Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Reservedelsekspedient søges

 Vi har travlt på vores værksteder i vores Københavnsafdeling og søger derfor en dygtig, erfaren reservedelsekspedient der kan indgå i vores team af erfarne reservedelsekspedienter.

LIDT OM JOBBET:
En stor del af vores dag består i at servicere vores værksteder, skadecenter samt vores salgsafdeling med reservedele og ekstraudstyr fra bl.a. Opel, Mazda, Suzuki og Toyota. Vi har vores egen afdeling i virksomheden og kan der koncentrere os om ekspeditioner og andre reservedelsrelaterede opgaver. Vi benytter moderne hjælpemidler bl.a. Dracar+ og råder over et veldisponeret reservedelslager lokalt, samt let adgang til vores 2. øvrige afdelinger som backup.

LIDT OM OS:
Vi prioriterer en god arbejdsdag for vores medarbejdere og sætter en ære i at opretholde og definere gode meningsfulde rutiner så vi kan levere den bedst mulige service til vores kunder. Dine nye erfarne kollegaer er teamplayere og investerer gerne deres ressourcer i dig, så du hurtigt vil føle dig godt klædt på til de nye udfordringer og så du bliver hjemmevant hos os.

VORES ØNSKER OG KRAV
Du skal som minimum have en 2-årig relevant baggrund indenfor salg af autoreservedele fra et autoriseret mærkeværksted, gerne fra Opel, Mazda, Suzuki eller Toyota. Desuden skal du være mødestabil og en god teamplayer.

BELØNNING
Vi tilbyder en fast stilling med gode muligheder for selv at præge din hverdag og udvikle dig personligt og karrieremæssigt. God fast løn efter din kvalifikationer samt mulighed for en attraktiv fælles bonus
Føler du dig klædt på til at løfte ovenstående og ønsker du at arbejde i en ambitiøs virksomhed ? Så send en skriftlig ansøgning/CV til Reservedelschef Brian Bach pr.mail til: bb@daugaardbiler.dk - Vi fordrer naturligvis fuld diskretion.

Vi glæder os til at høre fra dig.

  PS Kun ansøgere med relevant baggrund kan forvente svar.
 
Om Daugaard Biler
Daugaard Biler bygger på en enkel filosofi: Vi vælger det bedste fra bilverdenen. Præsenterer det indbydende og inspirerende. Og følger handlen på vej med kompetent rådgivning, indsigt i markedet og en dyb forståelse for kundens ønsker og behov. Det er vores mål at gøre bilhandel og -ejerskab til en positiv erfaring. Kunden skal have en reel oplevelse af at blive behandlet på en respektfuld og imødekommende måde, så de gør et personligt og optimalt valg, godt hjulpet af professionel sparring fra os.
Visionen er at være Storkøbenhavns mest attraktive, alsidige og troværdige bilhus, hvor vores kunder finder de bedste mærker, den bedste service, den bedste rådgivning og de bedste serviceydelser. Vi er godt på vej både i både København, Gladsaxe, Søborg og Glostrup.


Se mere på vores ansøgersite: https://daugaardbiler.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329805335Phoenix-cf14548f12018-05-03T18:02:20.033Reservedelsekspedient søges

 Vi har travlt på vores værksteder i vores Københavnsafdeling og søger derfor en dygtig, erfaren reservedelsekspedient der kan indgå i vores team af erfarne reservedelsekspedienter.

LIDT OM JOBBET:
En stor del af vores dag består i at servicere vores værksteder, skadecenter samt vores salgsafdeling med reservedele og ekstraudstyr fra bl.a. Opel, Mazda, Suzuki og Toyota. Vi har vores egen afdeling i virksomheden og kan der koncentrere os om ekspeditioner og andre reservedelsrelaterede opgaver. Vi benytter moderne hjælpemidler bl.a. Dracar+ og råder over et veldisponeret reservedelslager lokalt, samt let adgang til vores 2. øvrige afdelinger som backup.

LIDT OM OS:
Vi prioriterer en god arbejdsdag for vores medarbejdere og sætter en ære i at opretholde og definere gode meningsfulde rutiner så vi kan levere den bedst mulige service til vores kunder. Dine nye erfarne kollegaer er teamplayere og investerer gerne deres ressourcer i dig, så du hurtigt vil føle dig godt klædt på til de nye udfordringer og så du bliver hjemmevant hos os.

VORES ØNSKER OG KRAV
Du skal som minimum have en 2-årig relevant baggrund indenfor salg af autoreservedele fra et autoriseret mærkeværksted, gerne fra Opel, Mazda, Suzuki eller Toyota. Desuden skal du være mødestabil og en god teamplayer.

