Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Renas Fyn ApS søger kunde- og resultatorienteret Serviceleder/Kundechef - med et godt overblik og en pragmatisk og engagerende ledelsesstil

Om os:

Renas Fyn Aps er en servicevirksomhed, som dækker Fyn & Jylland. Vi beskæftiger os med rengøring, skadeservice, ejendomsservice, kantineservice & Facility produkter OG vi er i en rivende udvikling. Ikke mindst fordi vi er kendt for at leve op til vores motto:

’Sammen kan vi mere…’

Vi leverer miljøvenlig rengøring i en usædvanlig høj standard og med et særligt højt serviceniveau. Derfor er vi gode til at fastholde både kunder og medarbejdere.

Vi beskæftiger i dag 135 dedikerede medarbejdere, der passer og plejer vores mange loyale kunder, og samtidig oplever vi en stigende efterspørgsel på vores services.

For også i fremtiden, at kunne leve op til såvel egne som kundernes krav til kvalitet, kundeservice og god kommunikation, vælger vi nu at søge endnu en Serviceleder/Kundechef.

 

Profilen:

Vi søger en engageret og pragmatisk profil, der med en motiverende ledelsesstil, kan sikre en fortsat udvikling af kunderelationer og medarbejdere gennem kvalitet og et højt serviceniveau i den daglige drift.

Der lægges vægt på evnen til at lytte og involvere sig. Derfor foretrækkes en kandidat, som er åben og tillidsvækkende i sin kommunikation, som udviser respekt for menneskers forskelligheder og andres synspunkter og som evner at samarbejde på tværs af forskellige interesser.

 

Nøgleordene i dette job er: Grundig, serviceminded, kvalitetsbevidst & overblik.

Den rette kandidat er desuden i besiddelse af følgende kompetencer:   

  • Erfaring med ledelse 
  • Erfaring indenfor branchen  
  • Erfaring med daglig kundekontakt 
  • Gode kommunikationsevner på alle niveauer
  • Positiv, engageret og motiverende 
  • Villig til at yde en ekstra indsats, når det kræves 
  • Talent for mersalg

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Kundebesøg og udvikling af samarbejder med vores kunder
  • Personaleledelse for rengøringsassistenter
  • Ansættelse og oplæring af eget rengøringspersonale
  • Administrative opgaver såsom indberetning af timer til brug for løngrundlag og fakturering, samt bestilling af varer osv.

Vi tilbyder:

  • En dynamisk og afvekslende hverdag
  • Et godt fællesskab, hvor samarbejde og familiefølelse er nøgleord
  • Firmabil (gulplade), mobiltelefon
  • Løn efter kvalifikationer, firmapension, sundhedsforsikring samt frokostordning

 

Ansøgning og ansættelse:

Du vil få tilhørssted på vores adresse i Odense og dine primære kunder vil være beliggende på Fyn (Odense området). 

Samtaler vil foregå løbene, indtil den rette er fundet.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Driftsdirektør Jacob Rasmussen på

Telefon 51 21 52 70.

Ansøgning og CV fremsendes på mail til jr@renas.dk.

Vi indkalder løbende egnede kandidater til samtale, da vi ønsker ansættelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person.

Læs mere om Renas Fyn ApS på www.renas.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939913Phoenix-4804dfcd12019-01-10T00:00:00Renas Fyn ApS søger kunde- og resultatorienteret Serviceleder/Kundechef - med et godt overblik og en pragmatisk og engagerende ledelsesstil

Om os:

Renas Fyn Aps er en servicevirksomhed, som dækker Fyn & Jylland. Vi beskæftiger os med rengøring, skadeservice, ejendomsservice, kantineservice & Facility produkter OG vi er i en rivende udvikling. Ikke mindst fordi vi er kendt for at leve op til vores motto:

’Sammen kan vi mere…’

Vi leverer miljøvenlig rengøring i en usædvanlig høj standard og med et særligt højt serviceniveau. Derfor er vi gode til at fastholde både kunder og medarbejdere.

Vi beskæftiger i dag 135 dedikerede medarbejdere, der passer og plejer vores mange loyale kunder, og samtidig oplever vi en stigende efterspørgsel på vores services.

For også i fremtiden, at kunne leve op til såvel egne som kundernes krav til kvalitet, kundeservice og god kommunikation, vælger vi nu at søge endnu en Serviceleder/Kundechef.

