Rekrutterings- og salgskonsulent søges til Glostrup

Kommer du fra vikar- og rekrutteringsbranchen, samt har helt styr på salg hertil? Og drømmer du ovenikøbet om en selvstændig arbejdsdag med stor frihed? Så er du måske vores nye rekrutterings- og salgskonsulent. Læs mere om en spændende nyopført stilling i Glostrup her. 

Hos Kandidaterne forsøger vi altid at udvikle os og vækste. Seneste tiltag i denne forbindelse er at starte en afdeling i Glostrup, og hertil mangler vi nu en skarp rekrutterings- og salgskonsulent med egenskaber inden for salg af vikar- og rekrutteringsløsninger samt med flair for kundekontakt.

Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af. Som rekrutteringskonsulent hos os vil du hver dag have kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder.

Der er tale om en nyopført stilling, hvor du står for at skabe forbindelser mellem Kandidaterne og potentielle kunder, og derfor skal du være udadvendt og skinne igennem over telefonen. Næste skridt er at sælge vores serviceydelser til nye klienter, og her er det en stor fordel, hvis du førhen har været beskæftiget med salg i netop dette fag.

Jobbet kræver et stærkt sælgergen, og at man er veltilpas i en resultatorienteret hverdag. Du vil have høj selvbestemmelse og ansvar for egne opgaver i din arbejdsdag, og det er derfor vigtigt, at du har et drive, som bringer dig fremad.

Dine arbejdsopgaver vil bestå i at:

  • Oprette kontakt til nye klienter og lukke aftaler 
  • Sende de rette folk ud i felten
  • Vedligeholde kunderelationer
  • Sikre at samarbejdet mellem vikar og virksomhed kører optimalt


Derfor forventer vi, at du har:

  • Erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen
  • Gode kommunikative egenskaber og en udadvendt person
  • Gå-på-mod med dine arbejdsopgaver og lyst til at sælge


Hos os får du:

  • Løn efter dine kvalifikationer
  • Stor fleksibilitet i hverdagen hvor du selv styrer din arbejdsgang
  • Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering


Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse.

Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores kundeansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæfte reference nr. 12600.

Vi glæder os til at høre fra dig!


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330122708Phoenix-6d161e0912019-11-12T00:00:00Rekrutterings- og salgskonsulent søges til Glostrup

Kommer du fra vikar- og rekrutteringsbranchen, samt har helt styr på salg hertil? Og drømmer du ovenikøbet om en selvstændig arbejdsdag med stor frihed? Så er du måske vores nye rekrutterings- og salgskonsulent. Læs mere om en spændende nyopført stilling i Glostrup her. 

Hos Kandidaterne forsøger vi altid at udvikle os og vækste. Seneste tiltag i denne forbindelse er at starte en afdeling i Glostrup, og hertil mangler vi nu en skarp rekrutterings- og salgskonsulent med egenskaber inden for salg af vikar- og rekrutteringsløsninger samt med flair for kundekontakt.

Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af. Som rekrutteringskonsulent hos os vil du hver dag have kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder.

Der er tale om en nyopført stilling, hvor du står for at skabe forbindelser mellem Kandidaterne og potentielle kunder, og derfor skal du være udadvendt og skinne igennem over telefonen. Næste skridt er at sælge vores serviceydelser til nye klienter, og her er det en stor fordel, hvis du førhen har været beskæftiget med salg i netop dette fag.

Jobbet kræver et stærkt sælgergen, og at man er veltilpas i en resultatorienteret hverdag. Du vil have høj selvbestemmelse og ansvar for egne opgaver i din arbejdsdag, og det er derfor vigtigt, at du har et drive, som bringer dig fremad.