BELØNNING
Vi tilbyder en fast stilling med gode muligheder for selv at præge din hverdag og udvikle dig personligt og karrieremæssigt. God fast løn efter din kvalifikationer samt mulighed for en attraktiv fælles bonus
Føler du dig klædt på til at løfte ovenstående og ønsker du at arbejde i en ambitiøs virksomhed ? Så send en skriftlig ansøgning/CV til Reservedelschef Brian Bach pr.mail til: bb@daugaardbiler.dk - Vi fordrer naturligvis fuld diskretion.

Vi glæder os til at høre fra dig.

  PS Kun ansøgere med relevant baggrund kan forvente svar.
 
Om Daugaard Biler
Daugaard Biler bygger på en enkel filosofi: Vi vælger det bedste fra bilverdenen. Præsenterer det indbydende og inspirerende. Og følger handlen på vej med kompetent rådgivning, indsigt i markedet og en dyb forståelse for kundens ønsker og behov. Det er vores mål at gøre bilhandel og -ejerskab til en positiv erfaring. Kunden skal have en reel oplevelse af at blive behandlet på en respektfuld og imødekommende måde, så de gør et personligt og optimalt valg, godt hjulpet af professionel sparring fra os.
Visionen er at være Storkøbenhavns mest attraktive, alsidige og troværdige bilhus, hvor vores kunder finder de bedste mærker, den bedste service, den bedste rådgivning og de bedste serviceydelser. Vi er godt på vej både i både København, Gladsaxe, Søborg og Glostrup.


Se mere på vores ansøgersite: https://daugaardbiler.brandero.com

2018-07-02T00:50:41.103 Vi har travlt på vores værksteder i vores Københavnsafdeling og søger derfor en dygtig, erfaren reservedelsekspedient der kan indgå i vores team af erfarne reservedelsekspedienter. LIDT OM JOBBET: En stor del af vores dag består i at servicere vores værksteder, skadecenter samt vores salgsafdeling med reservedele og ekstraudstyr fra bl.a. Opel, Mazda, Suzuki og Toyota. Vi har vores egen afdeling i virksomheden og kan der koncentrere os om ekspeditioner og andre reservedelsrelaterede opgaver. Vi benytter moderne hjælpemidler bl.a. Dracar og råder over et veldisponeret reservedelslager lokalt, samt let adgang til vores 2. øvrige afdelinger som backup. LIDT OM OS: Vi prioriterer en god arbejdsdag for vores medarbejdere og sætter en ære i at opretholde og definere gode meningsfulde rutiner så vi kan levere den bedst mulige service til vores kunder. Dine nye erfarne kollegaer er teamplayere og investerer gerne deres ressourcer i dig, så du hurtigt vil føle dig godt klædt på til de nye udfordringer og så du bliver hjemmevant hos os. VORES ØNSKER OG KRAV Du skal som minimum have en 2-årig relevant baggrund indenfor salg af autoreservedele fra et autoriseret mærkeværksted, gerne fra Opel, Mazda, Suzuki eller Toyota. Desuden skal du være mødestabil og en god teamplayer. BELØNNING Vi tilbyder en fast stilling med gode muligheder for selv at præge din hverdag og udvikle dig personligt og karrieremæssigt. God fast løn efter din kvalifikationer samt mulighed for en attraktiv fælles bonus Føler du dig klædt på til at løfte ovenstående og ønsker du at arbejde i en ambitiøs virksomhed ? Så send en skriftlig ansøgning CV til Reservedelschef Brian Bach pr.mail til: bb@daugaardbiler.dk - Vi fordrer naturligvis fuld diskretion. Vi glæder os til at høre fra dig. PS Kun ansøgere med relevant baggrund kan forvente svar. Om Daugaard Biler Daugaard Biler bygger på en enkel filosofi: Vi vælger det bedste fra bilverdenen. Præsenterer det indbydende og inspirerende. Og følger handlen på vej med kompetent rådgivning, indsigt i markedet og en dyb forståelse for kundens ønsker og behov. Det er vores mål at gøre bilhandel og -ejerskab til en positiv erfaring. Kunden skal have en reel oplevelse af at blive behandlet på en respektfuld og imødekommende måde, så de gør et personligt og optimalt valg, godt hjulpet af professionel sparring fra os. Visionen er at være Storkøbenhavns mest attraktive, alsidige og troværdige bilhus, hvor vores kunder finder de bedste mærker, den bedste service, den bedste rådgivning og de bedste serviceydelser. Vi er godt på vej både i både København, Gladsaxe, Søborg og Glostrup. Se mere på vores ansøgersite: https: daugaardbiler.brandero.comdaugaardbiler.brandero.com10Phoenixcf14548f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-01T00:00:000000https://daugaardbiler.brandero.com/job/reservedelsekspedient-soeges-2150271648#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3236190Daugaard Biler A/S11Rovsingsgade 902200København NDKDanmarkORS/cf14548f_logo.pngORS/Small/cf14548f_logo.png0
bb@daugaardbiler.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent565156MwCareerSiteVisning på ansøgersite
Ofir Medium
60 dage
0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf14548fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf14548fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf14548f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf14548f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgØnsker du et spændende job som Ekspedient? Hos Daugaard Biler A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.1200800
1Dansk3Læse/ tale522015Ekspedient2Salg354759307Brian Bachbb@daugaardbiler.dkDKDanmarkDKDanmark329975441Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søgesRobot Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 til 00:15 el. 08:00 til 15:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,- pr.time og 130,- efter kl 22:00 (løn efter ansvar). Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til. Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere grøn . Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen. Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp. Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse. - Jeg kan tilføje at vi denne gang leder specifikt efter en der kan tage ansvar ifht til styring af vagtplan, admstrering af indkøb. m.m. Så har du en lille leder i maven kan du få nogle kompetencer med her du kan tage med dig. Mvh Simon Wagner Kiosken ApS

Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 til 00:15 el. 08:00 til 15:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,-/pr.time og 130,- efter kl 22:00 (løn efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

 - Jeg kan tilføje at vi denne gang leder specifikt efter en der kan tage ansvar ifht til styring af vagtplan, admstrering af indkøb. m.m. Så har du en lille leder i maven kan du få nogle kompetencer med her du kan tage med dig. 

Mvh Simon Wagner

Kiosken ApS

Kiosken ApSKøbenhavn S2019-03-11T00:00:002019-04-30T00:00:00
329973871Finnish speaking advisor with a flair for technologyRobot Do you have an interest in technical things? Do you have what it takes to help customers at the speed of light? And would you like to be take part in sculpting Phillips Lighting´s front line customer service? Then you should look no further! At Webhelp, we re always looking for the best advisors to help our customers, and we are currently expanding our Nordic Philips Lighting-team! We are looking for Finnish speaking advisors who are ready to take on exciting and challenging tasks in the front lines of Phillips Lightings customer service. We of course seek to offer epic service, and your contribution will be essential to helping others with Phillips Lighting´s products with your knowledge and interest. You will be the first our private and commercial customers interact with and we therefore want you to be confident and secure in your position. Therefore, we will provide you with a two-week training period, so you get up to speed! You are a success in the position when… …within 3 months: Have completed 2 weeks of training in products and customer service. Give a good first impression of yourself and find your place in the Webhelp culture. Manage the relevant everyday routines and tasks. Find your place in the team and are pro-active in the succession of your onboarding-period. …within 6 months: Manage Webhelps way of working. Have gone through training to advance your knowledge and understanding of the position. Seek new information and offer to help and discuss with your colleagues. Are self-going in your own tasks. …within 12 months: Have proven your worth and become an extraordinary advisor. Are motivated to develop within the team and the organization. Participate in social events, help your colleagues and seek new knowledge. Your development: As you develop in the organization, you will get more responsibility. We have a lot of career opportunities internally, and if you have the right engagement and commitment you might find that your future career is right here with us! If you think the above is interesting, you re probably.. … looking for new challenges, where you can truly be a part of building a new team. You ve finished high-school or a tertiary education on a similar level. …you ve probably already worked in customer service, and are ready to be a driving force in developing the team when it comes to performance and team spirit. You know how to deliver excellent service, and you re happy to share your knowledge! About the position: Opening hours: Monday Friday from 09.00-17.00. We are closed on weekends and holidays. The position is full-time, with 37,5 working hours a week, but can be organized to be a part-time position if needed. Our promise to you: We promise you a workplace that lives up to our values Fun Social We love the dynamic between colleagues, customers and our clients. Learning Growing We love to develop and learn new things. Challenges Recognition We believe in giving and receiving recognition for our results. We expect you to see opportunities and develop in the dynamics in our organization, and value long term employments. The recruitment process: Please send your application in English. As soon as you have registered your application, we will ask you to do a personality test. Its important that you take the test as soon as you receive it, so that we can move you forward in the process. A technical test will be sent to you if you are invited to an interview. Non-discrimination: Webhelp see diversity as a resource and encourage all sexes, age, religion or ethnicity to apply. We look forward to receiving your application!Do you have an interest in technical things? Do you have what it takes to help customers at the speed of light? And would you like to be take part in sculpting Phillips Lighting´s front line customer service? Then you should look no further!

