Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Reservedelsekspedient søges

 Vi har travlt på vores værksteder i vores Københavnsafdeling og søger derfor en dygtig, erfaren reservedelsekspedient der kan indgå i vores team af erfarne reservedelsekspedienter.

LIDT OM JOBBET:
En stor del af vores dag består i at servicere vores værksteder, skadecenter samt vores salgsafdeling med reservedele og ekstraudstyr fra bl.a. Opel, Mazda, Suzuki og Toyota. Vi har vores egen afdeling i virksomheden og kan der koncentrere os om ekspeditioner og andre reservedelsrelaterede opgaver. Vi benytter moderne hjælpemidler bl.a. Dracar+ og råder over et veldisponeret reservedelslager lokalt, samt let adgang til vores 2. øvrige afdelinger som backup.

LIDT OM OS:
Vi prioriterer en god arbejdsdag for vores medarbejdere og sætter en ære i at opretholde og definere gode meningsfulde rutiner så vi kan levere den bedst mulige service til vores kunder. Dine nye erfarne kollegaer er teamplayere og investerer gerne deres ressourcer i dig, så du hurtigt vil føle dig godt klædt på til de nye udfordringer og så du bliver hjemmevant hos os.

VORES ØNSKER OG KRAV
Du skal som minimum have en 2-årig relevant baggrund indenfor salg af autoreservedele fra et autoriseret mærkeværksted, gerne fra Opel, Mazda, Suzuki eller Toyota. Desuden skal du være mødestabil og en god teamplayer.

BELØNNING
Vi tilbyder en fast stilling med gode muligheder for selv at præge din hverdag og udvikle dig personligt og karrieremæssigt. God fast løn efter din kvalifikationer samt mulighed for en attraktiv fælles bonus
Føler du dig klædt på til at løfte ovenstående og ønsker du at arbejde i en ambitiøs virksomhed ? Så send en skriftlig ansøgning/CV til Reservedelschef Brian Bach pr.mail til: bb@daugaardbiler.dk - Vi fordrer naturligvis fuld diskretion.

Vi glæder os til at høre fra dig.

  PS Kun ansøgere med relevant baggrund kan forvente svar.
 
Om Daugaard Biler
Daugaard Biler bygger på en enkel filosofi: Vi vælger det bedste fra bilverdenen. Præsenterer det indbydende og inspirerende. Og følger handlen på vej med kompetent rådgivning, indsigt i markedet og en dyb forståelse for kundens ønsker og behov. Det er vores mål at gøre bilhandel og -ejerskab til en positiv erfaring. Kunden skal have en reel oplevelse af at blive behandlet på en respektfuld og imødekommende måde, så de gør et personligt og optimalt valg, godt hjulpet af professionel sparring fra os.
Visionen er at være Storkøbenhavns mest attraktive, alsidige og troværdige bilhus, hvor vores kunder finder de bedste mærker, den bedste service, den bedste rådgivning og de bedste serviceydelser. Vi er godt på vej både i både København, Gladsaxe, Søborg og Glostrup.


Se mere på vores ansøgersite: https://daugaardbiler.brandero.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329805335Phoenix-cf14548f12018-05-03T18:02:20.033Reservedelsekspedient søges

 Vi har travlt på vores værksteder i vores Københavnsafdeling og søger derfor en dygtig, erfaren reservedelsekspedient der kan indgå i vores team af erfarne reservedelsekspedienter.

LIDT OM JOBBET:
En stor del af vores dag består i at servicere vores værksteder, skadecenter samt vores salgsafdeling med reservedele og ekstraudstyr fra bl.a. Opel, Mazda, Suzuki og Toyota. Vi har vores egen afdeling i virksomheden og kan der koncentrere os om ekspeditioner og andre reservedelsrelaterede opgaver. Vi benytter moderne hjælpemidler bl.a. Dracar+ og råder over et veldisponeret reservedelslager lokalt, samt let adgang til vores 2. øvrige afdelinger som backup.