Dine arbejdsopgaver vil bestå i at:

  • Oprette kontakt til nye klienter og lukke aftaler 
  • Sende de rette folk ud i felten
  • Vedligeholde kunderelationer
  • Sikre at samarbejdet mellem vikar og virksomhed kører optimalt


Derfor forventer vi, at du har:

  • Erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen
  • Gode kommunikative egenskaber og en udadvendt person
  • Gå-på-mod med dine arbejdsopgaver og lyst til at sælge


Hos os får du:

  • Løn efter dine kvalifikationer
  • Stor fleksibilitet i hverdagen hvor du selv styrer din arbejdsgang
  • Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering


Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse.

Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores kundeansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæfte reference nr. 12600.

Vi glæder os til at høre fra dig!

Kommer du fra vikar- og rekrutteringsbranchen, samt har helt styr på salg hertil? Og drømmer du ovenikøbet om en selvstændig arbejdsdag med stor frihed? Så er du måske vores nye rekrutterings- og salgskonsulent. Læs mere om en spændende nyopført stilling i Glostrup her. Hos Kandidaterne forsøger vi altid at udvikle os og vækste. Seneste tiltag i denne forbindelse er at starte en afdeling i Glostrup, og hertil mangler vi nu en skarp rekrutterings- og salgskonsulent med egenskaber inden for salg af vikar- og rekrutteringsløsninger samt med flair for kundekontakt. Vores vision er at finde mennesker med værdi til virksomheder i mangel på arbejdskraft, og det kan du nu blive en del af. Som rekrutteringskonsulent hos os vil du hver dag have kontakt med mange forskellige mennesker og virksomheder. Der er tale om en nyopført stilling, hvor du står for at skabe forbindelser mellem Kandidaterne og potentielle kunder, og derfor skal du være udadvendt og skinne igennem over telefonen. Næste skridt er at sælge vores serviceydelser til nye klienter, og her er det en stor fordel, hvis du førhen har været beskæftiget med salg i netop dette fag. Jobbet kræver et stærkt sælgergen, og at man er veltilpas i en resultatorienteret hverdag. Du vil have høj selvbestemmelse og ansvar for egne opgaver i din arbejdsdag, og det er derfor vigtigt, at du har et drive, som bringer dig fremad. Dine arbejdsopgaver vil bestå i at: Oprette kontakt til nye klienter og lukke aftaler Sende de rette folk ud i felten Vedligeholde kunderelationer Sikre at samarbejdet mellem vikar og virksomhed kører optimalt Derfor forventer vi, at du har: Erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen Gode kommunikative egenskaber og en udadvendt person Gå-på-mod med dine arbejdsopgaver og lyst til at sælge Hos os får du: Løn efter dine kvalifikationer Stor fleksibilitet i hverdagen hvor du selv styrer din arbejdsgang Muligheden for at udvikle dine faglige kompetencer inden for salg og rekruttering Vi søger med opstart hurtigst muligt til en fuldtidsstilling og leder med henblik på fastansættelse. Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du kontakte vores kundeansvarlige Stephan Korsgaard. Kontaktoplysninger findes i boksen. Husk at vedhæfte reference nr. 12600. Vi glæder os til at høre fra dig!11jobnet6d161e09100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-12-31T00:00:000000https://kandidaterne.dk/jobs/1260010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3654097Kandidaterne ApS11Bredgade 152600GlostrupDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent853029JobNet5070481507048110008-11-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d161e09https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d161e09https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d161e09&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=6d161e09&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/1.jpgRekrutterings- og salgskonsulent søges til Glostrup12007991Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg363539388noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330111384Juniorsælgere til opsøgende salgRobot Brænder du for at sælge it-løsninger? TimeComputer søger to juniorsælgere til opsøgende salg hos nye kunder. Produkterne omfatter hardware, software og serviceydelser, som sælges både selvstændigt eller i samlede løsninger f.eks. i form af hosting ydelser, ERP-systemer og GDPR-løsninger. Hvad er dine opgaver Som juniorsælger vil dine opgaver omfatte både forberedende marketing aktiviteter, egentlig markedsføring og direkte salg. I arbejdet indgår alle faser fra udvælgelse af kundeemner til kontraktunderskrivning herunder: Mødebooking Behovsafdækning Udarbejdelse af tilbud Opsøgende salg Fastholdelse af samarbejdet med kunderne Budgetlægning Prisberegning Salgsdokumentation Vedligeholdelse af kontaktdatabase I samarbejde med et stærkt team får du mulighed for selvstændigt at tilrettelægge og gennemføre dine opgaver. Vi søger Din baggrund kan f.eks. være en uddannelse inden for it eller salg- og marketing, suppleret med en vis salgserfaring, men vi er åbne over for andre praktiske og uddannelsesmæssige baggrunde. Som person forventer vi, at du er løsningsorienteret, målrettet, forhandlingsvant, kontaktskabende, samarbejdsvenlig og tålmodig. Derudover skal du være god til at formulere dig skriftligt og mundtligt samt allerhelst være rutineret bruger af Microsoft Office. På grund af den brede kundekontakt, hvor der er meget kørsel forbundet, skal du være i besiddelse af et kørekort. Du tilbydes For den rette profil venter der et ansvarsfuldt og selvstændigt job i et uformelt miljø, hvor du tilmed får stor indflydelse på tilrettelæggelse af din egen hverdag. Derudover vil du få en fast grundløn med god bonus- og pensionsordning inkl. sundhedsforsikring. Kørsel sker i din egen bil og vi honorerer med kilometerpenge efter statens takster. Om os TimeComputer har eget topmoderne Hostingcenter, hvor over 100 kunder i SMB markedet hoster alle eller dele af deres driftsopgaver. TimeComputer leverer og servicerer ERP løsninger fra Keybalance, Uniconta og Microsoft. Læs mere om TimeComputer her.

