Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rekrutteringskonsulent

Vil du være med til at finde de helt rigtige medarbejdere til Banedanmark? Og har du lyst til at arbejde med mennesker i en stilling med masser af selvstændigt ansvar?   
I rekrutteringsteamet er vi fire rekrutteringskonsulenter, som du kommer til at arbejde tæt sammen med. Vi står for alle rekrutteringer i Banedanmark, og vi er karakteriseret af faglig stolthed samtidig med, at vi involverer os i hinanden og har en afslappet omgangstone i det daglige.  
 
Din arbejdsplads bliver primært på vores hovedkontor i København, men da vi rekrutterer til hele Danmark, vil der forekomme noget rejseaktivitet. I forbindelse med messer og større rekrutteringsrunder kan der være samlede rejsedage til Jylland.  
 
Engagement, skarpt overblik og aktiv styring af rekrutteringsprocessen  
Som rekrutteringskonsulent er du med til at sikre, at vi finder de rette medarbejdere til organisationen. Succeskriteriet for dig er, at lederne træffer et kvalificeret valg på baggrund af din rådgivning og sparring. Du får selvstændigt ansvar for en bred vifte af rekrutteringer på både medarbejder- og lederniveau.  
 
Det er dit ansvar at koordinere rekrutteringsprocessen og rådgive lederne undervejs. Du anbefaler og aftaler det gode rekrutteringsforløb med lederen, udarbejder annoncen sammen med lederen (herunder korrektur), vurderer eventuel brug af test eller case, slår stillingen op og deltager ved 2. samtaler, hvis der bruges test.  
 
Når du er kommet godt ind i opgaverne, skal du regne med at sidde med 30-35 rekrutteringer af gangen. Hver enkelt rekrutteringsforløb afstemmes i forhold til vores ressourcer og lederens ønsker, og det er ikke ved alle stillinger, hvor vi bruger test. Derfor vil dine opgaver variere fra stilling til stilling.  
 
Du får høj grad af selvstændigt ansvar, men du er en del af et team, hvor vi sparrer med hinanden og hjælper og rådgiver hinanden i forhold til opgaverne. Der er også gode muligheder for at komme med nye idéer til opgaver og rekrutteringsinitiativer.  
 
Vi har en håndfuld administrative opgaver i teamet, som vi fordeler mellem os. Hvis du har erfaring med og lyst til kontrakt-, budget- og økonomistyring, er det muligt, at du varetager disse opgaver. 
 
Samtalestyring og spørgeteknik  
Du kan have en administrativ eller akademisk baggrund. Det afgørende for os er, at du har erfaring med samtalestyring og spørgeteknik. Da vi sikrer det skriftlige niveau i alle vores stillingsopslag, er det desuden et krav, at du er stærk inden for skriftligt dansk. Har du arbejdet med rekruttering og psykologiske test før, er det en fordel.  
 
Du brænder for at arbejde sammen med mennesker og har en nysgerrig tilgang til dine omgivelser. Dine største styrker er dit overblik, din strukturerede tilgang til nye opgaver og din evne til at planlægge og prioritere. Du smitter andre med dit drive, din energi og dit engagement. Du er en god kommunikator, som taler let med alle. Du tager ansvar for egne opgaver, men nyder ligeledes at bidrage med egne ideer og holdninger til teamet. Du er rådgivende og serviceminded overfor dine kunder, men kan også sige fra, når dét kræves.   
 
Løn   
Som A/C’er ansættes du efter A/C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.  
 
For HK´ere gælder, at ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat samt protokollat for kontorfunktionærer ansat i Banedanmark. Afhængig af kvalifikationer og erfaring udgør basislønnen for Hovedstad mellem sats 3.1: Kr. 316.490 årligt og kr. 26.374,17 månedligt og sats 3.3: Kr. 363.208 årligt og kr. 30.267,33 månedligt. Hertil kommer pension. Der er evt. mulighed for at forhandle tillæg.  
 
Ansøgning og kontakt   
Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Kristian Beltner. Send gerne din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgninger løbende.  
 