 

Profilen:

Vi søger en engageret og pragmatisk profil, der med en motiverende ledelsesstil, kan sikre en fortsat udvikling af kunderelationer og medarbejdere gennem kvalitet og et højt serviceniveau i den daglige drift.

Der lægges vægt på evnen til at lytte og involvere sig. Derfor foretrækkes en kandidat, som er åben og tillidsvækkende i sin kommunikation, som udviser respekt for menneskers forskelligheder og andres synspunkter og som evner at samarbejde på tværs af forskellige interesser.

 

Nøgleordene i dette job er: Grundig, serviceminded, kvalitetsbevidst & overblik.

Den rette kandidat er desuden i besiddelse af følgende kompetencer:   

  • Erfaring med ledelse 
  • Erfaring indenfor branchen  
  • Erfaring med daglig kundekontakt 
  • Gode kommunikationsevner på alle niveauer
  • Positiv, engageret og motiverende 
  • Villig til at yde en ekstra indsats, når det kræves 
  • Talent for mersalg

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Kundebesøg og udvikling af samarbejder med vores kunder
  • Personaleledelse for rengøringsassistenter
  • Ansættelse og oplæring af eget rengøringspersonale
  • Administrative opgaver såsom indberetning af timer til brug for løngrundlag og fakturering, samt bestilling af varer osv.

Vi tilbyder:

  • En dynamisk og afvekslende hverdag
  • Et godt fællesskab, hvor samarbejde og familiefølelse er nøgleord
  • Firmabil (gulplade), mobiltelefon
  • Løn efter kvalifikationer, firmapension, sundhedsforsikring samt frokostordning

 

Ansøgning og ansættelse:

Du vil få tilhørssted på vores adresse i Odense og dine primære kunder vil være beliggende på Fyn (Odense området). 

Samtaler vil foregå løbene, indtil den rette er fundet.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Driftsdirektør Jacob Rasmussen på

Telefon 51 21 52 70.

Ansøgning og CV fremsendes på mail til jr@renas.dk.

Vi indkalder løbende egnede kandidater til samtale, da vi ønsker ansættelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person.