Brænder du for at sælge it-løsninger?

TimeComputer søger to juniorsælgere til opsøgende salg hos nye kunder.

Produkterne omfatter hardware, software og serviceydelser, som sælges både selvstændigt eller i samlede løsninger f.eks. i form af hosting ydelser, ERP-systemer og GDPR-løsninger.

Hvad er dine opgaver

Som juniorsælger vil dine opgaver omfatte både forberedende marketing aktiviteter, egentlig markedsføring og direkte salg. I arbejdet indgår alle faser fra udvælgelse af kundeemner til kontraktunderskrivning – herunder:

  • Mødebooking
  • Behovsafdækning
  • Udarbejdelse af tilbud
  • Opsøgende salg
  • Fastholdelse af samarbejdet med kunderne
  • Budgetlægning
  • Prisberegning
  • Salgsdokumentation
  • Vedligeholdelse af kontaktdatabase

I samarbejde med et stærkt team får du mulighed for selvstændigt at tilrettelægge og gennemføre dine opgaver.

Vi søger

Din baggrund kan f.eks. være en uddannelse inden for it eller salg- og marketing, suppleret med en vis salgserfaring, men vi er åbne over for andre praktiske og uddannelsesmæssige baggrunde.

Som person forventer vi, at du er løsningsorienteret, målrettet, forhandlingsvant, kontaktskabende, samarbejdsvenlig og tålmodig. Derudover skal du være god til at formulere dig skriftligt og mundtligt samt allerhelst være rutineret bruger af Microsoft Office. På grund af den brede kundekontakt, hvor der er meget kørsel forbundet, skal du være i besiddelse af et kørekort.

Du tilbydes

For den rette profil venter der et ansvarsfuldt og selvstændigt job i et uformelt miljø, hvor du tilmed får stor indflydelse på tilrettelæggelse af din egen hverdag.

Derudover vil du få en fast grundløn med god bonus- og pensionsordning inkl. sundhedsforsikring.

Kørsel sker i din egen bil og vi honorerer med kilometerpenge efter statens takster.

Om os

TimeComputer har eget topmoderne Hostingcenter, hvor over 100 kunder i SMB markedet hoster alle eller dele af deres driftsopgaver.

TimeComputer leverer og servicerer ERP løsninger fra Keybalance, Uniconta og Microsoft.

Læs mere om TimeComputer her.