For at søge stillingen klikker du på ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329745037Phoenix-19b80a7212018-01-21T01:01:05.003RekrutteringskonsulentVil du være med til at finde de helt rigtige medarbejdere til Banedanmark? Og har du lyst til at arbejde med mennesker i en stilling med masser af selvstændigt ansvar?   
I rekrutteringsteamet er vi fire rekrutteringskonsulenter, som du kommer til at arbejde tæt sammen med. Vi står for alle rekrutteringer i Banedanmark, og vi er karakteriseret af faglig stolthed samtidig med, at vi involverer os i hinanden og har en afslappet omgangstone i det daglige.  
 
Din arbejdsplads bliver primært på vores hovedkontor i København, men da vi rekrutterer til hele Danmark, vil der forekomme noget rejseaktivitet. I forbindelse med messer og større rekrutteringsrunder kan der være samlede rejsedage til Jylland.  
 
Engagement, skarpt overblik og aktiv styring af rekrutteringsprocessen  
Som rekrutteringskonsulent er du med til at sikre, at vi finder de rette medarbejdere til organisationen. Succeskriteriet for dig er, at lederne træffer et kvalificeret valg på baggrund af din rådgivning og sparring. Du får selvstændigt ansvar for en bred vifte af rekrutteringer på både medarbejder- og lederniveau.  
 
Det er dit ansvar at koordinere rekrutteringsprocessen og rådgive lederne undervejs. Du anbefaler og aftaler det gode rekrutteringsforløb med lederen, udarbejder annoncen sammen med lederen (herunder korrektur), vurderer eventuel brug af test eller case, slår stillingen op og deltager ved 2. samtaler, hvis der bruges test.  
 
Når du er kommet godt ind i opgaverne, skal du regne med at sidde med 30-35 rekrutteringer af gangen. Hver enkelt rekrutteringsforløb afstemmes i forhold til vores ressourcer og lederens ønsker, og det er ikke ved alle stillinger, hvor vi bruger test. Derfor vil dine opgaver variere fra stilling til stilling.  
 
Du får høj grad af selvstændigt ansvar, men du er en del af et team, hvor vi sparrer med hinanden og hjælper og rådgiver hinanden i forhold til opgaverne. Der er også gode muligheder for at komme med nye idéer til opgaver og rekrutteringsinitiativer.  
 
Vi har en håndfuld administrative opgaver i teamet, som vi fordeler mellem os. Hvis du har erfaring med og lyst til kontrakt-, budget- og økonomistyring, er det muligt, at du varetager disse opgaver. 
 
Samtalestyring og spørgeteknik  
Du kan have en administrativ eller akademisk baggrund. Det afgørende for os er, at du har erfaring med samtalestyring og spørgeteknik. Da vi sikrer det skriftlige niveau i alle vores stillingsopslag, er det desuden et krav, at du er stærk inden for skriftligt dansk. Har du arbejdet med rekruttering og psykologiske test før, er det en fordel.  
 
Du brænder for at arbejde sammen med mennesker og har en nysgerrig tilgang til dine omgivelser. Dine største styrker er dit overblik, din strukturerede tilgang til nye opgaver og din evne til at planlægge og prioritere. Du smitter andre med dit drive, din energi og dit engagement. Du er en god kommunikator, som taler let med alle. Du tager ansvar for egne opgaver, men nyder ligeledes at bidrage med egne ideer og holdninger til teamet. Du er rådgivende og serviceminded overfor dine kunder, men kan også sige fra, når dét kræves.   
 
Løn   
Som A/C’er ansættes du efter A/C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer.  
 
For HK´ere gælder, at ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat samt protokollat for kontorfunktionærer ansat i Banedanmark. Afhængig af kvalifikationer og erfaring udgør basislønnen for Hovedstad mellem sats 3.1: Kr. 316.490 årligt og kr. 26.374,17 månedligt og sats 3.3: Kr. 363.208 årligt og kr. 30.267,33 månedligt. Hertil kommer pension. Der er evt. mulighed for at forhandle tillæg.  
 
Ansøgning og kontakt   
Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Kristian Beltner. Send gerne din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgninger løbende.  
 