LIDT OM OS:
Vi prioriterer en god arbejdsdag for vores medarbejdere og sætter en ære i at opretholde og definere gode meningsfulde rutiner så vi kan levere den bedst mulige service til vores kunder. Dine nye erfarne kollegaer er teamplayere og investerer gerne deres ressourcer i dig, så du hurtigt vil føle dig godt klædt på til de nye udfordringer og så du bliver hjemmevant hos os.

VORES ØNSKER OG KRAV
Du skal som minimum have en 2-årig relevant baggrund indenfor salg af autoreservedele fra et autoriseret mærkeværksted, gerne fra Opel, Mazda, Suzuki eller Toyota. Desuden skal du være mødestabil og en god teamplayer.

BELØNNING
Vi tilbyder en fast stilling med gode muligheder for selv at præge din hverdag og udvikle dig personligt og karrieremæssigt. God fast løn efter din kvalifikationer samt mulighed for en attraktiv fælles bonus
Føler du dig klædt på til at løfte ovenstående og ønsker du at arbejde i en ambitiøs virksomhed ? Så send en skriftlig ansøgning/CV til Reservedelschef Brian Bach pr.mail til: bb@daugaardbiler.dk - Vi fordrer naturligvis fuld diskretion.

Vi glæder os til at høre fra dig.

  PS Kun ansøgere med relevant baggrund kan forvente svar.
 
Om Daugaard Biler
Daugaard Biler bygger på en enkel filosofi: Vi vælger det bedste fra bilverdenen. Præsenterer det indbydende og inspirerende. Og følger handlen på vej med kompetent rådgivning, indsigt i markedet og en dyb forståelse for kundens ønsker og behov. Det er vores mål at gøre bilhandel og -ejerskab til en positiv erfaring. Kunden skal have en reel oplevelse af at blive behandlet på en respektfuld og imødekommende måde, så de gør et personligt og optimalt valg, godt hjulpet af professionel sparring fra os.
Visionen er at være Storkøbenhavns mest attraktive, alsidige og troværdige bilhus, hvor vores kunder finder de bedste mærker, den bedste service, den bedste rådgivning og de bedste serviceydelser. Vi er godt på vej både i både København, Gladsaxe, Søborg og Glostrup.


