Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rengøringsassistenter til Rengøringssektionen

Vil du arbejde på en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på miljørigtig rengøring?     
 
Rengøringssektionen i Børne- og Ungdomsforvaltningen er en kommunal rengøringsenhed med ansvar for daglig rengøring i daginstitutioner, administrationsbygninger, skoler m.m. i Københavns Kommune.     
 
Vi søger rengøringsassistenter deltid 8-20 timer ugentligt. Mødetiden er kl. 6.00.     
 
Vi forventer, at du        
  • taler og læser dansk på et rimeligt niveau     
  • har kendskab til rengøring (en fordel, men ikke et krav)     
  • kan tilrettelægge dit arbejde selvstændigt     
  • eventuelt har erfaring med INSTA 800     
  • er udadvendt og imødekommende     
  • har gyldig opholds- og arbejdstilladelse     
  • kan møde kl. 6.00 om morgenen     
Vi tilbyder     
  • et spændende og afvekslende arbejde     
  • gode arbejds- og personaleforhold     
  • gode kolleger     
  • grundig oplæring   
Løn- og ansættelsesforhold     
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn.
 
I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet straffe- og børneattest.
 
Rengøringssektionen udfylder ikke frigørelsesattest.    
 
Tiltrædelse snarest muligt. 
 
Yderligere oplysninger     
Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte rengøringsleder Louise Hellerup Jensen på 2485 0225 i tidsrummet kl. 9.00-12.00. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 24. april 2018
 
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329790518Phoenix-85fb5fce12018-04-10T12:00:56.357Rengøringsassistenter til Rengøringssektionen
Vil du arbejde på en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på miljørigtig rengøring?     
 
Rengøringssektionen i Børne- og Ungdomsforvaltningen er en kommunal rengøringsenhed med ansvar for daglig rengøring i daginstitutioner, administrationsbygninger, skoler m.m. i Københavns Kommune.     
 
Vi søger rengøringsassistenter deltid 8-20 timer ugentligt. Mødetiden er kl. 6.00.     
 
Vi forventer, at du        
  • taler og læser dansk på et rimeligt niveau     
  • har kendskab til rengøring (en fordel, men ikke et krav)     
  • kan tilrettelægge dit arbejde selvstændigt     
  • eventuelt har erfaring med INSTA 800     
  • er udadvendt og imødekommende     
  • har gyldig opholds- og arbejdstilladelse     
  • kan møde kl. 6.00 om morgenen     
Vi tilbyder     
  • et spændende og afvekslende arbejde     
  • gode arbejds- og personaleforhold     
  • gode kolleger     
  • grundig oplæring   
Løn- og ansættelsesforhold     
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn.
 
I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet straffe- og børneattest.
 
Rengøringssektionen udfylder ikke frigørelsesattest.    
 
Tiltrædelse snarest muligt. 
 
Yderligere oplysninger     
Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte rengøringsleder Louise Hellerup Jensen på 2485 0225 i tidsrummet kl. 9.00-12.00. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 24. april 2018
 