For at søge stillingen klikker du på ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.
2018-02-19T01:03:49.957 Vil du være med til at finde de helt rigtige medarbejdere til Banedanmark? Og har du lyst til at arbejde med mennesker i en stilling med masser af selvstændigt ansvar? I rekrutteringsteamet er vi fire rekrutteringskonsulenter, som du kommer til at arbejde tæt sammen med. Vi står for alle rekrutteringer i Banedanmark, og vi er karakteriseret af faglig stolthed samtidig med, at vi involverer os i hinanden og har en afslappet omgangstone i det daglige. Din arbejdsplads bliver primært på vores hovedkontor i København, men da vi rekrutterer til hele Danmark, vil der forekomme noget rejseaktivitet. I forbindelse med messer og større rekrutteringsrunder kan der være samlede rejsedage til Jylland. Engagement, skarpt overblik og aktiv styring af rekrutteringsprocessen Som rekrutteringskonsulent er du med til at sikre, at vi finder de rette medarbejdere til organisationen. Succeskriteriet for dig er, at lederne træffer et kvalificeret valg på baggrund af din rådgivning og sparring. Du får selvstændigt ansvar for en bred vifte af rekrutteringer på både medarbejder- og lederniveau. Det er dit ansvar at koordinere rekrutteringsprocessen og rådgive lederne undervejs. Du anbefaler og aftaler det gode rekrutteringsforløb med lederen, udarbejder annoncen sammen med lederen (herunder korrektur), vurderer eventuel brug af test eller case, slår stillingen op og deltager ved 2. samtaler, hvis der bruges test. Når du er kommet godt ind i opgaverne, skal du regne med at sidde med 30-35 rekrutteringer af gangen. Hver enkelt rekrutteringsforløb afstemmes i forhold til vores ressourcer og lederens ønsker, og det er ikke ved alle stillinger, hvor vi bruger test. Derfor vil dine opgaver variere fra stilling til stilling. Du får høj grad af selvstændigt ansvar, men du er en del af et team, hvor vi sparrer med hinanden og hjælper og rådgiver hinanden i forhold til opgaverne. Der er også gode muligheder for at komme med nye idéer til opgaver og rekrutteringsinitiativer. Vi har en håndfuld administrative opgaver i teamet, som vi fordeler mellem os. Hvis du har erfaring med og lyst til kontrakt-, budget- og økonomistyring, er det muligt, at du varetager disse opgaver. Samtalestyring og spørgeteknik Du kan have en administrativ eller akademisk baggrund. Det afgørende for os er, at du har erfaring med samtalestyring og spørgeteknik. Da vi sikrer det skriftlige niveau i alle vores stillingsopslag, er det desuden et krav, at du er stærk inden for skriftligt dansk. Har du arbejdet med rekruttering og psykologiske test før, er det en fordel. Du brænder for at arbejde sammen med mennesker og har en nysgerrig tilgang til dine omgivelser. Dine største styrker er dit overblik, din strukturerede tilgang til nye opgaver og din evne til at planlægge og prioritere. Du smitter andre med dit drive, din energi og dit engagement. Du er en god kommunikator, som taler let med alle. Du tager ansvar for egne opgaver, men nyder ligeledes at bidrage med egne ideer og holdninger til teamet. Du er rådgivende og serviceminded overfor dine kunder, men kan også sige fra, når dét kræves. Løn Som A C er ansættes du efter A C-overenskomsten, og lønnen fastsættes på baggrund af dine erfaringer og kvalifikationer. For HK´ere gælder, at ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK Stat samt protokollat for kontorfunktionærer ansat i Banedanmark. Afhængig af kvalifikationer og erfaring udgør basislønnen for Hovedstad mellem sats 3.1: Kr. 316.490 årligt og kr. 26.374,17 månedligt og sats 3.3: Kr. 363.208 årligt og kr. 30.267,33 månedligt. Hertil kommer pension. Der er evt. mulighed for at forhandle tillæg. Ansøgning og kontakt Vil du vide mere, så kontakt sektionschef Kristian Beltner. Send gerne din ansøgning og CV hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgninger løbende. For at søge stillingen klikker du på Søg stillingen og følger instruktionerne.11Jobnet19b80a72100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-18T00:00:000010https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=179&ProjectId=189231&DepartmentId=21914&MediaId=5555&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3082746Team Rekruttering11Amerika Plads 152100København ØDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent511579JobNet47449951000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=19b80a72https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=19b80a72https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=19b80a72&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=19b80a72&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933733Rekrutteringskonsulent30Human Resources352412303importimport_19b80a72DKDanmarkDKDanmarkda-DK