TimeGruppen A/SHvidovre2019-10-24T00:00:002019-12-17T00:00:00
330120827Salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søgesRobot Salgskonsulent Salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder. Ansvarsområde: Kundepleje af eksisterende kunder. Skabe mersalg til eksisterende kunder Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder. Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler Kompetencekrav Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel ). Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG. Du Kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats. Du har stor interesse for mad og råvarer Du er serviceminded. Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer -programmer. Vi tilbyder En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling. En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde. Telefon pc ordning og gule plader bil til rådighed i arbejders tid. Løn efter kvalifikationer. Er du interesseret? Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. november 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til Fullhouse på e-mail: hr@fullhouse.dk Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion. Ansøgning og relevante bilag sendes til hr@fullhouse.dk Vi glæder os til at høre fra dig.

Salgskonsulent

Salgskonsulent – med erfaring fra fødevarebranchen søges

Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt.

Du bliver en del af et team bestående af 3 kolleger med hver deres ansvarsområder.

Ansvarsområde:

  • Kundepleje af eksisterende kunder.
  • Skabe mersalg til eksisterende kunder
  • Strategisk planlægning med henblik på, at opsøge nye markeder og kunder.
  • Ansvarlig for effektiv planlægning og prioritering af din hverdag: kundebesøg, support og opfølgning af aftaler

Kompetencekrav

  • Du taler og skriver dansk og engelsk (et ekstra sprog en fordel ).
  • Du har erfaring som kørende salgskonsulent, gerne inden for FMCG.
  • Du Kan skabe resultater, og er ansvarsbevidst, ligesom du udviser stort engagement og altid er klar til at yde en ekstra indsats.
  • Du har stor interesse for mad og råvarer
  • Du er serviceminded.
  • Du har erfaring med almindelige IT-værktøjer/-programmer.

Vi tilbyder

  • En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for personlig udvikling.
  • En høj grad af frihed til at planlægge eget arbejde.
  • Telefon/pc ordning og gule plader bil til rådighed i arbejders tid.
  • Løn efter kvalifikationer.

Er du interesseret?

Send os en kortfattet ansøgning om, hvorfor vi skal have netop dig til samtale. Vi indkalder løbende til samtaler. Ansøgningsfrist er d. 30. november 2019, men opslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at tage kontakt til Fullhouse på e-mail: hr@fullhouse.dk

Alle henvendelser behandles løbende og med fuld diskretion.

Ansøgning og relevante bilag sendes til hr@fullhouse.dk

 

Vi glæder os til at høre fra dig.

FULL HOUSE A/SHvidovre2019-11-08T00:00:002019-12-15T00:00:00
330132049Besigtiger med branche erfaring søges til flytteforretning i GlostrupRobot JONAS A S søger en erfaren besigtiger til vores privat afdeling Det er en fuldtids stilling, med mulighed for fleksible arbejdstider Det er et krav du har branche erfaring, og kan opmåle antal kubikmeter og forbrugsmaterialer på div. flytteopgaver Det vil være et kørende job, hvor du vil besøge kunder primært i Stor København OBS! Det er vigtig du har branche erfaring, dette er et krav der ikke kan omgås Hvis du er interesseret i at høre mere, kontakt Jonas Andersen på telefon 2082 8888, eller mail til jonas@jonas.dk

JONAS A/S søger en erfaren besigtiger til vores privat afdeling

Det er en fuldtids stilling, med mulighed for fleksible arbejdstider

Det er et krav du har branche erfaring, og kan opmåle antal kubikmeter og forbrugsmaterialer på div. flytteopgaver

Det vil være et kørende job, hvor du vil besøge kunder primært i Stor København 

OBS! Det er vigtig du har branche erfaring, dette er et krav der ikke kan omgås 

Hvis du er interesseret i at høre mere, kontakt Jonas Andersen på telefon 2082 8888, eller mail til jonas@jonas.dk

