Ressource- og administrationschef

Randers HF & VUC søger en kompetent ressource- og administrationschef, der vil være med til at sikre skolens fortsatte udvikling samt håndtere de økonomiske udfordringer og muligheder. En af kerneopgaverne for den kommende ressource- og administrationschef vil være ressourcestyring - at udvikle og udnytte skolens ressourcer, så de effektivt bidrager til skolens fortsatte vækst.

Den nye ressource- og administrationschef vil stå i spidsen for skolens administration, herunder økonomi, løn, HR, it, bygninger, indkøb og kantinedrift og vil få 14 dedikerede og dygtige medarbejdere i direkte reference – en gruppe, som glæder sig meget til samarbejdet og ser frem til udviklingen af det administrative og økonomiske område på skolen.

Randers HF & VUC er en selvejende uddannelsesinstitution under staten med ca. 120 medarbejdere, som tilbyder både 2-årigt HF, HF enkeltfag, AVU, FVU og OBU til cirka 1.200 kursister. Det er skolens ambition og vision at være kendt for sin professionalisme og evne til at lave individuelle udviklingsforløb med udgangspunkt i den enkeltes personlige behov. Faglighed, gensidig respekt og åbenhed er sigende for den kultur, som er fremherskende på skolen.

Det forventes, at den kommende ressource- og administrationschef blandt andet:

  • har erfaring med uddannelsessektoren
  • som leder fremstår imødekommende og kan være en daglig sparringspartner for sine medarbejdere og chefgruppen
  • kompetencer inden for økonomi, bygningsdrift, it og telefoni, administration og HR, personale- og virksomhedsjura, indkøb og kantinesamarbejde
  • har evner til og mod på at arbejde med hele ressourcepaletten, herunder økonomi, systemer, kompetencer, samspil og mennesker
  • besidder stærke analytiske kompetencer inden for det økonomiske område
  • kan skabe overblik og helheder samt sætte sig ind i detaljer og formidle dette på en forståelig måde
  • har erfaring med og tæft for at sikre en stabil økonomi og sikker drift.

Læs mere om skolen på www.randershfvuc.dk og i job- og kravprofilen med tilhørende bilag 1, bilag 2 og bilag 3, hvor du finder uddybende oplysninger om stillingen og den ønskede profil. Her finder du også kontaktoplysninger, hvis du har spørgsmål eller ønsker at høre nærmere om jobbet.

Finder du jobbet interessant, kan du uploade ansøgning og CV via Mercuri Urval (referencenummer: DK-04841). Ansøgningsfristen udløber den 4. maj 2018, kl. 10.00.

 



Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her

Andre job der matcher din søgning

Administrationschef til Aarhus BSS, Aarhus Universitet

Aarhus Universitet

Aarhus
Vil du være med til at understøtte, at Aarhus BSS (School of Business and Social Sciences) bidrager til samfundet ved at levere førende forskning inden for de erhvervs- og samfundsvidenskabelige discipliner samt dimittender, som er eftertragtede på ...
Indrykket:6. april 2018
Udløbsdato:6. maj 2018

Økonomi- og administrationschef

Horsens HF & VUC

Aarhus
Horsens HF VUC er en uddannelsesinstitution, der udbyder en række kompetencegivende uddannelser til unge og voksne og som er kendetegnet ved et stærkt fagligt miljø og en sund økonomi. Skolen søger en kompetent og erfaren økonomi- og administrations...
Indrykket:17. april 2018
Udløbsdato:22. maj 2018

Administrativ leder til Bakkeskolen i Hørning

Skanderborg Kommune

Aarhus
Administrativ leder til Bakkeskolen i Hørning Med fokus på økonomisk, administrativ, personale, opgave- og fagfordelingsledelseBakkeskolen, Skolevej 2, 8362 Hørning søger pr. 1. september en leder til skolens lederteam til implementering og videreud...
Indrykket:18. april 2018
Udløbsdato:28. maj 2018