Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Renas Fyn ApS søger kunde- og resultatorienteret Serviceleder/Kundechef - med et godt overblik og en pragmatisk og engagerende ledelsesstil

Om os:

Renas Fyn Aps er en servicevirksomhed, som dækker Fyn & Jylland. Vi beskæftiger os med rengøring, skadeservice, ejendomsservice, kantineservice & Facility produkter OG vi er i en rivende udvikling. Ikke mindst fordi vi er kendt for at leve op til vores motto:

’Sammen kan vi mere…’

Vi leverer miljøvenlig rengøring i en usædvanlig høj standard og med et særligt højt serviceniveau. Derfor er vi gode til at fastholde både kunder og medarbejdere.

Vi beskæftiger i dag 135 dedikerede medarbejdere, der passer og plejer vores mange loyale kunder, og samtidig oplever vi en stigende efterspørgsel på vores services.

For også i fremtiden, at kunne leve op til såvel egne som kundernes krav til kvalitet, kundeservice og god kommunikation, vælger vi nu at søge endnu en Serviceleder/Kundechef.

 

Profilen:

Vi søger en engageret og pragmatisk profil, der med en motiverende ledelsesstil, kan sikre en fortsat udvikling af kunderelationer og medarbejdere gennem kvalitet og et højt serviceniveau i den daglige drift.

Der lægges vægt på evnen til at lytte og involvere sig. Derfor foretrækkes en kandidat, som er åben og tillidsvækkende i sin kommunikation, som udviser respekt for menneskers forskelligheder og andres synspunkter og som evner at samarbejde på tværs af forskellige interesser.

 

Nøgleordene i dette job er: Grundig, serviceminded, kvalitetsbevidst & overblik.

Den rette kandidat er desuden i besiddelse af følgende kompetencer:   

  • Erfaring med ledelse 
  • Erfaring indenfor branchen  
  • Erfaring med daglig kundekontakt 
  • Gode kommunikationsevner på alle niveauer
  • Positiv, engageret og motiverende 
  • Villig til at yde en ekstra indsats, når det kræves 
  • Talent for mersalg

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Kundebesøg og udvikling af samarbejder med vores kunder
  • Personaleledelse for rengøringsassistenter
  • Ansættelse og oplæring af eget rengøringspersonale
  • Administrative opgaver såsom indberetning af timer til brug for løngrundlag og fakturering, samt bestilling af varer osv.

Vi tilbyder:

  • En dynamisk og afvekslende hverdag
  • Et godt fællesskab, hvor samarbejde og familiefølelse er nøgleord
  • Firmabil (gulplade), mobiltelefon
  • Løn efter kvalifikationer, firmapension, sundhedsforsikring samt frokostordning

 

Ansøgning og ansættelse:

Du vil få tilhørssted på vores adresse i Odense og dine primære kunder vil være beliggende på Fyn (Odense området). 

Samtaler vil foregå løbene, indtil den rette er fundet.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Driftsdirektør Jacob Rasmussen på

Telefon 51 21 52 70.

Ansøgning og CV fremsendes på mail til jr@renas.dk.

Vi indkalder løbende egnede kandidater til samtale, da vi ønsker ansættelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person.

Læs mere om Renas Fyn ApS på www.renas.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329939913Phoenix-4804dfcd12019-01-10T00:00:00Renas Fyn ApS søger kunde- og resultatorienteret Serviceleder/Kundechef - med et godt overblik og en pragmatisk og engagerende ledelsesstil

Om os:

Renas Fyn Aps er en servicevirksomhed, som dækker Fyn & Jylland. Vi beskæftiger os med rengøring, skadeservice, ejendomsservice, kantineservice & Facility produkter OG vi er i en rivende udvikling. Ikke mindst fordi vi er kendt for at leve op til vores motto:

’Sammen kan vi mere…’

Vi leverer miljøvenlig rengøring i en usædvanlig høj standard og med et særligt højt serviceniveau. Derfor er vi gode til at fastholde både kunder og medarbejdere.

Vi beskæftiger i dag 135 dedikerede medarbejdere, der passer og plejer vores mange loyale kunder, og samtidig oplever vi en stigende efterspørgsel på vores services.

For også i fremtiden, at kunne leve op til såvel egne som kundernes krav til kvalitet, kundeservice og god kommunikation, vælger vi nu at søge endnu en Serviceleder/Kundechef.

 

Profilen:

Vi søger en engageret og pragmatisk profil, der med en motiverende ledelsesstil, kan sikre en fortsat udvikling af kunderelationer og medarbejdere gennem kvalitet og et højt serviceniveau i den daglige drift.

Der lægges vægt på evnen til at lytte og involvere sig. Derfor foretrækkes en kandidat, som er åben og tillidsvækkende i sin kommunikation, som udviser respekt for menneskers forskelligheder og andres synspunkter og som evner at samarbejde på tværs af forskellige interesser.

 

Nøgleordene i dette job er: Grundig, serviceminded, kvalitetsbevidst & overblik.

