Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rengøringsassistent til rengøring i Nykøbing Falster

 

Rengøringsassistent til rengøring i Nykøbing Falster.

PartnerService søger 1 medarbejder der kan gøre rent i Nykøbing Falster.

Der er tale om:

Fastansættelse med start hurtigst muligt.

Arbejdstimerne ligger på alle hverdage i tidsrummet kl. 06-09 om morgenen: 

Mandage: 1 time

Tirsdage: 1 time

Onsdage: 1 time

Torsdage: 1 time

Fredage: 2,25 time

 

Dansk eller engelsk tale og forståelse er et krav.

Ansættelses samtaler foregår løbende. Hvis du ikke er kaldt til samtale inden 14-02-2018 - er stillingen besat til anden side, og du er ikke kommet i betragtning til jobbet.

Det kræver fremvisning af straffeattest samt opholdstilladelse eller dansk pas. Begge dele skal medbringes til en evt. samtale. Såfremt jobbet har din interesse, bedes du sende en ansøgning til mailto: edsa1@partnerservice.dk

(Mærk din ansøgning med Nykøbing Falster).

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329753868Phoenix-10b472c612018-02-02T19:00:45.807Rengøringsassistent til rengøring i Nykøbing Falster

 

Rengøringsassistent til rengøring i Nykøbing Falster.

PartnerService søger 1 medarbejder der kan gøre rent i Nykøbing Falster.

Der er tale om:

Fastansættelse med start hurtigst muligt.

Arbejdstimerne ligger på alle hverdage i tidsrummet kl. 06-09 om morgenen: 

Mandage: 1 time

Tirsdage: 1 time

Onsdage: 1 time

Torsdage: 1 time

Fredage: 2,25 time

 

Dansk eller engelsk tale og forståelse er et krav.

Ansættelses samtaler foregår løbende. Hvis du ikke er kaldt til samtale inden 14-02-2018 - er stillingen besat til anden side, og du er ikke kommet i betragtning til jobbet.

Det kræver fremvisning af straffeattest samt opholdstilladelse eller dansk pas. Begge dele skal medbringes til en evt. samtale. Såfremt jobbet har din interesse, bedes du sende en ansøgning til mailto: edsa1@partnerservice.dk

(Mærk din ansøgning med Nykøbing Falster).

 

2018-02-14T00:58:43.680 Rengøringsassistent til rengøring i Nykøbing Falster. PartnerService søger 1 medarbejder der kan gøre rent i Nykøbing Falster. Der er tale om: Fastansættelse med start hurtigst muligt. Arbejdstimerne ligger på alle hverdage i tidsrummet kl. 06-09 om morgenen: Mandage: 1 time Tirsdage: 1 time Onsdage: 1 time Torsdage: 1 time Fredage: 2,25 time Dansk eller engelsk tale og forståelse er et krav. Ansættelses samtaler foregår løbende. Hvis du ikke er kaldt til samtale inden 14-02-2018 - er stillingen besat til anden side, og du er ikke kommet i betragtning til jobbet. Det kræver fremvisning af straffeattest samt opholdstilladelse eller dansk pas. Begge dele skal medbringes til en evt. samtale. Såfremt jobbet har din interesse, bedes du sende en ansøgning til mailto: edsa1@partnerservice.dk (Mærk din ansøgning med Nykøbing Falster).11Jobnet10b472c6100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-02-13T00:00:0000110EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3098218PARTNERSERVICE HVER GANG ApS11Bådehavnsgade 422450København SVDKDanmark155.6401016012.53894050
edsa1@partnerservice.dkDKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent520017JobNet47606211000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=10b472c6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=10b472c6https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=10b472c6&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=10b472c6&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale913222Rengøringsassistent7Håndværk & service352729745Edgardo Sedsa1@partnerservice.dkDKDanmarkDKDanmark329926806Initiativrig, professionel og omhyggelig Housekeeping Manager søges til KøbenhavnRobot Vi er i fuld gang med forberedelserne til opstart hos en ny kunde, og vi søger den rette til at hjælpe os med denne spændende opgave. Den daglige gang vil være på to hoteller i indre København og din primære opgave vil være at sørge for driften og økonomien på dem. Vi skal sørge for at opstart og træning af nye medarbejdere sker så trygt, professionelt og bedst muligt, og at vores værdier bliver inkaneret i vores nye medarbejdere. Derfor er vi på udkig efter den bedste person til dette. Arbejdsopgaver: Lede og motiverer medarbejderne Sørge for et team af 1.assistenter som kan stå for daglig drift Sikrer en ensartet og høj kvalitetsstandard samt overholdelse af budgetter Daglig kontakt med kundens kontaktperson Instruktion af nye medarbejdere Ansættelse- afskedigelser Rengøring af værelser, hvis der skulle være brug for det Bestilling- disponering af rengøringsmaterialer m.m. Vores forventninger til dig, at du: Kan tale dansk og skrive dansk Kan tale og forstå engelsk Kan dokumenteret erfaring indenfor housekeeping Kan arbejde selvstændigt samt håndterer pressede situationer roligt og professionelt Er vant til udarbejdelse af bemandings- vagtplaner og overenskomster Er vant til håndtering af timesedler samt ferie- og fraværsstyring Er loyal, serviceminded og velorganiseret samt stabil, pålidelig og fleksibel Er ansvarsfuld, troværdig og effektiv Er fleksibel i forhold til arbejdstider, arbejdsopgaver samt områder Er i besiddelse af gode samarbejdsevner IT kundskaber på brugerniveau Vi kan tilbyde: Gode ordnede arbejdsforhold, med frihed under ansvar Mulighed for personlig udvikling og efteruddannelse Gensidig tillid og respekt mellem ledere og medarbejdere Et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø Balance mellem arbejds- og familieliv Arbejdstelefon og computer Opstart hurtigst muligt Arbejdstid: 30 timer ugentligt (weekendarbejder kan forekomme) Lønforhold i forhold til overenskomst og kompetencer. Alle ansøgninger bedes sendt til job@rs-rent.dk - markeret KØBENHAVN. Ansøgninger behandles løbende

