Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsmedarbejder til Hjælpemiddelcentret

Er du glad for tal og kan navigere i forskellige systemer? Så er du måske vores nye kollega. Vi søger en regnskabsmedarbejder i en nyoprettet stilling på Hjælpemiddelcentret.  
 
Du og din kollega vil være en del af sagsbehandlergruppen, som behandler ansøgninger vedr. kropsbårne hjælpemidler. I vil sammen varetage gruppens regnskabsopgaver – hvilket vil sige alt vedr. fakturaer, afstemninger, controlling, rapportering mv. Du kommer til at arbejde i kommunens nye økonomisystem, Kvantum, som vi tog i brug den 1. januar 2018. I den forbindelse har vi lavet en omorganisering og oprettet din stilling. Du vil indgå i et nært samarbejde med stabens regnskabs- og økonomifunktion og referere til disse og din nærmeste leder.   
 
Primære opgaver
  • Kvantum (SAP) – Københavns Kommunes nye økonomisystem.   
  • Betaling af fakturaer og registrering i fagsystem.   
  • Omposteringer.   
  • Controlling af løbende bevillinger såsom diabetes, urologi og stomi.   
  • Udkontering og afstemning af bank og købekort.   
  • Stikprøvekontroller i fagsystem.   
  • Træk af rapporter i fagsystemer.   
  • Registrering af timesedler i fagsystem til intern fakturering (boligindretninger).   
  • Diverse ad hoc-opgaver. 
Vi forventer, at du
  • har en relevant uddannelsesbaggrund  
  • kan arbejde selvstændigt, men at du også er en holdspiller, som trives med og prioriterer vidensdeling og samarbejde med kollegaer
  • er en erfaren bruger af Excel    
Det vil være en fordel, hvis du har tidligere erfaringer med SAP-systemer.  
 
Hvem er vi?
Hjælpemiddelcentret løser opgaver inden for rådgivning, undervisning, sagsbehandling, indkøb og service på hjælpemiddel- og velfærdsteknologiområdet på tværs af forvaltningerne i Københavns Kommune. Vi er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Vi er ca. 80 kolleger, der beriger hinandens hverdag med vidt forskellige faglige kompetencer. Vi sætter en ære i at levere god service og vores grundlæggende filosofi er, at ting kan lade sig gøre.   
 
Vi tilbyder
  • gode kolleger i en uformel organisation med fokus på udvikling og høj faglighed  
  • løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og aftale om ny løndannelse  
  • fastansættelse med en arbejdsuge på 30 timer
Yderligere oplysninger 
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomikonsulent Erik Paulsen på 3530 6759 eller faglig leder Martin Jonassen på 3530 6773.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 18. april 2018.  
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 17.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329781867Phoenix-736b17e612018-03-22T17:00:30.250Regnskabsmedarbejder til Hjælpemiddelcentret
Er du glad for tal og kan navigere i forskellige systemer? Så er du måske vores nye kollega. Vi søger en regnskabsmedarbejder i en nyoprettet stilling på Hjælpemiddelcentret.  
 
Du og din kollega vil være en del af sagsbehandlergruppen, som behandler ansøgninger vedr. kropsbårne hjælpemidler. I vil sammen varetage gruppens regnskabsopgaver – hvilket vil sige alt vedr. fakturaer, afstemninger, controlling, rapportering mv. Du kommer til at arbejde i kommunens nye økonomisystem, Kvantum, som vi tog i brug den 1. januar 2018. I den forbindelse har vi lavet en omorganisering og oprettet din stilling. Du vil indgå i et nært samarbejde med stabens regnskabs- og økonomifunktion og referere til disse og din nærmeste leder.   
 
Primære opgaver
  • Kvantum (SAP) – Københavns Kommunes nye økonomisystem.   
  • Betaling af fakturaer og registrering i fagsystem.   
  • Omposteringer.   
  • Controlling af løbende bevillinger såsom diabetes, urologi og stomi.   
  • Udkontering og afstemning af bank og købekort.   
  • Stikprøvekontroller i fagsystem.   
  • Træk af rapporter i fagsystemer.   
  • Registrering af timesedler i fagsystem til intern fakturering (boligindretninger).   
  • Diverse ad hoc-opgaver. 
Vi forventer, at du
  • har en relevant uddannelsesbaggrund  
  • kan arbejde selvstændigt, men at du også er en holdspiller, som trives med og prioriterer vidensdeling og samarbejde med kollegaer
  • er en erfaren bruger af Excel    
Det vil være en fordel, hvis du har tidligere erfaringer med SAP-systemer.  
 