At Webhelp, we’re always looking for the best advisors to help our customers, and we are currently expanding our Nordic Philips Lighting-team! We are looking for Finnish speaking advisors who are ready to take on exciting and challenging tasks in the front lines of Phillips Lightings customer service. We of course seek to offer epic service, and your contribution will be essential to helping others with Phillips Lighting´s products with your knowledge and interest.

You will be the first our private and commercial customers interact with and we therefore want you to be confident and secure in your position. Therefore, we will provide you with a two-week training period, so you get up to speed!

You are a success in the position when…
…within 3 months:
Have completed 2 weeks of training in products and customer service.
Give a good first impression of yourself and find your place in the Webhelp culture.
Manage the relevant everyday routines and tasks.
Find your place in the team and are pro-active in the succession of your onboarding-period.

…within 6 months:
Manage Webhelps way of working.
Have gone through training to advance your knowledge and understanding of the position.
Seek new information and offer to help and discuss with your colleagues.
Are self-going in your own tasks.

…within 12 months:
Have proven your worth and become an extraordinary advisor.
Are motivated to develop within the team and the organization.
Participate in social events, help your colleagues and seek new knowledge.

Your development:
As you develop in the organization, you will get more responsibility. We have a lot of career opportunities internally, and if you have the right engagement and commitment you might find that your future career is right here with us!
If you think the above is interesting, you’re probably..
… looking for new challenges, where you can truly be a part of building a new team. You’ve finished high-school or a tertiary education on a similar level.
…you’ve probably already worked in customer service, and are ready to be a driving force in developing the team when it comes to performance and team spirit. You know how to deliver excellent service, and you’re happy to share your knowledge!

About the position:
Opening hours: Monday – Friday from 09.00-17.00. We are closed on weekends and holidays.
The position is full-time, with 37,5 working hours a week, but can be organized to be a part-time position if needed.


Our promise to you:
We promise you a workplace that lives up to our values;
Fun & Social – We love the dynamic between colleagues, customers and our clients.
Learning & Growing – We love to develop and learn new things.
Challenges & Recognition – We believe in giving and receiving recognition for our results.
We expect you to see opportunities and develop in the dynamics in our organization, and value long term employments.

The recruitment process:
Please send your application in English. As soon as you have registered your application, we will ask you to do a personality test. Its important that you take the test as soon as you receive it, so that we can move you forward in the process. A technical test will be sent to you if you are invited to an interview.

Non-discrimination:
Webhelp see diversity as a resource and encourage all sexes, age, religion or ethnicity to apply.

We look forward to receiving your application!
GOEXCELLENT DENMARK A/SValby2019-03-16T00:00:002019-04-01T00:00:00
329982605Salgassisstent til køkkenudstyr i verdensklasse!Robot Vi vil have de skarpeste knive i skuffen og det gælder også vores personale! Til vores butik i Brøndby søger vi derfor en energisk sælger på timebasis, som er interesseret i køkkenudstyr og brænder for god kundeservice. Du er levende i dit salg og du har højt humør som smitter udover disken :-) Vi forventer, at du har salgserfaring og taler og skriver behersker dansk i skrift og tale. Du er lærenem og kan arbejde selvstændigt, men har også evnen til, at indgå i et team hvor fleksibilitet og mødestabilitet er nøgleord. Dine arbejdsopgaver vil omfatte kundebetjening og rådgivning, vareopfyldning, sikre en salgsklar butik, udkørende og opsøgende salg, samt diverse ad hoc opgaver. Du skal kunne begå dig i et moderne IT miljø, vi arbejder med C5 og Office pakken. Omgangstonen er rå, men hjertelig og med store smil, høje råb og gang i gaden. Det skal du både kunne lide og elske, for vi lever med en høj puls og en travl hverdag. Arbejdstiden er pt. 15 timer om ugen og ligger mandag-fredag fra 8.00-16.00 og 8.00-18.00 i december. Det er et krav, at du kan arbejde fuld tid (37,5 timer) i perioden 1. juli 1. september 2019.

Vi vil have de skarpeste knive i skuffen og det gælder også vores personale! Til vores butik i Brøndby søger vi derfor en energisk sælger på timebasis, som er interesseret i køkkenudstyr og brænder for god kundeservice. Du er levende i dit salg og du har højt humør som smitter udover disken :-)

Vi forventer, at du har salgserfaring og taler og skriver behersker dansk i skrift og tale. Du er lærenem og kan arbejde selvstændigt, men har også evnen til, at indgå i et team hvor fleksibilitet og mødestabilitet er nøgleord.