Den rette kandidat er desuden i besiddelse af følgende kompetencer:   

  • Erfaring med ledelse 
  • Erfaring indenfor branchen  
  • Erfaring med daglig kundekontakt 
  • Gode kommunikationsevner på alle niveauer
  • Positiv, engageret og motiverende 
  • Villig til at yde en ekstra indsats, når det kræves 
  • Talent for mersalg

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Kundebesøg og udvikling af samarbejder med vores kunder
  • Personaleledelse for rengøringsassistenter
  • Ansættelse og oplæring af eget rengøringspersonale
  • Administrative opgaver såsom indberetning af timer til brug for løngrundlag og fakturering, samt bestilling af varer osv.

Vi tilbyder:

  • En dynamisk og afvekslende hverdag
  • Et godt fællesskab, hvor samarbejde og familiefølelse er nøgleord
  • Firmabil (gulplade), mobiltelefon
  • Løn efter kvalifikationer, firmapension, sundhedsforsikring samt frokostordning

 

Ansøgning og ansættelse:

Du vil få tilhørssted på vores adresse i Odense og dine primære kunder vil være beliggende på Fyn (Odense området). 

Samtaler vil foregå løbene, indtil den rette er fundet.

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Driftsdirektør Jacob Rasmussen på

Telefon 51 21 52 70.

Ansøgning og CV fremsendes på mail til jr@renas.dk.

Vi indkalder løbende egnede kandidater til samtale, da vi ønsker ansættelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person.

Læs mere om Renas Fyn ApS på www.renas.dk

2019-03-02T00:50:42.197 Om os: Renas Fyn Aps er en servicevirksomhed, som dækker Fyn Jylland. Vi beskæftiger os med rengøring, skadeservice, ejendomsservice, kantineservice Facility produkter OG vi er i en rivende udvikling. Ikke mindst fordi vi er kendt for at leve op til vores motto: Sammen kan vi mere Vi leverer miljøvenlig rengøring i en usædvanlig høj standard og med et særligt højt serviceniveau. Derfor er vi gode til at fastholde både kunder og medarbejdere. Vi beskæftiger i dag 135 dedikerede medarbejdere, der passer og plejer vores mange loyale kunder, og samtidig oplever vi en stigende efterspørgsel på vores services. For også i fremtiden, at kunne leve op til såvel egne som kundernes krav til kvalitet, kundeservice og god kommunikation, vælger vi nu at søge endnu en Serviceleder Kundechef. Profilen: Vi søger en engageret og pragmatisk profil, der med en motiverende ledelsesstil, kan sikre en fortsat udvikling af kunderelationer og medarbejdere gennem kvalitet og et højt serviceniveau i den daglige drift. Der lægges vægt på evnen til at lytte og involvere sig. Derfor foretrækkes en kandidat, som er åben og tillidsvækkende i sin kommunikation, som udviser respekt for menneskers forskelligheder og andres synspunkter og som evner at samarbejde på tværs af forskellige interesser. Nøgleordene i dette job er: Grundig, serviceminded, kvalitetsbevidst overblik. Den rette kandidat er desuden i besiddelse af følgende kompetencer: Erfaring med ledelse Erfaring indenfor branchen Erfaring med daglig kundekontakt Gode kommunikationsevner på alle niveauer Positiv, engageret og motiverende Villig til at yde en ekstra indsats, når det kræves Talent for mersalg Dine primære arbejdsopgaver vil være: Kundebesøg og udvikling af samarbejder med vores kunder Personaleledelse for rengøringsassistenter Ansættelse og oplæring af eget rengøringspersonale Administrative opgaver såsom indberetning af timer til brug for løngrundlag og fakturering, samt bestilling af varer osv. Vi tilbyder: En dynamisk og afvekslende hverdag Et godt fællesskab, hvor samarbejde og familiefølelse er nøgleord Firmabil (gulplade), mobiltelefon Løn efter kvalifikationer, firmapension, sundhedsforsikring samt frokostordning Ansøgning og ansættelse: Du vil få tilhørssted på vores adresse i Odense og dine primære kunder vil være beliggende på Fyn (Odense området). Samtaler vil foregå løbene, indtil den rette er fundet. Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte Driftsdirektør Jacob Rasmussen på Telefon 51 21 52 70. Ansøgning og CV fremsendes på mail til jr@renas.dk. Vi indkalder løbende egnede kandidater til samtale, da vi ønsker ansættelse snarest muligt, men vi venter gerne på den rette person. Læs mere om Renas Fyn ApS på www.renas.dk11Jobnet4804dfcd100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-01T00:00:0000010EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3432212RENAS FYN ApS11Østerbro 285000Odense CDKDanmark0
jr@renas.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent691765JobNet492862549286251000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4804dfcdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4804dfcdhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4804dfcd&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4804dfcd&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Rengoring/6.jpgEr Rengøring noget for dig? Søg jobbet som Rengøringsleder i dag.14128001Dansk3Læse/ tale452Rengøringsleder34Rengøring360026449Jacob Rasmussenjr@renas.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK