Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rekrutteringskonsulent

Vil du være med til at sikre, at virksomhederne i Aalborg får den rette arbejdskraft? Har du erfaring med rekruttering og kan sikre det gode match mellem kandidat og virksomhed?

Jobcenter Aalborgs Virksomhedsservice søger to rekrutteringskonsulenter med opstart pr. 1. april 2020 eller snarest muligt. Der er tale om to faste stillinger.

Om jobbet
I din rolle som rekrutteringskonsulent vil du have mange varierende arbejdsopgaver. Du vil komme til at være ansvarlig for afdækning af indkomne rekrutteringsopgaver, screening af kandidater, præsentation hos virksomheden samt opfølgning på resultatet af rekrutteringsprocessen inden for den aftalte deadline
Dit fokus som rekrutteringskonsulent vil være:

  • At du understøtter matchet mellem de ordinære jobordrer som bl.a. virksomhedskonsulenterne får hjem, og de ledige kandidater i kommunen
  • At have dialog med virksomheder om jobordrer
  • At finde og screene kandidater til job
  • Deltage i virksomhedsbesøg for afdækning af jobåbninger
Om os:

Rekrutteringsteamet består af 9 medarbejdere, der arbejder med rekruttering inden for forskellige brancheområder.   

Teamet er en del af Virksomhedsservice i Jobhuset, Jobcenter Aalborg. Jobhuset består af i alt 140 medarbejdere.

Virksomhedsservice er koordinerede og understøttende i forhold til Jobcenter Aalborgs tværgående virksomhedsservices og samarbejder. Virksomhedsservice består af fire teams: Salg, Rekrutteringsteam, Virksomhedstilbud samt Personlig jobformidling.

Opgaverne i Virksomhedsservice favner bredt fra salg og koordinering af Aalborg Alliancen, rekruttering og matchning af jobordre, voksenlærlingeindsats, Byg i Nord, jobrotation, seniorjob - til etablering af virksomhedstilbud og personlig jobformidling.

Du kommer til en afdeling med 40 dygtige og engagerede kolleager, som alle brænder for at yde en god service til virksomheder og ledige kandidater. Vi er en dynamisk arbejdsplads, der altid er i udvikling og vægter faglighed, trivsel samt et godt humør højt. Du vil få medindflydelse og frihed til selv at planlægge din hverdag, og vi lover dig en travl og omskiftelig hverdag, hvor ikke to dage er ens.

Din profil
Du har eventuelt tidligere arbejdet med rekruttering i vikar-/rekrutteringsbranchen, inden for HR eller inden for relaterende områder. 

Vi lægger desuden vægt på:
  • At du er serviceorienteret
  • At din arbejdsform er systematisk og struktureret, samt at du trives med deadlines.
  • At du er dygtig til at samarbejde på tværs og trives med at have mange forskelligartede opgaver. 
  • At du sætter en ære i at levere resultater, og det er naturligt for dig at dokumentere dit arbejde i relevante administrative systemer, hvor du kan se dine og temaets resultater heri. 
  • At du har kommunikations- og formidlingsevner.
  • At du har kørekort til personbil.
  •  
Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst mellem KL og HK.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 25. og 26. februar 2020.
Ønsker du yderligere oplysninger, kan du kontakte teamleder Ann Fjeldgaard på tlf. 2519 9031 eller faglig koordinator Janne Holm Nielsen på tlf. 2519 9144

Send ansøgning
Har du mod og energi på opgaven og kan se dig selv som en del af teamet så send din ansøgning og CV, som vi glæder os til at læse.
Ansøgningsfrist 20. februar 2020 kl. 23.59
Send ansøgning og udfylde den formular, som kommer frem. Vedhæft bilag som f.eks.CV i begrænset omfang.
 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.