Researcher - Mødebooker

Kunne du tænke dig at arbejde i et ungt team hos Danmarks største udbyder af professionelle netværk?

EGN Danmark søger en dygtig mødebooker og researcher til vores salgsteam i København. 

Dine arbejdsopgaver

Du indgår i vores danske salgsteam med 30+ kolleger, som sidder på vores kontorer i Svendborg og København.  

Som researcher får du ansvar for at finde og administrere potentielle kandidater til vores netværksgrupper i tæt dialog med netværksrådgiverne.

Som mødebooker har du den indledende, telefoniske samtale med vores potentielle kandidater og er den første stemme de møder. Dit ultimative mål skal være at engagere kandidaten til en uddybende dialog med en netværksrådgiver.

Desuden hjælper du med administrative opgaver, klargøring til møder og andre dele af den daglige drift på kontoret.

Kvalifikationer og kompetencer

Vi forventer, at du:

  • Arbejder selvstændigt med dine opgaver, når du kender rammerne
  • Har en positiv udstråling og brænder igennem - også over telefonen
  • Arbejder struktureret, initiativrigt og forretningsorienteret
  • Har situationsfornemmelse og kan tilpasse din kommunikation til forskellige samtalepartnere
  • Udviser handlekraft og er pligtfyldende
  • Fungerer godt i et team, hvor nøgleordene er pålidelighed, ihærdighed og loyalitet.

Vi tilbyder

Du får mulighed for at prøve dig selv af i erhvervslivet og øge dine kompetencer i en dynamisk i virksomhed i vækst.

Du bliver del af en arbejdsplads med højt til loftet. I EGN Danmark har vi iværksætterånd og levende værdier: hjælpsomhed, respekt og professionalisme.

Arbejdstid: 37 timer pr. uge. Mandag til torsdag 8.00 - 16.00 og fredag 8.00 - 15.30 på kontoret i Vibenshuset, 2100 København Ø.

Løn: 125 kr. i timen.

Ansøg nu

Er dette noget for dig, så send din ansøgning samt CV og evt. referencer på mail til: kes@egn.com.

Ansøgningsfrist er 5. juli 2019 - eller indtil de rette kandidater er fundet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sales Manager Kasper Egsgaard Sørensen tlf. +45 2911 2286.

Om EGN Danmark

EGN Danmark tilbyder skræddersyede netværksgrupper for ledere og specialister. Baseret på professionelle relationer og erfaringsdeling i et fortroligt forum, stræber vi efter at skabe personlig, faglig og forretningsmæssig værdi for vores netværksmedlemmer.

EGN blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag et globalt netværk med 14.000 medlemmer i 15 lande, der tilsammen repræsenterer mere end 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Et professionelt netværk, hvor alle deler den fælles ambition om at gøre hinanden bedre – hver dag.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330022040Phoenix-77622aab12019-05-10T00:00:00Researcher - Mødebooker

Kunne du tænke dig at arbejde i et ungt team hos Danmarks største udbyder af professionelle netværk?

EGN Danmark søger en dygtig mødebooker og researcher til vores salgsteam i København. 

Dine arbejdsopgaver

Du indgår i vores danske salgsteam med 30+ kolleger, som sidder på vores kontorer i Svendborg og København.  

Som researcher får du ansvar for at finde og administrere potentielle kandidater til vores netværksgrupper i tæt dialog med netværksrådgiverne.

Som mødebooker har du den indledende, telefoniske samtale med vores potentielle kandidater og er den første stemme de møder. Dit ultimative mål skal være at engagere kandidaten til en uddybende dialog med en netværksrådgiver.

Desuden hjælper du med administrative opgaver, klargøring til møder og andre dele af den daglige drift på kontoret.

Kvalifikationer og kompetencer

Vi forventer, at du:

  • Arbejder selvstændigt med dine opgaver, når du kender rammerne
  • Har en positiv udstråling og brænder igennem - også over telefonen
  • Arbejder struktureret, initiativrigt og forretningsorienteret
  • Har situationsfornemmelse og kan tilpasse din kommunikation til forskellige samtalepartnere
  • Udviser handlekraft og er pligtfyldende
  • Fungerer godt i et team, hvor nøgleordene er pålidelighed, ihærdighed og loyalitet.

