskellige administrationssystemer ud fra kundernes ønsker.

Du skal være indstillet på konstant udvikling og forandring. Det går stærkt og hverdagen kan være hektisk, men spændende. Nogle kunder bliver du 100% ansvarlige for og andre opgaver er mere ad hoc opgaver.

Arbejdstiden er 32-37 timer ugentligt alt efter hvem du er. Vi bor i et kontorfællesskab – telefonHuset – i Tranbjerg hvor vi har stor glæde at de firmaer der bor ved siden af os – både fagligt og socialt.

Dine faglige kompetencer

  • Erfaring med moderne bogholderi, lønadministration, samt månedsregnskaber og rapporteringer til kunder
  • Rutineret IT bruger
  • Ønske om hele tiden at dygtiggøre sig selv indenfor vores område
  • Kendskab til indholdet i et regnskab, og hvilket materiale der skal afleveres til en revisor
  • Flair for anvendelse af den seneste nye teknologi og hurtig på tasterne
  • Systemstærk − Gerne erfaring fra NAV, E-conomic, C5, AS400, herunder erfaring med Excel

Dine personlige kompetencer

  • God til at kommunikere og skabe relationer i samarbejde med forskellige mennesker. Både internt og eksternt
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Kender værdien af at være en god kollega og bidrage socialt i forskellige teams samt være backup for hinanden
  • Struktureret og fleksibel anlagt. Kan lægge opgaven fra sig selv om den ikke er løst 100%
  • Tage ejerskab og ansvar for opgaverne fra start til slut. • Du har kørekort og kan selv lægge bil til.

Vi tilbyder dig

Et særdeles afvekslende og selvstændigt job, som du selv er med til at bestemme rammerne af, indenfor regnskabsadministration, rapportering og bogholderi i en mindre virksomhed, der igennem de seneste 10 år har opbygget en bred kundeportefølje og derfor nu søger flere medarbejdere for at kunne imødegå vores kunders efterspørgsel og ønsker til fremtiden.

Samarbejdsformen er ganske uformel hele vejen rundt, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver - såvel i det daglige - som på længere sigt. Vi tilbyder den rette kandidat en god løn ifht. kvalifikationer.

Interesseret? Vi indkalder til samtaler løbende, og tiltrædelse vil ske snarest muligt så send din ansøgning og dit CV allerede i dag - Vi glæder os til at høre fra dig

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Regnskabsmedarbejder søges

Har du mod på et afvekslende job hvor du en del af tiden arbejder direkte ude hos vores kunder og andre dage hjemme på kontoret? Hvis ja, så er du måske den vi søger!

Du kommer til, selvstændigt, at varetage en række bogholderi- og regnskabsfunktioner for vores faste kunder i og omkring Aarhus. Du kommer typisk til at arbejde med bogføring, afstemninger, periodiseringer, rapporteringer, debitor/rykkerprocedurer, indberetninger, moms og lønadministration i systemer som NAV, E-conomic, C5 samt AS400.

I alle opgaver skal du have fokus på høj kvalitet og stor udnyttelse af de forskellige administrationssystemer ud fra kundernes ønsker.

Du skal være indstillet på konstant udvikling og forandring. Det går stærkt og hverdagen kan være hektisk, men spændende. Nogle kunder bliver du 100% ansvarlige for og andre opgaver er mere ad hoc opgaver.

Arbejdstiden er 32-37 timer ugentligt alt efter hvem du er. Vi bor i et kontorfællesskab – telefonHuset – i Tranbjerg hvor vi har stor glæde at de firmaer der bor ved siden af os – både fagligt og socialt.

Dine faglige kompetencer

  • Erfaring med moderne bogholderi, lønadministration, samt månedsregnskaber og rapporteringer til kunder
  • Rutineret IT bruger
  • Ønske om hele tiden at dygtiggøre sig selv indenfor vores område
  • Kendskab til indholdet i et regnskab, og hvilket materiale der skal afleveres til en revisor
  • Flair for anvendelse af den seneste nye teknologi og hurtig på tasterne
  • Systemstærk − Gerne erfaring fra NAV, E-conomic, C5, AS400, herunder erfaring med Excel

Dine personlige kompetencer

  • God til at kommunikere og skabe relationer i samarbejde med forskellige mennesker. Både internt og eksternt
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Kender værdien af at være en god kollega og bidrage socialt i forskellige teams samt være backup for hinanden
  • Struktureret og fleksibel anlagt. Kan lægge opgaven fra sig selv om den ikke er løst 100%
  • Tage ejerskab og ansvar for opgaverne fra start til slut. • Du har kørekort og kan selv lægge bil til.

Vi tilbyder dig

Et særdeles afvekslende og selvstændigt job, som du selv er med til at bestemme rammerne af, indenfor regnskabsadministration, rapportering og bogholderi i en mindre virksomhed, der igennem de seneste 10 år har opbygget en bred kundeportefølje og derfor nu søger flere medarbejdere for at kunne imødegå vores kunders efterspørgsel og ønsker til fremtiden.

Samarbejdsformen er ganske uformel hele vejen rundt, og du får stor indflydelse på og ansvar for egne opgaver - såvel i det daglige - som på længere sigt. Vi tilbyder den rette kandidat en god løn ifht. kvalifikationer.

Interesseret? Vi indkalder til samtaler løbende, og tiltrædelse vil ske snarest muligt så send din ansøgning og dit CV allerede i dag - Vi glæder os til at høre fra dig

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.