Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rengøring

Brænder du for rengøring, er du detaljeorienteret og kan du levere service på højt niveau?

Servicefirmaet Globel A/S søger en omstillingsparat servicemedarbejder til vores ad hoc rengørings team.

Jobbet
Til vores professionelle og seje rengøringsteam, søger vi en ny kollega til rengøring af flyttelejligheder, hovedrengøringer og ad hoc rengøringsopgaver. Din hverdag vil være præget af forskellige typer opgaver, og du vil kun have enkelte faste kunder. 

Du tilbydes en grundig oplæring, således at du allerede fra start bliver bevidst om vores høje standard. Du får god indflydelse på planlægning af din egen hverdag, og tilbydes firmabil.

Personen

Det forventes at du har flere års erfaring med rengøring, og gerne sanitør erfaring. Du skal kunne trives i en hverdag, som er præget af ad hoc opgaver, og opgaver der akut skal løses. Du skal arbejde selvstændigt, og have en solid erfaring med flere typer af rengøringsopgaver samt stort porduktkendskab.

For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret og mødestabil. Du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du bliver en del af et team, men skal oftest løse dine opgaver på egen hånd.

Al kommunikation foregår på dansk, hvorfor det forventes at du taler og skriver dansk.

Praktisk
Du har en smartphone med internet, da din timeregistrering foregår via Microbizz, som er en app der skal downloades på din telefon. Herudover skal du have gyldigt kørekort, samt tilfredsstillende straffeattest.

Stillingen er på fuld tid og dine arbejdstider er primært i hverdagene fordelt imellem kl. 06:00 – 18:00. Stillingen er med opstart hurtigst muligt.

Har du lyst til at blive en del af vores team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Servicefirmaet Globel A/S er en hjertevarm virksomhed som udover rengøring også tilbyder bl.a. ejendomsservice og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie.
Læs mere om os på: www.sfg.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330159368Phoenix-0bf6deb112020-01-17T00:00:00Rengøring

Brænder du for rengøring, er du detaljeorienteret og kan du levere service på højt niveau?

Servicefirmaet Globel A/S søger en omstillingsparat servicemedarbejder til vores ad hoc rengørings team.

Jobbet
Til vores professionelle og seje rengøringsteam, søger vi en ny kollega til rengøring af flyttelejligheder, hovedrengøringer og ad hoc rengøringsopgaver. Din hverdag vil være præget af forskellige typer opgaver, og du vil kun have enkelte faste kunder. 

Du tilbydes en grundig oplæring, således at du allerede fra start bliver bevidst om vores høje standard. Du får god indflydelse på planlægning af din egen hverdag, og tilbydes firmabil.

Personen

Det forventes at du har flere års erfaring med rengøring, og gerne sanitør erfaring. Du skal kunne trives i en hverdag, som er præget af ad hoc opgaver, og opgaver der akut skal løses. Du skal arbejde selvstændigt, og have en solid erfaring med flere typer af rengøringsopgaver samt stort porduktkendskab.

For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret og mødestabil. Du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du bliver en del af et team, men skal oftest løse dine opgaver på egen hånd.

Al kommunikation foregår på dansk, hvorfor det forventes at du taler og skriver dansk.

Praktisk
Du har en smartphone med internet, da din timeregistrering foregår via Microbizz, som er en app der skal downloades på din telefon. Herudover skal du have gyldigt kørekort, samt tilfredsstillende straffeattest.

Stillingen er på fuld tid og dine arbejdstider er primært i hverdagene fordelt imellem kl. 06:00 – 18:00. Stillingen er med opstart hurtigst muligt.

Har du lyst til at blive en del af vores team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig.