Vi er i fuld gang med forberedelserne til opstart hos en ny kunde, og vi søger den rette til at hjælpe os med denne spændende opgave. Den daglige gang vil være på to hoteller i indre København og din primære opgave vil være at sørge for driften og økonomien på dem.

Vi skal sørge for at opstart og træning af nye medarbejdere sker så trygt, professionelt og bedst muligt, og at vores værdier bliver inkaneret i vores nye medarbejdere. Derfor er vi på udkig efter den bedste person til dette.

Arbejdsopgaver:

  • Lede og motiverer medarbejderne
  • Sørge for et team af 1.assistenter som kan stå for daglig drift
  • Sikrer en ensartet og høj kvalitetsstandard samt overholdelse af budgetter
  • Daglig kontakt med kundens kontaktperson
  • Instruktion af nye medarbejdere
  • Ansættelse-/afskedigelser
  • Rengøring af værelser, hvis der skulle være brug for det
  • Bestilling-/disponering af rengøringsmaterialer m.m.

Vores forventninger til dig, at du:

  • Kan tale dansk og skrive dansk
  • Kan tale og forstå engelsk
  • Kan dokumenteret erfaring indenfor housekeeping
  • Kan arbejde selvstændigt samt håndterer pressede situationer roligt og professionelt
  • Er vant til udarbejdelse af bemandings-/vagtplaner og overenskomster
  • Er vant til håndtering af timesedler samt ferie- og fraværsstyring
  • Er loyal, serviceminded og velorganiseret samt stabil, pålidelig og fleksibel
  • Er ansvarsfuld, troværdig og effektiv
  • Er fleksibel i forhold til arbejdstider, arbejdsopgaver samt områder
  • Er i besiddelse af gode samarbejdsevner
  • IT kundskaber på brugerniveau

Vi kan tilbyde:

  • Gode ordnede arbejdsforhold, med frihed under ansvar
  • Mulighed for personlig udvikling og efteruddannelse
  • Gensidig tillid og respekt mellem ledere og medarbejdere
  • Et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø
  • Balance mellem arbejds- og familieliv
  • Arbejdstelefon og computer

Opstart hurtigst muligt

Arbejdstid: 30 timer ugentligt (weekendarbejder kan forekomme)

Lønforhold i forhold til overenskomst og kompetencer.

Alle ansøgninger bedes sendt til job@rs-rent.dk - markeret KØBENHAVN.

