Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rengøringsassistenter til lejligheds rengøring i København / Cleaning assistants for apartment cleaning in different locations in Copenhagen

                                                 ** ENGLISH BELOW **

Rengøringsassistenter til lejligheds rengøring i København

Har du øje for detaljen? Har du et service mindset? Og har du lyst til at gøre en forskel for vores medlemmer? Så er det måske dig vi søger til vores team! 

LifeX søger en eller flere rengøringsassistenter til 20-30 timer om ugen til vores service team. Du vil være ansvarlig for de daglige rengøringsopgaver for vores co-living lejligheder i København.

LifeX er et hurtigt voksende start-up, der etablerer et nyt boligkoncept i hele Europa. Vi giver vores medlemmer adgang til servicerede co-living lejligheder, møbleret med nordisk design for øje, og et socialt netværk for ligesindede.

Konceptet er til for personer, der flytter internationalt med deres job samt alle der ønsker en fleksibel livsstil med tid til at have det sjovt sammen med andre som del af et internationalt miljø. Da vi stræber efter at være dit hjem når du er væk hjemmefra, er det vigtigt for os at vores rengøringen er af højeste kvalitet. 

Arbejdsopgaver:

  • Generel rengøring af lejligheder i værelser, fællesarealer, køkkener og badeværelser, som inkluderer; alle overflader, gulve, vindueskarme, skriveborde, vaskerum, osv.
  • Hovedrengøring og generel vedligeholdelse i vores lejligheder herunder; afkalkning af brusehoveder, rengøring af ovne og samt rengøring af afløb i badeværelserne.
  • Sengetøjsskift 2 gange om måneden.
  • Modtagelse af leverancer fra onlineforhandlere og tilstedeværelse under entreprenør besøg.
  • Udtjekning rengøring hvor du forbereder værelset til den næste der flytter ind, samt rapportere skader eller manglende ting til os. 
  • Kommunikation på engelsk til vores medlemmer og resten af teamet. 

Vi tilbyder dig:

  • Et fleksibelt deltidsjob.
  • Et godt arbejdsmiljø i et internationalt team.
  • En afvekslende hverdag. 
  • Løn efter kvalifikation.

Ansøgning og kontakt

Ansøgninger modtages løbende og tiltrædelse snarest muligt. Du er velkommen til at kontakte Facility Operations Manager, Igor Golubovic på igor@joinlifex.com, for yderligere oplysninger om stillingen.

                                 

*******************************************************************Cleaning assistants for apartment cleaning in different locations in Copenhagen

Are you detail oriented? Do you have a service mindset? And do you want to make a difference for our members? Maybe you are the one we are looking for our team! 

LifeX is seeking one or more cleaning assistants for 20 to 30 hours per week for our Facility Team. This person will be responsible for the daily cleaning tasks of our co-living apartments in Copenhagen.

LifeX is a fast-growing start-up which is developing a new co-living concept throughout Europe. We provide fully serviced Nordic styled co-living apartments in Copenhagen and other European cities. 

LifeX is for people who relocate because of work, as well as anyone who wants a flexible lifestyle with time to have fun with others as part of an international environment. This is why we want to provide the highest quality of standard of our cleaning services. 

Tasks:

  • General apartment cleaning in rooms, common areas, kitchens and bathrooms which includes; all surfaces, floors, window sills, desks, corners, laundry areas, and sinks. 
  • Deep cleaning and general maintenance in different locations where cleaning tasks such as the descaling of shower heads, cleaning ovens, electrical appliances, and unclogging drains in bathrooms. 
  • Change bed linens 2 times per month.
  • Receiving orders from online retailers and being present during contractors visits. 
  • Check out cleanings where you make sure that the room is spotless for the next person moving in, and checking for any damages or missing items. 
  • General communication with the operations team and members. 

We offer you:

  • A part-time job in the daytime. 
  • A good working environment in an international team and vibe.
  • A varied job. 
  • Salary by qualification.

Application and contact

Applications are received on an ongoing basis and starting date is as soon as possible. Feel free to contact the Facility Operations Manager, Igor Golubovic on igor@joinlifex.com, for more information on the position.

We look forward to hearing from you.

 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.