Servicefirmaet Globel A/S er en hjertevarm virksomhed som udover rengøring også tilbyder bl.a. ejendomsservice og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie.
Læs mere om os på: www.sfg.dk

2020-02-17T18:51:00.203 Brænder du for rengøring, er du detaljeorienteret og kan du levere service på højt niveau? Servicefirmaet Globel A S søger en omstillingsparat servicemedarbejder til vores ad hoc rengørings team. Jobbet Til vores professionelle og seje rengøringsteam, søger vi en ny kollega til rengøring af flyttelejligheder, hovedrengøringer og ad hoc rengøringsopgaver. Din hverdag vil være præget af forskellige typer opgaver, og du vil kun have enkelte faste kunder. Du tilbydes en grundig oplæring, således at du allerede fra start bliver bevidst om vores høje standard. Du får god indflydelse på planlægning af din egen hverdag, og tilbydes firmabil. Personen Det forventes at du har flere års erfaring med rengøring, og gerne sanitør erfaring. Du skal kunne trives i en hverdag, som er præget af ad hoc opgaver, og opgaver der akut skal løses. Du skal arbejde selvstændigt, og have en solid erfaring med flere typer af rengøringsopgaver samt stort porduktkendskab.For at blive en del af vores professionelle team kræves det, at du med et positivt sind er detaljeorienteret og mødestabil. Du udviser stort engagement og tager ejerskab for din opgaver. Du bliver en del af et team, men skal oftest løse dine opgaver på egen hånd. Al kommunikation foregår på dansk, hvorfor det forventes at du taler og skriver dansk.Praktisk Du har en smartphone med internet, da din timeregistrering foregår via Microbizz, som er en app der skal downloades på din telefon. Herudover skal du have gyldigt kørekort, samt tilfredsstillende straffeattest. Stillingen er på fuld tid og dine arbejdstider er primært i hverdagene fordelt imellem kl. 06:00 18:00. Stillingen er med opstart hurtigst muligt. Har du lyst til at blive en del af vores team, bedes du fremsende din ansøgning og CV samt relevante beviser til job@sfg.dk. Vi glæder os til at høre fra dig. Servicefirmaet Globel A S er en hjertevarm virksomhed som udover rengøring også tilbyder bl.a. ejendomsservice og kantineservice. Vi stiller store krav til os selv for at opretholde et højt serviceniveau både overfor vores medarbejdere samt vores kunder. Vi ser dialog som vejen frem for at skabe et godt samarbejde mellem medarbejder og virksomhed. Det er vigtigt for os at vores medarbejdere har det godt og at deres arbejdsliv og privatliv hænger sammen, på den måde får vi glade medarbejdere der tager smil og glæde med ud til vores kunder. Årligt bliver der afholdt julefrokost for medarbejderne i virksomheden og om sommeren er der sommerfest for medarbejdere samt deres familie. Læs mere om os på: www.sfg.dk11Jobnet0bf6deb1100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-02-28T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3693527Servicefirmaet Globel A/S11Arnold Nielsens Boulevard 130, 1., th2650HvidovreDKDanmark0