Vi tilbyder

Du får mulighed for at prøve dig selv af i erhvervslivet og øge dine kompetencer i en dynamisk i virksomhed i vækst.

Du bliver del af en arbejdsplads med højt til loftet. I EGN Danmark har vi iværksætterånd og levende værdier: hjælpsomhed, respekt og professionalisme.

Arbejdstid: 37 timer pr. uge. Mandag til torsdag 8.00 - 16.00 og fredag 8.00 - 15.30 på kontoret i Vibenshuset, 2100 København Ø.

Løn: 125 kr. i timen.

Ansøg nu

Er dette noget for dig, så send din ansøgning samt CV og evt. referencer på mail til: kes@egn.com.

Ansøgningsfrist er 5. juli 2019 - eller indtil de rette kandidater er fundet.

Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sales Manager Kasper Egsgaard Sørensen tlf. +45 2911 2286.

Om EGN Danmark

EGN Danmark tilbyder skræddersyede netværksgrupper for ledere og specialister. Baseret på professionelle relationer og erfaringsdeling i et fortroligt forum, stræber vi efter at skabe personlig, faglig og forretningsmæssig værdi for vores netværksmedlemmer.

EGN blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag et globalt netværk med 14.000 medlemmer i 15 lande, der tilsammen repræsenterer mere end 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Et professionelt netværk, hvor alle deler den fælles ambition om at gøre hinanden bedre – hver dag.

 