 
2018-04-24T22:50:19.527 Vil du arbejde på en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på miljørigtig rengøring? Rengøringssektionen i Børne- og Ungdomsforvaltningen er en kommunal rengøringsenhed med ansvar for daglig rengøring i daginstitutioner, administrationsbygninger, skoler m.m. i Københavns Kommune. Vi søger rengøringsassistenter deltid 8-20 timer ugentligt. Mødetiden er kl. 6.00. Vi forventer, at du taler og læser dansk på et rimeligt niveau har kendskab til rengøring (en fordel, men ikke et krav) kan tilrettelægge dit arbejde selvstændigt eventuelt har erfaring med INSTA 800 er udadvendt og imødekommende har gyldig opholds- og arbejdstilladelse kan møde kl. 6.00 om morgenen Vi tilbyder et spændende og afvekslende arbejde gode arbejds- og personaleforhold gode kolleger grundig oplæring Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet straffe- og børneattest. Rengøringssektionen udfylder ikke frigørelsesattest. Tiltrædelse snarest muligt. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte rengøringsleder Louise Hellerup Jensen på 2485 0225 i tidsrummet kl. 9.00-12.00. Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 24. april 201810Phoenix85fb5fce101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=150255&DepartmentId=20973&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3211203Rengøringssektionen11Gyldenløvesgade 151600København VDKDanmarkORS/85fb5fce_logo.pngORS/Small/85fb5fce_logo.png0
DKDanmarkDKDanmark
7Deltid46Permanent552175KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=85fb5fcehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=85fb5fcehttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=85fb5fce&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=85fb5fce&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Produktion_haandvaerk_og_transport/Haandvaerk_og_service/4.jpgØnsker du et spændende job med varierende arbejdsopgaver? Hos Rengøringssektionen er dette netop hvad du bliver mødt af.169811311Dansk3Læse/ tale913222Rengøringsassistent7Håndværk & service354282273mediacenter@of.kk.dkDKDanmarkDKDanmark329957775AC Hotel Bella Sky Copenhagen is looking for new Assistant Manager for our Housekeeping departmentRobot Are you our new colleague... We are looking new for a new Assistant Manager for our Housekeeping department. We want a team player who can work on behalf of our guests and to take an active part in making a positive difference. In return, we offer an exciting and challenging job in Denmark s biggest hotel. About the job AC Hotel Bella Sky is a vibrant, busy and international work environment. As Assistant Manager, you will assist the Housekeeping Manager in day-to-day operations and department coordination. Your tasks will include: Responsible for the housekeeping s department operations Training and supervision of Housekeeping attendants and Housekeeping supervisors Daily organization of the housekeeping department, including room-assignment-sheets, supervisor-checking-lists etc. Ensure a high standard of hotel cleanliness, with daily quality checks of rooms and public areas Ensure rooms are cleaned and inspected according to Brand Standards and checklists Schedule staff according to hotel occupancy and budgets Support department targets and objectives and ensure that team members follow the hotel s procedures and policies Assist and support the Housekeeping Manager to maintain a good communication with the other hotel departments Schedule general deep cleaning and other cleaning projects Ensure that the housekeeping staff follow the safety regulations and SOPs Participate in staff recruitment Manage staff performance according to the company s policies and identify staff members with high potential Keep an overview of stock consumables and order accordingly Deal with customer s complaints and find areas for improvement Receive instructions from management Report to Housekeeping Manager About you Professional skills Proven sense of quality and detail orientation You have a service minded approach You speak English at an advanced level Excellent leadership and communication skills Service-driven person and commitment to deliver a high level of customer service Ability to work under pressure You are a flexible person and able to adapt quickly to different work situations Advanced IT skills Personal skills Responsible and team player A presentable, positive and accommodating behavior A smiling and outgoing attitude Organized, hardworking, caring and empathetic Experience Minimum 2 years of housekeeping experience in a leadership supervisory position Previous experience with PMS is a plus Please note, that we only receive applications through our recruitment system. It is not possible to hand over an application personally.

Are you our new colleague... 

We are looking new for a new Assistant Manager for our Housekeeping department. We want a team player who can work on behalf of our guests and to take an active part in making a positive difference. In return, we offer an exciting and challenging job in Denmark's biggest hotel.  

 

About the job 

AC Hotel Bella Sky is a vibrant, busy and international work environment. As Assistant Manager, you will assist the Housekeeping Manager in day-to-day operations and department coordination.  Your tasks will include: 