Læs mere om Renas Fyn ApS på www.renas.dk

2019-03-02T00:50:42.197 Om os: Renas Fyn Aps er en servicevirksomhed, som dækker Fyn Jylland. Vi beskæftiger os med rengøring, skadeservice, ejendomsservice, kantineservice Facility produkter OG vi er i en rivende udvikling. Ikke mindst fordi vi er kendt for at leve op til vores motto: Sammen kan vi mere Vi leverer miljøvenlig rengøring i en usædvanlig høj standard og med et særligt højt serviceniveau. Derfor er vi gode til at fastholde både kunder og medarbejdere. Vi beskæftiger i dag 135 dedikerede medarbejdere, der passer og plejer vores mange loyale kunder, og samtidig oplever vi en stigende efterspørgsel på vores services. For også i fremtiden, at kunne leve op til såvel egne som kundernes krav til kvalitet, kundeservice og god kommunikation, vælger vi nu at søge endnu en Serviceleder Kundechef. Profilen: Vi søger en engageret og pragmatisk profil, der med en motiverende ledelsesstil, kan sikre en fortsat udvikling af kunderelationer og medarbejdere gennem kvalitet og et højt serviceniveau i den daglige drift. Der lægges vægt på evnen til at lytte og involvere sig. Derfor foretrækkes en kandidat, som er åben og tillidsvækkende i sin kommunikation, som udviser respekt for menneskers forskelligheder og andres synspunkter og som evner at samarbejde på tværs af forskellige interesser. Nøgleordene i dette job er: Grundig, serviceminded, kvalitetsbevidst overblik. Den rette kandidat er desuden i besiddelse af følgende kompetencer: Erfaring med ledelse Erfaring indenfor branchen Erfaring med daglig kundekontakt Gode kommunikationsevner på alle niveauer Positiv, engageret og motiverende Villig til at yde en ekstra indsats, når det kræves Talent for mersalg Dine primære arbejdsopgaver vil være: Kundebesøg og udvikling af samarbejder med vores kunder Personaleledelse for rengøringsassistenter Ansættelse og oplæring af eget rengøringspersonale Administrative opgaver såsom indberetning af timer til brug for løngrundlag og fakturering, samt bestilling af varer osv. Vi tilbyder: En dynamisk og afvekslende hverdag Et godt fællesskab, hvor samarbejde og familiefølelse er nøgleord Firmabil (gulplade), mobiltelefon Løn efter kvalifikationer, firmapension, sundhedsforsikring samt frokostordning Ansøgning og ansættelse: Du vil få tilhørssted på vores adresse i Odense og dine primære kunder vil være beliggende på Fyn (Odense området). Samtaler vil foregå løbene, indtil den rette er fundet. Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Driftsdirektør Jacob Rasmussen på Telefon 51 21 52 70. Ansøgning og CV fremsendes på mail til jr@renas.dk. Vi indkalder løbende egnede kandidater til samtale, da vi ønsker ansættelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person. Læs mere om Renas Fyn ApS på www.renas.dk11Jobnet4804dfcd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-01T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3432212RENAS FYN ApS11Østerbro 285000Odense CDKDanmark0
jr@renas.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent691765JobNet492862549286251000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4804dfcdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4804dfcdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4804dfcd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4804dfcd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Rengoring/6.jpgRenas Fyn ApS søger kunde- og resultatorienteret Serviceleder/Kundechef - med et godt overblik og en pragmatisk og engagerende ledelsesstil14128001Dansk3Læse/ tale452Rengøringsleder34Rengøring360026449Jacob Rasmussenjr@renas.dkDKDanmarkDKDanmark330133264Rengøringsleder der vil være faglærer til TAMU OdenseRobot Træningsskolens Arbejdsmarkedsuddannelser (TAMU) søger en faglærer inden for rengøringsområdet på TAMU Odense, Rytterkasernen 13, 5000 Odense. Tiltrædelse hurtigst muligt.Til stillingen søges en person der som minimum er uddannet rengøringsteknikker og har ledelseserfaring indenfor rengøringsbranchen. Du skal være interesseret i at bruge din erhvervskompetence i en læringssammenhæng i forhold til unge på kanten, så de bliver parate til et fast job efter endt uddannelse i TAMU.Træningsskolens Arbejdsmarkedsuddannelser henhører under Undervisningsministeriet, og gennemfører praktisk tilrettelagte og kompetencegivende uddannelser for unge fra 18 - 30 år. Målgruppen er unge, der på grund af personlige og sociale forhold har vanskeligt ved at opnå uddannelse eller job. TAMU er en landsdækkende uddannelse med i alt 6 afdelinger. Indhold Den praktiske del af uddannelsen gennemføres ved, at eleverne i rengøringsuddannelsen varetager rengøringsopgaverne inden for kontorrengøring, trappevask, håndværkerrengøringer og diverse opgaver på TAMU-Center Odense. Uddannelsen består af faste og ad hocopgaver, for firmaer, foreninger mv. i Odense området. Vores nye medarbejder vil få til opgave: At vejlede eleverne i at indgå socialt på en arbejdsplads At stille driftsmæssige krav, der fører til uddannelse i overensstemmelse med uddannelsesbeskrivelsen At fungere som arbejdsleder og indgå i det praktiske arbejde på uddannelsesområdet At planlægge og tilrettelægge arbejdsopgaverne på området, så eleverne lærer mest muligt At medvirke til uddannelsesområdets fortsatte udvikling At sikre overholdelse af uddannelsesområdets budget Vi forventer at vores nye medarbejder: Som minimum er uddannet rengøringsteknikker Er handlingsorienteret og tror på, at eleverne kan forandre sig Har viljen og lysten til at arbejde med en målgruppe, der skal lære hvad det vil sige at indgå i et arbejdsfællesskab Har en bred erfaring med at lede og planlægge driftsopgaver inden for branchen Er i stand til at skabe struktur og fastholde en god stil på området Kan trives med at have mange bolde i luften Har kørekort B Ansættelsesbetingelser Ansøgere skal være indstillede på at arbejde ud fra den konsekvenspædagogiske holdning og på at deltage i en pædagogisk efteruddannelse på akademiniveau. Endvidere være indstillet på at indgå i kostskolens vagtordning med ca. 3 vagter pr. måned. Løn og pension Løn og pensionsforhold er fastlagt i overenskomsten mellem Finansministeriet og Uddannelsesforbundet. Stillingen er omfattet af aftalerne om Ny Løn. Ansøgning Ansøgningsfristen er mandag den 6. januar 2020. Ansøgning og relevante uddannelsespapir, sendes til Direktør Peter Staun Kastholm, Træningsskolens Arbejdsmarkedsuddannelser, Sekretariatet, Kalvebodvej 231, 2791 Dragør. Forespørgsel vedrørende stillingen kan rettes til afdelingsleder Charlotte Jespersen på tlf. 51335908. Yderligere information kan ses www.tamu.dk.

