Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Rengøringskoordinator til Greve Kommune

Rengøringen og vinduespoleringen i Greve Kommune på omkring 75 enheder er udliciteret til 2 eksterne rengøringsfirmaer. Derudover er der rengøring i eget regi på Greve Idrætscenter, hvor du vil have ansvaret for 4 rengøringsassistenter.

Så har du erfaring med udbud, kontraktstyring og til dels ledelse, kan du stille krav til leverandører og modtagere, trives du i et selvstændigt job med en meget bred kontaktflade, så er det dig vi søger.

Hvem er du

  • Du har en vis pondus og kan modstå pres fra både brugere og leverandører.
  • Du bringer din høje faglighed på rengøringsområdet i spil og måske kommer du fra en lignende stilling.
  • Du trives med et arbejde i et højt tempo med flere ad-hoc opgaver.
  • Du har en professionel tilgang til kommunens brugere og kontaktpersoner og det er naturligt for dig at opbygge relationer, samt have en diplomatisk tilgang til at løse udfordringer.
  • Du kan rumme mange forskelligheder og håndtere mange samarbejdspartnere.
  • Du er tilpas med mange varierede administrative opgaver samt trives ”ude i marken”.


Det er nødvendigt, at du har kørekort (vi stiller bil til rådighed i arbejdstiden), ligeledes er du en habil bruger af Office pakken og Excel. Hvis du har kendskab til regnskabssystemet OPUS og rengøringssystemet Data Know How er det et plus.



Hvem er vi og hvad kan vi tilbyde dig

Du bliver en del af ejendomsservice, som organisatorisk er placeret i Center for Teknik og Miljø (CTM). Ejendomsservice har ansvaret for at drifte alle kommunens ejendomme. Vi er godt 60 medarbejdere i ejendomsservice med vidt forskellige uddannelser og arbejdsområder, der lægger vægt på at yde en god faglig service til alle vores kunder og brugere af vores bygninger, samarbejdspartnere, politikere og leverandører.

Skab din egen stilling:

Som rengøringskoordinator i Greve Kommune har du mulighed for at være med til at skabe din egen funktion og forestå projekter på tværs, der kan være med til at forbedre rengøringsleverancen i kommunen. (Fx via kampagner om hygiejne, ryddelighed og samarbejde, samt deltage i materialevalg med byggegruppen mv.).

Godt samarbejde:

Sammensætningen af ejendomsservice er forholdsvis ny, så du vil være med til at forme en kultur med et godt samarbejde med dine kollegaer på tværs af organisationen. Det gode kollegiale sammenhold i Greve Kommune er med til at give en ekstra gnist til arbejdsglæden.

Fleksibilitet og variation:
Stillingen som rengøringskoordinator indebærer frihed under ansvar, hvor der er fleksibilitet til at løse opgaverne som du ser bedst, samt en god variation af både administrative opgaver og opgaver ude på enhederne i form af møder, kontrol og anden samarbejde med brugerne og leverandør.

Løn og ansættelse

Lønnen fastsættes efter forhandling med din faglige organisation og efter principperne i Ny løn, med udgangspunkt i dine kvalifikationer. Stillingen er på fuld tid med opstart d. 4. januar 2021

Du kommer til at referere direkte til enhedschefen for ejendomsservice.

Ansøgning og kontakt

Har du spørgsmål eller ønsker yderligere oplysninger, kan du kontakte nuværende rengøringskoordinator Line Berggreen på tlf. 20 99 92 30 eller enhedschef for ejendomsservice Allan Klitgaard Sørensen på ALK@greve.dk

Ansøgningsfristen er d. 18 september 2020 kl. 12:00

Samtaler afholdes hhv. d. 29 og 30 september 2020.


Hvis nødvendigt vil der også være 2. samtalerunde


Der vil indgå en mindre case i forbindelse ansættelsesprocessen.










Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.