Dine arbejdsopgaver vil omfatte kundebetjening og rådgivning, vareopfyldning, sikre en salgsklar butik, udkørende og opsøgende salg, samt diverse ad hoc opgaver. Du skal kunne begå dig i et moderne IT miljø, vi arbejder med C5 og Office pakken. Omgangstonen er rå, men hjertelig og med store smil, høje råb og gang i gaden. Det skal du både kunne lide og elske, for vi lever med en høj puls og en travl hverdag.

Arbejdstiden er pt. 15 timer om ugen og ligger mandag-fredag fra 8.00-16.00 og 8.00-18.00 i december. Det er et krav, at du kan arbejde fuld tid (37,5 timer) i perioden 1. juli – 1. september 2019.

H.W. Larsen A/SBrøndby2019-03-22T00:00:002019-04-13T00:00:00
329981807Ekspedient søges til bagerbutik i LyngbyRobot Vi søger en ekspedient til vores bagerbutik i Lyngby med arbejdstid mandag 6.15-11, tirsdag 6.15-11, onsdag 6.15-11, torsdag 11-15:30, fredag fri med start 1 4 eller før. Jobbet består i at ekspedere kunder, fylde varer op, bestille varer og holde butikken pæn og ren. Hvis du har erfaring fra butik er det en fordel men intet krav. Det vigtigste er at du er mødestabil, flittig og serviceminded. Du skal kunne arbejde hurtigt i travle perioder og bevare overblikket når flere ting skal gøres samtidig. Er dette noget for dig så send en ansøgning til coffeeandbakery@outlook.dk

Vi søger en ekspedient til vores bagerbutik i Lyngby med arbejdstid mandag 6.15-11, tirsdag 6.15-11, onsdag 6.15-11, torsdag 11-15:30, fredag fri med start 1/4 eller før.

Jobbet består i at ekspedere kunder, fylde varer op, bestille varer og holde butikken pæn og ren.

Hvis du har erfaring fra butik er det en fordel men intet krav. Det vigtigste er at du er mødestabil, flittig og serviceminded. Du skal kunne arbejde hurtigt i travle perioder og bevare overblikket når flere ting skal gøres samtidig.

Er dette noget for dig så send en ansøgning til coffeeandbakery@outlook.dk

ATK ApSKgs. Lyngby2019-03-20T00:00:002019-04-30T00:00:00
329981117fast weekend vagter og ferie afløserRobot søger en morgen frisk salgsassitent til weekenderne tidsrummet mellem 7:45-14:30. ekstra vagter er muligt som ferie afløser.

søger en morgen frisk salgsassitent til weekenderne tidsrummet mellem 7:45-14:30.

ekstra vagter er muligt som ferie afløser.

 

 

OK TankenVanløse2019-03-19T00:00:002019-04-19T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Kiosken ApS

København S
Vi søger nyt personale til vores kiosk med tilhørende spillehal på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 15:00 ...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019

Finnish speaking advisor with a flair for technology

GOEXCELLENT DENMARK A/S

Valby
Do you have an interest in technical things? Do you have what it takes to help customers at the speed of light? And would you like to be take part in sculpting Phillips Lighting´s front line customer service? Then you should look no further! At Webh...
Indrykket:16. marts 2019
Udløbsdato:1. april 2019

Salgassisstent til køkkenudstyr i verdensklasse!

H.W. Larsen A/S

Brøndby
Vi vil have de skarpeste knive i skuffen og det gælder også vores personale! Til vores butik i Brøndby søger vi derfor en energisk sælger på timebasis, som er interesseret i køkkenudstyr og brænder for god kundeservice. Du er levende i dit salg og d...
Indrykket:22. marts 2019
Udløbsdato:13. april 2019

Ekspedient søges til bagerbutik i Lyngby

ATK ApS

Kgs. Lyngby
Vi søger en ekspedient til vores bagerbutik i Lyngby med arbejdstid mandag 6.15-11, tirsdag 6.15-11, onsdag 6.15-11, torsdag 11-15:30, fredag fri med start 1 4 eller før. Jobbet består i at ekspedere kunder, fylde varer op, bestille varer og holde b...
Indrykket:20. marts 2019
Udløbsdato:30. april 2019

fast weekend vagter og ferie afløser

OK Tanken

Vanløse
søger en morgen frisk salgsassitent til weekenderne tidsrummet mellem 7:45-14:30. ekstra vagter er muligt som ferie afløser.
Indrykket:19. marts 2019
Udløbsdato:19. april 2019