  • Responsible for the housekeeping’s department operations 
  • Training and supervision of Housekeeping attendants and Housekeeping supervisors 
  • Daily organization of the housekeeping department, including room-assignment-sheets, supervisor-checking-lists etc. 
  • Ensure a high standard of hotel cleanliness, with daily quality checks of rooms and public areas 
  • Ensure rooms are cleaned and inspected according to Brand Standards and checklists 
  • Schedule staff according to hotel occupancy and budgets 
  • Support department targets and objectives and ensure that team members follow the hotel’s procedures and policies 
  • Assist and support the Housekeeping Manager to maintain a good communication with the other hotel departments 
  • Schedule general & deep cleaning and other cleaning projects 
  • Ensure that the housekeeping staff follow the safety regulations and SOPs 
  • Participate in staff recruitment 
  • Manage staff performance according to the company’s policies and identify staff members with high potential 
  • Keep an overview of stock consumables and order accordingly 
  • Deal with customer’s complaints and find areas for improvement  
  • Receive instructions from management 
  • Report to Housekeeping Manager 

 

About you 

Professional skills 

  • Proven sense of quality and detail orientation 
  • You have a service minded approach  
  • You speak English at an advanced level 
  • Excellent leadership and communication skills 
  • Service-driven person and commitment to deliver a high level of customer service 
  • Ability to work under pressure 
  • You are a flexible person and able to adapt quickly to different work situations 
  • Advanced IT skills

Personal skills 

  • Responsible and team player 
  • A presentable, positive and accommodating behavior 
  • A smiling and outgoing attitude 
  • Organized, hardworking, caring and empathetic  

Experience Minimum 2 years of housekeeping experience in a leadership/supervisory position Previous experience with PMS is a plus   

Please note, that we only receive applications through our recruitment system. It is not possible to hand over an application personally. 

BC Hospitality Group A/SKøbenhavn S2019-02-08T00:00:002019-02-24T00:00:00
329937587Servicemedarbejdere til SalgsafdelingRobot Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse! Imentor A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Imentor A S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder vi skaffer via internettet og vores samarbejdspartnere landet over. Jobbet Jobbet består i at kontakte virksomheder pr. telefon og vejlede dem ifht. markedsføring og ordre-flow samt sælge en abonnementsløsning. Hvad forventer vi af dig? Du har et godt drive, serviceminded og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, er det vigtigt at du trives med telefonarbejde og at du er forstående og tålmodig over for vores kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er selvdisciplineret og ansvarlig. Vi kan tilbyde dig: Et job i en hurtig voksende virksomhed Telekommunikations-kursus (salgsteknik og kommunikation) Godt arbejdsmiljø Gode kollegaer God løn og provision Arbejdstid: Fuldtidsstilling: mandag til fredag kl. 08:00 til ca. 16:00 Arbejdssted: 2300 København S ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation Ansøgning: Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@prisberegning.dk

Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse!

Imentor A/S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation.

Imentor A/S er en kundeformidlingsvirksomhed indenfor en bred vifte af brancher. Vores koncept er at formidle kontakt imellem kunder vi skaffer via internettet og vores samarbejdspartnere landet over.

Jobbet

Jobbet består i at kontakte virksomheder pr. telefon og vejlede dem ifht. markedsføring og ordre-flow samt sælge en abonnementsløsning.

Hvad forventer vi af dig?

Du har et godt drive, serviceminded og punktlig. Da du vil have kontakt med kunder hver eneste dag via telefonen, er det vigtigt at du trives med telefonarbejde og at du er forstående og tålmodig over for vores kunder. Du er fleksibel og trives hvor arbejdstempoet er højt. Du kan lide at arbejde både i teams og alene. Du er selvdisciplineret og ansvarlig.

Vi kan tilbyde dig:

  • Et job i en hurtig voksende virksomhed
  • Telekommunikations-kursus (salgsteknik og kommunikation)
  • Godt arbejdsmiljø
  • Gode kollegaer
  • God løn og provision

Arbejdstid:

Fuldtidsstilling:

  • mandag til fredag kl. 08:00 til ca. 16:00

 

Arbejdssted:

2300 København S – ca. 400 m fra Islands Brygge Metrostation

Ansøgning:

