Relationsskabende kundekonsulent til velfærdsydelser

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Olivia Danmark søger

En kundekonsulent der har erfaring med opsøgende salg/kanvas samt i nogle år har vist sine evner inden for relations opbyggende salg. Du må gerne have en sundhedsfaglig uddannelse, social og sundhedsassistent, pædagog, sygeplejerske eller lignende, men bestemt ikke et krav.

Vi arbejder med komplekse og ikke komplekse støtte og handicapløsninger, og søger en kundekonsulent, der sammen med vores dedikerede salgsteam kan øge kendskabet til Olivia Danmark i kommunerne og regionerne i hele landet.



Stillingen som Kundekonsulent

Du skal sammen med Olivia Danmarks dedikerede salgsteam sikre virksomhedens fortsatte vækst på markedet på Sjælland, bl.a. ved at videreudbygge de eksisterende relationer i samarbejdskredsen samt ved kreativt, idérigt, og engageret at udvide kendskabet til Olivia Danmarks services og ydelser.

Din vigtigste opgave er derfor at skabe relationer, der munder ud i salg af støtte, omsorgs- og handicapløsninger til borgere med særlige behov. Vi forventer, at du har en god forretningsforståelse, kommercielt tænkende og kan arbejde med fleksible løsninger, der tilgodeser de særlige behov, som kommuner og borgere har. Du skal udvikle dit kendskab til lovgivningen og området, så du kan være sparringspartner med kommunen.

Olivia Danmarks målsætning er at være den primære samarbejdspartner, når kommunen skal løse komplekse opgaver på støtte og handicapområdet, og du skal derfor have i tæt kontakt med beslutningstagerne i kommunen og regionen.



Din profil

Du har stærke kommunikative evner i både skrift og tale. Du kan skabe tillid og relevans både ved fysisk besøg og over telefonen. Du forstår vigtigheden af kundebesøg, opfølgning og service. Du er udadvendt og tillidsvækkende og har evnen og kompetencerne til at positionere dig som rådgiver i forhold til myndighedspersoner på forskellige niveauer.



  • Erfaring med planlægning og udførelse af salg ud fra egen kundeportefølje
  • Du evner at opbygge stærke relationer til kommende og eksisterende samarbejdspartnere
  • Du er handlekraftig, vedholdende og i stand til at varetage dialogen med kunderne selvstændigt
  • Du er vant til at arbejde med MS Office, og kan sætte dig ind i brugen af øvrige IT-systemer


Om Salgsafdelingen

Salgsafdelingen består af en salgschef og 4 kundekonsulenter. Vi er et lille sammentømret team på trods af, at vi fysisk er fordelt på Jylland, Fyn og Sjælland. Din arbejdsplads bliver hjemmefra og på vores hovedkontor i Herlev. Du kan forvente kundebesøg på hele Sjælland og lejlighedsvis i Jylland/Fyn.



Hvad tilyder Olivia Danmark?

En god arbejdsplads med højt til loftet og fokus på det personlige engagement.

Du får mulighed for i høj grad at arbejde selvstændig og sætte dit eget præg på hverdagen.

Da vi er en virksomhed der er i vækst og får du mulighed for at være en vigtig medspiller i den fortsat rivende udvikling. Vi tilbyder løn og bonus efter kvalifikationer samt en pension- og sundhedsforsikring og firma massageordning samt frugtkurv.

Du får naturligvis en grundig introduktion til Olivia Danmark og stillingen som kundekonsulent. Du vil indgå i et dedikeret salgsteam og kommer til at arbejde tæt sammen med salgschefen, som du også refererer til.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Salgschef Birgitte Østergaard på tlf. 88 88 71 71.

Du er også velkommen til at læse mere om os på www.oliviadanmark.dk



Hvad sker der nu?

Vi inviterer til samtaler løbende, send derfor gerne din ansøgning allerede idag. Vi anvender tests i forbindelse med rekrutteringsprocessen, og du kan forvente et mindre case-arbejde i forbindelse med en eventuel første samtale.

Stillingen er med start oktober 2022, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.







Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Relationsskabende kundekonsulent til velfærdsydelser

Olivia Danmark søger

En kundekonsulent der har erfaring med opsøgende salg/kanvas samt i nogle år har vist sine evner inden for relations opbyggende salg. Du må gerne have en sundhedsfaglig uddannelse, social og sundhedsassistent, pædagog, sygeplejerske eller lignende, men bestemt ikke et krav.

Vi arbejder med komplekse og ikke komplekse støtte og handicapløsninger, og søger en kundekonsulent, der sammen med vores dedikerede salgsteam kan øge kendskabet til Olivia Danmark i kommunerne og regionerne i hele landet.



Stillingen som Kundekonsulent

Du skal sammen med Olivia Danmarks dedikerede salgsteam sikre virksomhedens fortsatte vækst på markedet på Sjælland, bl.a. ved at videreudbygge de eksisterende relationer i samarbejdskredsen samt ved kreativt, idérigt, og engageret at udvide kendskabet til Olivia Danmarks services og ydelser.

Din vigtigste opgave er derfor at skabe relationer, der munder ud i salg af støtte, omsorgs- og handicapløsninger til borgere med særlige behov. Vi forventer, at du har en god forretningsforståelse, kommercielt tænkende og kan arbejde med fleksible løsninger, der tilgodeser de særlige behov, som kommuner og borgere har. Du skal udvikle dit kendskab til lovgivningen og området, så du kan være sparringspartner med kommunen.

Olivia Danmarks målsætning er at være den primære samarbejdspartner, når kommunen skal løse komplekse opgaver på støtte og handicapområdet, og du skal derfor have i tæt kontakt med beslutningstagerne i kommunen og regionen.



Din profil

Du har stærke kommunikative evner i både skrift og tale. Du kan skabe tillid og relevans både ved fysisk besøg og over telefonen. Du forstår vigtigheden af kundebesøg, opfølgning og service. Du er udadvendt og tillidsvækkende og har evnen og kompetencerne til at positionere dig som rådgiver i forhold til myndighedspersoner på forskellige niveauer.



  • Erfaring med planlægning og udførelse af salg ud fra egen kundeportefølje
  • Du evner at opbygge stærke relationer til kommende og eksisterende samarbejdspartnere
  • Du er handlekraftig, vedholdende og i stand til at varetage dialogen med kunderne selvstændigt
  • Du er vant til at arbejde med MS Office, og kan sætte dig ind i brugen af øvrige IT-systemer


Om Salgsafdelingen

Salgsafdelingen består af en salgschef og 4 kundekonsulenter. Vi er et lille sammentømret team på trods af, at vi fysisk er fordelt på Jylland, Fyn og Sjælland. Din arbejdsplads bliver hjemmefra og på vores hovedkontor i Herlev. Du kan forvente kundebesøg på hele Sjælland og lejlighedsvis i Jylland/Fyn.



Hvad tilyder Olivia Danmark?

En god arbejdsplads med højt til loftet og fokus på det personlige engagement.

Du får mulighed for i høj grad at arbejde selvstændig og sætte dit eget præg på hverdagen.

Da vi er en virksomhed der er i vækst og får du mulighed for at være en vigtig medspiller i den fortsat rivende udvikling. Vi tilbyder løn og bonus efter kvalifikationer samt en pension- og sundhedsforsikring og firma massageordning samt frugtkurv.

Du får naturligvis en grundig introduktion til Olivia Danmark og stillingen som kundekonsulent. Du vil indgå i et dedikeret salgsteam og kommer til at arbejde tæt sammen med salgschefen, som du også refererer til.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Salgschef Birgitte Østergaard på tlf. 88 88 71 71.

Du er også velkommen til at læse mere om os på www.oliviadanmark.dk



Hvad sker der nu?

Vi inviterer til samtaler løbende, send derfor gerne din ansøgning allerede idag. Vi anvender tests i forbindelse med rekrutteringsprocessen, og du kan forvente et mindre case-arbejde i forbindelse med en eventuel første samtale.

Stillingen er med start oktober 2022, men vi venter gerne på den rette kandidat.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.







Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.