Ansøgninger behandles løbende

 

RS-RENT Hotelrengøring ApSKøbenhavn V2018-12-17T00:00:002019-01-25T00:00:00
329919550.Robot Oldfrue housekeeper søges til Good Morning City Copenhagen Star i hjertet af København Vi søger DIG der sætter en ære i, at vores fine hotel skinner som nyt hver dag.Du vil få ansvaret for rengøring af hotellets 134 værelser og daglige rengøring af fælles arealer. I din afdeling er der ca. 10 medarbejder på deltid og fuldtid. Vi tænker, at du er samarbejdsorienteret, kvalitetsbevidst og engageret, med erfaring fra tilsvarende arbejdsopgaver-job enten som ansvarlig eller måske er du i dag supervisor og klar til at stå på egne ben. Du er serviceminded, pålidelig af natur og har et stort ordensgen. Vi lægger vægt på, at du arbejder selvstændigt, har flair for rengøring og er i god fysisk form. Jobbet er meget ansvarsfuldt og selvstændigt, det kræver, at du er loyal, respektfuld, pligtopfyldende og selv er i stand til at tilrettelægge din og dine kollegaernes arbejdsdag. Jobbet Oldfruen har ansvaret for, at planlægge den daglige rengøring af fælles arealer og værelser. føre tilsyn med udførelsen af rengøringen og foretage værelses-tjek sørge for indkøb af rengøringsprodukter og -udstyr varetage administrative funktioner, såsom timeregistrering, ferieplanlægning, budgetopfølgning m.fl. have tilsyn med inventar og udstyr og tage initiativ til vedligeholdelse eller udskiftning indgå i den daglige rengøring kan lede og motivere medarbejderne kan sikre en ensartet og høj kvalitets standard Vi tilbyder En spændende fuldtidsstilling, hvor du skal være med til at sætte standarden. En plads i vores lederegruppe, som tager ansvar og hjælper hinanden. Vi er en inspirerende og levende arbejdsplads med dygtige, glade og engagerede kollegaer. Et job hvor der, for den rette kandidat, kan være stor udvikling. Hos os skal du bruge din personlighed og alle dine kompetencer inden for planlægning, rengøring og indkøb. Sprog: Engelsk gerne dansk Du skal fremvise en straffeattest. Arbejdstid: 37 -timer ugentligt (weekendarbejder kan forekomme) ligger normalt mellem kl. 07.45 og 16.00 på hverdage og mellem kl. 7.00 og 15.00 i weekender. Arbejdstid efter overenskomst og rullende vagtplan. Løn efter overenskomst. Er du interesseret, så send din ansøgning og CV med foto på nedenstående link: - gerne hurtigst muligt, da rekrutterings processen er løbende og afsluttes når rette kandidat er fundet. Med venlig hilsen FUGL LEONHARDTOldfrue/housekeeper søges til Good Morning City Copenhagen Star  i hjertet af København
Vi søger DIG der sætter en ære i, at vores fine hotel skinner som nyt hver dag.Du vil få ansvaret for rengøring af hotellets 134 værelser og daglige rengøring af fælles arealer. I din afdeling er der ca. 10 medarbejder på deltid og fuldtid. Vi tænker, at du er samarbejdsorienteret, kvalitetsbevidst og engageret, med erfaring fra tilsvarende arbejdsopgaver-job enten som ansvarlig eller måske er du i dag supervisor og klar til at stå på egne ben. Du er serviceminded, pålidelig af natur og har et stort ordensgen. Vi lægger vægt på, at du arbejder selvstændigt, har flair for rengøring og er i god fysisk form. Jobbet er meget ansvarsfuldt og selvstændigt, det kræver, at du er loyal, respektfuld, pligtopfyldende og selv er i stand til at tilrettelægge din og dine kollegaernes arbejdsdag.

Jobbet
Oldfruen har ansvaret for, at planlægge den daglige rengøring af fælles arealer og værelser.

   • føre tilsyn med udførelsen af rengøringen og foretage værelses-tjek
   • sørge for indkøb af rengøringsprodukter og -udstyr
   • varetage administrative funktioner, såsom timeregistrering, ferieplanlægning, budgetopfølgning m.fl.
   • have tilsyn med inventar og udstyr og tage initiativ til vedligeholdelse eller udskiftning
   • indgå i den daglige rengøring
   • kan lede og motivere medarbejderne
   • kan sikre en ensartet og høj kvalitets standard


Vi tilbyder
En spændende fuldtidsstilling, hvor du skal være med til at sætte standarden.
En plads i vores lederegruppe, som tager ansvar og hjælper hinanden.
Vi er en inspirerende og levende arbejdsplads med dygtige, glade og engagerede kollegaer.
Et job hvor der, for den rette kandidat, kan være stor udvikling.
Hos os skal du bruge din personlighed og alle dine kompetencer inden for planlægning, rengøring og indkøb.

Sprog: Engelsk gerne dansk
Du skal fremvise en straffeattest.

Arbejdstid: 37 -timer ugentligt (weekendarbejder kan forekomme) ligger normalt mellem kl. 07.45 og 16.00 på hverdage og mellem kl. 7.00 og 15.00 i weekender. Arbejdstid efter overenskomst og rullende vagtplan. Løn efter overenskomst. 

Er du interesseret, så send din ansøgning og CV med foto på nedenstående link:
- gerne hurtigst muligt, da rekrutterings processen er løbende og afsluttes når rette kandidat er fundet.


Med venlig hilsen
FUGL LEONHARDT
 

Good Morning City Copenhagen Star (del af Ligula Hospitality Group)København V2018-11-29T00:00:002019-01-24T00:00:00
329918008Servicemedarbejdere til SalgsafdelingRobot Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse! Imentor A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Imentor A S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder vi skaffer via internettet og vores samarbejdspartnere landet over. Jobbet Jobbet består i at kontakte virksomheder pr. telefon og vejlede dem ifht. markedsføring og ordre-flow samt sælge en abonnementsløsning. Hvad forventer vi af dig? Du har et godt drive, serviceminded og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, er det vigtigt at du trives med telefonarbejde og at du er forstående og tålmodig over for vores kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er selvdisciplineret og ansvarlig. Vi kan tilbyde dig: Et job i en hurtig voksende virksomhed Telekommunikations-kursus (salgsteknik og kommunikation) Godt arbejdsmiljø Gode kollegaer God løn og provision Arbejdstid: Fuldtidsstilling: mandag til fredag kl. 08:00 til ca. 16:00 Arbejdssted: 2300 København S ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation Ansøgning: Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@prisberegning.dk

Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse!

Imentor A/S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation.

Imentor A/S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder vi skaffer via internettet og vores samarbejdspartnere landet over.

Jobbet

Jobbet består i at kontakte virksomheder pr. telefon og vejlede dem ifht. markedsføring og ordre-flow samt sælge en abonnementsløsning.

Hvad forventer vi af dig?

Du har et godt drive, serviceminded og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, er det vigtigt at du trives med telefonarbejde og at du er forstående og tålmodig over for vores kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er selvdisciplineret og ansvarlig.

Vi kan tilbyde dig:

  • Et job i en hurtig voksende virksomhed
  • Telekommunikations-kursus (salgsteknik og kommunikation)
  • Godt arbejdsmiljø
  • Gode kollegaer
  • God løn og provision

Arbejdstid:

Fuldtidsstilling:

  • mandag til fredag kl. 08:00 til ca. 16:00

 

Arbejdssted:

2300 København S – ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation

Ansøgning:

Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@prisberegning.dk

Prisberegning.dk A/SKøbenhavn S2018-11-26T00:00:002019-01-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Initiativrig, professionel og omhyggelig Housekeeping Manager søges til København

RS-RENT Hotelrengøring ApS

København V
Vi er i fuld gang med forberedelserne til opstart hos en ny kunde, og vi søger den rette til at hjælpe os med denne spændende opgave. Den daglige gang vil være på to hoteller i indre København og din primære opgave vil være at sørge for driften og ø...
Indrykket:17. december 2018
Udløbsdato:25. januar 2019

.

Good Morning City Copenhagen Star (del af Ligula Hospitality Group)

København V
Oldfrue housekeeper søges til Good Morning City Copenhagen Star i hjertet af København Vi søger DIG der sætter en ære i, at vores fine hotel skinner som nyt hver dag.Du vil få ansvaret for rengøring af hotellets 134 værelser og daglige rengøring af ...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:24. januar 2019

Servicemedarbejdere til Salgsafdeling

Prisberegning.dk A/S

København S
Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse! Imentor A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Imentor A S er en kundeformidlingsvirks...
Indrykket:26. november 2018
Udløbsdato:21. januar 2019