job@sfg.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent10000886065JobNet5094327509432710015-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bf6deb1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bf6deb1https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bf6deb1&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0bf6deb1&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/9.jpgRengøring169811311Dansk3Læse/ tale913228Servicemedarbejder7Håndværk & service363947565Kirstina Pedersenjob@sfg.dkDanmarkDanmark330177352ServicemedarbejderBasic Servicemedarbejder søges Vi søger 1 struktureret kollega til service- og vedligeholdelsesopgaver hos ARGO i Energitårnet - Danmarks tredjestørste kraftvarmeværk.Har du lyst til at deltage i og hjælpe til med dagligdagen på et af Danmarks mest moderne Kraftvarmeværker - så er det lige dig vi søger!ARGO har to kraftvarmelinjer med en samlet kapacitet på 35 MW el og 100 MW varme. Kraftvarmelinjerne er i drift døgnet rundt 365 dage om året - og det kræver ordentlig vedligeholdelse. Din primære opgave: Pasning af kran, krandæk og aflæssehalRengøring og forefaldende arbejdeKørsel med truck og gummigedServiceopgaver af forskellig art Kvalifikationer og personlige egenskaber:Du har lyst til en arbejdsdag, hvor de fysiske opgaver er flestDu sætter en ære i at arbejdspladsen fremstår pæn og ryddeligDu har gode samarbejdsevner og du bidrager til et godt arbejdsmiljøDu har kendskab til industrianlægDu har kendskab til computere og IT på brugerniveauDu ikke er bange for at tage fat og blive beskidtDu har kørekort BDu har krancertifikat CDu kan se dig selv i ARGOs værdier og ikke mindst udleve demStillingen er på 37 timer, fortrinsvis i dagtimerne fra mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 06.00-16.00. I perioder kan arbejdstiden ligge mellem kl. 06.00 og 18.00. ARGO tilbyderEt professionelt arbejdsmiljø, der udfordrer og uddanner dig til at løse arbejdsopgaverne optimalt. ARGO har en flad organisationsstruktur hvilket gør, at der ikke er langt fra ide til handling. Du får 167 kompetente og engagerede kollegaer, hvoraf du vil dele adresse med 42 i Roskilde. Tonen er uhøjtidelig og sparring værdsat, da alle gerne vil levere de bedste resultater - hvilket kun er muligt når det sker i fællesskab.Der tilbydes kantineordning og personaleforening.Lønnen er jævnfør kvalifikationer og overenskomst. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem 3F og Kommunernes Landsforening efter principperne i Ny Løn. Yderligere oplysningerDu er velkommen til at kontakte sektionsleder Morten Ellehede Christensen på telefon 4634 7539 alle hverdage mellem kl. 8.00 og 15.00, for mere information om stillingen. Du søger stillingen via knappen søg stillingen . Ved at søge elektronisk sikre du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling. Din ansøgning skal være modtaget senest den 5. marts 2020 kl. 9.00. Samtaler bliver afholdt i uge 11.________________________________________________________________________________ARGO er et affalds- og energiselskab, der behandler affald for borgere og virksomheder i ni sjællandske kommuner. Der arbejdes efterprioriteringen: Genbrug før genanvendelse før energiudnyttelse før deponering. Mest muligt affald skal genbruges og genanvendes og energiudnyttelsen skal ske miljømæssigt forsvarligt og med størst muligt udbytte i form af el og fjernvarme. ARGO har 160 medarbejdere fordelt på forretningsområderne, genbrugspladser (genanvendelse), genbrugsbutikker, kraftvarmeværk, deponi administration.
Servicemedarbejder søges
Vi søger 1 struktureret kollega til service- og vedligeholdelsesopgaver hos ARGO i Energitårnet - Danmarks tredjestørste kraftvarmeværk.
Har du lyst til at deltage i og hjælpe til med dagligdagen på et af Danmarks mest moderne Kraftvarmeværker - så er det lige dig vi søger!
ARGO har to kraftvarmelinjer med en samlet kapacitet på 35 MW el og 100 MW varme. Kraftvarmelinjerne er i drift døgnet rundt 365 dage om året - og det kræver ordentlig vedligeholdelse.

Din primære opgave:
  • Pasning af kran, krandæk og aflæssehal
  • Rengøring og forefaldende arbejde
  • Kørsel med truck og gummiged
  • Serviceopgaver af forskellig art

Kvalifikationer og personlige egenskaber:
  • Du har lyst til en arbejdsdag, hvor de fysiske opgaver er flest
  • Du sætter en ære i at arbejdspladsen fremstår pæn og ryddelig
  • Du har gode samarbejdsevner og du bidrager til et godt arbejdsmiljø
  • Du har kendskab til industrianlæg
  • Du har kendskab til computere og IT på brugerniveau
  • Du ikke er bange for at tage fat og blive beskidt
  • Du har kørekort B
  • Du har krancertifikat C
  • Du kan se dig selv i ARGOs værdier og ikke mindst udleve dem
Stillingen er på 37 timer, fortrinsvis i dagtimerne fra mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 06.00-16.00. I perioder kan arbejdstiden ligge mellem kl. 06.00 og 18.00.

ARGO tilbyder
Et professionelt arbejdsmiljø, der udfordrer og uddanner dig til at løse arbejdsopgaverne optimalt. ARGO har en flad organisationsstruktur hvilket gør, at der ikke er langt fra ide til handling. Du får 167 kompetente og engagerede kollegaer, hvoraf du vil dele adresse med 42 i Roskilde. Tonen er uhøjtidelig og sparring værdsat, da alle gerne vil levere de bedste resultater - hvilket kun er muligt når det sker i fællesskab.
Der tilbydes kantineordning og personaleforening.
Lønnen er jævnfør kvalifikationer og overenskomst.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem 3F og Kommunernes Landsforening efter principperne i Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte sektionsleder Morten Ellehede Christensen på telefon 4634 7539 alle hverdage mellem kl. 8.00 og 15.00, for mere information om stillingen.

Du søger stillingen via knappen "søg stillingen". Ved at søge elektronisk sikre du, at ansøgningen modtages korrekt, og at du dermed kommer i betragtning til den ledige stilling. Din ansøgning skal være modtaget senest den 5. marts 2020 kl. 9.00. Samtaler bliver afholdt i uge 11.
________________________________________________________________________________
ARGO er et affalds- og energiselskab, der behandler affald for borgere og virksomheder i ni sjællandske kommuner. Der arbejdes efterprioriteringen: Genbrug før genanvendelse før energiudnyttelse før deponering. Mest muligt affald skal genbruges og genanvendes og energiudnyttelsen skal ske miljømæssigt forsvarligt og med størst muligt udbytte i form af el og fjernvarme. ARGO har 160 medarbejdere fordelt på forretningsområderne, genbrugspladser (genanvendelse), genbrugsbutikker, kraftvarmeværk, deponi & administration.
ORS/Small/4c88eff2_logo.pngArgo I/SRoskilde2020-02-13T13:01:15.7402020-03-05T00:00:00
330178708Servicemedarbejdere til toiletopsyn i Teknik- og MiljøforvaltningenBasic Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum? Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområder. Vi har ansvaret for at pleje, vedligeholde og renholde kommunens parker, naturområder, gadetræer, legepladser og toiletter m.m. I Center for Drift Indre søger vi tre kolleger til de offentlige toiletter med opsyn i København. Toiletterne ligger i henholdsvis Nyhavn, på Amagertorv, på Vesterbros Torv, på Rådhuspladsen, på Trianglen, på Israels Plads og ved Nørreport. Stillingerne er tre tidsbegrænsede ansættelser på 35 timer ugentligt fra den 5. marts 2020 og tre måneder frem. Om jobbet Du har ansvaret for opsyn, kundebetjening og rengøring af de bemandede offentlige toiletter i Københavns Kommune. Vigtigste arbejdsopgaver: Vask af gulve (dagligt). Afvaskning og aftørring af wc-kummer og sæde samt håndvaske efter hvert toiletbesøg. Pudsning af ruder i vinduer, døre og metalbelægninger. Opsyn. Til jobbet hører øvrigt forefaldende arbejde. Arbejdstid Arbejdstiden er på 35 timer i gennemsnit pr. uge og afhænger af arbejdsstedet (toilet). over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.30-15.30 og tre dage kl. 15.00-23.00 og tre dage fri eller over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.00-15.00 og tre dage kl. 14.30-22.30 og tre dage fri eller over en to-ugers turnus, fem dage kl. 09.00-19.00, to dage fri, to dage kl. 09.00-19.00 og fem dage fri Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Om dig Vi forventer, at du har erfaring med rengøring, og at du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt, er udadvendt og serviceminded (da du får meget borgerkontakt) og at du ved, hvad god kvalitet er. Det er ligeledes vigtigt, at du både taler og skriver dansk. PC-kendskab på brugerniveau er en fordel. Vi tilbyder Du bliver en del af en arbejdsplads med stor rummelighed hvor nøgleordene tillid og ansvar med en uformel og kollegial tone Spørgsmål Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Josefine Fridlund på 2715 8511 på hverdage mellem kl. 09-12.00. Søg via nedenstående link senest mandag den 2. marts 2020. Om Teknik- og Miljøforvaltningen Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr.

Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum?

Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområder. Vi har ansvaret for at pleje, vedligeholde og renholde kommunens parker, naturområder, gadetræer, legepladser og toiletter m.m.