Se mere på vores ansøgersite: https://daugaardbiler.brandero.com

2018-07-02T00:50:41.103 Vi har travlt på vores værksteder i vores Københavnsafdeling og søger derfor en dygtig, erfaren reservedelsekspedient der kan indgå i vores team af erfarne reservedelsekspedienter. LIDT OM JOBBET: En stor del af vores dag består i at servicere vores værksteder, skadecenter samt vores salgsafdeling med reservedele og ekstraudstyr fra bl.a. Opel, Mazda, Suzuki og Toyota. Vi har vores egen afdeling i virksomheden og kan der koncentrere os om ekspeditioner og andre reservedelsrelaterede opgaver. Vi benytter moderne hjælpemidler bl.a. Dracar og råder over et veldisponeret reservedelslager lokalt, samt let adgang til vores 2. øvrige afdelinger som backup. LIDT OM OS: Vi prioriterer en god arbejdsdag for vores medarbejdere og sætter en ære i at opretholde og definere gode meningsfulde rutiner så vi kan levere den bedst mulige service til vores kunder. Dine nye erfarne kollegaer er teamplayere og investerer gerne deres ressourcer i dig, så du hurtigt vil føle dig godt klædt på til de nye udfordringer og så du bliver hjemmevant hos os. VORES ØNSKER OG KRAV Du skal som minimum have en 2-årig relevant baggrund indenfor salg af autoreservedele fra et autoriseret mærkeværksted, gerne fra Opel, Mazda, Suzuki eller Toyota. Desuden skal du være mødestabil og en god teamplayer. BELØNNING Vi tilbyder en fast stilling med gode muligheder for selv at præge din hverdag og udvikle dig personligt og karrieremæssigt. God fast løn efter din kvalifikationer samt mulighed for en attraktiv fælles bonus Føler du dig klædt på til at løfte ovenstående og ønsker du at arbejde i en ambitiøs virksomhed ? Så send en skriftlig ansøgning CV til Reservedelschef Brian Bach pr.mail til: bb@daugaardbiler.dk - Vi fordrer naturligvis fuld diskretion. Vi glæder os til at høre fra dig. PS Kun ansøgere med relevant baggrund kan forvente svar. Om Daugaard Biler Daugaard Biler bygger på en enkel filosofi: Vi vælger det bedste fra bilverdenen. Præsenterer det indbydende og inspirerende. Og følger handlen på vej med kompetent rådgivning, indsigt i markedet og en dyb forståelse for kundens ønsker og behov. Det er vores mål at gøre bilhandel og -ejerskab til en positiv erfaring. Kunden skal have en reel oplevelse af at blive behandlet på en respektfuld og imødekommende måde, så de gør et personligt og optimalt valg, godt hjulpet af professionel sparring fra os. Visionen er at være Storkøbenhavns mest attraktive, alsidige og troværdige bilhus, hvor vores kunder finder de bedste mærker, den bedste service, den bedste rådgivning og de bedste serviceydelser. Vi er godt på vej både i både København, Gladsaxe, Søborg og Glostrup. Se mere på vores ansøgersite: https: daugaardbiler.brandero.comdaugaardbiler.brandero.com10Phoenixcf14548f101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-01T00:00:000000https://daugaardbiler.brandero.com/job/reservedelsekspedient-soeges-2150271648#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3236190Daugaard Biler A/S11Rovsingsgade 902200København NDKDanmarkORS/cf14548f_logo.pngORS/Small/cf14548f_logo.png0
bb@daugaardbiler.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent565156MwCareerSiteVisning på ansøgersite
Ofir Medium
60 dage
0011https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf14548fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf14548fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf14548f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=cf14548f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/6.jpgØnsker du et spændende job som Ekspedient? Hos Daugaard Biler A/S tilbyder vi arbejdsplads med fokus på den enkelte medarbejder.1200800
1Dansk3Læse/ tale522015Ekspedient2Salg354759307Brian Bachbb@daugaardbiler.dkDKDanmarkDKDanmark330058239Skal du have et studiejob? Få løn for at guide i HBO Nordics universet!Robot Vi søger lige nu nye kundeservicerådgivere, der kan give en ekstraordinær support og service til vores partner HBO Nordic og deres kunder. Du vil yde kundeserivce over telefon, e-mail og sociale medier for at hjælpe kunden til at udforske HBO Nordic s univers. Du vil blive del af vores team i København, og samarbejde med vores nordiske teams i Oslo, Stockholm og Helsinki, såvel som vores partner HBO Nordic. Helt konkret er du en success, når du... .. indenfor 3 måneder Har gennemført 2-ugers intensiv undervisning i både produkter og kundehåndtering Giver et godt førstehåndsindtryk af dig selv og lander godt i Webhelp-kulturen, samt sætter dig ind i de relevante arbejdsgange Tilknyttes en team-manager og selv er proaktiv ifht. at lykkes på bedste vis i din onboarding-periode. .. indenfor de første 6 måneder: Behersker du Webhelps arbejdsgange Har du avanceret din viden og dit niveau Opsøger du selv ny viden og byder dig til som sparringspartner for dine kolleger Håndterer du selvstændigt egne opgaver .. indenfor de første 12 måneder Har du bevist dit værd og er en ekstraordinært dygtig advisor Indgår du på lige fod med dine kolleger, er motiveret for at udvikle dig i teamet, deltager i sociale arrangementer, hjælper dine kolleger og sørger selv for at opsøge viden Din udvikling fortsætter I takt med at du udvikler dig i rollen, vil du få mere ansvar i selve organisationen. Vi har mange karrieremuligheder her i organisationen, og såfremt du har det rette engagement og committment, kan det være her din fremtidige karriere ligger. Vores løfte til dig.. Hos Webhelp har du mulighed for at udvikle dig og lære. I løbet af din tid her vil du også møde mange kunder og kolleger. Du kommer til at kommunikere og yde professionel hjælp og support til en mængde forskellige kunder. Vi kan love, at du vil få det sjovt, blive udfordret og modtage påskønnelse for et godt stykke arbejde. Denne stilling er lige noget for dig, hvis du.. Evner at være en team-player, og samtidig kan arbejde selvstændigt. Har en kundeorienteret tilgang og er customer obsessed . Evner at identificere kundens behov og problematikker hurtigt. Evner at prioritere og håndtere de daglige arbejdsopgaver effektivt og med høj kvalitet. Har fremragende kommunikative evner. Kan håndtere dansk og engelsk flydende, både skriftligt og mundtligt. Har gode tekniske færdigheder. Om stillingen: Vores åbningstider er mandag-fredag kl. 10.00-20.00, lørdag-søndag (og helligdage) kl. 12.00-18.00. Rekrutteringsprocessen: VIL DU VÆRE MED? Du er velkommen til at kontakte os for at høre mere om stillingen på telefon: 27535009. Du kan også sende din ansøgning direkte, så kontakter vi dig hurtigst muligt. Når du har registreret din ansøgning vil du blive inviteret til en personlighedstest. Det er vigtigt, at du gennemfører testene hurtigst muligt for, at vi kan tage dig videre i rekrutteringsprocessen.Vi søger lige nu nye kundeservicerådgivere, der kan give en ekstraordinær support og service til vores partner HBO Nordic og deres kunder. Du vil yde kundeserivce over telefon, e-mail og sociale medier for at hjælpe kunden til at udforske HBO Nordic’s univers.
Du vil blive del af vores team i København, og samarbejde med vores nordiske teams i Oslo, Stockholm og Helsinki, såvel som vores partner HBO Nordic.