Træningsskolens Arbejdsmarkedsuddannelser (TAMU) søger en faglærer inden for rengøringsområdet på TAMU Odense, Rytterkasernen 13, 5000 Odense. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Til stillingen søges en person der som minimum er uddannet rengøringsteknikker og har ledelseserfaring indenfor rengøringsbranchen. Du skal være interesseret i at bruge din erhvervskompetence i en læringssammenhæng i forhold til unge på kanten, så de bliver parate til et fast job efter endt uddannelse i TAMU.

Træningsskolens Arbejdsmarkedsuddannelser henhører under Undervisningsministeriet, og gennemfører praktisk tilrettelagte og kompetencegivende uddannelser for unge fra 18 - 30 år. Målgruppen er unge, der på grund af personlige og sociale forhold har vanskeligt ved at opnå uddannelse eller job. TAMU er en landsdækkende uddannelse med i alt 6 afdelinger.

Indhold
Den praktiske del af uddannelsen gennemføres ved, at eleverne i rengøringsuddannelsen varetager rengøringsopgaverne inden for kontorrengøring, trappevask, håndværkerrengøringer og diverse opgaver på TAMU-Center Odense. Uddannelsen består af faste og ad hocopgaver, for firmaer, foreninger mv. i Odense området.

Vores nye medarbejder vil få til opgave:

  • At vejlede eleverne i at indgå socialt på en arbejdsplads
  • At stille driftsmæssige krav, der fører til uddannelse i overensstemmelse med uddannelsesbeskrivelsen
  • At fungere som arbejdsleder og indgå i det praktiske arbejde på uddannelsesområdet
  • At planlægge og tilrettelægge arbejdsopgaverne på området, så eleverne lærer mest muligt
  • At medvirke til uddannelsesområdets fortsatte udvikling
  • At sikre overholdelse af uddannelsesområdets budget

 

Vi forventer at vores nye medarbejder:

  • Som minimum er uddannet rengøringsteknikker
  • Er handlingsorienteret og tror på, at eleverne kan forandre sig
  • Har viljen og lysten til at arbejde med en målgruppe, der skal lære hvad det vil sige at indgå i et arbejdsfællesskab
  • Har en bred erfaring med at lede og planlægge driftsopgaver inden for branchen
  • Er i stand til at skabe struktur og fastholde en god stil på området
  • Kan trives med at have mange bolde i luften
  • Har kørekort B

Ansættelsesbetingelser
Ansøgere skal være indstillede på at arbejde ud fra den konsekvenspædagogiske holdning og på at deltage i en pædagogisk efteruddannelse på akademiniveau. Endvidere være indstillet på at indgå i kostskolens vagtordning med ca. 3 vagter pr. måned.

Løn og pension
Løn og pensionsforhold er fastlagt i overenskomsten mellem Finansministeriet og Uddannelsesforbundet. Stillingen er omfattet af aftalerne om Ny Løn.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er mandag den 6. januar 2020. Ansøgning og relevante uddannelsespapir, sendes til Direktør Peter Staun Kastholm, Træningsskolens Arbejdsmarkedsuddannelser, Sekretariatet, Kalvebodvej 231, 2791 Dragør.

Forespørgsel vedrørende stillingen kan rettes til afdelingsleder Charlotte Jespersen på tlf. 51335908. Yderligere information kan ses www.tamu.dk.

TAMU-CENTER ODENSEOdense C2019-12-02T00:00:002020-01-06T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Rengøringsleder der vil være faglærer til TAMU Odense

TAMU-CENTER ODENSE

Odense C
Træningsskolens Arbejdsmarkedsuddannelser (TAMU) søger en faglærer inden for rengøringsområdet på TAMU Odense, Rytterkasernen 13, 5000 Odense. Tiltrædelse hurtigst muligt.Til stillingen søges en person der som minimum er uddannet rengøringsteknikker...
Indrykket:2. december 2019
Udløbsdato:6. januar 2020