Hvem er vi?
Hjælpemiddelcentret løser opgaver inden for rådgivning, undervisning, sagsbehandling, indkøb og service på hjælpemiddel- og velfærdsteknologiområdet på tværs af forvaltningerne i Københavns Kommune. Vi er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Vi er ca. 80 kolleger, der beriger hinandens hverdag med vidt forskellige faglige kompetencer. Vi sætter en ære i at levere god service og vores grundlæggende filosofi er, at ting kan lade sig gøre.   
 
Vi tilbyder
  • gode kolleger i en uformel organisation med fokus på udvikling og høj faglighed  
  • løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og aftale om ny løndannelse  
  • fastansættelse med en arbejdsuge på 30 timer
Yderligere oplysninger 
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomikonsulent Erik Paulsen på 3530 6759 eller faglig leder Martin Jonassen på 3530 6773.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 18. april 2018.  
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 17.
2018-04-18T22:50:27.497 Er du glad for tal og kan navigere i forskellige systemer? Så er du måske vores nye kollega. Vi søger en regnskabsmedarbejder i en nyoprettet stilling på Hjælpemiddelcentret. Du og din kollega vil være en del af sagsbehandlergruppen, som behandler ansøgninger vedr. kropsbårne hjælpemidler. I vil sammen varetage gruppens regnskabsopgaver hvilket vil sige alt vedr. fakturaer, afstemninger, controlling, rapportering mv. Du kommer til at arbejde i kommunens nye økonomisystem, Kvantum, som vi tog i brug den 1. januar 2018. I den forbindelse har vi lavet en omorganisering og oprettet din stilling. Du vil indgå i et nært samarbejde med stabens regnskabs- og økonomifunktion og referere til disse og din nærmeste leder. Primære opgaver Kvantum (SAP) Københavns Kommunes nye økonomisystem. Betaling af fakturaer og registrering i fagsystem. Omposteringer. Controlling af løbende bevillinger såsom diabetes, urologi og stomi. Udkontering og afstemning af bank og købekort. Stikprøvekontroller i fagsystem. Træk af rapporter i fagsystemer. Registrering af timesedler i fagsystem til intern fakturering (boligindretninger). Diverse ad hoc-opgaver. Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesbaggrund kan arbejde selvstændigt, men at du også er en holdspiller, som trives med og prioriterer vidensdeling og samarbejde med kollegaer er en erfaren bruger af Excel Det vil være en fordel, hvis du har tidligere erfaringer med SAP-systemer. Hvem er vi? Hjælpemiddelcentret løser opgaver inden for rådgivning, undervisning, sagsbehandling, indkøb og service på hjælpemiddel- og velfærdsteknologiområdet på tværs af forvaltningerne i Københavns Kommune. Vi er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen. Vi er ca. 80 kolleger, der beriger hinandens hverdag med vidt forskellige faglige kompetencer. Vi sætter en ære i at levere god service og vores grundlæggende filosofi er, at ting kan lade sig gøre. Vi tilbyder gode kolleger i en uformel organisation med fokus på udvikling og høj faglighed løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og aftale om ny løndannelse fastansættelse med en arbejdsuge på 30 timer Yderligere oplysninger Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomikonsulent Erik Paulsen på 3530 6759 eller faglig leder Martin Jonassen på 3530 6773. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 18. april 2018. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 17.10Phoenix736b17e6101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-18T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=149979&DepartmentId=19115&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3193088Hjælpemiddelcentret HMC11Hans Knudsens Plads 32100København ØDKDanmarkORS/736b17e6_logo.pngORS/736b17e6_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent544364KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=736b17e6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=736b17e6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=736b17e6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=736b17e6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Finans_og_oekonomi/Oekonomi/1.jpgEr du struktureret og ansvarsbevidst? Hos Hjælpemiddelcentret HMC er det egenskaber vi værdsætter i høj grad.12007951Dansk3Læse/ tale412108Regnskabsmedarbejder3Økonomi353871294mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK