Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rengøringsassistent i team

Vi søger en rengøringsassistent der passer denne efterfølgende beskrivelse. Vi er Solsikken Hjemmeservice, der laver rengøring i private hjem og til erhverv. Vi har i vores rengøringer fokus på grundighed. 

Du skal være mellem + 18 år, og være god til at tage fat, og hjælpe til, og se hvor du kan gøre en positiv forskel med dine evner. 

Du skal kunne holde til hårdt fysisk arbejde, for selvom vi gør alt vi kan for at skabe et godt og ergonomisk arbejdsmiljø for dig, så er rengøring stadig et fag der kræver fysisk udfoldelse. Så det er en fordel du kender din krop og ved hvordan du kan holde energien oppe i løbet af dagen. Derudover arbejder vi også med “work-smarter, not harder” princippet, og vi forventer at du er nysgerrig til at sætte dig ind i vores rengøringsudstyr, og kan være med til løbende, både at lære, og lære fra dig.

Du skal som udgangspunkt kunne arbejde i tidsrummet 8-16, mandag til torsdag, og fra 8-15 fredag.

Vi forventer at du er indstillet på at blive lært op i at se hvor det trænger, og at du med tiden selv skal kunne udføre og udvælge rengøringsprojekter, og lave den dertilhørende tidsplanlægning, indenfor de af kunden fastsatte tidsrammer for opgaverne.

Vi forventer at du i forbindelse med rengøringer kan skrive en note på dansk. Disse noter bruges til afregning og projektstyring. Derfor er det vigtigt at noten er en fyldestgørende forklaring på opgaverne der er udført.

Du vil blive koblet på en teamansvarlig, hvor I to sammen udgør et fast team, i en længere eller kortere periode. Teams kan variere, men du er ansvarlig for at rengøringsopgaverne bliver løst på tilfredsstillende vis, sammen med din teammakker. 

Du bliver selv ansvarlig for at aftale med din makker, hvor i mødes forud for rengøringerne. Forholdene her aftales for hvert team individuelt. Nogen kører til og fra døren, og nogen aftaler et pick-up point. Og i gør hvad i sammen som team finder den bedste løsning herfor.

Under rengøring har du medansvar for at alt grej og udstyr holdes rent, og bliver opbevaret forsvarligt som anvist, og medansvar for at alt udstyr kommer med “hjem”/ ud af huset igen. 

Timelønnen for de første 100 timer er 105 kr. pr. time, og derefter stiger timelønnen til 120 kr..

 

Vi søger pt. 2 til denne jobbeskrivelse, og din/jeres ansøgninger vil blive behandlet løbende

Kørekort og egen bil er ikke et krav, men ses som en fordel, og kan give muligheder for udvikling.

De daglige opgaver vil bestå i at 3-5 gange at ankomme til private hjem eller erhverv, løfte udstyr ind sammen med din makker, støvsugning, skrubning og afvaskning. Der vil forekomme arbejde hvor det er nødvendigt at bukke sig, sidde på knæ, stå på stiger, og lign., derfor er god kontakt med egen fysik et must. Derefter pakkes udstyr og huset tjekkes og forlades og der noteres dagens udførteopgaver.

Send din ansøgning til adm@solsikkenhjemmeservice.dk , og angiv i mailoverskriften, fra 1-100 %, hvor meget du synes jobbet passer på dine behov og din hverdag.

Mærk også emnet i mailen med teksten: “Ansøgning - stilling - Co-pilot dagshold”

 

Læs mere om os på www.solsikkenhjemmeservice.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.