JONAS & CO. A/SGlostrup2019-11-28T00:00:002020-01-21T00:00:00
330110663Sales- & Business Manager (Hardware/Microsoft produkter)Robot Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Taastrup, Danmark Language: Danish Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 4 years of Hardware sales experience required Work Supply søger på vegne af vores kunde en Sales- Business Manager, som minimum har 4 års erfaring med salg af hardware og meget gerne Microsoft produkter. Til at opbygge og drive denne forretning i Danmark søger vi en dygtig salgsspecialist, som evner at sælge til, og være i dialog med vores kunder, samt opbygge forretningsmodel- strategi, i samarbejde med teamet i hele Danmark. Om jobbet Som vores nye kollega, vil du arbejde målrettet med rådgivning og salg af hardware løsninger til vores kunder. Herudover vil du få ansvaret for at drive og udvikle forretningskoncept og strategi, både internt og eksternt. Du vil arbejde selvstændigt og sætter selv retning og hastighed for din egen udvikling og succes. Dine primære ansvarsområder: Opsøgende og proaktiv dialog samt møder med kunder Afdækning af kundebehov og udarbejde konkrete løsningsforslag Opbygning og vedligeholdelse af relationer til kunder og samarbejdspartnere Udvikling af forretningsmodel og strategi Om dig: Du sidder i en salgsstilling (salg af hardware) i dag og har et godt kendskab til IT. Du har forståelse for forretningsudvikling og befinder dig godt i en stilling med ansvar og frihed. Du er vant til at være målt på resultater og KPI er og du har det bedst i en travl hverdag med højt tempo, en flad organisation og dedikerede kollegaer. Du er strategisk stærk, har et godt overblik og kan prioritere dine indsatser både på langsigtede og kortsigtede mål. Du skal have gode dansk- og engelskkundskaber i både skrift, og tale.Du har kørekort til bil. Du er positiv, udadvendt og imødekommende og er selv solid IT bruger. Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID: 1822)

Info: Danish is required for this job

Start: As soon as possible

Duration: Permanent job (Fulltime)

Location: Taastrup, Danmark

Language: Danish/Dansk 

Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark

Experience: More than 4 years of Hardware sales experience required

Work Supply søger på vegne af vores kunde en Sales- & Business Manager, som minimum har 4 års erfaring med salg af hardware og meget gerne Microsoft produkter.

Til at opbygge og drive denne forretning i Danmark søger vi en dygtig salgsspecialist, som evner at sælge til, og være i dialog med vores kunder, samt opbygge forretningsmodel- & strategi, i samarbejde med teamet i hele Danmark.

Om jobbet

Som vores nye kollega, vil du arbejde målrettet med rådgivning og salg af hardware løsninger til vores kunder. Herudover vil du få ansvaret for at drive og udvikle forretningskoncept og strategi, både internt og eksternt. Du vil arbejde selvstændigt og sætter selv retning og hastighed for din egen udvikling og succes.

Dine primære ansvarsområder: 

Opsøgende og proaktiv dialog samt møder med kunder

Afdækning af kundebehov og udarbejde konkrete løsningsforslag 

Opbygning og vedligeholdelse af relationer til kunder og samarbejdspartnere

Udvikling af forretningsmodel og strategi

Om dig:

Du sidder i en salgsstilling (salg af hardware) i dag og har et godt kendskab til IT. Du har forståelse for forretningsudvikling og befinder dig godt i en stilling med ansvar og frihed. Du er vant til at være målt på resultater og KPI’er og du har det bedst i en travl hverdag med højt tempo, en flad organisation og dedikerede kollegaer. Du er strategisk stærk, har et godt overblik og kan prioritere dine indsatser både på langsigtede og kortsigtede mål. 

Du skal have gode dansk- og engelskkundskaber i både skrift, og tale.Du har kørekort til bil. Du er positiv, udadvendt og imødekommende og er selv solid IT bruger.

 Samtaler afholdes løbende, så søg jobbet allerede i dag ved at maile dit CV til: ak@worksupply.dk (JOB ID: 1822)

Work Supply IVSTaastrup2019-10-23T00:00:002019-12-17T00:00:00
330121675Dedikeret salgs- og personalekonsulentRobot Hos Personale-match søger vi en team-player, som brænder for at arbejde med salg og rekruttering, til vores kontor i Taastrup. Som salgs- og personalekonsulent bliver du et vigtigt bindeled mellem vores kunder og kandidater i en spændende hverdag, der handler om kommunikation og samarbejde med mennesker. Dine primære arbejdsopgaver Øge markedet, gennem opsøgende salg til nye kunder Kanvas booke og gennemføre egne møder Udarbejdelse af tilbud og præsentationer Match af egne vikar- og rekrutteringsopgaver, herunder screening, interviews og indhentning af referencer på potentielle kandidater Tænke nyt og se muligheder for at øge salget og skabe kundetilfredshed Personlige egenskaber og kvalifikationer Vi forestiller os, at du har erfaring fra lignende stilling, har branchekendskab og er åben for, at to dage aldrig er ens. Vi forventer at du har erfaring med opsøgende B2B salg med gode resultater til følge. Du har resultater fra tidligere stillinger, som understøtter dette. Kandidater med erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen er foretrukket. Derudover forventer vi, at du: Motiveres af at være en del af et resultatorienteret miljø, og du giver ikke op i jagten på den rette kandidat til opgaven. Er god til at skabe kontakter og har gode menneskekundskaber. Arbejder struktureret og målrettet, og du trives med at der er travlt. Er proaktiv og løsningsorienteret af natur. Kan lide at sparre med kollegaer, samt komme med ideer til udvikling. Troværdighed, ærlighed og vedholdenhed hører til dine personlige værdier. Personale-match tilbyder dig Vi er en virksomhed i vækst med et godt arbejdsklima i præsentable og lyse lokaler. Vi tilbyder en selvstændig stilling med stor frihed under ansvar til at planlægge din hverdag. Faglig og personlig udvikling er i højsædet. Du tilbydes et grundigt introduktionsforløb samt løn ud fra gældende overenskomst, hvor der tages udgangspunkt i din erfaring og kvalifikationer. Ansøg stillingen Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Annette Bache på tlf. 42 60 18 28 og på e-mail Annette@personale-match.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV. Ansøg her Vi holder samtaler løbende og besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat. Vi gør opmærksom på, at ansøgninger sendt via mail eller post ikke kommer i betragtning. For registrerede vikarer: Er du allerede registreret i Personale-matchs emnebank, kan du søge jobbet ved at ringe til os på hovednummeret tlf. 70 70 18 28. Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning. Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater. Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.

Hos Personale-match søger vi en team-player, som brænder for at arbejde med salg og rekruttering, til vores kontor i Taastrup. Som salgs- og personalekonsulent bliver du et vigtigt bindeled mellem vores kunder og kandidater i en spændende hverdag, der handler om kommunikation og samarbejde med mennesker.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Øge markedet, gennem opsøgende salg til nye kunder
  • Kanvas / booke og gennemføre egne møder
  • Udarbejdelse af tilbud og præsentationer
  • Match af egne vikar- og rekrutteringsopgaver, herunder screening, interviews og indhentning af referencer på potentielle kandidater
  • Tænke nyt og se muligheder for at øge salget og skabe kundetilfredshed

Personlige egenskaber og kvalifikationer

Vi forestiller os, at du har erfaring fra lignende stilling, har branchekendskab og er åben for, at to dage aldrig er ens. Vi forventer at du har erfaring med opsøgende B2B salg med gode resultater til følge. Du har resultater fra tidligere stillinger, som understøtter dette. Kandidater med erfaring fra vikar- og rekrutteringsbranchen er foretrukket.