I Center for Drift Indre søger vi tre kolleger til de offentlige toiletter med opsyn i København. Toiletterne ligger i henholdsvis Nyhavn, på Amagertorv, på Vesterbros Torv, på Rådhuspladsen, på Trianglen, på Israels Plads og ved Nørreport.

Stillingerne er tre tidsbegrænsede ansættelser på 35 timer ugentligt fra den 5. marts 2020 og tre måneder frem.

Om jobbet
Du har ansvaret for opsyn, kundebetjening og rengøring af de bemandede offentlige toiletter i Københavns Kommune.

Vigtigste arbejdsopgaver:

  • Vask af gulve (dagligt).
  • Afvaskning og aftørring af wc-kummer og sæde samt håndvaske efter hvert toiletbesøg.
  • Pudsning af ruder i vinduer, døre og metalbelægninger.
  • Opsyn.

Til jobbet hører øvrigt forefaldende arbejde.

Arbejdstid
Arbejdstiden er på 35 timer i gennemsnit pr. uge og afhænger af arbejdsstedet (toilet).

  • over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.30-15.30 og tre dage kl. 15.00-23.00 og tre dage fri eller
  • over en ni-ugers turnus, tre dage kl. 08.00-15.00 og tre dage kl. 14.30-22.30 og tre dage fri eller
  • over en to-ugers turnus, fem dage kl. 09.00-19.00, to dage fri, to dage kl. 09.00-19.00 og fem dage fri

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Om dig
Vi forventer, at du har erfaring med rengøring, og at du er vant til at indgå i teams, hvor alle hjælper hinanden. Det er vigtigt, at du arbejder selvstændigt, er udadvendt og serviceminded (da du får meget borgerkontakt) og at du ved, hvad god kvalitet er. Det er ligeledes vigtigt, at du både taler og skriver dansk. PC-kendskab på brugerniveau er en fordel.

Vi tilbyder
Du bliver en del af en arbejdsplads

  • med stor rummelighed
  • hvor nøgleordene tillid og ansvar
  • med en uformel og kollegial tone

Spørgsmål
Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte enhedschef Josefine Fridlund på 2715 8511 på hverdage mellem kl. 09-12.00.

Søg via nedenstående link senest mandag den 2. marts 2020.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.050 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 3 mia. kr. 

ORS/Small/kk_logo_small.pngToiletter med OpsynKøbenhavn S2020-02-17T13:06:38.3632020-03-02T00:00:00
330178124Pedel/teknisk servicemedarbejder til Fritidsinstitutionen ved Tingbjerg SkoleBasic Vi søger en dygtig pedel servicemedarbejder, som både selvstændigt og i samarbejde med ledelsen og personalet kan stå for diverse håndværksmæssige opgaver i fritidsdelen, der ligger på Terrasserne i Brønshøj. Vi tilbyder et åbent, positivt og fleksibelt arbejdsmiljø, præget af gensidig respekt. Jobbet Du skal i samarbejde med rengøringspersonalet, det pædagogisk personale og ledelsen være fleksibel i forhold til diverse opgaver på fritidsdelen, fx samle møbler, tage imod varer, bestille håndværkere, udføre oprydnings- og flytteopgaver, samarbejde med boligselskabet, være tovholder på renoverings- og byggeprojekter, udføre diverse små reparationer, stille op klargøre til møder og arrangementer m.m. Og du bliver ansvarlig for fritidsdelens alarm- og nøglesystem, dvs. oprette nøglebrikker, alarmkoder m.m. til nye medarbejdere. Endvidere bliver du ansvarlig for vores materialegård og affaldssortering. Vi forventer, at du trives med at arbejde i livlige omgivelser, hvor du dagligt møder mange børn og unge mennesker kan begå dig på dansk i både skrift og tale er serviceminded og imødekommende er fleksibel i forhold til arbejdstid har en håndværksmæssig uddannelse inden for VVS, tømrer snedker, el eller andet relevant har kategori B kørekort er i stand til at handle selvstændigt og tager ansvar for opgaverne kan arbejde i en politisk ledet organisation Ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. maj 2020. Arbejdstiden er normalt mellem kl. 07-17.00, men der kan forekomme aften- og weekendarbejde. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende FOA-overenskomst. Ved ansættelse indhenter vi børneattest og straffeattest. Mere information Du kan få yderligere oplysninger hos leder Heidi Larsen på 2494 0153. Alle ansøgere uanset køn og kulturel baggrund opfordres til at søge stillingen. Søg via nedenstående link senest torsdag den 5. marts 2020 Vi afholder ansættelsessamtaler torsdag den 12. marts i tidsrummet kl. 11-14.00.

Vi søger en dygtig pedel/servicemedarbejder, som både selvstændigt og i samarbejde med ledelsen og personalet kan stå for diverse håndværksmæssige opgaver i fritidsdelen, der ligger på Terrasserne i Brønshøj.

Vi tilbyder et åbent, positivt og fleksibelt arbejdsmiljø, præget af gensidig respekt.

Jobbet 
Du skal i samarbejde med rengøringspersonalet, det pædagogisk personale og ledelsen være fleksibel i forhold til diverse opgaver på fritidsdelen, fx samle møbler, tage imod varer, bestille håndværkere, udføre oprydnings- og flytteopgaver, samarbejde med boligselskabet, være tovholder på renoverings- og byggeprojekter, udføre diverse små reparationer, stille op/klargøre til møder og arrangementer m.m. Og du bliver ansvarlig for fritidsdelens alarm- og nøglesystem, dvs. oprette nøglebrikker, alarmkoder m.m. til nye medarbejdere. Endvidere bliver du ansvarlig for vores materialegård og affaldssortering.

Vi forventer, at du

  • trives med at arbejde i livlige omgivelser, hvor du dagligt møder mange børn og unge mennesker
  • kan begå dig på dansk i både skrift og tale
  • er serviceminded og imødekommende
  • er fleksibel i forhold til arbejdstid
  • har en håndværksmæssig uddannelse inden for VVS, tømrer/snedker, el eller andet relevant
  • har kategori B kørekort
  • er i stand til at handle selvstændigt og tager ansvar for opgaverne
  • kan arbejde i en politisk ledet organisation

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentlig med tiltrædelse den 1. maj 2020. Arbejdstiden er normalt mellem kl. 07-17.00, men der kan forekomme aften- og weekendarbejde. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende FOA-overenskomst. Ved ansættelse indhenter vi børneattest og straffeattest. 

Mere information
Du kan få yderligere oplysninger hos leder Heidi Larsen på 2494 0153.

Alle ansøgere uanset køn og kulturel baggrund opfordres til at søge stillingen.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 5. marts 2020
Vi afholder ansættelsessamtaler torsdag den 12. marts i tidsrummet kl. 11-14.00.

ORS/Small/kk_logo_small.pngFritidsinstitutionen ved Tingbjerg SkoleBrønshøj2020-02-14T14:05:21.5502020-03-05T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Servicemedarbejder

Argo I/S

Roskilde
Servicemedarbejder søges Vi søger 1 struktureret kollega til service- og vedligeholdelsesopgaver hos ARGO i Energitårnet - Danmarks tredjestørste kraftvarmeværk.Har du lyst til at deltage i og hjælpe til med dagligdagen på et af Danmarks mest modern...
Indrykket:13. februar 2020

Servicemedarbejdere til toiletopsyn i Teknik- og Miljøforvaltningen

Toiletter med Opsyn

København S
Vil du være med til at holde byens toiletter rene og derved give borgerne en god oplevelse, når de færdes i byens rum? Byens Drift, Teknik- og Miljøforvaltningen, har ansvaret for planlægning og udvikling af byens offentlige rum, parker og naturområ...
Indrykket:17. februar 2020

Pedel/teknisk servicemedarbejder til Fritidsinstitutionen ved Tingbjerg Skole

Fritidsinstitutionen ved Tingbjerg Skole

Brønshøj
Vi søger en dygtig pedel servicemedarbejder, som både selvstændigt og i samarbejde med ledelsen og personalet kan stå for diverse håndværksmæssige opgaver i fritidsdelen, der ligger på Terrasserne i Brønshøj. Vi tilbyder et åbent, positivt og fleksi...
Indrykket:14. februar 2020