Send ansøgning og cv til Thomas Vidbjørg på thomas@prisberegning.dk

Prisberegning.dk A/SKøbenhavn S2019-01-07T00:00:002019-03-04T00:00:00
329934574Servicemedarbejder/PedelRobot Vi har plads til endnu 1 stabil medarbejder i vores team. Det vil i starten være på afløserplan, men med 60 timer pr. mdr. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt. ACON GROUP er oprindelig et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning. Men har de sidste 7-8 år håndteret serviceopgaver for vores kunder. Vi tilbyder følgende: En plads i et velfungerende firma Gode kollegaer Frihed under ansvar Muligheder for afveksling i hverdagen Vagterne vil hovedsaglig være dagvagter i tidsrummet mellem kl. 07:00 og kl. 16:00. Vi forventer følgende: At du kan fremvise straffeattest At du behersker dansk i skrift og tale At du er serviceminded og præsentabel At du er pålidelig At du er fleksibel og mødestabil At du kan referere til tidligere relevant arbejde At du er parat til at yde en indsats for holdet Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk Din mail skal indeholde følgende: CV Foto Ansøgning Anbefalinger fra lignende virksomheder Er du den medarbejder kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig. Med venlig hilsen ACON GROUP Bernstorffsvej 123 2900 Hellerup www.acon-group.dk

Vi har plads til endnu 1 stabil medarbejder i vores team.

Det vil i starten være på afløserplan, men med 60+ timer pr. mdr.

Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner.

Der er tale om en servicefunktion og der vil være meget kundekontakt.

 

ACON GROUP er oprindelig et sikkerhedsfirma, der blandt andet tilbyder vagtløsninger, alarm og overvågning.

Men har de sidste 7-8 år håndteret serviceopgaver for vores kunder.

 

Vi tilbyder følgende:

En plads i et velfungerende firma

Gode kollegaer

Frihed under ansvar

Muligheder for afveksling i hverdagen

Vagterne vil hovedsaglig være dagvagter i tidsrummet mellem kl. 07:00 og kl. 16:00.

 

Vi forventer følgende:

At du kan fremvise straffeattest

At du behersker dansk i skrift og tale

At du er serviceminded og præsentabel

At du er pålidelig

At du er fleksibel og mødestabil

At du kan referere til tidligere relevant arbejde

At du er parat til at yde en indsats for holdet

 

 

Ansøgninger modtages KUN skriftligt pr. mail på: job@acon-group.dk

 

Din mail skal indeholde følgende:

CV

Foto

Ansøgning

Anbefalinger fra lignende virksomheder

 

Er du den medarbejder/kollega vi søger, så lad os endelig høre fra dig.

 

 

Med venlig hilsen

ACON GROUP

Bernstorffsvej 123

2900 Hellerup

 

www.acon-group.dk

ACON GROUPKøbenhavn S2019-01-02T00:00:002019-02-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

AC Hotel Bella Sky Copenhagen is looking for new Assistant Manager for our Housekeeping department

BC Hospitality Group A/S

København S
Are you our new colleague... We are looking new for a new Assistant Manager for our Housekeeping department. We want a team player who can work on behalf of our guests and to take an active part in making a positive difference. In return, we offer a...
Indrykket:8. februar 2019
Udløbsdato:24. februar 2019

Servicemedarbejdere til Salgsafdeling

Prisberegning.dk A/S

København S
Servicemindede medarbejdere søges til øjeblikkelig tiltrædelse! Imentor A S tilbyder job i en atmosfærisk virksomhed i vækst. Arbejdspladsen er beliggende i København S - 400 m fra Islands Brygge Metrostation. Imentor A S er en kundeformidlingsvirks...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Servicemedarbejder/Pedel

ACON GROUP

København S
Vi har plads til endnu 1 stabil medarbejder i vores team. Det vil i starten være på afløserplan, men med 60 timer pr. mdr. Vi lægger vægt på, at du har erfaring, da jobbet indeholder flere funktioner. Der er tale om en servicefunktion og der vil vær...
Indrykket:2. januar 2019
Udløbsdato:27. februar 2019