Helt konkret er du en success, når du...
.. indenfor 3 måneder
Har gennemført 2-ugers intensiv undervisning i både produkter og kundehåndtering
Giver et godt førstehåndsindtryk af dig selv og lander godt i Webhelp-kulturen, samt sætter dig ind i de relevante arbejdsgange
Tilknyttes en team-manager og selv er proaktiv ifht. at lykkes på bedste vis i din onboarding-periode.

.. indenfor de første 6 måneder:
Behersker du Webhelps arbejdsgange
Har du avanceret din viden og dit niveau
Opsøger du selv ny viden og byder dig til som sparringspartner for dine kolleger
Håndterer du selvstændigt egne opgaver

.. indenfor de første 12 måneder
Har du bevist dit værd og er en ekstraordinært dygtig advisor
Indgår du på lige fod med dine kolleger, er motiveret for at udvikle dig i teamet, deltager i sociale arrangementer, hjælper dine kolleger og sørger selv for at opsøge viden

Din udvikling fortsætter
I takt med at du udvikler dig i rollen, vil du få mere ansvar i selve organisationen. Vi har mange karrieremuligheder her i organisationen, og såfremt du har det rette engagement og committment, kan det være her din fremtidige karriere ligger.

Vores løfte til dig..
Hos Webhelp har du mulighed for at udvikle dig og lære. I løbet af din tid her vil du også møde mange kunder og kolleger. Du kommer til at kommunikere og yde professionel hjælp og support til en mængde forskellige kunder. Vi kan love, at du vil få det sjovt, blive udfordret og modtage påskønnelse for et godt stykke arbejde.

Denne stilling er lige noget for dig, hvis du..

Evner at være en team-player, og samtidig kan arbejde selvstændigt.
Har en kundeorienteret tilgang og er ”customer obsessed”.
Evner at identificere kundens behov og problematikker hurtigt.
Evner at prioritere og håndtere de daglige arbejdsopgaver effektivt og med høj kvalitet.
Har fremragende kommunikative evner.
Kan håndtere dansk og engelsk flydende, både skriftligt og mundtligt.
Har gode tekniske færdigheder.

Om stillingen:
Vores åbningstider er mandag-fredag kl. 10.00-20.00, lørdag-søndag (og helligdage) kl. 12.00-18.00.



Rekrutteringsprocessen:
VIL DU VÆRE MED? Du er velkommen til at kontakte os for at høre mere om stillingen på telefon: 27535009.
Du kan også sende din ansøgning direkte, så kontakter vi dig hurtigst muligt.
Når du har registreret din ansøgning vil du blive inviteret til en personlighedstest. Det er vigtigt, at du gennemfører testene hurtigst muligt for, at vi kan tage dig videre i rekrutteringsprocessen.