Derudover forventer vi, at du:

  • Motiveres af at være en del af et resultatorienteret miljø, og du giver ikke op i jagten på den rette kandidat til opgaven.
  • Er god til at skabe kontakter og har gode menneskekundskaber.
  • Arbejder struktureret og målrettet, og du trives med at der er travlt.
  • Er proaktiv og løsningsorienteret af natur.
  • Kan lide at sparre med kollegaer, samt komme med ideer til udvikling.
  • Troværdighed, ærlighed og vedholdenhed hører til dine personlige værdier.

Personale-match tilbyder dig

Vi er en virksomhed i vækst med et godt arbejdsklima i præsentable og lyse lokaler. Vi tilbyder en selvstændig stilling med stor frihed under ansvar til at planlægge din hverdag. Faglig og personlig udvikling er i højsædet. Du tilbydes et grundigt introduktionsforløb samt løn ud fra gældende overenskomst, hvor der tages udgangspunkt i din erfaring og kvalifikationer.

Ansøg stillingen

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Annette Bache på tlf. 42 60 18 28 og på e-mail Annette@personale-match.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV.

Ansøg her

Vi holder samtaler løbende og besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat. Vi gør opmærksom på, at ansøgninger sendt via mail eller post ikke kommer i betragtning.

For registrerede vikarer: Er du allerede registreret i Personale-matchs emnebank, kan du søge jobbet ved at ringe til os på hovednummeret tlf. 70 70 18 28.

 

Personale-match benytter udelukkende elektronisk rekruttering, og det er kun muligt at søge stillingen online via linket nederst. Ansøgninger sendt via mail eller post kommer ikke i betragtning.

Personale-match aps er et konsulenthus, der gennem systematisk og professionel udvælgelse finder kvalificerede medarbejdere til faste stillinger samt korte og længerevarende vikariater.

Vi er medlem af Dansk Erhverv og er autoriseret af Vikarbureauernes Brancheforening, hvilket er din garanti for ordnede forhold.

PERSONALE-MATCH ApSTaastrup2019-11-08T00:00:002019-12-17T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Juniorsælgere til opsøgende salg

TimeGruppen A/S

Hvidovre
Brænder du for at sælge it-løsninger? TimeComputer søger to juniorsælgere til opsøgende salg hos nye kunder. Produkterne omfatter hardware, software og serviceydelser, som sælges både selvstændigt eller i samlede løsninger f.eks. i form af hosting y...
Indrykket:24. oktober 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Salgskonsulent - med erfaring fra fødevarebranchen søges

FULL HOUSE A/S

Hvidovre
Salgskonsulent Salgskonsulent med erfaring fra fødevarebranchen søges Vi søger en erfaren salgskonsulent, der har lyst til at være en del af en dynamisk salgsteam, og vil få det overordnede ansvar for dit eget salgsdistrikt. Du bliver en del af et t...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:15. december 2019

Besigtiger med branche erfaring søges til flytteforretning i Glostrup

JONAS & CO. A/S

Glostrup
JONAS A S søger en erfaren besigtiger til vores privat afdeling Det er en fuldtids stilling, med mulighed for fleksible arbejdstider Det er et krav du har branche erfaring, og kan opmåle antal kubikmeter og forbrugsmaterialer på div. flytteopgaver D...
Indrykket:28. november 2019
Udløbsdato:21. januar 2020

Sales- & Business Manager (Hardware/Microsoft produkter)

Work Supply IVS

Taastrup
Info: Danish is required for this job Start: As soon as possible Duration: Permanent job (Fulltime) Location: Taastrup, Danmark Language: Danish Dansk Work Permit: All applicants must have work permit for Denmark Experience: More than 4 years of Har...
Indrykket:23. oktober 2019
Udløbsdato:17. december 2019

Dedikeret salgs- og personalekonsulent

PERSONALE-MATCH ApS

Taastrup
Hos Personale-match søger vi en team-player, som brænder for at arbejde med salg og rekruttering, til vores kontor i Taastrup. Som salgs- og personalekonsulent bliver du et vigtigt bindeled mellem vores kunder og kandidater i en spændende hverdag, d...
Indrykket:8. november 2019
Udløbsdato:17. december 2019