Kunne du tænke dig at arbejde i et ungt team hos Danmarks største udbyder af professionelle netværk? EGN Danmark søger en dygtig mødebooker og researcher til vores salgsteam i København. Dine arbejdsopgaver Du indgår i vores danske salgsteam med 30 kolleger, som sidder på vores kontorer i Svendborg og København. Som researcher får du ansvar for at finde og administrere potentielle kandidater til vores netværksgrupper i tæt dialog med netværksrådgiverne. Som mødebooker har du den indledende, telefoniske samtale med vores potentielle kandidater og er den første stemme de møder. Dit ultimative mål skal være at engagere kandidaten til en uddybende dialog med en netværksrådgiver. Desuden hjælper du med administrative opgaver, klargøring til møder og andre dele af den daglige drift på kontoret. Kvalifikationer og kompetencer Vi forventer, at du: Arbejder selvstændigt med dine opgaver, når du kender rammerne Har en positiv udstråling og brænder igennem - også over telefonen Arbejder struktureret, initiativrigt og forretningsorienteret Har situationsfornemmelse og kan tilpasse din kommunikation til forskellige samtalepartnere Udviser handlekraft og er pligtfyldende Fungerer godt i et team, hvor nøgleordene er pålidelighed, ihærdighed og loyalitet. Vi tilbyder Du får mulighed for at prøve dig selv af i erhvervslivet og øge dine kompetencer i en dynamisk i virksomhed i vækst. Du bliver del af en arbejdsplads med højt til loftet. I EGN Danmark har vi iværksætterånd og levende værdier: hjælpsomhed, respekt og professionalisme. Arbejdstid: 37 timer pr. uge. Mandag til torsdag 8.00 - 16.00 og fredag 8.00 - 15.30 på kontoret i Vibenshuset, 2100 København Ø. Løn: 125 kr. i timen. Ansøg nu Er dette noget for dig, så send din ansøgning samt CV og evt. referencer på mail til: kes@egn.com. Ansøgningsfrist er 5. juli 2019 - eller indtil de rette kandidater er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sales Manager Kasper Egsgaard Sørensen tlf. 45 2911 2286. Om EGN Danmark EGN Danmark tilbyder skræddersyede netværksgrupper for ledere og specialister. Baseret på professionelle relationer og erfaringsdeling i et fortroligt forum, stræber vi efter at skabe personlig, faglig og forretningsmæssig værdi for vores netværksmedlemmer. EGN blev etableret i Svendborg i 1992 og er i dag et globalt netværk med 14.000 medlemmer i 15 lande, der tilsammen repræsenterer mere end 8.000 virksomheder og 70 faggrupper. Et professionelt netværk, hvor alle deler den fælles ambition om at gøre hinanden bedre hver dag.11jobnet77622aab100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-05T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3525132EGN Group A/S11Lyngbyvej 22100København ØDKDanmark0kes@egn.comDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent758978JobNet4987471498747110010-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=77622aabhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=77622aabhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=77622aab&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=77622aab&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale933242Mødebooker2Salg361761859kes@egn.comkes@egn.comDKDanmarkDKDanmark330041379Danmarks bedste mødebookere søges til Byggefakta A/S i ValbyBasic Danmarks bedste mødebookere søges til Byggefakta A S Har du et højt drive? Får du energi af, og er du god til, at tale med mennesker Brænder for at skabe resultater? Motiveres du af at tjene penge? Kunne du tænke dig at få et selvstændigt ansvar? Trives du i et travlt, dynamisk salgsmiljø med højt humør? Så vil jobbet her være noget for dig. Byggefakta søger engagerede og dynamiske mødebookere til booking af møder indenfor byggebranchen. Dig, som har lyst og talent for at tage ansvar for at præsentere og booke møder mod Byggefakta s produkter og ydelser. Job og udfordring: Du vil få ansvaret for at opsøge nye kunder over telefonen . Du skal via din personlighed, dit høje aktivitetsniveau samt din gennemslagskraft være i stand til at afdække og forstå kundernes behov, således at deres engagement med Byggefakta A S bliver udbygget til fordel for begge parter. Du er god til at skabe relationer med nye kunder via telefonen. Som ny kollega er det vigtigt at du brænder for salget og produktet, men ikke mindst din egen rolle som mødebooker. Du er Byggefaktas første kontakt til kunden, og den er af største vigtighed..Du kan lide at blive belønnet for din succesfulde indsats. Du ved på forhånd, at der skal mange Nej er for at få et Ja, og når det lykkedes, forstår du at bruge denne oplevelse til at få det næste Ja. Du er vores nye kollega hvis du: Brænder for at være den bedste i alt hvad du gør, og vil fejre dine succeser Er god til at skabe relationer og resultater Motiveres af et miljø med højt tempo, udfordrende opgaver og klare mål Kan stå imod for et nej tak , og fortsat holde kadencen Har du erfaring med telemarking er det godt,men ikke nødvendigt Du er hunter, ærgerrig, ambitiøs og vedholdende, og vil kun spille på 1. holdet. Byggefakta tilbyder: Spændende lønpakke, bestående af en god garantiløn samt en meget attraktiv provisionsordning, pension, sundheds- og kantineordning. Kompetente kolleger, højt salgsniveau og godt humør gør dagligdagen sjov og motiverende. Et arbejdsmiljø i top på bedste adresse i Valby hvor lyse og venlige lokaler byder dig velkommen hver dag. Gode personlige udviklingsmuligheder og karriereforløb I dit nye job Som mødebooker er din primære opgave at kontakte potentielle nye kunder og booke møder. Din succes måles bl.a. på antal bookede møder og kvaliteten i de bookede møder og du får feedback til at blive endnu bedre. Faktisk er vi så interesseret i din succes at vi har ansat en coach til at træne dig op! Du starter dit nye job op med et grundigt oplæringsforløb, hvor vi sørger for, at du får den oplæring du har brug for i forhold til at tale med kommende Byggefakta kunder. Vil du gerne indenfor en branche som er i rivende vækst og Danmarks bedste produkt til Byggebranchen, kan det her være dit første skridt. Arbejdstid og info om jobbet Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Hvis du ønsker nærmere oplysninger om stillingen kan du kontakte ansvarlig for rekruttering og coaching Kenneth Mikkelsen kontaktes på 29 77 09 06 eller på mail: khm@byggefakta.dk Tiltrædelse snarest muligt og efter nærmere aftale. Lyder det spændende? Så klik på GO ! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter Vedhæft gerne din ansøgning og dit CV, og du er tættere på dit nye job. Nemt og enkelt. Byggefakta A S er Danmarks suverænt førende leverandør af information om offentlige og private bygge- og anlægsprojekter i Danmark. Vi ved, hvem der bygger, hvor der bygges, hvad der bygges og hvornår. Selskabet ligger i Valby og beskæftiger i dag ca. 70 medarbejdere. Se mere på www.byggefakta.dk

Danmarks bedste mødebookere søges til Byggefakta A/S

  • Har du et højt drive?
  • Får du energi af, og er du god til, at tale med mennesker
  • Brænder for at skabe resultater?
  • Motiveres du af at tjene penge?
  • Kunne du tænke dig at få et selvstændigt ansvar?
  • Trives du i et travlt, dynamisk salgsmiljø med højt humør?