GOEXCELLENT DENMARK A/SValby2019-07-11T00:00:002019-08-15T00:00:00
330044401Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søgesRobot Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 el. 08:00 10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,- pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar). Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til. Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere grøn . Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen. Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp. Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse. Mvh Simon Wagner Kiosken ApS

Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 el. 08:00/10:00 til 16:00 alle hverdage og i weekenden. Lønnen starter på 120,-/pr.time og 130,- efter kl 22:00 (lønstigninger gives efter ansvar).

Det her er et helt almindeligt ufaglært arbejde som alle kan lære. Den bedste kvalitet du kan tage med dig er ærlighed da arbejdet beror meget i om vi kan stole på dig. Sørg også for at have en fuldendt, gennemarbejdet ansøgning som det første tegn på at du er seriøs omkring det her. Du kan risikerer at jeg ikke tager din ansøgning med i betragtning til jobbet hvis den fremstår ufuldstændig og/eller useriøs. Du bliver ikke holdt særligt meget i hånden efter din oplæring så det er meget vigtigt du har en evne til at suge ny viden til dig og huske de vigtigste ting. Det er en risikabel branche med meget tricktyveri så det handler om at være skarp og holde sig til de regler der er. 
I selve arbejdet belønner jeg dig for at tage ansvar. Hvis du som tiden går pålægger dig mere ansvar i sammenarbejde med mig, vil det også vise sig på din lønseddel. I forhold til det er det vigtigt at ansvar er noget der ligger dig naturligt og at drivkraften bunder i den gode energi ved at se dine projekter blomstre og give frugt. Alternativt er det også fint at holde sig til manuskriptet og arbejde det du skal, for den løn du er ansat til.

Yderemere om kiosken kan jeg sige at vi tager nogle tiltag for at gøre kiosken mere 'grøn'. Dvs at vi vil gøre vores del for at tage ansvar for vores plads i miljøet samtidig med at videreformidle budskabet i et beskedent omfang. Hvis du kan identificerer dig med det værdiggrundlag er arbejdet en åben mulighed for at gøre en lille forskel mens du tjener til dagen og vejen.

Kort beskrevet er den primære opgave at stå i kassen og betjene de kunder der kommer ind af døren. Ud over det er der en række opgaver som f.eks. opfyldning, rengøring, overvågning af live kamrea, journal styring osv osv. Det er alt sammen nedskrevet og tilrettelagt i et håndbogs format der gør at du altid har noget tektst at forholde dig til, hvis du skulle blive i tvivl. Du kan også altid ringe til flere forskellige numre skulle du få brug for hjælp.

Det skal være en god oplevelse at komme ned og blive betjent. Hvis du kunne se dig selv arbejde hos os, så send din ansøgning med posten eller til vores mail kiosk119job@gmail.com. Det er vigtigt, at du skriver hvilke dage og hvor mange timer, du kan arbejde pr. uge og om du ville kunne arbejde mellem jul og nytår. Vi holder løbende samtaler. Straffeattest skal vises ved ansættelse.

Mvh Simon Wagner

Kiosken ApS

Kiosken ApSKøbenhavn S2019-06-19T00:00:002019-08-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Skal du have et studiejob? Få løn for at guide i HBO Nordics universet!

GOEXCELLENT DENMARK A/S

Valby
Vi søger lige nu nye kundeservicerådgivere, der kan give en ekstraordinær support og service til vores partner HBO Nordic og deres kunder. Du vil yde kundeserivce over telefon, e-mail og sociale medier for at hjælpe kunden til at udforske HBO Nordic...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Ekspedient til KIOSK/SPILLEHAL søges

Kiosken ApS

København S
Vi søger nyt personale til vores kiosk og spillebutik på Amager. Med start hurtigst muligt. Vi har åbent alle dage hele året fra kl. 08 til 00 (med enkelte ændringer d. 24.12, 25.12 31.12. og 1.1.). Arbejdstiden vil typisk ligge fra 16:00 til 00:15 ...
Indrykket:19. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019