Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsmedarbejder til Midt- og Vestjyllands Politi

Holstebro, Midt- og Vestjyllands Politi
Midt- og Vestjyllands Politi søger en regnskabsmedarbejder, der har lyst til at indgå i et tæt samarbejde med kolleger. Tiltrædelse hurtigst muligt efter nærmere aftale.

Du forventes at have erfaring med regnskabsfunktioner og en god forretningsforståelse - og ikke mindst have lyst til at være en del af en afdeling med drøn på.

Arbejdsopgaverne i regnskabsafdelingen er bl.a.:
- kontering, bogføring og kreditorbetaling
- finansbogholderi
- indbetalinger
- tjenesteafregninger
- afstemninger
- elektronisk fakturahåndtering - IndFak2 (Ibistick)
- finansielle analyser
- regnskabsopfølgning
- andre administrative opgaver

Det leder vi efter:
- du har en administrativ uddannelse evt. med videreuddannelse på merkonomniveau eller lignende, og du har praktisk erfaring fra en økonomi-/regnskabafdeling
- vi forventer, at du har et godt overblik over regnskabsområdet og samspillet med budget og controlling
- du har interesse for it-systemer og er en erfaren bruger af systemerne - herunder officepakken. Politiet benytter bl.a. økonomisystemet Navision Stat 7.0, som det derfor vil være en fordel, hvis du har kendskab til.
- du er serviceminded og kvalitetsbevidst og kommunikerer respektfuldt i skrift og tale. Herudover udviser du handlekraft ved at kunne medvirke til at foretage prioriteringer i tilspidsede situationer
- du kan arbejde selvstændigt, er fleksibel i forhold til nye og skiftende arbejdsopgaver, og du er i stand til at arbejde med flere opgaver uden at miste overblikket
- du skal desuden være villig til at lære nyt og aktivt bidrage til løbende at tilpasse opgaverne under foranderlige vilkår.

Om afdelingen
Regnskabsafdelingen er en central del af staben i Midt- og Vestjyllands Politi og fungerer i et tæt samspil med budgetfunktionen. Du vil referere til sektionslederen for Regnskab.
Vi tilbyder et spændede, udfordrende arbejde i en offentlig virksomhed under forandring. Midt- og Vestjyllands Politi løser en vigtig samfundsmæssig opgave og vores rolle er at sikre en god stabsunderstøttelse af de operative funktioner i politi og anklagemyndighed.
Vi har et åbent og uhøjtideligt arbejdsmiljø og du vil få et indgående kendskab til politiet.
Du bliver en del af et team på syv medarbejdere samt 1-2 elever, hvor hverdagen er præget af en uformel omgangstone.

Er du vores nye kollega ?

Løn- og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat på 37 timer på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK Stat samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestjyllands Politi med adresse på Stationsvej 74, 7500 Holstebro.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt og ansøgning
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til fg. sektionsleder Mette Egholm Lauridsen, mobil 7242 3521.

Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk.

Når du søger en stilling hos politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger i politiet, skal du lægge en ansøgning, CV og uddannelsesbevis ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket stilling du søger.

Alle kvalificerede uanset alder, køn, religion og etniske tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her