Så vil jobbet her være noget for dig.

Byggefakta søger engagerede og dynamiske mødebookere til booking af møder indenfor byggebranchen. Dig, som har lyst og talent for at tage ansvar for at præsentere og booke møder mod Byggefakta’s produkter og ydelser.

Job og udfordring:

Du vil få ansvaret for at opsøge nye kunder over telefonen . Du skal via din personlighed, dit høje aktivitetsniveau samt din gennemslagskraft være i stand til at afdække og forstå kundernes behov, således at deres engagement med Byggefakta A/S bliver udbygget til fordel for begge parter. Du er god til at skabe relationer med nye kunder via telefonen.

Som ny kollega er det vigtigt at du brænder for salget og produktet, men ikke mindst din egen rolle som mødebooker. Du er Byggefaktas første kontakt til kunden, og den er af største vigtighed..Du kan lide at blive belønnet for din succesfulde indsats. Du ved på forhånd, at der skal mange Nej’er for at få et Ja, og når det lykkedes, forstår du at bruge denne oplevelse til at få det næste Ja. 

 Du er vores nye kollega hvis du:

  • Brænder for at være den bedste i alt hvad du gør, og vil fejre dine succeser
  • Er god til at skabe relationer og resultater
  • Motiveres af et miljø med højt tempo, udfordrende opgaver og klare mål
  • Kan stå imod for et ”nej tak”, og fortsat holde kadencen
  • Har du erfaring med telemarking er det godt,men ikke nødvendigt
  • Du er hunter, ærgerrig, ambitiøs og vedholdende, og vil kun spille på 1. holdet.  

Byggefakta tilbyder:

  • Spændende lønpakke, bestående af en god garantiløn samt en meget attraktiv provisionsordning, pension, sundheds- og kantineordning.
  • Kompetente kolleger, højt salgsniveau og godt humør gør dagligdagen sjov og motiverende.
  • Et arbejdsmiljø i top på bedste adresse i Valby hvor lyse og venlige lokaler byder dig velkommen hver dag.
  • Gode personlige udviklingsmuligheder og karriereforløb

I dit nye job…

Som mødebooker er din primære opgave at kontakte potentielle nye kunder og booke møder. Din succes måles bl.a. på antal bookede møder og kvaliteten i de bookede møder og du får feedback til at blive endnu bedre. Faktisk er vi så interesseret i din succes at vi har ansat en coach til at træne dig op!

Du starter dit nye job op med et grundigt oplæringsforløb, hvor vi sørger for, at du får den oplæring du har brug for i forhold til at tale med kommende Byggefakta kunder.

Vil du gerne indenfor en branche som er i rivende vækst og Danmarks bedste produkt til Byggebranchen, kan det her være dit første skridt.

Arbejdstid og info om jobbet

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge. Hvis du ønsker nærmere oplysninger om stillingen kan du kontakte ansvarlig for rekruttering og coaching Kenneth Mikkelsen kontaktes på 29 77 09 06 eller på mail: khm@byggefakta.dk

Tiltrædelse snarest muligt og efter nærmere aftale.

Lyder det spændende?

Så klik på ”GO”! Så kommer du over til Speedrecruiters univers, hvor du bliver bedt om at besvare en række specifikke spørgsmål knyttet til dette job. Det tager max. 12 minutter – Vedhæft gerne din ansøgning og dit CV, og du er tættere på dit nye job. Nemt og enkelt.

 

Byggefakta A/S er Danmarks suverænt førende leverandør af information om offentlige og private bygge- og anlægsprojekter i Danmark. Vi ved, hvem der bygger, hvor der bygges, hvad der bygges og hvornår. Selskabet ligger i Valby og beskæftiger i dag ca. 70 medarbejdere. Se mere på www.byggefakta.dk

 

ByggefaktaValby2019-06-12T03:00:11.8332019-06-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Danmarks bedste mødebookere søges til Byggefakta A/S i Valby

Byggefakta

Valby
Danmarks bedste mødebookere søges til Byggefakta A S Har du et højt drive? Får du energi af, og er du god til, at tale med mennesker Brænder for at skabe resultater? Motiveres du af at tjene penge? Kunne du tænke dig at få et selvstændigt ansvar? Tr...
Indrykket:12. juni 2019
Udløbsdato:30. juni 2019